abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:15:44 #251
108648 cattie
lieve moeder
pi_52720505
Hahaha, wat grappig van Mikael!
pi_52720627
Die Mikael!
Ronja is voor het eerst naar het kinderdagverblijf. Zoals verwacht kon er geen lachje af bij binnenkomst maar al snel zat ze voorzichtig te spelen op een kleedje naast een kindje van haar leeftijd.
Het is een vertikale groep dus de grote peuters waren nog erg spannend en druk, maar ook wel heel interessant.
Toen een van die peuters echter heel zachtjes om zijn mama begon te huilen was het voor mij toch wel moeilijk dus ik ben snel weg gegaan.
En nu heb ik ineens tijd om dingen te doen Maar vandaag hoeft dat nog niet. Vandaag mag ik lekker in bad, even de stad in en dan snel terug naar het KDV.
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:33:56 #253
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52720835
Dag Fuente en Saartje! Tot over 2 maandjes

Evenstar

Robin begint al een echte kerel te worden Hij zit onder de schrammen en blauwe plekken. Hij klimt graag op dingen om zich er vervolgens af te laten vallen (van het stoeltje op de zitzak en zelfs vandeweek van de baal stro in het omliggende stro Bij 't Geertje in Zoeterwoude, wat is het daar leuk zeg! Gister klom hij zomaar z'n kinderstoel in en weer uit
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:35:21 #254
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52720877
Owlet, moeilijk is dat hè, die eerste keer Inderdaad lekker ff wat tijd voor jezelf
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_52721913
Yppy hier zijn het de conserveringsmiddelen die opstoppen dus altijd vers en nooit meer verstopt gezeten. Ik nam wel eens een potje mee als we wegaan en nu gewoon een aardappel en groente voor bij familie en anders gewoon in de avond brood met fruit en yoghurt en 's middags warm thuis. Geen problemen meer gehad.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52722056
Sara, nog van harte met je verjaardag Ik hoop dat je samen met je Pappa en Mamma een hele leuke dag hebt gehad. Veel plezier in dat andere topic
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_52722275
Mikael ligt voor het eerst zonder speen in bed en brult me alles bij elkaar. Bleh best wel moeilijk hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_52722815
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:33 schreef Wennie het volgende:
]Bij 't Geertje in Zoeterwoude, wat is het daar leuk zeg!
Zelfs voor hummels zoals Ronja is het al leuk en hoe ouder ze worden, hoe leuker het wordt.
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:49:52 #259
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52723854
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:03 schreef owlet het volgende:

[..]

Zelfs voor hummels zoals Ronja is het al leuk en hoe ouder ze worden, hoe leuker het wordt.

Ik ben helemaal fan!
Mijn afvalstrijd!
pi_52724082
Hij slaapt. Na bijna 1,5 uur huilen en schreeuwen en dikke paniek heeft ie het opgegeven
Liefde
pi_52724349
Ik ben eens op zoek gegaan naar een leuke peuter speelzaal.. Kom ik bij het aanmeld formulier op de site, moeten ze allemaal dingen weten als 'land van herkomst' 'nationaliteit' 'opleiding vader' 'diploma behaald' 'vluchteling ja/nee'..
Ik begrijp wel dat het normaal is dat ze zulke gegevens allemaal willen weten, maar ik denk dan echt: wat heeft dat nu in godsnaam met mijn kind te maken!? Blegh, kan daar niet zo goed tegen, dat men alles maar moet weten en je zo in een hokje kunnen duwen.
pi_52725255
Icicle dit heeft met subsidies te maken.
Veel peuterspeelzalen krijgne extra geld wanneer ze kinderen hebben van ouders van buitenlandse afkomst, of kinderen waarvan de ouders laag geschoold zijn.
pi_52736535
Op mijn werk vragen we alleen of het kind Nederlands spreekt/verstaat ivm de indeling van de groepen. Je bent niet verplicht dat in te vullen toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52738534
Een peuterspeelzaal is toch vanaf 2 jaar? Wachtlijst is hier als het goed is tussen de 6-12 maanden. We willen Kim daar rond haar 3e verjaardag "heen doen".
Ik zie het als een voorbereiding voor de basisschool. Of denk ik nu verkeerd?
pi_52761804
Mag ik even heel trots zijn op mijn zoon die met 2 dagen helemaal van zijn speen af is
Gister moest ie heel hard huilen enzo maar vandaag niet. Gewoon zomaar.
Liefde
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:22:06 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52761975
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef lcicle het volgende:
Ik ben eens op zoek gegaan naar een leuke peuter speelzaal.. Kom ik bij het aanmeld formulier op de site, moeten ze allemaal dingen weten als 'land van herkomst' 'nationaliteit' 'opleiding vader' 'diploma behaald' 'vluchteling ja/nee'..
Ik begrijp wel dat het normaal is dat ze zulke gegevens allemaal willen weten, maar ik denk dan echt: wat heeft dat nu in godsnaam met mijn kind te maken!? Blegh, kan daar niet zo goed tegen, dat men alles maar moet weten en je zo in een hokje kunnen duwen.
Ja, ik vond het ook al zo belachelijk dat wij bij een inschrijving voor een bepaalde school ons beroep moesten invullen. Nu was dat ook wel een hele elitaire school

Ik kan op zich wel weer begrijpen waarom ze willen weten of een kind uit een gezin komt met bepaalde problematiek (vluchtelingenstatus e.d.) omdat dat natuurlijk zijn weerslap kan hebben op het gedrag van het kind, in de vorm van stress etc.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:08:02 #267
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52763414
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef MeNicole het volgende:
Gisteren heeft Mikael tijdens een meeting Ive gezien. En nu doet Mikael precies wat Ive doet. Zomaar nergens aan optrekken en dan gaan staan. En hij gaat ook op zijn hoofd leunen Ik heb een na-aap kind. Iemand nog een kindje in de aanbieding waar Mikael mee kan meeten die al loopt
Kom maar hoor, misschien heb je er wat aan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:36:59 #268
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_52766437
tjah mischien moet er dan de emotionele staat van de ouders er ook bij, dat heeft ook weerslag op het kind, of mischien dat er een vervelend kindje bij ze achter woont.. mischien is die bepaalde oom ook niet aardig dus eigenlijk moet dat er ook op want dat is ook allemaal eng enzo!

tis gewoon belachelijk wat ze allemaal willen weten.. naam + leeftijd+ adres moet genoeg zijn .
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_52774022
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef dutchie het volgende:

[..]

Kom maar hoor, misschien heb je er wat aan.
Kiijk eens in het filmpjes topic
Liefde
pi_52775420
Ik weet inderdaad dat het om subsidie gelden gaat, maar zo'n peuter speelzaal is verplicht te vermelden dat de gegevens daarvoor gebruikt worden. Op het formulier wat ik zag ontbrak dat gegeven en dát stoort me. Menig ouder zal klakkeloos al die informatie invullen, terwijl je daartoe helemaal niet verplicht bent!
Online kon ik het formulier zelfs niet versturen, als ik niet alles ingevuld had.

Bij enkel een aanmelding vind ik het niet van belang waar een kind vandaan komt of uit wat voor gezinssituatie. Dat is in principe pas na plaatsing van belang. Ik wil niet dat mijn kind wordt 'uitgekozen' omwille zijn afkomst. Élk kind heeft net zoveel rechten.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:33:59 #271
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52775987
Gelijk heb je, Icicle.

Weet iemand toevallig waar je een compleet joggingpak kan kopen in maat 92/98? Vond het vorig jaar zo handig voor de heen- en terugreis (vakantie), maar kan die dingen toch nergens vinden
Mijn afvalstrijd!
pi_52776101
Ik heb uiteindelijk de papieren versie 'besteld' en gewoon open gelaten wat mij niet relevant leek verder, Icicle. Heb alleen de geboortedatum van dochter, geslacht, psz en dagdelen van voorkeur en adres en telefoonnummers opgegeven. Ze hebben haar gewoon ingeschreven, niks over gehoord.
Variety is the spice of life
pi_52776249
simply colors heeft geen standaard joggingpak maar wel soepele broeken en een hooded sweater.
Rainbowbabies heeft natuurlijk ook van die soepele kleertjes maar weer geen sweaters.

Ronja gaat straks voor de tweede keer wennen op het kinderdagverblijf en ik zie er nu al zo tegenop. De vorige keer heeft ze het redelijk goed gedaan maar zodra ze me zag bij het ophalen (ze stond in het deurhekje naar het speelveld naar buiten te kijken) begon ze zo hartverscheurend te huilen dat ik er nog nar van kan worden.
De eenkennigheid is ook meteen lekker doorgeslagen want ze wijkt geen meter van mijn zijde.
En dan komen natuurlijk alle herinneringen aan heimwee op de peuterzaal weer terug

maar goed, samen aan de rescue remedy en ik ga er maar van uit dat ze snel genoeg went.
pi_52776536
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef nebelung het volgende:
Ik heb uiteindelijk de papieren versie 'besteld' en gewoon open gelaten wat mij niet relevant leek verder, Icicle. Heb alleen de geboortedatum van dochter, geslacht, psz en dagdelen van voorkeur en adres en telefoonnummers opgegeven. Ze hebben haar gewoon ingeschreven, niks over gehoord.
Dat is wat ik nu ook ga doen inderdaad
pi_52788405
Misschien een hele stomme vraag maar vanaf wanneer kregen jullie kindjes een doosje rozijntjes. Mikael heeft nog nooit gehad dat ie ergens in stikte maar ik geef hem eigenlijk nooit rozijntjes. Maar ze kunnen dat al wel eten toch
Liefde
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:43:07 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52788500
nooit
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_52788536
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef _evenstar_ het volgende:
nooit
Nee Arwen helaas niet.
Liefde
pi_52789040
Menicole ik denk dat hij dat wel kan eten,wees alleen niet verbaasd als je ze heel weer terugvind in zijn luier Ik weet niet meer sinds wanneer Emma ze eet mar het heeeft eigenlijk nooit problemen gegeven. Ik vroeg net aan Mike of hij nog weet sinds wanneer ze ze krijgt(plus uitleg dat jij een vraag had) Waarop hij zegt, heel nuchter, "wanneer een kindje er aan toe is"
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52789752
Geen idee wanneer Kim ze voor het eerst heeft gehad. Het ging iig meteen goed en ze heeft er nooit last van gehad. Als je boodschappen doet, de rozijntjes verstoppen. Kim wil ze dan meteen hebben.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:47:13 #280
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52790444
Wat ik het fijne vond aan rozijntjes is dat ze uuuuuuren zoet kunnen zijn met het uit het doosje pulken. Nog goed voor de fijne motoriek ook .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_52790506
MeNicole, gewoon geven, kan hij waarschijnlijk al heel goed eten! (nou ja, zoals Jelief zegt, waarschijnlijk zijn ze nog heel in z'n luier )
En wat knap dat hij van z'n speen af is! Ik durf er nog niet aan hier, ze zijn er zo verzot op... ik ga gewoon met ze meehuilen waarschijnlijk dan. Noa is over een paar maanden drie, dan moet ze toch echt wel er vanaf, en dan probeer ik Emma gelijk ook denk ik. Of andersom...

Evenstar nogmaals... weet er nog weinig op te zeggen maar denk aan je!
pi_52791602
Ik heb hier een keer rozijntjes gegeven, maar dat werd een kliederzooi doordat hij erop ging staan Geen succes.. De rest smikkel ik zelf wel op Misschien is hij er toch nog wat te klein voor.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:38:55 #283
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52792595

Anitra en Co. waren hier en was leuk, Arwen en Djulian speelden heel lief met elkaar echt mooi om te zien, super ook dat ze echt allebei ondeugend gingen doen boefjes.
Ze heeft vanmiddag voor het eerst weer gegeten was niet denderend veel maar ze eet iets, hopenlijk gaat het drinken snel ook weer beter ! s avond was het weer prut maar dat mag de pret niet drukken

nu nog vertalen wat ze toch bedoeld emt:

Mamaa( op vragend toontje) setekodaja modakadojoe ?

ze kan ook wel woordjes zeggen hoor
Nog niet superveel, maar wel heel duidelijk

( auto, ietuij, fiets, vis, zes, een, mama, papa, oma, opa, okedoke, poes, muis, mojnd, neus, allerlei dierengeluidjes, aap, cocco( rocco) )
pi_52803885
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef MeNicole het volgende:
Gisteren heeft Mikael tijdens een meeting Ive gezien. En nu doet Mikael precies wat Ive doet. Zomaar nergens aan optrekken en dan gaan staan. En hij gaat ook op zijn hoofd leunen Ik heb een na-aap kind. Iemand nog een kindje in de aanbieding waar Mikael mee kan meeten die al loopt
Ik heb ook een na-aap kindje Hij legt nu net als Pietje (gefingeerde naam ivm privacy), zijn gezicht plat op de grond, wanneer hij gefrustreerd en moe is. Mafkees!
Maar waar woon je ergens? Kendahl doet, aan de handen, wankele stapjes op zijn tenen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52804598
Goedzo Arwen! Hoop dat ze meer gaat drinken.
Wat kan ze al veel wordjes! Leuk he!

Kim kan er ook steeds meer. Maar nee, heeft ze nu ook uitgevonden. Zoals, Kim ga je mee? NEE!
En een kat doet miauwww en een vogel twiet en dan danst ze erbij. En volgens Kim doet elk ander dier ook twiet. Teletubbies zijn tete. Ze heeft een daatje knuffel en die noemt ze daaaaaje.
Mijn ouders krijgen binnenkort een puppy, ben heel benieuwd hoe ze dat zal vinden.

En verder zijn we, of ik iig, erg brak. Met maar 3 uurtjes slapen krijg je dat. Ws zit er een kies aan te komen en had ze kramp.
pi_52807178
Mijn dochter kreeg op haar eerste verjaardag voor het eerst een doosje rozijntjes
pi_52808204
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef lcicle het volgende:
Ik heb hier een keer rozijntjes gegeven, maar dat werd een kliederzooi doordat hij erop ging staan Geen succes.. De rest smikkel ik zelf wel op Misschien is hij er toch nog wat te klein voor.
psst zet hem op schoot of in de kinderstoel

Emma is deze week zo lekker aan het spelen. Ze haalt niet meer alles uit de kast om er dan niet mee te spelen. Er komt nog wel veel uit de kast maar af en toe wordt er ook weer opgeruimdén ze isheel bewust met de verschillende dingen aan het spelen. Metde poppen bijvoorbeeld die krijgen een schone luier (vor zover haar dat zelf lukt) en worden gevoed en moeten slapen . Ik ben dan ookmaar begonnen met het maken van wat extra kleertjes en slaapzakjes voor de poppen. Dat krijgt ze dan voor haar verjaardag.
Praten gaat steeds meer in drie of meer woords zinnnen al kan ze ook nog heel goed met een woord of uh-uh duidelijk maken wat ze wil. Op dat laatste reageer ik met "ga eens praten,wat wil je?" Ok als ze gaat piepen als ze iets wel of niet wil reageren we met 'niet piepen maar praten' .

Afgelopen zondag hebben we gebbq-ed bij zwager en schoonzus. Emma had voor alles klaar was honger en kreeg een banaan. Een half uur later stond schoonzus in de keuken, Emma in de kamer en de rest buiten. Het werdt wel erg stil en SZ gaat kijken. Heeft Emma de bananen van de schaal gepakt en er een opengemaakt die ze lekker op zat te peuzelen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52839470
Even uit een ander topic geheveld
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nu het hier noodweer is, vind ik het wel moeilijk om iets te ondernemen met Kim. Momenteel regent het hard en waait het erg. Maar als het droog is, kunnen we wel naar buiten. Maar ik weet dan niet goed wat we kunnen doen samen.
- Tekenen: koop wat potloodjes of nog fijner waskrijtjes en geef Kim een groot vel papier.
- Vingerverven: koop wat vingerverf, nog een groot vel papier en hijs haar in een beschermend schortje (of verknip een oud t-shirt van jezelf).
- Samen legpuzzels maken en dan meteen oefenen hoe de dingen of dieren heten.
'Hulp in de huishouding': stofdoek of zo'n stofzwabberding, een veger en blik, wat keukenpapier en een plantenspuit en lekker 'poetsen' maar.
- Helpen met eten voorbereiden, met peutermesje wat groenten laten snijden of zo (en snoepen tussendoor )
- Koekjes of taart bakken, je hebt van die mini-baksetjes voor cake of taart.

Dat zijn van die dingen die ik dan verzin. En ze moet ook gewoon soms even zelf spelen
pi_52840189
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:22 schreef nebelung het volgende:
Even uit een ander topic geheveld
[..]

- Tekenen: koop wat potloodjes of nog fijner waskrijtjes en geef Kim een groot vel papier.
- Vingerverven: koop wat vingerverf, nog een groot vel papier en hijs haar in een beschermend schortje (of verknip een oud t-shirt van jezelf).
- Samen legpuzzels maken en dan meteen oefenen hoe de dingen of dieren heten.
'Hulp in de huishouding': stofdoek of zo'n stofzwabberding, een veger en blik, wat keukenpapier en een plantenspuit en lekker 'poetsen' maar.
- Helpen met eten voorbereiden, met peutermesje wat groenten laten snijden of zo (en snoepen tussendoor )
- Koekjes of taart bakken, je hebt van die mini-baksetjes voor cake of taart.

Dat zijn van die dingen die ik dan verzin. En ze moet ook gewoon soms even zelf spelen
Tnx! Toevallig gisteren bij Lidl grote kleurpotloden gehaald. Waskrijtjes heb ik ook. Ze heeft er nog niet veel geduld voor en houd het op de kop vast. Dus met de punt naar boven. Maar vind het wel leuk. Vingerverf heb ik, maar ik dacht dat ze daar nog te jong voor was. Kunnen we mooi van het weekend uitproberen. Legpuzzel hebben we niet. Wel “gewone”.
Hulp in de huishouding is een goed idee! Van de week zat ze met een papiertje te poetsen op de grond. Dus dat vind ze vast leuk.
Eten voorbreiden heeft ze nog niet mee geholpen, ik zal er aan denken!
Minibaksetje heeft ze niet, wel een goed idee trouwens. Ik heb heel wat DE punten. Misschien valt daar iets te vinden. Maar we gaan vanmiddag muffins bakken. Mag ze meehelpen met versieren.

Zelf spelen kan ze gelukkig wel goed. Mama plagen ook. Had ze net de telefoon in haar handje, achter haar rug verstopt. Ging de telefoon en ik maar zoeken. Kim moest toen geniepig lachen en stak haar handje uit.
En ze heeft een haarband en net stond ze bij me te schreeuwen jajaja kijkuuuuh. Ik snapte het niet, maar toen wees ze naar dr haren. Had ze hem zelf in gedaan en helemaal trots. Toen moest ik hem op, toen Kim weer, etc.
Nu maar aan de afwas. Wil ze ook mee helpen, maar dat kan nog niet. Gaat ze vaak naast me zitten spelen.
pi_52843274

We zijn er weer! Vakantie wasl leuk! Amber heeft zich heerlijk vermaakt. Wordt lekekr bijdehand, gaat steeds meer woordjes zeggen...

We staan bovenaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:23:54 #291
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52851770
Welkom terug Vicky, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Ik dacht dat jullie volgende week pas terug zouden komen.

Laat ik maar meteen uitzwaaien Wij vertrekken zondag voor twee weken naar Rhodos
Mijn afvalstrijd!
pi_52862410
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:21 schreef Vicky het volgende:

We zijn er weer! Vakantie wasl leuk! Amber heeft zich heerlijk vermaakt. Wordt lekekr bijdehand, gaat steeds meer woordjes zeggen...

We staan bovenaan
Welkom terug! Ja, dat gaat hard hé? Kleine kinderen worden groot....

Wennie, veel plezier op vakantie. ik hoop dat Robin niet smelt
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52862438
Heeej Vicky! Hopelijk hebben jullie een ontzettend leuke vakantie gehad en goed uitgerust voor de verbouwing!
pi_52875394
Hier ook weer terug van vakantie. Merlijn begint nu duideljk donkere haartjes te rkijgen en heeft de huid van zijn vader. Zo een huid die lekker bruin wordt, geen melkfles zoals ik . Merlijn is dus lekker bruin geworden. Ook heeft hij zijn vader vreselijk misbruikt op vakantie want die moest overal mee naar toe. Leuk om te zien hoe die twee naar elkaar toe trokken.

Merlijn kent nu ook veel meer woordje. Waaronder Po en Lala, maakt niet uit wel teletubbie het is ze heten allemaal zo.
pi_52876174
Amber zegt ok de hele tijd pappa mee en pappa kom en dan kan ze het ook zo lekker zeurderig zeggen.. pappaaaaaaaa meeheee of koooohoommm

Ze kan nu ook eindelijk zitten zeggen, nou ja het is titit. Dan klopt ze op de stoel of bank en zegt ze mamma titit
Mijn zwager heet Alex en Amber noemt hem Ale of Ate. Op vakantie hebben we zo gelachen. Die twee trokken heel erg naar elkaar toe en als ze hem even niet zag ging ze roepen: ALEEEEE JOEHOEEEE en toen hij even binnen kwam toen Amber naar bed moest trk ze een pruillipje en ging ze huilen... tutje

Amber heeft ok neit mijn huid. Ze is redelijk gekleurd op vakantie. Heeft 1x een uurtje in badpak in de zon en in bad gezeten en toen ik dr af ging drogen had ze al een badpakafdruk staan. Haar haren zijn nu echt superblond door de zon.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52876555
Hier is iedereen mamaaaaa! Soms is Djeez wel papa. Ze heeft als het goed is (hopelijk) niet mijn huid. Ik verbrand megasnel. Djeez niet, die wordt redeljk snel bruin. Dus hopelijk Kim ook.

Vandaag met mijn ouders mee geweest hun puppy op te halen. Kim was helemaal onder de indruk. Ze is geen honden, of huisdieren gewend. Heel voorzichtig geaaid. Zo lief! Op een gegeven moment even in de tuin rond laten lopen. Mickey (de hond) ging tussen de bloemen in struinen. En Kim maar roepen eeeheeh neeeeejjj. Was zo grappig om te zien. Vanwege zware allergie van Djeez kunnen wij nooit een hond nemen. Toch leuk dat Kim zo ook een beetje een hond heeft. En ik vind het ook leuk! Zo'n lief, schatiig puppytje.
  zondag 2 september 2007 @ 10:51:18 #297
108648 cattie
lieve moeder
pi_52885989
Merlijn en Amber, welkom terug van vakantie!

Robin veel plezier op vakantie!

Ingrid, wat leuk dat Kim zo'n plezier met het pupje heeft! Ive heeft altijd veel lol met onze katten. Dat is (nog) niet wederzijds, de katten vinden Ive een beetje eng. Maar als het ze te gek wordt, lopen ze netjes weg gelukkig.

Ive is verkouden en heeft helemaal rode randen om zijn ogen en snotogen. Arme jongen. Hij is ook niet zijn vrolijke zelf vandaag.
pi_52887191
Welkom hier Storm.

Anna is ook gek op de katten. Ze is soms iets te overenthousiast, maar ze pikken zoveel van haar. Ze mag niet met ze alleen in een kamer zijn, maar als ze erbij is, is het zo schattig. Alleen vinden de katten het soms wat minder, dan moet ze er weer achteraan kruipen.

Beterschap Ive.

Ze was al om kwart over 6 wakker (zondag ) en vertikte het om te gaan slapen. Ze ligt nu een kwartiertje in bed en we hebben goede hoop. Vanmiddag gaan we weg, dus het is te hopen dat ze dan een beetje uitgerust is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 2 september 2007 @ 18:15:49 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52895908
welkom terug merlijn en amber

Robin veel plezier

brabbelende/pratende kindjes

Welkom storm
  maandag 3 september 2007 @ 11:25:57 #300
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52912557
Jaaaaa, ik mag hier meepraten over Storm ! Hij is echt geweldig, jongens!

Hij kreeg voor zijn verjaardag allemaal stoere dingen: een houten garage, een duplotrein (die echt rijdt!) samen met zijn zus, een knikkerbaantje met autootjes, een racekleed voor autootjes, een gereedschapssetje, een tamboerijntje, een puzzeltje, een treintje van Thomas, een voetballetje, boekjes, een houten kiepvrachtwagentje, een cool pyjamapak....
Hij dook in zijn stuk taart, met handen, neus en mond.

En hij slaapt in het nieuwe huis nog steeds veel beter!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')