Jij moet minder Geerd drankjes tot jezelf benuttigen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef ikookhier het volgende:
Heb er de afgelopen dagen al heel wat gezienIOH heeft dat soms
![]()
Ik drink bijna nooitquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij moet minder Geerd drankjes tot jezelf benuttigen!![]()
Goed ideequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk 1vs1 jongeman.![]()
![]()
Je komt direct uit je werk?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef -XX- het volgende:
Oké! Primaaaa!!
Zaterdag 18 augustus FOK MC meet @ Amsterdam CS achterkant langs het IJ. 14.00, aanwezigheid van -XX- in hotpants![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef -XX- het volgende:
HéKan ik jullie weer niet meeten!!
ik...ik denk....
IK denk dat ik de hoop maar moet opgeven!!!!!!!![]()
![]()
Hij is vast met de fiets.......quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejnog gelukt met je moto
anders beter je startmotor vervangen ofzo
Ik ga vanavond of morgen startmotor ophalen & monterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejnog gelukt met je moto
anders beter je startmotor vervangen ofzo
Dat betekend dus een meet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga vanavond of morgen startmotor ophalen & monterenKan ik weer rijden
mooiquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:07 schreef Rib-i het volgende:
Ik ga vanavond of morgen startmotor ophalen & monterenKan ik weer rijden
Is goed man, ik laat je weten wanneer ik het ga ophalenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooizaterdag is het (deels
) zonder UG [afbeelding] beter doordeweeks nog een posermeetinkje doen
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had zaterdag toch al vrijgehouden![]()
Met een turbo erop *agreed*quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef ikookhier het volgende:
@ Makster Raptor blijft een dope bike![]()
Pijnlijk... om dat te horen van iemand die van een TL-1000R naar een pizzabrommer is overgestaptquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een turbo erop *agreed*![]()
WB heeft het niet zo op motoren waarbij je het gas opentrekt,
en je in de toerenbegrenzer zit voordat dat motor echt met je aan de haal is.
Wat meer 'swung'in het motorblok dus.![]()
Maar voor iedereen wat wils. En de apartheidsfactor is wel/niet goed 100%.![]()
![]()
Jouw ploatjequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een turbo erop *agreed*![]()
WB heeft het niet zo op motoren waarbij je het gas opentrekt,
en je in de toerenbegrenzer zit voordat dat motor echt met je aan de haal is.
Wat meer 'swung'in het motorblok dus.![]()
Maar voor iedereen wat wils. En de apartheidsfactor is wel/niet goed 100%.![]()
![]()
ZO weinig woorden zoveel krachtquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Pijnlijk... om dat te horen van iemand die van een TL-1000R naar een pizzabrommer is overgestapt[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
BLIJFT HET DROOG VANDAAAAAAAAAAAG![]()
!?
![]()
![]()
![]()
dan duw ik me fiets uit de schuur!![]()
Hahahaik heb nog eens proberen te filmen in een lief dorpie!!
Maar het mocht niet echt werkenMet die webcam...
Eerst in de hand!
later maar om me nek laten bengelen, in de hoop dat hij ergens rechtvooruit zou mikken. Hopen dat er ook geluid in zit !!
![]()
Dit is het resultaat!![]()
![]()
![]()
Ehhh, het beeld trilt een beetje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
!?
![]()
![]()
![]()
Eerst in de hand!
later maar om me nek laten bengelen, in de hoop dat hij ergens rechtvooruit zou mikken. Hopen dat er ook geluid in zit !!
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat brakkefilmpjes voor IOH alleen regel warenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
ook geluid in zit !!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is goed man, ik laat je weten wanneer ik het ga ophalen
Waarna hij in april op Zandvoort reed voor een op gewicht en gesmede Wiseco zuigers getunde VTR1000F, die er op vermogen (en sturen?) maar niet voorbij kwam. Mèn die Triumph is echt krachtig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:35 schreef hicham het volgende:
Pijnlijk... om dat te horen van iemand die van een TL-1000R naar een pizzabrommer is overgestapt[afbeelding]
keequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Rib-i het volgende:
Is goed man, ik laat je weten wanneer ik het ga ophalen
quote:Features
* Full-function, hands-free, digital recording
* Waterproof up to 3 meters and shock-resistant for extreme conditions
* Mounts easily on helmets, handlebars, and other sports equipment
* 640 x 480 VGA resolution at 30 frames per second
* USB and RCA cables included for easy playback on PC or TV (NTSC)
* SD card expansion up to 2GB – onboard memory is 32MB
* Operates with 2 AA batteries, not included
* Dimensions: 4.25L x 1.75D x 2.25H (in.)
Jullie mogen mijne wel even lenen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
keeals jij dan ff deez aanschaft
kunnen we beetje fatsoenlijke action vids maken
[afbeelding]
ligt aan de rijderquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
Waarna hij in april op Zandvoort reed voor een op gewicht en gesmede Wiseco zuigers getunde VTR1000F, die er op vermogen (en sturen?) maar niet voorbij kwam. Mèn die Triumph is echt krachtig!![]()
![]()
Hij probeerde er overal voorbij te komen.quote:
Ik zag die opmerking van Rib-i wel, maar ik zie het nu pas.quote:en mooi ploatje idd
Wie is die dude die wegens een overdosis testosteron gaat slingeren?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
!?
![]()
![]()
![]()
Eerst in de hand!
![]()
![]()
![]()
Een rare vogel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is die dude die wegens een overdosis testosteron gaat slingeren?![]()
Fenomenaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
!?
![]()
![]()
![]()
Eerst in de hand!
![]()
![]()
![]()
Nee, neit dat ding - is alleen NTSC - brakke kleurenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
keeals jij dan ff deez aanschaft
kunnen we beetje fatsoenlijke action vids maken
[afbeelding]
[..]
Alleen dan van de verkeerde kant.quote:
quote:Yes, it does run.
I paid £454 for this stunner - check out my blog as I make progress taking this salvage yard 'non runner' Yamaha SZR 660 to the British Supermono Championship events.
Ik wist wel dat het weer nog redelijk goed zou zijnquote:
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
Wie is die dude die wegens een overdosis testosteron gaat slingeren?![]()
hmm dacht geen leven, en toch geen posts hiero dus zal ie wel zijn gegaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:11 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik dacht, och komt later nog wel een keertje.
juistuhmquote:Dus wordt denk ik toch gewoon een weekendje een keertje. Want ga daar niet helemaal heen als ie geopend is van 17.45 tot 19.30 ofzo![]()
mwah toen wij der waren ging ie op een dag wel wat eerder open maar zeker nooit langerquote:Of worden die openingstijden afhankelijk van het weer en drukte weleens gewijzigd?
OPM, gaarne schriftelijke toelichting in drievoud opsturen naar de UGquote:T.R. Roadkill schreef op 12 augustus 2007 @ 21:13:
Gespot op z'n streetfightert, OPM
A50, afslag renkum
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah toen wij der waren ging ie op een dag wel wat eerder open maar zeker nooit langerdenk dat je best uit kunt gaan van die tijden.
quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
opm@fags.nl
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 16): 552 Error: message too large
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef worldpimber het volgende:
OPM, gaarne schriftelijke toelichting in drievoud opsturen naar de UG
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]wilde naar rib gaan maar die vroeg of het hier ook al zo hard regende
toen pimber maar naar huis, ik dacht pak nog ff een dijkie maar onderweg kreeg ik de hagelstenen al op me helm
Hej
toen pimber maar naar huis, ik dacht pak nog ff een dijkie maar onderweg kreeg ik de hagelstenen al op me helm
Hej
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OPM, gaarne schriftelijke toelichting in drievoud opsturen naar de UG
[..]
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar hee deze week nog ff langsdroppen bij ribkunnen we alsnog ons plan van gister
![]()
![]()
zeggen we het gewoon met een bloemetjequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef worldpimber het volgende:
Tuurlijk [afbeelding] ... maar eerst ff vragen aan Ribi indien gewenst [afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeggen we het gewoon met een bloemetje [afbeelding]
[afbeelding]
mooie dikke, blijvende schaamrandzou die bij mij ook teruggroeien
Morgen behoor ik weer tot de leernichten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef worldpimber het volgende:
Wat hij zegt![]()
Textielpakken generatie.
Ook leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[[url=http://www.planetsmilies.com/smilies/character/character0182.gif]afbeelding] [/url]
Het ziet er een beetje iel uit met die stokjes ervoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Roderick2085 het volgende:
afdakje helemaal klaar... tenminste, zo goed alsin het midden hangt het een beetje door, dus daar moet nog een keer een extra balk ofzo tussen komen, maar dat kan later
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nog een klein beetje troep, gaat vanavond in de container
[afbeelding]
Zeg maar wanneer je denkt langs te komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tuurlijk [afbeelding] ... maar eerst ff vragen aan Ribi indien gewenst [afbeelding]
Jammer dat er gelijk troep onder het afdakje staatquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Roderick2085 het volgende:
afdakje helemaal klaar... tenminste, zo goed alsin het midden hangt het een beetje door, dus daar moet nog een keer een extra balk ofzo tussen komen, maar dat kan later
Alle begin is moeilijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef Rib-i het volgende:
Is hij gewoon een week bezig om wat golfplaten op palen te zetten
stokjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje iel uit met die stokjes ervoor, maar wel een leuk afdakje
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer je denkt langs te komen
Morgen kan ik niet en vanavond ga ik mischien langs Driebergen, woensdag geef ik les en donderdag heb ik een vergadering in Sneek, vrijdag heb ik een borrel
[..]
Jammer dat er gelijk troep onder het afdakje staat
[afbeelding]
Is hij gewoon een week bezig om wat golfplaten op palen te zetten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
stokjesje bedoelt die palen? alleen die voorste staat maar zo in de grond... die achterste zitten allemaal stevig aan de schutting vastgeschroeft
[..]
alleen die palen op maat zagen kostte al bijna 2 dagen.... accu van de zaag kon niet zo heel veel aan, moest dus iedere keer wachten tot ie weer opgeladen wasdan is het nog niet eens een hele week, want ik ben donderdag middag pas begonnen
en tja, wat is een week.... paar uur per dag ben ik ermee bezig geweest.... moet natuurlijk ook niet ten koste gaan van mijn nachtrust![]()
zo, dat waren genoeg smoesjes
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo lijken het net stokjes![]()
Is wel best jahquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]palen zijn 6.8 cm x 6.8 cm... valt best wel mee dus
aangezien 3 hoeken van het frame waar de platen opliggen vast zitten aan de schutting, staat het best wel stevig
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen die palen op maat zagen kostte al bijna 2 dagen.... accu van de zaag kon niet zo heel veel aan, moest dus iedere keer wachten tot ie weer opgeladen wasdan is het nog niet eens een hele week, want ik ben donderdag middag pas begonnen
en tja, wat is een week.... paar uur per dag ben ik ermee bezig geweest.... moet natuurlijk ook niet ten koste gaan van mijn nachtrust![]()
zo, dat waren genoeg smoesjes
ICONquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helmbjemorgen ff kijken
[afbeelding]
Naisequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helmbjemorgen ff kijken
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ziet er goed EN dik genoeg uit Roderick, en veel sneller geklust dan ik voor elkaar zou krijgen.
![]()
@opmerking staat er gelijk troep onder.![]()
![]()
Zo de Trophy proberen te starten na twee weken, en olie verversen.![]()
Ondertussen een hoop gesleuteld, dus genoeg reden voor een startweigering.![]()
![]()
Nu eerst koken met sterren.![]()
Tip 1 van de meest ervaren topkok [afbeelding]onder de Fok! MC'ers.
[afbeelding]
Zorg voor goed gereedschap vioor het opwarmen van uw Aldi groenten.
Het maakt niet uit wat, als het maar zonder enig probleem voldoet.
En veiligheid boven alles. [afbeelding]tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 'troep' is hopelijk met een maand zo ongeveer weg
de verroeste kruiwagen blijft daar wel staan![]()
en jou koken![]()
Beetje doods.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helmbjemorgen ff kijken
[afbeelding]
Verder zie ik geen troep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef Roderick2085 het volgende:
tnxdie 'troep' is hopelijk met een maand zo ongeveer weg
de verroeste kruiwagen blijft daar wel staan![]()
Goedgekeurd door de smaakpolitie.quote:En jou koken
ik ging ervan uit dat Rib-i de gs als troep zagquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje doods.![]()
[..]
Verder zie ik geen troep.![]()
Die verroeste kruiwagen was mij nog eens niet opgevallen.Had to look again.
![]()
[..]
Goedgekeurd door de smaakpolitie.![]()
[/vriendinnetje]
[Hicham]
![]()
Dat klopt wel denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:57 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ging ervan uit dat Rib-i de gs als troep zag
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Morgenavond.![]()
Ineens kans op regen.![]()
Ja dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor het net.![]()
En zie ook NET mijn oude motor op MF. Die gele heH!![]()
[afbeelding]
Dubbele smart.![]()
garpigquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Moest ff wat doen onder het eten.![]()
* Rib-i toont interessequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
garpigmaar die helm was een voorbeeldje..es kijken wat ze nog meer hebben liggen, is net over de grens hiero
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
Ja dat waren nog eens tijden![]()
[afbeelding]
JoaH, ging er al niet van uit dat je er iets aan had. What a waist of life.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
garpigmaar die helm was een voorbeeldje..es kijken wat ze nog meer hebben liggen, is net over de grens hiero
U is welkomquote:
toch saved asquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
JoaH, ging er al niet van uit dat je er iets aan had. What a waist of life.![]()
Maarre, net over de grenzz .. is dat Emmerig ofzo?
Of Hearlem?![]()
helm hoeft geen 3-400 te kosten, maar ook geen 10 euriquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:27 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, deze zijn in rabatt bij Louis.de .. voor als je nog een goedkope StreetfightaH helm zocht. [afbeelding]
¤59,95
dik hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
Ja dat waren nog eens tijden![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |