Is het niet bij je opgekomen dat die kaffers misschien expres glas naar je "übervette sneakers" gooien...(zou in mij opkomen tenminste)quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ga je weg van huis heb je je ubervette sneakers aan:
[afbeelding]
Kom je terug thuis. Lijkt het net of je naar een atletiekwedstrijd bent geweest:
[afbeelding]
Overal dat fucking glas op de vloer door van die stumperds die te lomp zijn om hun biertje in de klauwen te houden. Of die het stoer vinden tegenover vrienden om quasi nonchalant een glas op de vloer kapot te gooien.
Nou kaffers. LEUK ! Jullie hebben mijn schoenen zojuist van 20 luchtgaten voorzien
Half neger en nee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je hebt een neger in je avateur en weet niet wat patta's is? Je woont op een boerderij zeker en luistert toe pak?
Whahahaefaequote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Leuk dat je foto's van twee verschillende schoenen post
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:24 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Whahahaefae
fjaelefj
awef
hoe is dat om te leven met een iq van 200+?
Ben je zeker in de la cave geweest?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ga je weg van huis heb je je ubervette sneakers aan:
[afbeelding]
Kom je terug thuis. Lijkt het net of je naar een atletiekwedstrijd bent geweest:
[afbeelding]
Overal dat fucking glas op de vloer door van die stumperds die te lomp zijn om hun biertje in de klauwen te houden. Of die het stoer vinden tegenover vrienden om quasi nonchalant een glas op de vloer kapot te gooien.
Nou kaffers. LEUK ! Jullie hebben mijn schoenen zojuist van 20 luchtgaten voorzien
Waarom zou hij over zoiets liegen? Het is niet echt iets om trots op te zijn he..quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef Edie86 het volgende:
Als TS echt die schoenen had had 'ie wel zelf even een plaatje gemaakt ipv internet gejat.
Hey, jij was toch die DJ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daar is Fok! toch voor droplul.
Als ik er niet was, zat jij niet elke dag met een grijns voor dat beeldscherm lachend om mijn jostiverhalen.
Geen plastic bekertjequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Athmozz het volgende:
[..]
in elk fatsoenlijk fuifkot krijg je glazen ipv plastic bekertjes... Als ik een plastic bekertje zou krijgen ben ik direct voort.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef afcajos het volgende:
Daarom ga ik ook altijd op blote voeten uit, geen last van glas in mijn schoenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |