abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52544725
Nog fietstaxi's gezien?
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 23:48:59 #78
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52545822
Ik kwam gisteravond station Blaak uit sjouwen met mijn Lowlands-bepakking en loop de Binnenrotte op, zoals... well, elke dag. Hoor ik ineens "goedenavond meneer" van ongeveer drie meter naast me, op een 'wat gaan wij doen'-toontje. Was het een of andere security-gast die het terrein stond te bewaken, want het deel waar ik in liep bleek omheind met hekken. "Da's afgesloten meneer." Ik zo van "eh, aan de andere kant ook?" met het idee dat ik best wel effe door kan lopen, er is immers geen evenement meer, ik zag vanaf waar ik stond niets op het plein staan en ik woon aan de andere kant. "Omlopen." was de reactie. Dus vriendelijk 'bedankt' gezegd waarmee ik eingelijk een tirade tegen zijn onbeschoftheid wilde beginnen, maar ik had er geen zin in en dus liep ik om, terwijl ik dacht. "Moehaha, ik moet dan misschien effe omlopen, maar voor hem is wat hij daar doet zijn baan. "

Dat is wat ik heb meegekregen van de Bavaria City Race. Oh, en het terrein wat hij stond te bewaken was hartstikke leeg en er was een hek losgemaakt (oftewel open) aan de andere kant, dus hij had net zo goed naar huis kunnen gaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52589264
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef Pie.cr het volgende:
aah, naja ik zie/hoor het morgen allemaal wel. Thnx alvast!
Wat ga je studeren in Rotterdam?
Ik heb vanavond een kijkavond aan het begin van de Beukelsdijk
En van de week eentje aan de Beukelsweg gehad, maar da's 'm niet geworden.
pi_52589316
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef parselmouth het volgende:
Daar woon ik . Alleen nu vakantie dus gewoon thuis (Nijmegen) .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_52589426
Cool!
Wel een leuke straat hoor! Was een leuk pandje met een hele diepe en wilde achtertuin en de kamer keek daar met openslaande deuren over uit (zat onder het balkon).
Zat redelijk achterin de straat wel. Ideale lokatie, binnen 10 minuutjes op Schiedam CS en binnen 7 minuten op R'dam CS met de bus en de bushalte voor je deur En verder alles goed aan te fietsen.

Moest alleen uitstappen met de tram op de Vierambachtsstraat Schrok me de tering, daar wil ik echt niet wonen (want: klein Hollands meisje met blond haar...).
pi_52589451
Vierambachtsstraat, moet je eens op het mathenesserplein komen op vrijdagmiddag .
pi_52589588
I know
Had de huppeldepup Pierconstraat uit moeten lopen, maar ik liep natuurlijk weer de verkeerde kant op. De halve 4ambachtstraat dus uitgelopen perongeluk Toen via de Heemraadssingel stukje Beukelsdijk gepakt en toen kwam ik toch nog goed terecht, zonder kleerscheuren
pi_52589598
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Wat ga je studeren in Rotterdam?
Ik heb vanavond een kijkavond aan het begin van de Beukelsdijk
Trade management gericht op Azie, beetje pretentieuze naam maar het bied de mogelijkheid om 1 jaar in China te studeren en werken .

Ik heb nu een hele toffe kamer in de buurt van de gordelweg, net van de a20 af. Beetje vooroorlogse stijl met een balkon .

Directwonen heeft trouwens meestal wel goede kamers in de aanbieding .
pi_52589669
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef Pie.cr het volgende:

[..]

Trade management gericht op Azie, beetje pretentieuze naam maar het bied de mogelijkheid om 1 jaar in China te studeren en werken .

Ik heb nu een hele toffe kamer in de buurt van de gordelweg, net van de a20 af. Beetje vooroorlogse stijl met een balkon .

Directwonen heeft trouwens meestal wel goede kamers in de aanbieding .
Chill, Noord Hoeveel m2?
Heb 't via Kamernet gedaan, 8 keer gereageerd, van heel veel niks teruggehoord, 1 keer een net mailtje terug gehad dat ik niet uitgenodigd was en twee keer dus wel uitgenodigd.
Maar als 't m vanavond niet wordt ga ik ook even naar DirectWonen kijken dan
pi_52589679
Toen ik er net kwam wonen (vorig jaar oktober) ging ik voor het eerst op vrijdag net na de middag naar de Albert Heijn op het Mathenesserplein. Bleek dat tijdens mijn bezoek aan de appie net zo'n dienst afgelopen was van de moskee tegenover. Kom ik daar naar buiten stappen, holy shit wat is hier aan de hand .

Alles went .
pi_52589979
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Chill, Noord Hoeveel m2?
Heb 't via Kamernet gedaan, 8 keer gereageerd, van heel veel niks teruggehoord, 1 keer een net mailtje terug gehad dat ik niet uitgenodigd was en twee keer dus wel uitgenodigd.
Maar als 't m vanavond niet wordt ga ik ook even naar DirectWonen kijken dan
pff, ik schat 16/17m2? De kamer is wel compleet gestript dus ik moet alles nog installeren.
Kijkavonden vind ik persoonlijk echt verwerpelijk, beetje popi komen doen voor een kamer .

Gewoon inschrijven bij directwonen of rondkijken op marktplaats. Ik kan je anders ook wel het telefoonnummer geven van mijn 'agent'?
pi_52591587
Vond marktplaats altijd zo duur En overzichtelijk enzo.
Maar ik kijk even hoe het vanavond gaat, anders schrijf ik me in bij DirectWonen. Stuur je vanavond nog wel ff een pm'ert.

En dat popi doen voor een kamer vind ik ook niks hoor. Probeer wel gewoon zoveel mogelijk mezelf te blijven, beide partijen hebben er niks aan als de persoon in kwestie uiteindelijk heel anders blijkt te zijn.
pi_52595440
Op www.hyves.nl wordt ook regelmatig geadverteerd met kamers in Rotterdam.
pi_52595485
Ik wil iedereen even aanraden om een keertje bij Indian Curry & Tandoori (Jonker Fransstraat) te eten / bestellen. Goddelijk lekker!!!
pi_52596131
Goed weer voor de pleinbioscoop vanavond! Of gewoon de Oude Haven natuurlijk.
pi_52596254

Iemand postte deze in het WTF-foto's-topic. Ik heb ze hier ook al een paar keer gezien en vind ze ontzettend grappig. Iemand die weet waar ze vandaan komen?
pi_52596325
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:24 schreef parselmouth het volgende:
Vond marktplaats altijd zo duur En overzichtelijk enzo.
Maar ik kijk even hoe het vanavond gaat, anders schrijf ik me in bij DirectWonen. Stuur je vanavond nog wel ff een pm'ert.

En dat popi doen voor een kamer vind ik ook niks hoor. Probeer wel gewoon zoveel mogelijk mezelf te blijven, beide partijen hebben er niks aan als de persoon in kwestie uiteindelijk heel anders blijkt te zijn.
Bij Stadswonen inschrijven had je prob allang een kamer gehad .

Ik heb trouwens nog twee 'VIP' kaarten voor Pleinbioscoop - maar we gaan toch niet meer . Wie ze wil kan ze wel op komen halen.
pi_52596816
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bij Stadswonen inschrijven had je prob allang een kamer gehad .
Dat dacht ik eerst ook, maar ze zijn geen eerstejaars en dan moet je wachten tot eind oktober voordat je weer aan de beurt komt. Had ik vorig jaar ook en uiteindelijk pas in januari een kamer gekregen. Maar wel eentje die het wachten waard was
pi_52597058
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:22 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar ze zijn geen eerstejaars en dan moet je wachten tot eind oktober voordat je weer aan de beurt komt. Had ik vorig jaar ook en uiteindelijk pas in januari een kamer gekregen. Maar wel eentje die het wachten waard was
Ah, ja joh? Dat wist ik niet. Met een beetje zeuren en 'stalken' kom je wel vrij ver .
pi_52630167
Ik hoor juist wat mindere verhalen over stadswonen. Huur die telkens weer omhoog gaat en panden met veel mensen er in enzo. Ben overigens wel eerstejaars, heb alleen hiervoor al 2 jaar HBO gedaan.
Maar ja, ik hoor dit weekend of die kamer aan de Beukelsdijk iets wordt of niet. Kans is niet zo groot, kwamen 20 mensen kijken in totaal. Maar ik ben wel blij met hoe het verlopen is (ben telkens blijven lullen, overal op ingehaakt en ze draaide telkens een band die ik ook heel tof vind).
pi_52635713
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoor juist wat mindere verhalen over stadswonen. Huur die telkens weer omhoog gaat en panden met veel mensen er in enzo. Ben overigens wel eerstejaars, heb alleen hiervoor al 2 jaar HBO gedaan.
Maar ja, ik hoor dit weekend of die kamer aan de Beukelsdijk iets wordt of niet. Kans is niet zo groot, kwamen 20 mensen kijken in totaal. Maar ik ben wel blij met hoe het verlopen is (ben telkens blijven lullen, overal op ingehaakt en ze draaide telkens een band die ik ook heel tof vind).
Die jaarlijkse huurverhoging heb je overal, maar dat is niet meer dan een paar procent. Panden met veel mensen is toch geen probleem? Zolang je je voorzieningen maar met niet al te veel mensen hoeft te delen, maar dat is meestal toch maar met drie personen ofzo (maximaal vijf geloof ik). Stadswonen heeft echt supergoede locaties en sommige gebouwen zijn net gerenoveerd en zien er echt prima uit. Er zijn ook gebouwen met hele ruime kamers (30m2). Je moet natuurlijk wel het juiste gebouw uitzoeken. Succes met die kamer op de Beukelsdijk!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:18:02 #98
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_52647801
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:22 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

In welk stadswonen gebouw woon je dan?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_52666970
tvp
pi_52672936
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Die jaarlijkse huurverhoging heb je overal, maar dat is niet meer dan een paar procent. Panden met veel mensen is toch geen probleem? Zolang je je voorzieningen maar met niet al te veel mensen hoeft te delen, maar dat is meestal toch maar met drie personen ofzo (maximaal vijf geloof ik). Stadswonen heeft echt supergoede locaties en sommige gebouwen zijn net gerenoveerd en zien er echt prima uit. Er zijn ook gebouwen met hele ruime kamers (30m2). Je moet natuurlijk wel het juiste gebouw uitzoeken. Succes met die kamer op de Beukelsdijk!
Ah okay, dan klinkt het toch beter dan ik dacht Maar eens inschrijven dan.
Kamer aan de Beukelsdijk is het helaas niet geworden, echt jammer want ik vond m helemaal geweldig
Maar we zoeken verder...

Gisteren bij Dudok gegeten, was erg lekker

Edit:
Even op stadswonen.nl gekeken, maar ik kom sowieso niet in aanmerking. Ik studeer namelijk in Leiden en niet in Rotterdam...

[ Bericht 6% gewijzigd door parselmouth op 25-08-2007 12:52:55 ]
pi_52673469
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:18 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

In welk stadswonen gebouw woon je dan?
Bredestraat.
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:43 schreef parselmouth het volgende:

Edit:
Even op stadswonen.nl gekeken, maar ik kom sowieso niet in aanmerking. Ik studeer namelijk in Leiden en niet in Rotterdam...
Volgens mij maakt dat niet uit Bij inschrijven kun je namelijk bij studie ook "WO buiten Rdam" selecteren. Het is sowieso handig om ingeschreven te staan, kan natuurlijk best dat je een kamer vindt die achteraf tegenvalt of dat je er na een tijd uit moet. Per wanneer je een kamer zoekt, kun je namelijk zelf aanpassen via de computer.
pi_52688148
Ah okay, zag het inderdaad net staan bij het inschrijfformulier! Op de site zelf heb ik het niet zien staan.
Maar ik ben ingeschreven, ben benieuwd.
pi_52695092
Heb voor Stadswonen gewerkt..heb je vragen kan je mij een PM geven..
pi_52713986
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:36 schreef KcA het volgende:
Heb voor Stadswonen gewerkt..heb je vragen kan je mij een PM geven..
Dat komt mooi uit! Heb al een tijdje een vraag die ik liever anoniem aan Stadswonen zou stellen Heb je ge-PM-d.
pi_52721981
gezien en beantwoord..
  maandag 27 augustus 2007 @ 22:54:04 #106
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52740217
vandaag appartementen wezen kijken aan de maaskade en voorburgstraat (appartementen boven eudokia passage bij de hofpleinlijn).

Maaskade viel behoorlijk tegen vanbinnen, vanbinnen moet het helemaal opnieuw opgebouwd worden
Voorburgstraat is vrij nieuw complex alleen de wijk heeft wat minder aantrekkingskracht, zijn hier mensen die in de buurt van bergweg / hofpleinlijn wonen en misschien meer informatie kunnen geven over dat stukje rotterdam

Binnen een week nog kijken voor appartementen aan de lombardkade en harddraverstraat (zijstraat van provernierssingel), iemand daar nog boeiende informatie over ?
pi_52762554
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:54 schreef Fugie het volgende:
vandaag appartementen wezen kijken aan de maaskade en voorburgstraat (appartementen boven eudokia passage bij de hofpleinlijn).

Maaskade viel behoorlijk tegen vanbinnen, vanbinnen moet het helemaal opnieuw opgebouwd worden
Voorburgstraat is vrij nieuw complex alleen de wijk heeft wat minder aantrekkingskracht, zijn hier mensen die in de buurt van bergweg / hofpleinlijn wonen en misschien meer informatie kunnen geven over dat stukje rotterdam

Binnen een week nog kijken voor appartementen aan de lombardkade en harddraverstraat (zijstraat van provernierssingel), iemand daar nog boeiende informatie over ?
Boven de Eudokiapassage is wel aardig. De buurt... tja het is maar wat je leuk vindt. Als je graag naar multiculti winkeltjes gaat, is het d'e buurt. Ik kom er ook alleen maar daarvoor ( en voor de C1000 en het stadsdeelkantoor soms).
Vanaf daar ben je overal wel snel.

Maar als je iets kan krijgen in de Provenierswijk dan zou ik dat zeker doen. Daar wordt veel in geinvesteerd de komende jaren en je zit erg dicht bij het centraal station en het centrum. Alleen winkels (supermarkten) zijn wat verder weg (Stadhoudersplein of Statenplein).
pi_52762667
Ik heb binnenkort een kijkavond vlakbij de Statenweg
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:46:47 #109
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52764726
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Boven de Eudokiapassage is wel aardig. De buurt... tja het is maar wat je leuk vindt. Als je graag naar multiculti winkeltjes gaat, is het d'e buurt. Ik kom er ook alleen maar daarvoor ( en voor de C1000 en het stadsdeelkantoor soms).
Vanaf daar ben je overal wel snel.

Maar als je iets kan krijgen in de Provenierswijk dan zou ik dat zeker doen. Daar wordt veel in geinvesteerd de komende jaren en je zit erg dicht bij het centraal station en het centrum. Alleen winkels (supermarkten) zijn wat verder weg (Stadhoudersplein of Statenplein).
Proveniers zag er al erg goed uit en de ligging bevalt me ook onwijs (ik zit in de detachering dus ik moet altijd wel reizen naar me werk). Ik heb iig zaterdag een afspraak om te gaan kijken.

Trouwens, ze gaan de hofpleinlijn ook volledig vervangen en daar zijn ze ook bezig om de boel te verbeteren.Grote voordeel is dat je daar in een appartement van maar 10 jaar oud trekt en dus alles goed is geregeld en je hebt een vrij aardig uitzicht
pi_52765414
Provenierswijk lijkt mij ook heel leuk om te wonen. Kijk ook alvast een beetje naar een appartementje in die buurt. Harddraverstraat is trouwens toch hartstikke dicht bij het Bentickplein?
pi_52765720
Gaat er dit weekend nog iemand naar http://heerlijkrotterdam.nl/
pi_52772669
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef _Boo_ het volgende:
Provenierswijk lijkt mij ook heel leuk om te wonen. Kijk ook alvast een beetje naar een appartementje in die buurt. Harddraverstraat is trouwens toch hartstikke dicht bij het Bentickplein?
Bentinckplein bedoelde ik inderdaad. (niet Statenplein)

Appartementen op Zuster Hennekeplein zijn ook wel leuk.
pi_52772719
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef Fugie het volgende:

[..]

Proveniers zag er al erg goed uit en de ligging bevalt me ook onwijs (ik zit in de detachering dus ik moet altijd wel reizen naar me werk). Ik heb iig zaterdag een afspraak om te gaan kijken.

Trouwens, ze gaan de hofpleinlijn ook volledig vervangen en daar zijn ze ook bezig om de boel te verbeteren.Grote voordeel is dat je daar in een appartement van maar 10 jaar oud trekt en dus alles goed is geregeld en je hebt een vrij aardig uitzicht
Voor de spoorbogen onder de Hofpleinlijn zijn al jaaaaren plannen, maar ik heb er nog nooit één werkelijkheid zien worden.
Voordeel van de nieuwe lijn is wel dat er in Blijdorp een station komt, waardoor je niet meer altijd naar CS hoeft te lopen / fietsen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:16:05 #114
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52773013
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 08:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Voor de spoorbogen onder de Hofpleinlijn zijn al jaaaaren plannen, maar ik heb er nog nooit één werkelijkheid zien worden.
Voordeel van de nieuwe lijn is wel dat er in Blijdorp een station komt, waardoor je niet meer altijd naar CS hoeft te lopen / fietsen
ok maar onze makelaar zei dat in 2008 het treintje stopt dus dan zal er wel enigzins meer vaart in het hele gebeuren komen.
Nadeeltje van de harddraverstraat is dat je dus totaal 0 uitzicht hebt
pi_52776183
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:16 schreef Fugie het volgende:

[..]

ok maar onze makelaar zei dat in 2008 het treintje stopt dus dan zal er wel enigzins meer vaart in het hele gebeuren komen.
Nadeeltje van de harddraverstraat is dat je dus totaal 0 uitzicht hebt
Treintje stopt inderdaad per december 2008.

Provenierswijk heeft inderdaad wel als nadeel dat je nauwelijk open ruimte hebt in de kleine straatjes. Tenzij je aan de singel zit, maar daar betaal je dan ook meteen voor.
pi_52814839
Vandaag ben ik wat gaan rondfietsen hier in de buurt om eens te kijken wat voor leuke winkels ik kan ontdekken voor mijn dagelijkse boodschappen. Ik kwam terecht in de Zwart Janstraat, daar zitten wel wat leuke zaakjes.

Er zitten daar een stuk of vijf slagers. Eén ervan bood haasbiefstuk aan voor ¤ 9,99 per kilo. (Normaal kost haasbiefstuk algauw ¤ 40,00 per kilo.) Ik besloot dat ik me daar geen buil aan kon vallen en heb twee biefstukken van 200 gram gekocht, gewoon om te testen (ben slagers in de buurt aan het testen, nog geen goeie gevonden ). Nou, ze zien er niet uit. Was te verwachten natuurlijk, maar wie weet smaken ze beter dan ze eruit zien. Update volgt na het diner.

Ik ben ook eindelijk in het Kookpunt wezen kijken. De hemel voor de culinair ingestelde mens. Wat een mooie pannen, geweldig keukengereedschap, heerlijke kookboeken etc. etc. Niks gekocht, want ik heb niet zoveel geld momenteel.
pi_52817725
Nou, de 'haasbiefstuk' was niet vies, ook niet taai, maar ook geen haasbiefstuk.
pi_52819578
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag ben ik wat gaan rondfietsen hier in de buurt om eens te kijken wat voor leuke winkels ik kan ontdekken voor mijn dagelijkse boodschappen.
Zwart Jansstraat is daar wel een leuke buurt voor. Een stukje verder kom je bij de Eudokiapassage met Aldi en C1000.
quote:
Ik ben ook eindelijk in het Kookpunt wezen kijken. De hemel voor de culinair ingestelde mens. Wat een mooie pannen, geweldig keukengereedschap, heerlijke kookboeken etc. etc. Niks gekocht, want ik heb niet zoveel geld momenteel.
De vorige hemel op dat gebied - Jungerhans - is sinds enkele weken helaas verdwenen
pi_52819767
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:51 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Zwart Jansstraat is daar wel een leuke buurt voor. Een stukje verder kom je bij de Eudokiapassage met Aldi en C1000.
Gewoon de Zwart Janstraat uitrijden?
quote:
De vorige hemel op dat gebied - Jungerhans - is sinds enkele weken helaas verdwenen
Heb ik die gemist dus.
pi_52820136
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:58 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon de Zwart Janstraat uitrijden?
Ja, laatste stukje heet iets anders, hebben ze geloof ooit nog eens de naam van 'Boulevard' gegeven. Aan het eind naar links richting Schieweg en dan naast het voormalige station Bergweg zit het stadsdeelkantoor en een ingang van een passage en een Kijkshop.

In die passage zit ook een Turkse / Surinaamse / exotische supermarkt, waar je ook 'verse' (gevulde) olijven enzo kan krijgen.
pi_52820816
Er komt een tweede Fitness First in Rotterdam, op de Lijnbaan! (geen idee waar precies).
pi_52821135
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:11 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja, laatste stukje heet iets anders, hebben ze geloof ooit nog eens de naam van 'Boulevard' gegeven. Aan het eind naar links richting Schieweg en dan naast het voormalige station Bergweg zit het stadsdeelkantoor en een ingang van een passage en een Kijkshop.

In die passage zit ook een Turkse / Surinaamse / exotische supermarkt, waar je ook 'verse' (gevulde) olijven enzo kan krijgen.
Oeh, oeh, oeh. Daar gaan we even kijken. 33
pi_52821150
Die twee drietjes, dat was mijn rat op het toetsenbord.
pi_52823231
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
Er komt een tweede Fitness First in Rotterdam, op de Lijnbaan! (geen idee waar precies).
Hmm, wordt ik nog vaker opgebeld en gemaild of lid wil worden zeker.

Die op de Boompjes is zo slecht nog niet, kan er bijna gratis naar toe vanuit m'n werk.
pi_52823558
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef Isegrim het volgende:
Die twee drietjes, dat was mijn rat op het toetsenbord.
pi_52828115
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Hmm, wordt ik nog vaker opgebeld en gemaild of lid wil worden zeker.

Die op de Boompjes is zo slecht nog niet, kan er bijna gratis naar toe vanuit m'n werk.
Leuk werk!
pi_52837979
Feest : =>

http://www.overschie-in-beweging.nl/default.asp

Wie komt er anders vrijwillig ooit in Overschie
pi_52838168
Weet iemand of er in de Agniesebuurt een AH zit? (of een andere goede supermarkt).
pi_52838250
Zoek en gij zult vinden .
pi_52838466
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoek en gij zult vinden .
Volgens google maps dus niet, maar op die kaart missen er ook al twee bij mij in de buurt dus die is niet volledig.
pi_52838529
Kan toch op postcode zoeken op de ah site?
pi_52839343
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:39 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand of er in de Agniesebuurt een AH zit? (of een andere goede supermarkt).
Ligt eraan welk deel van de Agniesebuurt; nabij Heliport zit de AH op de Goudesesingel, aan de andere kantenom je weer richting Eudokiaplein, Stadhoudersplein of Bentinckplein. De rest van dat buurtje heeft - net als de Provenierswijk - geen supermarkten.
pi_52839463
Of is het nou het wijkje aan de oostkant van de Schieweg
quote:
De Agniesebuurt is een Rotterdamse volkswijk in het noorden van Rotterdam met zo'n 4300 inwoners.

Hiermee is het de kleinste wijk van de deelgemeente Rotterdam-Noord. Ook het karakteristiek gebouwde Heliport (bijnaam 'Het Klein Volendam') hoort bij de wijk. De wijk wordt begrensd door de Schiekade, de Bergweg, de Noordsingel, de Heer Bokelweg en het Pompenburg.
Daar zit volgens mij ook geen supermarkt dichterbij dan Eudokiaplein of centrum.
pi_52839739
Er zit inderdaad een AH aan het eind van de Vondelweg, dat zal dan wel de dichtsbijzijnde zijn. Wel raar hoor. Maar bedoel inderdaad daar in de buurt van de Heer Bokelweg.
pi_52846659
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef DutchTrain het volgende:

Feest : =>

http://www.overschie-in-beweging.nl/default.asp

Wie komt er anders vrijwillig ooit in Overschie
Nou, Overschie is leuk. Dat oude gedeelte dan. Schattige huisjes.
pi_52859474
Even over Stadswonen:
Hoe lang duurt het tot je je wachtwoord enzo krijgt? Heb de 25e een bevestiging gekregen en de boel direct betaald, maar nog steeds niks gehoord ofzo.
  zondag 2 september 2007 @ 21:15:23 #137
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_52900454
Ik lees op zowel Nu.nl als de Rotterdam site dat 't oude CS nu dicht is, en dat er gebruik gemaakt moet worden van een tijdelijk station tot 2010.
quote:
In het weekend van 1 en 2 september 2007 sluiten definitief de deuren van het oude station en wordt het tijdelijke station geopend. Het tijdelijke station blijft in gebruik totdat we in 2010 kunnen reizen via het nieuwe Rotterdam Centraal.
Maar waar de fuck ligt dat station en hoe is dat geregeld? Echt totaal nergens staat dat uitgelegd
pi_52900647
Gewoon pal naast CS. Don't worry, het staat heus wel duidelijk aangegeven.
  zondag 2 september 2007 @ 21:21:53 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52900690
Het staat half achter het Groothandelsgebouw, en het is felblauw. Valt best op.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 2 september 2007 @ 21:23:00 #140
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52900736
Je moet je nu naar de oude linkerzij-ingang. Daar staat een blauwe keetachtig gebouw, kan je kaartjes halen, heb je de winkeltjes nog. Wijst zich vanzelf .

Ik ging dus altijd via de rechterzij-ingang bij de fietsenstalling, moest ik vanmiddag helemaal omlopen. Dat was wel even kut, ik wist er helemaal niks vanaf. Haalde mn trein nipt.

Wist echt niet dat ie überhaupt een keer dicht zou gaan. Dat is wel een beetje jammer.
Whatever I want.
  zondag 2 september 2007 @ 21:23:23 #141
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52900747
Zo, 3 tegelijk .
Whatever I want.
  zondag 2 september 2007 @ 21:29:44 #142
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  Admin zondag 2 september 2007 @ 22:20:28 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52902994
Ik ben vanmiddag even wezen kijken omdat ik donderdag at the crack of dawn met de trein moet en geen zin had in verrassingen. Dat tijdelijke station zit heel fatsoenlijk in elkaar. Bewegwijzering is duidelijk, het is goed te vinden en te bereiken en ziet er nergens uit als een veredelde bouwkeet, maar gewoon als een fatsoenlijk gebouw waar je prima vier jaar mee kunt doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 2 september 2007 @ 22:57:18 #144
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_52904255
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef PeRi het volgende:
Wist echt niet dat ie überhaupt een keer dicht zou gaan. Dat is wel een beetje jammer.
Dan kom je er niet vaak denk ik? Er was al een deel van het gebouw gesloopt (aan de kant waar nu het tijdelijke station staat). Ik ben gisteren nog wat foto's gaan maken van het oude station, ze hadden de helft van de kaartautomaten al in het nieuwe staan, overal lange rijen...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 3 september 2007 @ 07:54:00 #145
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52909283
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:57 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan kom je er niet vaak denk ik? Er was al een deel van het gebouw gesloopt (aan de kant waar nu het tijdelijke station staat). Ik ben gisteren nog wat foto's gaan maken van het oude station, ze hadden de helft van de kaartautomaten al in het nieuwe staan, overal lange rijen...
Ik was er afgelopen woensdag nog. Ik wist wel dat ze bezig waren, en weet dat ze het aan het slopen en verbouwen zijn, maar dat ie ook compleet dicht zou gaan, wist ik niet.
Whatever I want.
  Admin maandag 3 september 2007 @ 07:55:07 #146
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52909294
Dit is de informatiesite over het project: http://www.rotterdamcentraal.nl/
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 3 september 2007 @ 09:04:42 #147
331 Merel
Be here now.
pi_52910061
Van mij mogen ze vaker oude stations sluiten, kreeg vanochtend lekker een appelkoek van de AH en een appeltje van de NS voor het ongemak
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_52916655
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:04 schreef Merel het volgende:
Van mij mogen ze vaker oude stations sluiten, kreeg vanochtend lekker een appelkoek van de AH en een appeltje van de NS voor het ongemak
Doen ze dat tot 2010? Dan is het wel jammer dat ik voorlopig nog via Schiedam CS moet treinen.
  maandag 3 september 2007 @ 15:39:36 #149
331 Merel
Be here now.
pi_52918374
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef parselmouth het volgende:

Doen ze dat tot 2010?
Nou ik denk het niet hoor De appel was trouwens helemaal niet zo lekker Maar de appelkoek wel!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 3 september 2007 @ 15:42:55 #150
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52918468
Ik heb gister niks gehad en ze jaagden me nog wel heel gemeen weg (vanwege feest in het oude station) bij de oude rechteringang .
Whatever I want.
pi_52922339
quote:
Kunstolifant gemolesteerd in centrum Rotterdam
ROTTERDAM - Een van de ruim dertig kunstolifanten die in het centrum van Rotterdam prijken, is in de nacht van zondag op maandag flink toegetakeld. Onbekenden hebben de beschilderde olifant van zijn sokkel getrokken, waardoor de poten er half af zijn. Ook zitten er gaten in zijn lijf.

"Vermoedelijk hebben ze op de olifant staan dansen en springen", zei initiatiefnemer Mike Spits van het kunstproject maandag.

Postkantoor
Het twee meter hoge 'dier' stond bij het postkantoor aan de Coolsingel. De schade is flink. De initiatiefnemer bekijkt of het kunstwerk kan worden gerepareerd en wat dat gaat kosten. Het object is onderdeel van de Rotterdamse Elephant Parade, de openluchttentoonstelling die zaterdag is geopend.

"De kunstolifanten zijn niet verzekerd, dat kan ook niet. We willen zoveel mogelijk geld bijeenbrengen voor de bedreigde Aziatische olifant", aldus Spits. De opbrengst van de beelden, die op 17 november worden geveild, gaat naar het eerste olifantenziekenhuis ter wereld in Thailand en een olifantenproject van Diergaarde Blijdorp in India.

Steunbetuigingen
Spits ontvangt de hele dag al diverse steunbetuigingen. De ondernemers en bewoners in de stad hebben de olifanten omarmd, zei hij. Er zijn zelfs mensen die een soort 'burgerwacht voor de bedreigde olifant in Rotterdam' willen oprichten. Spits overweegt dit initiatief serieus in de praktijk te brengen.
  Admin maandag 3 september 2007 @ 19:05:51 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52922404
Jeutje. Wat een eikels.

Ik vind die olifanten overigens erg leuk. Je komt ze overal tegen en ze zijn best grappig om te zien, leuke aankleding van het straatbeeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')