Leuk werk!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, wordt ik nog vaker opgebeld en gemaild of lid wil worden zeker.
Die op de Boompjes is zo slecht nog niet, kan er bijna gratis naar toe vanuit m'n werk.
Volgens google maps dus niet, maar op die kaart missen er ook al twee bij mij in de buurt dus die is niet volledig.quote:
Ligt eraan welk deel van de Agniesebuurt; nabij Heliport zit de AH op de Goudesesingel, aan de andere kantenom je weer richting Eudokiaplein, Stadhoudersplein of Bentinckplein. De rest van dat buurtje heeft - net als de Provenierswijk - geen supermarkten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:39 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand of er in de Agniesebuurt een AH zit? (of een andere goede supermarkt).
Daar zit volgens mij ook geen supermarkt dichterbij dan Eudokiaplein of centrum.quote:De Agniesebuurt is een Rotterdamse volkswijk in het noorden van Rotterdam met zo'n 4300 inwoners.
Hiermee is het de kleinste wijk van de deelgemeente Rotterdam-Noord. Ook het karakteristiek gebouwde Heliport (bijnaam 'Het Klein Volendam') hoort bij de wijk. De wijk wordt begrensd door de Schiekade, de Bergweg, de Noordsingel, de Heer Bokelweg en het Pompenburg.
Nou, Overschie is leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef DutchTrain het volgende:
Feest : =>
http://www.overschie-in-beweging.nl/default.asp
![]()
Wie komt er anders vrijwillig ooit in Overschie
Maar waar de fuck ligt dat station en hoe is dat geregeld? Echt totaal nergens staat dat uitgelegdquote:In het weekend van 1 en 2 september 2007 sluiten definitief de deuren van het oude station en wordt het tijdelijke station geopend. Het tijdelijke station blijft in gebruik totdat we in 2010 kunnen reizen via het nieuwe Rotterdam Centraal.
Dan kom je er niet vaak denk ik? Er was al een deel van het gebouw gesloopt (aan de kant waar nu het tijdelijke station staat). Ik ben gisteren nog wat foto's gaan maken van het oude station, ze hadden de helft van de kaartautomaten al in het nieuwe staan, overal lange rijen...quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef PeRi het volgende:
Wist echt niet dat ie überhaupt een keer dicht zou gaan. Dat is wel een beetje jammer.
Ik was er afgelopen woensdag nog. Ik wist wel dat ze bezig waren, en weet dat ze het aan het slopen en verbouwen zijn, maar dat ie ook compleet dicht zou gaan, wist ik niet.quote:Op zondag 2 september 2007 22:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan kom je er niet vaak denk ik? Er was al een deel van het gebouw gesloopt (aan de kant waar nu het tijdelijke station staat). Ik ben gisteren nog wat foto's gaan maken van het oude station, ze hadden de helft van de kaartautomaten al in het nieuwe staan, overal lange rijen...
Doen ze dat tot 2010?quote:Op maandag 3 september 2007 09:04 schreef Merel het volgende:
Van mij mogen ze vaker oude stations sluiten, kreeg vanochtend lekker een appelkoek van de AH en een appeltje van de NS voor het ongemak
Nou ik denk het niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |