als het goed is krijg je dan een diploma, wat bekend is bij de IB groep.quote:Op maandag 26 november 2007 18:34 schreef helloworld het volgende:
Hoi 'k heb een vraag
stel ik slaag aan het einde van dit schooljaar niveau 2 moet ik dan zelf aangeven aan de ib-groep dat ik ben geslaagd of geefd mijn school dit door?
Mmh, naja ik moet naar hetzelfde postkantoor als die vriend, dus dan zal ik morgen maar gewoon een officiële gaan laten makenquote:Op maandag 26 november 2007 17:49 schreef Addict89 het volgende:
Mijn foto waar ik lachend op stond is ook geweigerd. Er staat ook in dat formuliertje wat je bij je afhaalbericht hebt gekregen dat het een officiele foto moet zijn. Het gaat echt om het niet lachen, want het formaat was wel prima. Maar het verschilt per postkantoor hoe streng ze zijn, dus je kan het altijd proberen.
Probeer zo chagerijnig mogelijk op de foto te staan.quote:Op maandag 26 november 2007 19:09 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, naja ik moet naar hetzelfde postkantoor als die vriend, dus dan zal ik morgen maar gewoon een officiële gaan laten maken
De school maakt wel een melding dat je een diploma hebt. Je moet wel zelf actie ondernemen om je studiefinanciering te stoppen en je OV kaart in te leveren, of als je door gaat, een nieuwe studie door te geven.quote:Op maandag 26 november 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als het goed is krijg je dan een diploma, wat bekend is bij de IB groep.
Of je er verder nog wat voor moet doen weet ik niet...
Het studieresultaat wordt, vroeger of later (afhankelijk van de competentie van de administratie van je opleidingsinstellingquote:Op maandag 26 november 2007 18:34 schreef helloworld het volgende:
Hoi 'k heb een vraag
stel ik slaag aan het einde van dit schooljaar niveau 2 moet ik dan zelf aangeven aan de ib-groep dat ik ben geslaagd of geefd mijn school dit door?
Wat jij zegt inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:21 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
De school maakt wel een melding dat je een diploma hebt. Je moet wel zelf actie ondernemen om je studiefinanciering te stoppen en je OV kaart in te leveren, of als je door gaat, een nieuwe studie door te geven.
Al dit met een 'wijzigingsformulier student'.
Uhuh, ik heb al op dequote:Op dinsdag 27 november 2007 00:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Probeer zo chagerijnig mogelijk op de foto te staan.
Volgens mij is het nog langer, ik dacht iets van 20 jaar zelfs.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:35 schreef Addict89 het volgende:
De aflosfase van uw lening duurt in principe 15 jaar. Na het verstrijken van de aflosfase van 15 jaar wordt het restant van uw schuld kwijtgescholden.
Haha dat lijkt me nietquote:Op woensdag 28 november 2007 14:02 schreef Addict89 het volgende:
Dan staat het fout op de site van de IB.
quote:Ik wilde mn OV+Chipkaart gaan ophalen, gister, dus wilde mn foto pakken die ik vorig jaar ook
gebruikte (gewone foto, met (ontblote tanden-)lach erop, toen ik er door een vriend op geattendeerd
werd dat je een officiële foto moest nemen (dus zonder lach etc. zelfde als van identiteitskaart
etc.). Dit leek me vrij raar aangezien op mn Chipkaart ook geen een 'onofficiële' foto staat.
Daarnaast hebben een aantal vrienden van mij hem al opgehaald gewoon met een brede-lach-foto. Dus
hoe zit dat nou precies ? Voordat ik een uur in de rij sta en vervolgens onverrichte weggestuurd
wordt.
Dus weggestuurd worden met het excuus dat je geen officiële pasfoto hebt (à la identiteitskaart) is onterechtquote:Beste Bart,
De foto die je vorig jaar hebt gebruikt, kun je ook gebruiken voor de OV-studentenkaart van 2008.
Het hoeft geen officiële foto te zijn net als voor de identiteitskaart.
Met vriendelijke groet,
(...)
Medewerkster Klantenservice
www.ib-groep.nl
Lekker handig dat ze dan in hun folder zetten dat het een officiele moet zijn, dat volgen die Postkantoor miepjes toch klakkeloos uit dan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Dus weggestuurd worden met het excuus dat je geen officiële pasfoto hebt (à la identiteitskaart) is onterecht
Ja, naja ik denk dat ze met officieel bedoelen dat het niet een webcamfoto mag zijn, of zoiets. Maar inderdaad, ze mogen wel wat beter voorlichtenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:15 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Lekker handig dat ze dan in hun folder zetten dat het een officiele moet zijn, dat volgen die Postkantoor miepjes toch klakkeloos uit dan.
haha ja komt bekend voorquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ging vandaag mijn nieuwe OV kaart halen!![]()
Nieuwe pasfoto's gemaakt!![]()
Naar het postkantoor gefietst!![]()
IS DAT KUTDING DICHT!GODVER!
OM 2 UUR IN DE MIDDAG AL! VERDOMME!![]()
![]()
Eerst even Googlen hèquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ging vandaag mijn nieuwe OV kaart halen!![]()
Nieuwe pasfoto's gemaakt!![]()
Naar het postkantoor gefietst!![]()
IS DAT KUTDING DICHT!GODVER!
OM 2 UUR IN DE MIDDAG AL! VERDOMME!![]()
![]()
Een nieuw afhaalbericht kun je wel krijgen. Maar je kunt wel mooi naar Leiden om het ding op te gaan halenquote:Op zondag 16 december 2007 23:03 schreef LalalaHippie het volgende:
hmmmm, ik ben net verhuisd en het lijkt erop dat ik mijn afhaalbericht gemist heb. en aangezien ik van leiden naar gromingen verhuisd ben is het niet zo makkelijk om helemaal naar leiden te gaan om hem op te halen... Weet iemand of je een nieuw afhaalbericht kunt krijgen? (DigID doet het weer eens niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |