Je moet wel bedenken dat Ajax gister met zeer veel verdedigend ingestelde spelers speelde (met name in de eerste helft toen Ogararu eruit was).quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Verdedigend staat de ploeg goed...Colin valt mij ook zeker niet tegen. Zoals hierboven al eens gemeld is, Ogararu zou iets meer moeten doen met het balbezit wat hij heeft. Je zag ook gisteren weer dat Ogararu ver mee opgekomen is en eigenlijk alleen maar de ruimtes dichtloopt.
Drenthe zal nooit naar Ajax gaan. Bovendien hoef ik ook geen rasrotterdammer in het Roodwit van Ajax te zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef venomsnake het volgende:
24 miljoen +Drenthe een jaar aan Ajax verhuren. Dat zou wel humor zijn.![]()
Dat is naar. Tijdens de wedstrijd overigens?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Overigens heeft David Endt gister een hartaanval gehad.
Dat is toch iemand uit de staff van Ajax?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
omg! hopelijk gaat het beterquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dat ben ik inderdaad met je eens. Ajax had ook erg veel moeite om een vuist te maken ondanks het vele balbezit. Afvallende ballen waren ook meestal wel voor Ajax maar niet rond het strafschopgebied van PSV, eerder rond de middellijn. PSV is nooit echt onder druk geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Fides het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat Ajax gister met zeer veel verdedigend ingestelde spelers speelde (met name in de eerste helft toen Ogararu eruit was).
Toen stonden er 6/7 veldspelers die meer verdedigend dan aanvallend denken in het veld.
Zie hier de VI-feitjes over deze speler!quote:Mendoza op proef bij Ajax
Amsterdam, 12 aug 2007
De Peruaanse aanvaller Andrés Mendoza is voor een stageperiode bij Ajax. Hij zal de komende tijd met het eerste elftal meetrainen.
Andrés Mendoza kwam in 2000 naar Europa om bij het Belgische Club Brugge te gaan spelen. Hij verhuisde later naar Metalurg Donetsk (Oekraïne), dat hem uitleende aan het Franse Olympique Marseille en Dynamo Moskou uit Rusland.
De 29-jarige linkerspits, international van Peru, is voor een korte proefperiode in Amsterdam.
bron: Ajax.nl
Laten we hopen dat het goed met 'm gaat. Volgens mij is hij best belangrijk voor de spelers. Maar in de eerste plaats moet hij eerst goed herstellen, dus sterkte aan David.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Sneijder was niet in de ArenA gisteren, dus hoe kan dat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:46 schreef w00h00 het volgende:
Even daarvoor heeft SBS ook met Sneijder gesproken, en ook hij heeft kenbaar gemaakt dat hij verwacht dat het nog wel rond komt.
Jep, dat was Mendoza.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:04 schreef Chivu het volgende:
Mendoza was toch die knuppel die scoorde tegen AC Milan toen Club daar met 0-1 won?
Dat ziet er nog niet eens zo verkeerd uit, op zich.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was
[..]
Zie hier de VI-feitjes over deze speler!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |