Niet eens, trage slakquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
niet,die had ik al.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
hij vond het zo gezellig, dat ie er weg van isquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, het was weer 'gezellig' ik ben er weg van
have fun today
beetje posten in ons topicquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, het was weer 'gezellig' ik ben er weg van
have fun today
aso hoor...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
beetje posten in ons topic
Wat kom je doen in ons topic?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:00 schreef Shitonya het volgende:
stelletje cofee addicts
bek houdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:00 schreef Shitonya het volgende:
stelletje cofee addicts
nee, ik wilde effe zeggen dat dit een goed topic isquote:
klopt, goed topicquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houden
[..]
nee, ik wilde effe zeggen dat dit een goed topic is
jullie irriterenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat kom je doen in ons topic?
vooruitquote:
goed van ons hequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef OA het volgende:
WTF....![]()
Gewoon een heel topic gemist en dat op zaterdag(ochtend)..... [afbeelding]
ik doe dat nuquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:15 schreef Shitonya het volgende:
werken op zaterdag.. jij mallerd
ik werk niet, erik werkt. ik werk nooitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:15 schreef Shitonya het volgende:
werken op zaterdag.. jij mallerd
uurtjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef OA het volgende:
WTF....![]()
Gewoon een heel topic gemist en dat op zaterdag(ochtend)..... [afbeelding]
haha, ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
als ik vandaag niet in die top 50 sta dan weet ik het ook niet
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #150quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar kan je die top 50 trouwens altijd vinden?
zwaar levenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
ik krijg nog 2.5 uur betaald.
zeker wetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
in de mand liggen is ook best oke
nee, en ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
was je weer aan het werk?
lekkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
er beurt ook niks hier, vind wel prima zo
vanaf dat we bepaald hebben dat we het vol gingen spammen, hebben we er 50 minuten over gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:29 schreef covie het volgende:
![]()
Jullie hebben vorige topic al volgebaggerd vol gepost met z'n tweeën!
Netjes gedaan in die paar uurtjes![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
alles goed krosch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vanaf dat we bepaald hebben dat we het vol gingen spammen, hebben we er 50 minuten over gedaan.
k had ook 137 posts in dat topci
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:32 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Je bent weer druk op je werk dus.![]()
spellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:35 schreef covie het volgende:
oeoeh bijna rollercoaster tycoon 1, 2 , 3 binnen met alle uitbreidingen [afbeelding]
Hahah sorry kerelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooi
Met mij ook, thanks for asking
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Hahah sorry kerel
Zal het nooit meer (niet) doen![]()
Ik heb soms zo een bui en dan speel ik rollercoaster 1 weer uit en dan ben ik er weer een jaartje ofzo af.quote:
ik had laatst doom 2 gedownload gratis legaal enzo,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:39 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb soms zo een bui en dan speel ik rollercoaster 1 weer uit en dan ben ik er weer een jaartje ofzo af.
Ik ben ook bang dat ik 2 en 3 ook niet ga spelen want 1 blijft t leukste. 2 en 3 heb ik dan alleen voor de heb![]()
Een spelletje op z'n tijd is wel leuk.
jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer-ik
Lekker man dat je niet werkt op zaterdag
nu al?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben me toch een partij lam
2 is ook goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:39 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb soms zo een bui en dan speel ik rollercoaster 1 weer uit en dan ben ik er weer een jaartje ofzo af.
Ik ben ook bang dat ik 2 en 3 ook niet ga spelen want 1 blijft t leukste. 2 en 3 heb ik dan alleen voor de heb![]()
Een spelletje op z'n tijd is wel leuk.
Grote vriendquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:46 schreef erkel het volgende:
Koffieliefhebbers! Hoe ist hier?
eer-ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
erkel!
Jou heb ik hier lang niet gezien
Gaat goed hier, daar ook>
crossquote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef BrandX het volgende:
en ik ga weer; we gaan lekker uit eten zo
dit is trouwens een azerty toetsenbord...... wat is dat een partij kut zeg
Gisteren stond ie er nog in. Die van mij ook trouwensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef erkel het volgende:
[..]
eer-ik![]()
Hier gaat het ook primaIk dacht zal weer eens langswippen, voordat ze mijn usericon uit de OP halen
![]()
Die heb ik wel eens gezien!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef BrandX het volgende:
en ik ga weer; we gaan lekker uit eten zo
dit is trouwens een azerty toetsenbord...... wat is dat een partij kut zeg
Hallo Papier!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren stond ie er nog in. Die van mij ook trouwens![]()
Hallo kinders![]()
![]()
OA!quote:
Prima!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OA!How is your life.
Nee.quote:Heb je net het nieuws gezien?
Vast niet...quote:Ik wel maar ik kan me alleen iets van Bush herinnerem. Ik hoop niet dat ik iets belangrijks gemist heb?
Pearl Jam gecensureerd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Prima!!![]()
[..]
Nee.
[..]
Vast niet...![]()
Bush...![]()
Dat zeg ik: Dzjordzj dobbeljoe Boesjquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pearl Jam gecensureerd!
♪"George Bush ♫ leave this world alone♪"
http://pearljam.com/news/index.php?what=News#195
Pearl Jam
![]()
quote:
Houniet. Nog stappen vannacht?quote:
En jij Papier?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Houniet. Nog stappen vannacht?
Ja jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef Houniet het volgende:
nee, ben helemaal naar de )(#@
heb nu wat maatjes op bezoek
heb nu eindelijk vakantie, donderdag richting Kreta
quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 11 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 222 eer-ik
005. 170 Lenny_Leonard
017. 093 Pheno
019. 089 Papierversnipperaar
043. 062 Kuukske
102. 037 Leia
* 171. 033 BrandX *
205. 022 crossover
205. 022 Shitonya
In belgie schijnt dat de standaard te zijn.... Het was verder wel een supermooie laptop.. maar dat toetsenbord....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gezien!
In een geschiedenisboek.
Nou én.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:51 schreef cablegunmaster het volgende:
wat is er met de opening van dit topic gebeurd? iemand heeft hem baldadig mishandeld!!! >.<
Nee hoor, ik vraag me alleen af waar je je druk om maakt.quote:
dat de 1e post verneukt isquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag me alleen af waar je je druk om maakt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
was je me weer vergeten, OA!
171. 033BrandX
![]()
Lenny en erik vonden dat zij een heel topic samen moesten volspammen... vandaar...quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:59 schreef cablegunmaster het volgende:
di
[..]
dat de 1e post verneukt ismeer ook niet ^^ je mag zeggen er missen bepaalde dingen
die in voorgaande topics er wel waren meer ook niet
![]()
Dat is ze goed gelukt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
Lenny en erik vonden dat zij een heel topic samen moesten volspammen... vandaar...![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Lenny en erik vonden dat zij een heel topic samen moesten volspammen... vandaar...![]()
Gewoon niet meer aanklikken....quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lukt hun niet
dit topic is al vol voordat zij wakker zijn
hoe disable ik internet explorer volledig -_-![]()
Hoe is het met jou? Nog plannen vandaag?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:13 schreef OA het volgende:
Gewoon niet meer aanklikken.... [afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon niet meer aanklikken.... [afbeelding]
Alles prima hier!quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Nog plannen vandaag?
MSN niet meer gebruiken!quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan zit ik nog met 1 probleem als je op dat mail knopje van msn druk opent IE ipv FF hoe fix je dat
![]()
Da's een tof centrum bij Roermond!! Daar hebben ze een Vans winkelquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:16 schreef OA het volgende:
Alles prima hier!![]()
We gaan straks naar Roermond. Naar een outletwinkelcentrum. Daarna gaan we door naar vrienden in Maastricht.![]()
BBQ enzo.![]()
En jij?
* jaloers *quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Alles prima hier!![]()
We gaan straks naar Roermond. Naar een outletwinkelcentrum. Daarna gaan we door naar vrienden in Maastricht.![]()
BBQ enzo.![]()
En jij?
Wat is Vans?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's een tof centrum bij Roermond!! Daar hebben ze een Vans winkel.
Ik ga met JD naar mijn schoonouders. Daar eten en dan weer terug.
explorer.exe begint traag te worden heb je er alternatieven voor instead of linux?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
MSN niet meer gebruiken!![]()
Opgelost. Volgend probleem.![]()
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* jaloers *
Een vriendin van me komt langs en dan gaan we samen piano mishandelen:D(kunnen het heel goed graffiti spuit )
nah , wat piano stukjes doorspelen:)ze zou wat muziek mee nemen die ik dan kan oefenen:)
gisteren langs een hele lief meisje geweest ( meteen al bij de ouders) maar dat vind ik niet zo erg. (Ouders houden van me -_-) heb namelijk op een jongenskoor gezeten en mensen vinden het geweldig als je zegt dat je zingt en piano speelt ( en het ook nog kan ) vooral goed bij de ouderen:@
Kerel, leer nou eens een beetje begrijpbaar Nederlands schrijven...quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* jaloers *
Een vriendin van me komt langs en dan gaan we samen piano mishandelen(kunnen het heel goed graffiti spuit )
nah , wat piano stukjes doorspelenze zou wat muziek mee nemen die ik dan kan oefenen
gisteren langs een hele lief meisje geweest ( meteen al bij de ouders) maar dat vind ik niet zo erg. (Ouders houden van me -_-) heb namelijk op een jongenskoor gezeten en mensen vinden het geweldig als je zegt dat je zingt en piano speelt ( en het ook nog kan ) vooral goed bij de ouderen![]()
Edit: Stuffplug voor mn msn gevonden kijken of die het doet![]()
Skate merk. En eh, ja tof.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:21 schreef OA het volgende:
Wat is Vans?![]()
![]()
LAngs bij schoonouders... Tof? Of niet?![]()
Tof. 14.gif.quote:
Komt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef OA het volgende:
Tof. 14.gif.
Veel plezier dan en doe ze de groeten!![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Kerel, leer nou eens een beetje begrijpbaar Nederlands schrijven...![]()
Bah, mensen waarbij je meteen in de smaak valt...Dan heeft de dochter het straks gedaan als jullie elkaar niet meer zien....
![]()
Vans ? Baggerschoenen ^^ , ze zijn wel ontzettend mooi ,helaas deugd de kwaliteit niet en slijt de onderkant te snel weg.quote:
niet helemaal. Hij zal zijn naam willen houden als kwaliteitswinkel. Als je dan relatief dure schoenen verkoopt die snel kapot gaan, kan je klanten kwijtraken. De kostprijs van die dingen zullen waarschijnlijk ook vrij hoog zijn, dus hij kan ze ook niet goedkoop (= naar de lage kwaliteit) verkopen. Dus koopt hij ze niet in, en behoudt zo zijn naam dat hij kwaliteitspul verkoopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vans ? Baggerschoenen ^^ , ze zijn wel ontzettend mooi ,helaas deugd de kwaliteit niet en slijt de onderkant te snel weg.;)( een verkoper in den haag haal de vans uit de winkel om die reden , hij was niet zo dol op vans omdat ze sleten en snel stuk waren) Enigzins snap ik dat niet;)dan verkoop je toch meer:Y?
Ik loop al dik 10 jaar op Vans. Nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Vans ? Baggerschoenen ^^ , ze zijn wel ontzettend mooi ,helaas deugd de kwaliteit niet en slijt de onderkant te snel weg.( een verkoper in den haag haal de vans uit de winkel om die reden , hij was niet zo dol op vans omdat ze sleten en snel stuk waren) Enigzins snap ik dat niet
dan verkoop je toch meer
?
Dude, je zit er echt helemaal naast.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vans ? Baggerschoenen ^^ , ze zijn wel ontzettend mooi ,helaas deugd de kwaliteit niet en slijt de onderkant te snel weg.( een verkoper in den haag haal de vans uit de winkel om die reden , hij was niet zo dol op vans omdat ze sleten en snel stuk waren) Enigzins snap ik dat niet
dan verkoop je toch meer
?
Niet al 10 jaar op hetzelfde paar overigens.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik loop al dik 10 jaar op Vans. Nooit problemen mee gehad.
Hier schijnt de zon niet hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:25 schreef crossover het volgende:
Hai
Ik denk dat ik vandaag veel in de zon ga liggen.
Rancid - Life Won't Wait
quote:
Netjes Kreta is zeker goed te doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:25 schreef Houniet het volgende:
wtf dat is niet goed
hier alles goed. eindelijk vakantie! donderdag richting Kreta
Verklaar je nader?quote:
Begrijp ik goed dat jij in het gevang zit op dit moment?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:47 schreef Sebasser het volgende:
Oh, nu kan ik ook al niet meer posten.
Ik weet niet of jullie deze post nog zien, maar het zal mijn laatste in dit topic zijn.
Ja dat klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jij in het gevang zit op dit moment?
Dan moet je 'm zelf even PM'en.quote:
Sport waar... zeker naa die beach volleyball vrouwen aan het loerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:07 schreef erkel het volgende:
Het zonnetje schijnt hier ook fijn![]()
En nu zit ik weer op een donkere zolderkamer achter het beeldscherm, met sport op de achtergrond![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Sport waar... zeker naa die beach volleyball vrouwen aan het loeren
Hier niet, gebruik een fatsoenlijke browserquote:
* JortK zet ff in Firefox de refferer check uitquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier niet, gebruik een fatsoenlijke browser [afbeelding]
FF FTW[afbeelding]
Geen ge-emmer met deeplinking problemen[afbeelding]
Heeeee! Mucki-uppie!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:54 schreef Muck het volgende:
sjongejongejonge, kom ik terug na 10 dagen vakantie, is er niemand om me enthousiast te begroeten!
Ik ook!quote:
quote:
Spammert!quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goed topic
Ik ga ook koffie maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:59 schreef Houniet het volgende:
ik wil op vakantie
zin in mysteryland
koffie needed
![]()
Ik ga ook naar Mysteryland... misschien meetenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:59 schreef Houniet het volgende:
ik wil op vakantie
zin in mysteryland
koffie needed
![]()
Me tooquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Mysteryland... misschien meeten![]()
Ik zeg meetenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Me too![]()
Ik weet nog niet wat ik aan trek. Als het regent een camouflage-poncho![]()
Check!quote:
Komt zeker goedquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Check!![]()
We PM-men wel ff telefoonnummers rond die tijd, ook met Houniet. Dan vinden we elkaar daar wel.
wat jij wilquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil .. ja wat wil ik?
over? nou hier is het een bendequote:
ja lekker hoor! net dag vier van mijn vakantie beleefdquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:58 schreef Muck het volgende:
heej brand:W
ja, goed, maar wel moooooooe:Y
en hoe is het met jou?
hier niet. Wel angstvallig windstil.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Houniet het volgende:
onweer:oniet te zuinig ook
klinkt bekend!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lekker hoor! net dag vier van mijn vakantie beleefden heb nu dus even een soort van total system shutdown, in de zin van nergens zin in. M.a.w. nog even wat energie tanken
![]()
ik ga meequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef StarGazer het volgende:
Godver de hoeren wrom moet ik morgen arbeiden. Ideaal moment om nu richting Grote Markt te lopen en mij helemaal de tering in te zuipen...
Dit is op z'n minst een merkwaardige lijst...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 12 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
013. 038 Kuukske
034. 027 cablegunmaster
038. 026 JortK
060. 021 Houniet
086. 017 Papierversnipperaar
122. 014 OA
136. 013 crossover
146. 012 Memento-Mori
208. 009 Pheno
170 maar?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is die van eergister?
edit: heb hem al
Dagcijfers van zaterdag 11 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
001. 244 sjimz
002. 222 eer-ik
003. 219 tong80
004. 203 FormerlyKnownAs
005. 170 Lenny_Leonard
wie wil me aanraken/
ik ben al vanaf 4u wakkerquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
170 maar?
Matig hoor...
werkwerkwerkwrkwerk
Zit weer op werk.
haha, ja, dan kan ik het me voorstellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging na het eten ff een dutje doen, dat dutje duurde tot 4 uur.
maar de kater is weg!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ja, dan kan ik het me voorstellen
Ook zwaar weekend, 2x wezen stappen, 2x kater..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook wel.
Zwaar weekend gehad man
Jij nog wat gedaan?
zaterdag 6 kratten weggewerkt met 10 man, lekker in m'n zwembad gelegen, veel herrie gemaakt, en de tuin veranderd in de grootste grafzooi ter wereldquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook zwaar weekend, 2x wezen stappen, 2x kater..wat jij?
Ik wil ook een tuin met zwembadquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zaterdag 6 kratten weggewerkt met 10 man, lekker in m'n zwembad gelegen, veel herrie gemaakt, en de tuin veranderd in de grootste grafzooi ter wereld
zondag ochtend geen kater, opgeruimd, wel kater, de rest van de dag in het zwembad gelegen met bier en wijn enzoTot 00:30 en toen ben ik gaan pitten, want er moet gewerkt worden vandaag
Ik nog maar 2 weken ofzo..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:46 schreef Jo0Lz het volgende:!.
Vakantie. Voorbij. Enzo..
Goedemorgen.
Heb net 4 week gehad. Tis net of ik vorige week nog aan 't werk was.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik nog maar 2 weken ofzo..
moge jo0lzquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:46 schreef Jo0Lz het volgende:!.
Goedemorgen.
ik heb in totaal 15 weken 'vrij' gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb net 4 week gehad. Tis net of ik vorige week nog aan 't werk was..
Jaman, nu al voorbij. Tis snel gegaan, ben zowat de hele vakantie aan het klussen geweest...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moge jo0lz
Nou al voorbij?
Ik heb nog enkele weken te gaan
Dat is best veel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb in totaal 15 weken 'vrij' gehad
ja, ik hoefde 15 weken niet naar school.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jaman, nu al voorbij. Tis snel gegaan, ben zowat de hele vakantie aan het klussen geweest...
[..]
Dat is best veel..
Jo0lzquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:46 schreef Jo0Lz het volgende:!.
Goedemorgen.
Hoi,quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:54 schreef covie het volgende:
goedemorgen!![]()
Vakantie alweer voorbij? Ik moet nog 2 of 3 weken en dan heb ik nog vakantie![]()
ja maar jij bent een mongoolquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik hoefde 15 weken niet naar school.
Maar daarentegen ben ik wel gaan werken
Dus echt vrij heb ik ook niet.
Nou, werk ze!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:54 schreef covie het volgende:
goedemorgen!![]()
Vakantie alweer voorbij? Ik moet nog 2 of 3 weken en dan heb ik nog vakantie![]()
koffiequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:54 schreef covie het volgende:
goedemorgen!![]()
mja, da's waar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja maar jij bent een mongool
Dan is het ook niet echt vakantiequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik hoefde 15 weken niet naar school.
Maar daarentegen ben ik wel gaan werken
Dus echt vrij heb ik ook niet.
quote:
nee, iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt vakantie.
[..]
.
!
Frutsellawaairommeldebommetjequote:
hier ok temetquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Je waait hier weg joh.
Ik bedoel van al diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |