Unisex jeweetz !quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:56 schreef Karina het volgende:
Die gele schoenen zijn toch voor vrouwen?
dat dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je naar clubs gaan waar mensen staan die het kick vinden 'om quasi nonchalant een glas op de vloer kapot te gooien', dan ga je echt naar de verkeerde clubs hoor.
Ja, want dit gebeurt natuurlijk in vrijwel geen enkele clubquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je naar clubs gaan waar mensen staan die het kick vinden 'om quasi nonchalant een glas op de vloer kapot te gooien', dan ga je echt naar de verkeerde clubs hoor.
Leuk dat je foto's van twee verschillende schoenen postquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ga je weg van huis heb je je ubervette sneakers aan:
[afbeelding]
Kom je terug thuis. Lijkt het net of je naar een atletiekwedstrijd bent geweest:
[afbeelding]
Overal dat fucking glas op de vloer door van die stumperds die te lomp zijn om hun biertje in de klauwen te houden. Of die het stoer vinden tegenover vrienden om quasi nonchalant een glas op de vloer kapot te gooien.
Nou kaffers. LEUK ! Jullie hebben mijn schoenen zojuist van 20 luchtgaten voorzien
Waarschijnlijk ligt het aan de fatsoenlijkheid van het Rotterdamse publiek (quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:14 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, want dit gebeurt natuurlijk in vrijwel geen enkele club
Kom op man, veel mensen in een club zijn over het algemeen niet nuchter meer te noemen. Combineer dat met het feit dat de meeste clubs vaak bomvol zitten, mensen te lui zijn om naar de bar te lopen om hun glas weg te zetten, en hop, je hebt glas op de dansvloer.
Vindt jij dat unisex?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Unisex jeweetz !
Net of het wat interesseert als je dezelfde schoen aanhebt als een vrouwTenzij het een naaldhak is uiteraard.
Je weet wat ze zeggen over mannen met kleine voeten he...quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vindt jij dat unisex?![]()
En als je van tevoren had geweten dat t meisjes schoenen waren had je ze echt niet gekocht(dat jeweetz veraadde je). Knap trouwens dat je meisjesschoenen past...
Maatje 45 en vrouwenschoenen :quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vindt jij dat unisex?![]()
En als je van tevoren had geweten dat t meisjes schoenen waren had je ze echt niet gekocht(dat jeweetz veraadde je). Knap trouwens dat je meisjesschoenen past...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met kleine voeten he...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Leuk dat je foto's van twee verschillende schoenen post
![]()
![]()
![]()
dat ik daar niet eerder op ben gekomenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat ze prima in meisjesschoenen passen...
Misschien is TS wel een siameze tweeling en draagt z'n andere helft een andere shoequote:
volgens mij ben je gewoon flink genaaid door die winkel...quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maatje 45 en vrouwenschoenen :![]()
![]()
Jij bent typisch zulkes figuur die nog steeds denkt dat het stoer is om met Air Max te lopen. Get a life.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon flink genaaid door die winkel...
Nee jij, dan elke keer dat jij de deur uitgaat ren je terug naar huis om een of ander kut topic op fok te zetten over wat je nu weer hebt meegemaakt. No one cares, get a life.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent typisch zulkes figuur die nog steeds denkt dat het stoer is om met Air Max te lopen. Get a life.
air max?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent typisch zulkes figuur die nog steeds denkt dat het stoer is om met Air Max te lopen. Get a life.
WTF is er mis met Nike Air Max classicsquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
niets, maar sandstorm heeft gewoon door dat hij genaaid is door de winkel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
WTF is er mis met Nike Air Max classics
de manier waarop je dat zo zegtquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
niets, maar sandstorm heeft gewoon door dat hij genaaid is door de winkel.
Ze smeren hem te dure meisjesschoenen aan die na 1 avondje kapot gaan() en nu krijgt hij dus een hekel aan alle schoenen.
heb je er een latex pakje bij meegeleverd gekregen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:57 schreef MasthaX het volgende:
Nooit problemen met mijn schoenen hoor...
[afbeelding]
Wat is er mis mee? Doe daar een pak over aan en je ziet niet eens dat het botienes zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:14 schreef Dibble het volgende:
[..]
heb je er een latex pakje bij meegeleverd gekregen?![]()
Doe het anders even voorquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:22 schreef hamkaastosti het volgende:
rol anders even flink over die dansvloer met die kutkop van je
Daar is Fok! toch voor droplul.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee jij, dan elke keer dat jij de deur uitgaat ren je terug naar huis om een of ander kut topic op fok te zetten over wat je nu weer hebt meegemaakt. No one cares, get a life.
Nou je hebt wel een punt, een klein punt desalniettemin. Maar lachend om jouw jostiverhalen, nog net niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daar is Fok! toch voor droplul.
Als ik er niet was, zat jij niet elke dag met een grijns voor dat beeldscherm lachend om mijn jostiverhalen.
Nou in het café waar ik altijd zit heb ik al minimaal 5x complimentjes gehad over mijn schoenen, dus blijkbaar welquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:26 schreef Mss het volgende:
Alsof iemand op je schoenen let met uitgaan
Quicks?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn schoenen gaan nooit kapoet van glas en dat zijn echt geen kisten of zo
OMG Air is zo 1990!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:52 schreef fathank het volgende:
Die paupers moeten echt dood, daardoor gaat m'n air lek
Air Max 90quote:
Patta'squote:Op zondag 12 augustus 2007 12:08 schreef Dibble het volgende:
Ik ga nooit met me goeie patta's uit, doe altijd klompen aanTs heeft gewoon een biertje over zich heengekregen na een mislukte versierpoging bij een mooi potente breezahmeisje
![]()
Je hebt een neger in je avateur en weet niet wat patta's is? Je woont op een boerderij zeker en luistert toe pak?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Patta's
Heb je geen schoenen dan?
in elk fatsoenlijk fuifkot krijg je glazen ipv plastic bekertjes... Als ik een plastic bekertje zou krijgen ben ik direct voort.quote:
Is het niet bij je opgekomen dat die kaffers misschien expres glas naar je "übervette sneakers" gooien...(zou in mij opkomen tenminste)quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Kom je terug thuis. Lijkt het net of je naar een atletiekwedstrijd bent geweest:
[afbeelding]
Overal dat fucking glas op de vloer door van die stumperds die te lomp zijn om hun biertje in de klauwen te houden. Of die het stoer vinden tegenover vrienden om quasi nonchalant een glas op de vloer kapot te gooien.
Nou kaffers. LEUK ! Jullie hebben mijn schoenen zojuist van 20 luchtgaten voorzien
Half neger en nee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je hebt een neger in je avateur en weet niet wat patta's is? Je woont op een boerderij zeker en luistert toe pak?
Whahahaefaequote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Leuk dat je foto's van twee verschillende schoenen post
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:24 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Whahahaefae
fjaelefj
awef
hoe is dat om te leven met een iq van 200+?
Ben je zeker in de la cave geweest?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom zou hij over zoiets liegen? Het is niet echt iets om trots op te zijn he..quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef Edie86 het volgende:
Als TS echt die schoenen had had 'ie wel zelf even een plaatje gemaakt ipv internet gejat.
Hey, jij was toch die DJ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daar is Fok! toch voor droplul.
Als ik er niet was, zat jij niet elke dag met een grijns voor dat beeldscherm lachend om mijn jostiverhalen.
Geen plastic bekertjequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Athmozz het volgende:
[..]
in elk fatsoenlijk fuifkot krijg je glazen ipv plastic bekertjes... Als ik een plastic bekertje zou krijgen ben ik direct voort.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef afcajos het volgende:
Daarom ga ik ook altijd op blote voeten uit, geen last van glas in mijn schoenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |