Tja, het verhaal van Real zal wel iets anders liggen. Ik snap sowieso dat hele faxen niet de hele tijd.quote:
Laten we dat hopen. Raffie gun ik een betere club dan HSV en Sneijder gun ik nog een jaar Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:54 schreef Wilskracht het volgende:
Sport 1 meldt dat Van der Vaart naar Madrid kan gaan als Sneijder niet komt
Weet je hoe duur bellen naar het buitenland is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, het verhaal van Real zal wel iets anders liggen. Ik snap sowieso dat hele faxen niet de hele tijd.Lijkt mij dat je in een telefoongesprek veel sneller tot elkaar zal komen.
Vast geen 3 miljoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weet je hoe duur bellen naar het buitenland is?
Die Spanjaarden mogen nog blij zijn dat het van 30 naar 27 miljoen is verlaagd. Het is graag of niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
24 Miljoen is wel veel geld. Als Ajax en Real het eens op een akkoordje gooien en er 25,5 miljoen euro van maken.
Dan heeft Ajax geen ruggegraat, want op een verschil van 6 miljoen zelf 4,5 miljoen toegeven is gewoon slecht onderhandelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
24 Miljoen is wel veel geld. Als Ajax en Real het eens op een akkoordje gooien en er 25,5 miljoen euro van maken.
Of Chatten.. zie het al voor me:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, het verhaal van Real zal wel iets anders liggen. Ik snap sowieso dat hele faxen niet de hele tijd.Lijkt mij dat je in een telefoongesprek veel sneller tot elkaar zal komen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Of Chatten.. zie het al voor me:
"Real Madrid heeft zich zojuist aangemeld"
Ajax stuurt een buzzer naar real madridquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
MaRtIn VaN gEeL zegt:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad dat we een percentage van tussen de 20 en 30% krijgen bij doorverkoop, dat zou toendertijd openbaar zijn gemaakt. Ik ben alleen nog aan het zoeken naar berichten omtrent die transfer die dat bevestigen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:09 schreef Radegast het volgende:
Als Van der Vaart naar Real gaat, dan krijgt Ajax nog een paar euro's extra.![]()
Daar moest ik vanochtend nog aan denken. Die zullen zich daar ook knap lullig voelen.quote:
Ajax Netwerkquote:28/5/2005 - 'Ajax krijgt deel bij doorverkoop Van der Vaart'
(Gepost door RvN)
Hamburger Abendblatt meldt dat Ajax naast de transfersom van 5,1 miljoen euro heeft bedongen dat het een deel van de transfersom bij doorverkoop krijgt indien dat bedrag boven de 6 miljoen euro blijkt te zijn. Van der Vaart zal komende week medisch gekeurd worden in Hamburg en vervolgens voorgesteld aan de pers. Hij zal rugnummer 23 krijgen. Daarvoor moet HSV dan nog wel de bankgarantie overleggen aan Ajax.
Zoveel? Dat zou wel mooi meegenomen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad dat we een percentage van tussen de 20 en 30% krijgen bij doorverkoop, dat zou toendertijd openbaar zijn gemaakt. Ik ben alleen nog aan het zoeken naar berichten omtrent die transfer die dat bevestigen.
Niet geheel onlogisch, hij is toen ook voor een schijntje verkocht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zoveel? Dat zou wel mooi meegenomen zijn.
Krijgt Ajax een deel van haar eigen transfergeld terugquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Stel dat Wesley Sneijder tóch naar Real Madrid gaat, zal Rafael van der Vaart dan terug willen keren naar Ajax?
Denk het niet. Bovendien is zijn salaris vrijwel onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Stel dat Wesley Sneijder tóch naar Real Madrid gaat, zal Rafael van der Vaart dan terug willen keren naar Ajax?
quote:Van Geel: Real biedt excuses aan
Real Madrid heeft zich bij Ajax officieel geëxcuseerd voor de manier van handelen rond de transfer van Wesley Sneijder. Dit vertelde technisch directeur Martin van Geel vandaag op het NOS-radioprogramma Langs de lijn. Dit gebeurde omdat Real Madrid Ajax een ultimatum had gesteld van drie uur, waarbinnen Ajax akkoord moest gaan met een bod van 24 miljoen op de middenvelder.
Van Geel liet in hetzelfde interview doorschemeren dat Real waarschijnlijk achter de schermen beter was met een alternatief. Dit is waarschijnlijk oud-Ajacied Rafael van der Vaart, die door dezelfde zaakwaarnemer als Sneijder wordt vertegenwoordigd: Soren Lerby. Van der Vaart kan voor 15 miljoen euro weg bij HSV. Ajax ontvangt in dat geval een gedeelte van de transfersom.
Alsof clubs volgend seizoen 17 miljoen voor Sneijder gaan betalenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:35 schreef Lubbert het volgende:
Stel dat Ajax redelijk ver komt in de CL en dat ze aan t eind van t liedje 10 miljoen overhouden aan winstpremies dan verkopen ze Wesley volgend jaar voor 17 miljoen en dan zijn ze nog spekkoper.
.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
MaRtIn VaN gEeL zegt:
24 miljoen
stelletje cowboys bij Real, mooi dat Ajax er niet op in ging.quote:
Aan beenruimte geen gebrek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:10 schreef venomsnake het volgende:
Zit Wesley al in het vliegtuig naar Madrid?
Ja want dat was ook de voorwaarde om nog een jaar bij Ajax te blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof clubs volgend seizoen 17 miljoen voor Sneijder gaan betalen![]()
Alleen zijn mondelinge overeenkomsten juridisch niet zo sterk helaas...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef Suijk het volgende:
Lijkt mij dat je in een telefoongesprek veel sneller tot elkaar zal komen.
Dan wachten clubs gewoon nog en jaartje om hem voor nop over te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:39 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Ja want dat was ook de voorwaarde om nog een jaar bij Ajax te blijven.
Dat is bij die persconferentie gezegd. Ajax wil 30 miljoen voor Sneijder en terecht als je bedenkt dat hij nog een doorlopend contract heeft van 2 jaar. Ajax zou volgend jaar de vraagprijs drastisch verlagen als hij nog een jaar zou blijven. Hij gaat een superseizoen draaien bij Ajax let maar op en heeft straks de clubs voor het kiezen. Dan kan hij nog makkelijk voor 17 miljoen weg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan wachten clubs gewoon nog en jaartje om hem voor nop over te kunnen nemen.
En hoe weet je dat dat bedrag de voorwaarde was?
quote:'Vreemde manier van zakendoen'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 11 augustus om 15:49
Martin van Geel vermoedt dat er meer achter het afhaken van Real Madrid zit in de jacht op Wesley Sneijder. Dit vertelde de technisch directeur zaterdagmiddag in het NOS-radioprogramma Langs de lijn.
Klik hier!
“Ze hebben toegegeven dat ze met een andere optie bezig waren”, vertelde de manager voetbalzaken. “Wie dat is, hebben ze me niet verteld.” De Spaanse landskampioen heeft volgens Van Geel excuses aangeboden voor de manier van zaken doen.
Ondanks de misgelopen miljoenen is Van Geel blij dat Sneijder blijft. “De voorgenomen transfer kwam op een moeilijk moment. Volgende week spelen we in de voorronde van de Champions League. Dat is voor de club heel belangrijk.
Na de affaire-Valencia ziet Sneijder nu ook de transfer naar het Santiago Bernabéu niet doorgaan. “Maar ik heb de indruk dat hij dit ook een vreemde manier van zaken doen vond. Maar hij zal er moeite mee hebben en dat begrijpen wij ook.''
Eerder in de middag maakte Ajax bekend dat de Spanjaarden het bod van 24 miljoen euro op de Oranje-international hadden ingetrokken. De landskampioen weigerde te onderhandelen over de verlaagde vraagprijs van Ajax van 27 miljoen euro en gaf hen een ultimatum van drie uur.
“Ajax wenst zich echter niet onder druk te laten zetten en heeft het ultimatum verworpen. Zo willen wij geen zaken doen. Hierop heeft Real Madrid het bod ingetrokken'', luidde de verklaring op de officiële website van de hoofdstedelingen rond twee uur zaterdagmiddag.
tja wat kun je er over zeggen. Tis inderdaad niet netjes en onprofessioneel (misschien zelfs wel arrogant) van Real. Sneijder zou dat zelf waarschijnlijk ook wel zo zien hoop ik.quote:
Lijkt me sterk, zou wel weer typerend zijn voor het grenzeloze opportunisme.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:58 schreef BigFire het volgende:
als Sneijder nu een matig seizoen draait zal er echt veel gezeikt gaan worden onder de supporters![]()
wil er niet eens aan denken![]()
Dat hou je altijd. Als ze hem verkopen dat krijg je gezeik dat Ajax alleen maar aan geld denkt. Verkoop je hem niet dan krijg je straks weer gezeik dat hij goedkoper weggaat en dat we minder geld voor alternatieven hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:58 schreef BigFire het volgende:
als Sneijder nu een matig seizoen draait zal er echt veel gezeikt gaan worden onder de supporters![]()
wil er niet eens aan denken![]()
Denk het niet hoor, misschien als ze voor woensdag te horen krijgen dat de andere (vdv?) deal niet doorgaat. Als ze het na woensdag doen kan hij natuurlijk niet meer voor real voetballen in CL. Ik hoop dat aisatti sneijder volgend jaar gaat opvolgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Het zou me niet verbazen als Real er een paar miljoen bijdoet en Sneijder alsnog vertrekt op het laatste moment.
Waarom zou Aisatti in godsnaam naar Ajax willen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:18 schreef notunreal het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, misschien als ze voor woensdag te horen krijgen dat de andere (vdv?) deal niet doorgaat. Als ze het na woensdag doen kan hij natuurlijk niet meer voor real voetballen in CL. Ik hoop dat aisatti sneijder volgend jaar gaat opvolgen.
Als hij weer geen basisplaats krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom zou Aisatti in godsnaam naar Ajax willen?
Pryorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:09 schreef donroyco het volgende:
Ondanks dat Sneijder niet vertrekt, las ik vanmorgen in een krant [AD, Telegraaf etc., kan het zo snel niet terugvinden] dat Ajax bezig was met het aantrekken van een middenvelder en nog een extra spits, weten jullie misschien namen?
Dan zou het nog kunnen ja, maar zo gek is zelfs Koeman niet. Het grootste talent van Nederland stel je gewoon op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij weer geen basisplaats krijgt.
Op het middenveld word je dan zwakker, maar voorin is Ajax effectiever dan vorig jaar, en achterin zijn ze ook gewoon nog sterk. Een middenveld met Davids-Gabri-Heitinga is ook niet verkeerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:30 schreef iruub het volgende:
Denk als Ajax geen adequate vervanger voor Sneijder haalt uitgaande dat hij idd naar Madrid verhuist dat Ajax's hoop op de 30st landstitel zo goed als verloren gaat en de CL ook dit seizoen niks wordt. Daarbij zal de achterban ondanks dat De Kas lekker gevuld is ook gaan morren. Er is toch een oud gezegde: Het kapitaal van een voetbalclub moet op het veld staan!![]()
Sneijder gehouden maar toch geld vangenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:35 schreef Wilskracht het volgende:
bron fcupdate.nl
'Real verkiest Van der Vaart boven Sneijder'
11 augustus 2007
De 'andere speler' waarmee Real Madrid volgens Ajax-directeur Martin van Geel bezig is in plaats van Wesley Sneijder, lijkt ook een Nederlander te zijn. Volgens Spaanse en Duitse media is Hamburger SV-middenvelder en aanvoerder Rafael van der Vaart nu de nummer één op het verlanglijstje van de Spaanse topclub.
Naar verluidt hebben vertegenwoordigers van Real Madrid inmiddels contact gehad met Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Van der Vaart. Saillant detail hierbij is dat Lerby eveneens de belangen van Wesley Sneijder behartigt. Van der Vaart schijnt een clausule in zijn contract te hebben, waardoor hij voor vijftien miljoen euro weg mag bij Hamburger SV. Zelf heeft de oud-Ajacied er nooit een geheim van gemaakt dat hij dolgraag ooit voor een Spaanse topclub zou willen spelen. Reden hiervoor is de Spaanse roots van de middenvelder, wiens moeder van Spaanse afkomst is.
Anderhalve week geleden liet Real-trainer Schuster al weten een fan te zijn van Van der Vaart. "Wij weten wat Van der Vaart in zijn mars heeft", zei de 47-jarige Duitse oefenmeester in de Hamburger Morgenpost. "En we houden hem in de gaten. Het is duidelijk: als wij Van der Vaart willen hebben, dan zal het ook gebeuren."
quote:
Jawel, dan staat Huntelaar namelijk op een eiland.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:37 schreef Solstice het volgende:
[..]
Op het middenveld word je dan zwakker, maar voorin is Ajax effectiever dan vorig jaar, en achterin zijn ze ook gewoon nog sterk. Een middenveld met Davids-Gabri-Heitinga is ook niet verkeerd natuurlijk.
voor 18 miljoen.quote:
Ligt d'r net aan hoe die andere middenvelders het in gaan vullen. Ze hebben alle drie wel de kwaliteiten om ook af en toe is diep te gaan, dus als ze gewoon om beurten aansluiten krijgt Huntelaar z'n ballen nog steeds wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jawel, dan staat Huntelaar namelijk op een eiland.
Davids heeft dat niet meer echt in zich, Heitinga ook niet. En Gabri kan totaal niet afwerken. Als Sneijder weg gaat moet er gewoon een andere "10" komen. En dan kan desnoods Bakircioglu of een Sarpong of Donald (?) als back-up fungeren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:44 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ligt d'r net aan hoe die andere middenvelders het in gaan vullen. Ze hebben alle drie wel de kwaliteiten om ook af en toe is diep te gaan, dus als ze gewoon om beurten aansluiten krijgt Huntelaar z'n ballen nog steeds wel.
Mmjah, heb je denk ik wel gelijk in ja. Heitinga zou je ook weer achterin kunnen zetten trouwens, omdat hij er toch meer stond om de zwakke plekken van Sneijder op te vangen. Dan zou je een iets dynamischer middenveld op kunnen stellen. Met nu Emanuelson, Gabri en een nieuweling en later Davids op een van de plekken. Ajax heeft defensief in ieder geval heel sterke spelers vind ik. Dat beslist toch vaak het kampioenschap.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Davids heeft dat niet meer echt in zich, Heitinga ook niet. En Gabri kan totaal niet afwerken. Als Sneijder weg gaat moet er gewoon een andere "10" komen. En dan kan desnoods Bakircioglu of een Sarpong of Donald (?) als back-up fungeren.
You must be kidding mequote:
Kom jij eens op MSNquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:56 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk wel dat Real nog over de brug komt trouwens
Kan oplopen tot 21 miljoen d.m.v. bonussen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:05 schreef Grimm het volgende:
Pryor voor 18 miljoen?
Ik wil bronnen zien, geloof er niks van dat die gast zoveel waard isquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan oplopen tot 21 miljoen d.m.v. bonussen.
Dikke Theo deden ze d'r gratis bij toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan oplopen tot 21 miljoen d.m.v. bonussen.
En de rest van 't elftalquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:22 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dikke Theo deden ze d'r gratis bij toch?
Ja alleen mag ie dan geen cl meer spelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sneijder wordt toch wel verkocht, aka Zlatan style..
Off topic: Kun jij de banner van Carmen in Hools fixen? Die staat al maanden als een kruisje. Kreeg je niet te pakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:40 schreef keeper het volgende:
[..]
Alleen zijn mondelinge overeenkomsten juridisch niet zo sterk helaas...
2 jaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef Stansfield het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article1576556.ece
Goed nieuws. Hoeveel jaar loopt het contract van sneijder eigenlijk nog?
Ik hoop toch niet die van Mitchell Piqué dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:35 schreef Adidah het volgende:
Ik geloof dat hij bij de wonderdokter is geweest, want de blessure schijnt nu ineens weer mee te vallen.
Ze zijn ook nog met die gast van anderlecht (ben zijn naam ff kwijt) bezig volgens mij... 2 keer speler van het jaar geweest in belgiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kom jij eens op MSN... Dat is dus één van de twee spelers die Ajax wilde aantrekken, wie is de andere? Of circuleren er meerdere namen
?
Die 3 miljoen is natuurlijk peanuts. Dat is net zoiets als dat Ajax moeilijk had gedaan over 9,5 miljoen voor Suarez nadat ze 8,75 miljoen hadden geboden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef venomsnake het volgende:
Ten Cate denkt dat Sneijder alsnog naar Madrid gaat.
Hans Kraay Juniorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens Hans Kraay Junior gaat Sneijder waarschijnlijk weg
(net in dat interview)
Want een mongool is het toch eigenlijk, kan hij niet voorgoed homevideo's presteren ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
(net in dat interview)
Het eerste bod van Real op Drenthe was 7 miljoen, uiteindelijk was 'ie 13 miljoen. Het eerste bod van Real op Robben was 18 miljoen, inmiddels zijn er geruchten van 25-36 miljoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
(net in dat interview)
Omdat ie 'slecht' nieuws brengt is ie een mongool?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Want een mongool is het toch eigenlijk, kan hij niet voorgoed homevideo's presteren ofzo?
Dat zegt ie toch ook helemaal nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ie 'slecht' nieuws brengt is ie een mongool?![]()
Genoeg andere reden dat ik het een mongool is hoor, maar niet omdat ie aan jullie clubje komt, dat is juist een verademing in de Nederlandse sportwereld.
Dat Sneijder waarschijnlijk vertrekt? Ten Cate zei het toch ook, is dat dan ook een mongool? (of.. ow jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook helemaal niet
Makkelijk he selectief lezen
Jij zegt dat er hier wordt gezegd dat Kraay jr een mongool is omdat hij slecht nieuws brengt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat Sneijder waarschijnlijk vertrekt? Ten Cate zei het toch ook, is dat dan ook een mongool? (of.. ow ja![]()
)
Voor jullie slecht nieuws jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij zegt dat er hier wordt gezegd dat Kraay jr een mongool is omdat hij slecht nieuws brengt.
Dit is volledig je eigen conclusie.
Ja maar jij trekt de conclusie dat ze hier alleen daarom Kraay jr een mongool vinden.quote:
Je mist echt die creativiteit van een spelverdeler, in dit geval Sneijder. Je merkt het echt direct hoor.quote:
Rommedahl is beter dan De Mul jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:19 schreef Cheiron het volgende:
Ben ik een slecht mens als ik zeg dat ik Rommedahl veel beter vind dat zn voorganger? Ik vind hem best toegevoegde waarde voor het elftal hebben,
psv zal het gemis van alex niet op kunnen vangen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV zal wel weer kampioen worden, nu wij de JC-schaal hebben gewonnen.
Tsja, als je zo gaat denken... Dan had PSV ook de CL moeten winnen vorig jaar toen James Bond uit kwam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV zal wel weer kampioen worden, nu wij de JC-schaal hebben gewonnen.
Net als dat Ajax het moeilijk gaat krijgen zonder Davids en eventueel Sneijder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
psv zal het gemis van alex niet op kunnen vangen.
Alleen Davids is niet heel eht seizoen weg en voor Sneijder krijgen we een dikke geldsom., als hij vertrekt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net als dat Ajax het moeilijk gaat krijgen zonder Davids en eventueel Sneijder.
In de toppers wel ja. Maargoed, Sneijder is nog niet weg, en is 'ie weg dan kan er een speler gehaald worden waar ook tegenstanders niet blij van worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net als dat Ajax het moeilijk gaat krijgen zonder Davids en eventueel Sneijder.
Kone, Farfan, Lazovic, Perez....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:
Ik zie PSV niet als grootste kanshebber voor de titel hoor.
Wat waren zij onmachtig zeg
Dus jij denkt dat die alle 4 tegelijk spelen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kone, Farfan, Lazovic, Perez....
Als zij er bij zijn staat er weer een prima elftal hoor...
nee, maar PSV zal er niet slechter op worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat die alle 4 tegelijk spelen?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nee, maar PSV zal er niet slechter op worden.
Zeker, zeer groot talent. Donald speelde vrij matig, rustig aan met die jongen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van de Wiel speelde erg sterk overigens. Opbouwend is hij denk ik onze beste verdediger.
Vermaelen is altijd zeer goed. Met Stam, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel, Colin en vooral Heitinga zitten we goed wat betreft centrumverdedigers. Ik vind Heitinga's instelling echt geweldig maar hij moet wel uitkijken dat hij niet doorschiet in zijn fanatisme. Dat hij vandaag weer zo tekeer ging over een lullig overtredingkje van Aissati was een beetje overdreven. Dat kan je nog kaarten kosten .quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Chivu het volgende:
Van der Wiel is gewoon capabel op dit niveau en kan prima groeien. Vermaelen is gewoon een van de beste verdedigers van Nederland, weer een prima pot gespeeld. Hopelijk blijft hij heel.
Zeker, hij speelde degelijk. Hij mag van mij hard de strijd aangaan met Ogararu voor de rechtsbackpositie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:21 schreef BadRabbit het volgende:
Colin speelde een redelijke pot, goede bankzitter![]()
Jippedi-doe-da!quote:Ajax pakte dan wel de eerste prijs, maar raakte in de eerste helft wel George Ogararu kwijt met een hamstringblessure.
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Chivu het volgende:
Vermaelen is gewoon een van de beste verdedigers van Nederland
Hoe rouwig moet je daar nou om zijn? Gewoon Van de Wiel op rechtsback, die lijkt voorlopig verdedigend ook nog eens een stuk sterker.quote:
Dat wordt elk jaar gezegdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar psv is wel slechter ten opzichte van vorig jaar.
Ja joh, laten alle spelers maar lekker geblesseerd raken. Hoe minder er zijn, hoe eerder je jeugd op kan stellen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:36 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hoe rouwig moet je daar nou om zijn? Gewoon Van de Wiel op rechtsback, die lijkt voorlopig verdedigend ook nog eens een stuk sterker.
Dan moet je voor Barcelona worden ofzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:57 schreef Rumille het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet op weer een overgangsjaar.
Ik wil nu wel eens prijzen (groter dan de JC-schaal en de beker).
Dus of eredivisie of Champions League of anders de UEFA Cup.
quote:
haha niet eens opgevallen, SBS liet het al een aantal keren zien volgens mij.quote:
En een goede voorzet waar uiteindelijk de goal uitkomt. En de pass op Huntelaar die die vanaf 2 meter erin moet jassenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:59 schreef ericajax het volgende:
kutwedstrijd, psv helemaal drama, verder vd wiel en vermaelen erg sterk , rommedahl zwak behalve die actie waar die op de paal schoot..
Maar wel de beker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:40 schreef Suijk het volgende:
Kut, PSV weer kampioen.
Kennedy mag wel s oefenen op corners, sjezus wat slap.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ajax speelde niet slecht, maar zeker ook niet goed. PSV was gewoon véél te laf.
Ogararu mag trouwens wel eens op voorzetten trainen. Hij komt wel ff mooi mee op etc., maar dan komt er een voorzet die weer even makkelijk weggekopt wordt door Simons ofzo. Best jammer.
Die buitenspelcornerquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:21 schreef toma het volgende:
[..]
Kennedy mag wel s oefenen op corners, sjezus wat slap.
Toen ze daar zo stonden dach ik dit wordt een geniale hoekschop..en toen floot de scheids al..quote:
rellen? waar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:28 schreef mcyodogg het volgende:
Gefeliciteerd jongens.
Was wel ff leuk dat rellen he
ah okquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Op het veld. Daarbuiten heb ik niets gezien.
Hmm, zag er wel slordig uitquote:
het arbitrale trio was sowieso niet echt goed bezig vanavondquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:39 schreef Chivu het volgende:
Ach, als de grens oplet is er niks mee aan de hand. Maar liever die bal normaal voor ja.
Hij stond in de goal, telt dat ook als buiten het veld dan? Slim gedaan in dat geval inderdaad, maar dan kan je als keeper net zo goed de hele wedstrijd 2cm achter de lijn gaan staan zodat je altijd 2 veldspelers voor je moet hebben als tegenstander zijnde. Ik vind dat dat niet moet kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Was wel buitenspel, dacht ook dat er op de doellijn eentje stond, maar die stond achter de lijn. Slim gedaan.
Net toen ik even stond te zeiken uiteraard. Niks van gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Op het veld. Daarbuiten heb ik niets gezien.
quote:
Een centrale verdediger met een passeeractiequote:Op zondag 12 augustus 2007 11:02 schreef patrickt37 het volgende:
vd Wiel. Zo jong en zo goed spelen.![]()
![]()
idd, die mag er tegen praag ook wel instaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:02 schreef patrickt37 het volgende:
vd Wiel. Zo jong en zo goed spelen.![]()
![]()
Ik verwacht ook niet dat Real afgehaakt is. Misschien een vreemde poging om voor 24 miljoen klaar te zijn, maar de interesse zal er vast nog zijn. Hopelijk houdt Ajax die twee genoemde versterkingen warm zodat we geen Kone-taferelen krijgen dit keer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens AS gaat Real Madrid toch weer een poging doen om Wesley binnen te halen. 24 miljoen +geldbedragen bij bepaalde prestaties (cl en/of landstitel winnen bv).
Je moet wel bedenken dat Ajax gister met zeer veel verdedigend ingestelde spelers speelde (met name in de eerste helft toen Ogararu eruit was).quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Verdedigend staat de ploeg goed...Colin valt mij ook zeker niet tegen. Zoals hierboven al eens gemeld is, Ogararu zou iets meer moeten doen met het balbezit wat hij heeft. Je zag ook gisteren weer dat Ogararu ver mee opgekomen is en eigenlijk alleen maar de ruimtes dichtloopt.
Drenthe zal nooit naar Ajax gaan. Bovendien hoef ik ook geen rasrotterdammer in het Roodwit van Ajax te zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef venomsnake het volgende:
24 miljoen +Drenthe een jaar aan Ajax verhuren. Dat zou wel humor zijn.![]()
Dat is naar. Tijdens de wedstrijd overigens?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Overigens heeft David Endt gister een hartaanval gehad.
Dat is toch iemand uit de staff van Ajax?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
omg! hopelijk gaat het beterquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dat ben ik inderdaad met je eens. Ajax had ook erg veel moeite om een vuist te maken ondanks het vele balbezit. Afvallende ballen waren ook meestal wel voor Ajax maar niet rond het strafschopgebied van PSV, eerder rond de middellijn. PSV is nooit echt onder druk geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Fides het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat Ajax gister met zeer veel verdedigend ingestelde spelers speelde (met name in de eerste helft toen Ogararu eruit was).
Toen stonden er 6/7 veldspelers die meer verdedigend dan aanvallend denken in het veld.
Zie hier de VI-feitjes over deze speler!quote:Mendoza op proef bij Ajax
Amsterdam, 12 aug 2007
De Peruaanse aanvaller Andrés Mendoza is voor een stageperiode bij Ajax. Hij zal de komende tijd met het eerste elftal meetrainen.
Andrés Mendoza kwam in 2000 naar Europa om bij het Belgische Club Brugge te gaan spelen. Hij verhuisde later naar Metalurg Donetsk (Oekraïne), dat hem uitleende aan het Franse Olympique Marseille en Dynamo Moskou uit Rusland.
De 29-jarige linkerspits, international van Peru, is voor een korte proefperiode in Amsterdam.
bron: Ajax.nl
Laten we hopen dat het goed met 'm gaat. Volgens mij is hij best belangrijk voor de spelers. Maar in de eerste plaats moet hij eerst goed herstellen, dus sterkte aan David.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Sneijder was niet in de ArenA gisteren, dus hoe kan dat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:46 schreef w00h00 het volgende:
Even daarvoor heeft SBS ook met Sneijder gesproken, en ook hij heeft kenbaar gemaakt dat hij verwacht dat het nog wel rond komt.
Jep, dat was Mendoza.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:04 schreef Chivu het volgende:
Mendoza was toch die knuppel die scoorde tegen AC Milan toen Club daar met 0-1 won?
Dat ziet er nog niet eens zo verkeerd uit, op zich.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was
[..]
Zie hier de VI-feitjes over deze speler!![]()
Verstandige jongen, die ziet ook in dat dit geen manier van handelen is.quote:Raar, ik denk dat als een club als Real Madrid een bod van 24 miljoen doet en Ajax doet een tegenbod en je haakt gelijk af, dan speel je een beetje met de gevoelens van de speler. Dan is dat nu Wesley. En hij heeft het daar dan ook gewoon heel erg moeilijk mee. Als een club als Real Madrid aan de deur komt dan hoef je niet lang te twijfelen, omdat dat gewoon een hele grote club is. En ik denk ook dat iedereen wel weet dat Wesley het aan kan en het verdient. En dan is het jammer dat zulke dingen gebeuren.
Mooi he?quote:
Na Lazio is Internazionale de mooiste club van Italië.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
Toch grappig, Ibrahimovic, Maxwell en Chivu bij Inter. Jammer dat het bij zo'n kutclub is, maar mooi dat die drie toch weer samen spelen.
Inderdaad zeg, had er niet eens bij stil gestaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
Toch grappig, Ibrahimovic, Maxwell en Chivu bij Inter. Jammer dat het bij zo'n kutclub is, maar mooi dat die drie toch weer samen spelen.
Laat me ajb heel even Bon Jovi de Tweede spelen:quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Knappe prestatie, de wedstrijd opzich was niet denderend (ik heb een topwedstrijd mogen zien in Alkmaar) maar het resultaat staat er wel.
Laatste 15min waren lekker hectisch te noemen, beetje duwen en trekken...
[afbeelding]
Kennen jullie hem nog?
Goede reactie van Furby, al moet zo'n dikbetaalde miljonair als Sneijder nou ook niet doen alsof ie zielig is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
Emanuelson in interview met Ajax TV over Sneijder, wat 'ie dacht toen hij het nieuws hoorde:
[..]
Verstandige jongen, die ziet ook in dat dit geen manier van handelen is.
Ja, mensen kunnen het zelf ook kijken, maar dat klote Ajax TV doet het niet in Firefox en misschien zijn sommigen net zo lui als ik af en toe ben
Idd, ruk dat het niet in FF werkt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
Emanuelson in interview met Ajax TV over Sneijder, wat 'ie dacht toen hij het nieuws hoorde:
[..]
Verstandige jongen, die ziet ook in dat dit geen manier van handelen is.
Ja, mensen kunnen het zelf ook kijken, maar dat klote Ajax TV doet het niet in Firefox en misschien zijn sommigen net zo lui als ik af en toe ben
Uit niks blijkt dat Sneijder zielig doet. Na het afketsen van Valencia heeft hij dat wel bewezen en afgaande op quotes van Ten Cate lijkt Sneijder het zelf ook een rare situatie te vinden. Wat het natuurlijk ook gewoon is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Goede reactie van Furby, al moet zo'n dikbetaalde miljonair als Sneijder nou ook niet doen alsof ie zielig is.
Ik denk dat Sneijder zichzelf absoluut niet zielig vindt, maar als je voor de tweede keer zo de deksel op je neus krijgt... En daarbij ook nog eens weet dat degene die wellicht wel naar Real Madrid gaat (VDV) dezelfde zaakwaarnemer heeft waar je dagelijks mee spreekt over een overgang van Ajax naar een grote club, dat dat wel even moeilijk te verwerken is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Goede reactie van Furby, al moet zo'n dikbetaalde miljonair als Sneijder nou ook niet doen alsof ie zielig is.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Na Lazio is Internazionale de mooiste club van Italiëargentinie.![]()
Nee, maar Furby laat het wel een beetje zo overkomen, alsof Sneijder een gevoelige jongen is die hier veel pijn door heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Sneijder zielig doet. Na het afketsen van Valencia heeft hij dat wel bewezen en afgaande op quotes van Ten Cate lijkt Sneijder het zelf ook een rare situatie te vinden. Wat het natuurlijk ook gewoon is.
Chivu is een slanke god gewordenquote:
En Mido?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Chivu werd aangeboden (Toen blind td was), Zlatan werd gescout door John Steen Olsen en Maxwell werd op een jeugdtournooi in Nederland gescout. Maar Leo had er wel een goede kijk op ja. Beter dan MVG.
Mido werd gehaald nadat Ajax 2 keer tegen AA Gent had gespeeld. Ook een dicht-bij-huis scout dus.quote:
Ah, dus de opvolger van Babel hebben we al in huis.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja, Donald is ook een prutser eerste klas, zijn aanname zorgde ervoor dat er tenminste 4 keer balverlies werd geleden, wat een drama...
Gabri is ook één van mijn favoriete spelers van dit Ajax. En ook Vermaelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:51 schreef pfaf het volgende:Gabri!
wat gaat die dit seizoen belangrijk worden!
Babel kon de bal tenminste aannemen en ermee aan de haal gaan, dan deed hij 2 scharen en een beweging naar rechts en was hij de bal kwijtquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ah, dus de opvolger van Babel hebben we al in huis.
Terwijl Maduro zich in de laatste wedstrijden openbaarde als technicusquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef Sethje het volgende:
Ik vind dat net Maduro....ook zo traag ogend
Familie van Jenner??quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Babel kon de bal tenminste aannemen en ermee aan de haal gaan, dan deed hij 2 scharen en een beweging naar rechts en was hij de bal kwijt
Dat is gewoon onzin, het is voor het eerst dat zijn aanname opvalt. Soms heb je gewoon je dag niet. Oppertunistisch gezeik hier ook altijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn aanname is totaal niks, gewoon honderd procent kut dat ligt niet aan een wedstrijd...
Soms heb je gewoon je dag niet? Die jongen is duidelijk niet klaar voor dit team en al helemaal niet als spits laat hem maar lekker bankzitter zijn en alleen in het team worden gezet als het echt niet anders kan. Het wordt tijd dat Ajax eens een echte spits aantrekt die wel wil scoren en wel een actie in huis heeft en wel snelheid heeft, dan hoeven de middenvelders ook wat minder te scoren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin, het is voor het eerst dat zijn aanname opvalt. Soms heb je gewoon je dag niet. Oppertunistisch gezeik hier ook altijd.
Maar is het ook een klasbak? Is het een speler die je graag bij Brugge terug zou zien?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:06 schreef Heero87 het volgende:
Mendoza. Die bezorgt me nog steeds kippenvel. :p
Dat is nu het geval toch? Of denk je echt dat Donald vaak zal spelen? Donald is niet eens een spits, maar een middenvelder volgens zichzelf. Het is nu behelpen tot spelers fit zijn en er hier en daar nog een enkele aankoop is gedaan, dus niet zo zeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon je dag niet? Die jongen is duidelijk niet klaar voor dit team en al helemaal niet als spits laat hem maar lekker bankzitter zijn en alleen in het team worden gezet als het echt niet anders kan. Het wordt tijd dat Ajax eens een echte spits aantrekt die wel wil scoren en wel een actie in huis heeft en wel snelheid heeft, dan hoeven de middenvelders ook wat minder te scoren.
Ik hoop dat het tot een enkele keer beperkt blijft, waar je het vandaan haalt dat er nog aankopen aankomen is mij wel een raadsel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is nu het geval toch? Of denk je echt dat Donald vaak zal spelen? Donald is niet eens een spits, maar een middenvelder volgens zichzelf. Het is nu behelpen tot spelers fit zijn en er hier en daar nog een enkele aankoop is gedaan, dus niet zo zeuren.
Als hij maar niet Fowler na gaat doenquote:
Wie zouden dat zijn? Modric?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog wel één speler bijkomt morgen, een van die twee die ze al op het oog hadden toen Sneijder leek te vertrekken...
De proefperiode van Mendoza alleen al geeft al aan dat Ajax nog versterkingen voorin zoekt. Bovendien is al lang bekend dat Ten Cate nog een middenvelder wil.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tot een enkele keer beperkt blijft, waar je het vandaan haalt dat er nog aankopen aankomen is mij wel een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |