Wat versta je onder goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Pie.cr het volgende:
Is de Berkelselaan in de Bergpolder een goede straat voor een student?
Tussen de Veerhaven en de Westzeedijk aan de westelijke kant van de Vollenhovenstraat. Als je niet oplet loop je er zo voorbij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Isegrim het volgende:
Waar zit het Westelijk Handelsterrein precies? Ik wil daar morgen een kijkje gaan nemen.
Ik zal goed opletten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tussen de Veerhaven en de Westzeedijk aan de westelijke kant van de Vollenhovenstraat. Als je niet oplet loop je er zo voorbij.
Is een rij met sloophuizen geloof ik. Zal in ieder geval niet lang duren voordat het plat ligt daar, gezien de grote verzakkingen van die blokken daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:06 schreef Pie.cr het volgende:
Ik ga morgen kijken in de Keucheniusstraat. Is deze wijk/straat een beetje 'ok'?
Kan niet echt zeggen over de veiligheid. Ligt er net aan wat je gewend bent. Aan de kant van de gordelweg liggen wat woonboten en is er verder niets, de andere kant op kom je in een nog wel aardige wijk uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:34 schreef Pie.cr het volgende:
mmm. Hoelang geef je de boel daar nog
Wel een veilige straat?
Tot nog toe heb je er 2x 1 voorbij kunnen horen komen. Ik heb meer last van de Harley tour die blijkbaar vandaag ook door Rotterdam moetquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef Isegrim het volgende:
Wat maken die Formule 1-wagens een ongelooflijke pleurisherrie zeg.
Wat ik hoorde klonk niet als een Harley, of hij moet wel héél hard hebben gereden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tot nog toe heb je er 2x 1 voorbij kunnen horen komen. Ik heb meer last van de Harley tour die blijkbaar vandaag ook door Rotterdam moet
Er rijden ook nog wat andere voertuigen, maar echte herrie vond ik ter plekke wel meevallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat ik hoorde klonk niet als een Harley, of hij moet wel héél hard hebben gereden.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:08 schreef DutchTrain het volgende:
De rest is een typische Rotterdamse 'dubbeltje op z'n kant buurt'; er wordt wat in geïnvesteerd, maar niemand kan voorspellen of dat nu goed is of niet.
Wat ga je studeren in Rotterdam?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef Pie.cr het volgende:
aah, naja ik zie/hoor het morgen allemaal wel. Thnx alvast!
Daar woon ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef parselmouth het volgende:
En van de week eentje aan de Beukelsweg gehad, maar da's 'm niet geworden.
Trade management gericht op Azie, beetje pretentieuze naam maar het bied de mogelijkheid om 1 jaar in China te studeren en werkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat ga je studeren in Rotterdam?
Ik heb vanavond een kijkavond aan het begin van de Beukelsdijk![]()
En van de week eentje aan de Beukelsweg gehad, maar da's 'm niet geworden.
Chill, Noordquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Trade management gericht op Azie, beetje pretentieuze naam maar het bied de mogelijkheid om 1 jaar in China te studeren en werken.
Ik heb nu een hele toffe kamer in de buurt van de gordelweg, net van de a20 af. Beetje vooroorlogse stijl met een balkon.
Directwonen heeft trouwens meestal wel goede kamers in de aanbieding.
pff, ik schat 16/17m2? De kamer is wel compleet gestript dus ik moet alles nog installeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Chill, NoordHoeveel m2?
Heb 't via Kamernet gedaan, 8 keer gereageerd, van heel veel niks teruggehoord, 1 keer een net mailtje terug gehad dat ik niet uitgenodigd was en twee keer dus wel uitgenodigd.
Maar als 't m vanavond niet wordt ga ik ook even naar DirectWonen kijken dan
Bij Stadswonen inschrijven had je prob allang een kamer gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:24 schreef parselmouth het volgende:
Vond marktplaats altijd zo duurEn overzichtelijk enzo.
Maar ik kijk even hoe het vanavond gaat, anders schrijf ik me in bij DirectWonen. Stuur je vanavond nog wel ff een pm'ert.
En dat popi doen voor een kamer vind ik ook niks hoor. Probeer wel gewoon zoveel mogelijk mezelf te blijven, beide partijen hebben er niks aan als de persoon in kwestie uiteindelijk heel anders blijkt te zijn.
Dat dacht ik eerst ook, maar ze zijn geen eerstejaars en dan moet je wachten tot eind oktober voordat je weer aan de beurt komt. Had ik vorig jaar ook en uiteindelijk pas in januariquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Stadswonen inschrijven had je prob allang een kamer gehad.
Ah, ja joh? Dat wist ik niet. Met een beetje zeuren en 'stalken' kom je wel vrij verquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:22 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar ze zijn geen eerstejaars en dan moet je wachten tot eind oktober voordat je weer aan de beurt komt. Had ik vorig jaar ook en uiteindelijk pas in januarieen kamer gekregen. Maar wel eentje die het wachten waard was
![]()
Die jaarlijkse huurverhoging heb je overal, maar dat is niet meer dan een paar procent. Panden met veel mensen is toch geen probleem? Zolang je je voorzieningen maar met niet al te veel mensen hoeft te delen, maar dat is meestal toch maar met drie personen ofzo (maximaal vijf geloof ik). Stadswonen heeft echt supergoede locaties en sommige gebouwen zijn net gerenoveerd en zien er echt prima uit. Er zijn ook gebouwen met hele ruime kamers (30m2). Je moet natuurlijk wel het juiste gebouw uitzoeken. Succes met die kamer op de Beukelsdijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoor juist wat mindere verhalen over stadswonen. Huur die telkens weer omhoog gaat en panden met veel mensen er in enzo. Ben overigens wel eerstejaars, heb alleen hiervoor al 2 jaar HBO gedaan.
Maar ja, ik hoor dit weekend of die kamer aan de Beukelsdijk iets wordt of niet. Kans is niet zo groot, kwamen 20 mensen kijken in totaal. Maar ik ben wel blij met hoe het verlopen is (ben telkens blijven lullen, overal op ingehaakt en ze draaide telkens een band die ik ook heel tof vind).
In welk stadswonen gebouw woon je dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:22 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar ze zijn geen eerstejaars en dan moet je wachten tot eind oktober voordat je weer aan de beurt komt. Had ik vorig jaar ook en uiteindelijk pas in januarieen kamer gekregen. Maar wel eentje die het wachten waard was
![]()
Ah okay, dan klinkt het toch beter dan ik dachtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Die jaarlijkse huurverhoging heb je overal, maar dat is niet meer dan een paar procent. Panden met veel mensen is toch geen probleem? Zolang je je voorzieningen maar met niet al te veel mensen hoeft te delen, maar dat is meestal toch maar met drie personen ofzo (maximaal vijf geloof ik). Stadswonen heeft echt supergoede locaties en sommige gebouwen zijn net gerenoveerd en zien er echt prima uit. Er zijn ook gebouwen met hele ruime kamers (30m2). Je moet natuurlijk wel het juiste gebouw uitzoeken. Succes met die kamer op de Beukelsdijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |