quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:33 schreef Wennie het volgende:
]Bij 't Geertje in Zoeterwoude, wat is het daar leuk zeg!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:03 schreef owlet het volgende:
[..]
Zelfs voor hummels zoals Ronja is het al leuk en hoe ouder ze worden, hoe leuker het wordt.
![]()
Ja, ik vond het ook al zo belachelijk dat wij bij een inschrijving voor een bepaalde school ons beroep moesten invullen. Nu was dat ook wel een hele elitaire schoolquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef lcicle het volgende:
Ik ben eens op zoek gegaan naar een leuke peuter speelzaal.. Kom ik bij het aanmeld formulier op de site, moeten ze allemaal dingen weten als 'land van herkomst' 'nationaliteit' 'opleiding vader' 'diploma behaald' 'vluchteling ja/nee'..
Ik begrijp wel dat het normaal is dat ze zulke gegevens allemaal willen weten, maar ik denk dan echt: wat heeft dat nu in godsnaam met mijn kind te maken!? Blegh, kan daar niet zo goed tegen, dat men alles maar moet weten en je zo in een hokje kunnen duwen.
Kom maar hoor, misschien heb je er wat aan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef MeNicole het volgende:
Gisteren heeft Mikael tijdens een meeting Ive gezien. En nu doet Mikael precies wat Ive doet. Zomaar nergens aan optrekken en dan gaan staan. En hij gaat ook op zijn hoofd leunenIk heb een na-aap kind. Iemand nog een kindje in de aanbieding waar Mikael mee kan meeten die al loopt
![]()
Kiijk eens in het filmpjes topicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef dutchie het volgende:
[..]
Kom maar hoor, misschien heb je er wat aan.
Dat is wat ik nu ook ga doen inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef nebelung het volgende:
Ik heb uiteindelijk de papieren versie 'besteld' en gewoon open gelaten wat mij niet relevant leek verder, Icicle. Heb alleen de geboortedatum van dochter, geslacht, psz en dagdelen van voorkeur en adres en telefoonnummers opgegeven. Ze hebben haar gewoon ingeschreven, niks over gehoord.
Ik heb ook een na-aap kindjequote:Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef MeNicole het volgende:
Gisteren heeft Mikael tijdens een meeting Ive gezien. En nu doet Mikael precies wat Ive doet. Zomaar nergens aan optrekken en dan gaan staan. En hij gaat ook op zijn hoofd leunenIk heb een na-aap kind. Iemand nog een kindje in de aanbieding waar Mikael mee kan meeten die al loopt
![]()
psst zet hem op schoot of in de kinderstoelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef lcicle het volgende:
Ik heb hier een keer rozijntjes gegeven, maar dat werd een kliederzooi doordat hij erop ging staanGeen succes.. De rest smikkel ik zelf wel op
Misschien is hij er toch nog wat te klein voor.
- Tekenen: koop wat potloodjes of nog fijner waskrijtjes en geef Kim een groot vel papier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nu het hier noodweer is, vind ik het wel moeilijk om iets te ondernemen met Kim. Momenteel regent het hard en waait het erg. Maar als het droog is, kunnen we wel naar buiten. Maar ik weet dan niet goed wat we kunnen doen samen.
Tnx!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:22 schreef nebelung het volgende:
Even uit een ander topic geheveld
[..]
- Tekenen: koop wat potloodjes of nog fijner waskrijtjes en geef Kim een groot vel papier.
- Vingerverven: koop wat vingerverf, nog een groot vel papier en hijs haar in een beschermend schortje (of verknip een oud t-shirt van jezelf).
- Samen legpuzzels maken en dan meteen oefenen hoe de dingen of dieren heten.
'Hulp in de huishouding': stofdoek of zo'n stofzwabberding, een veger en blik, wat keukenpapier en een plantenspuit en lekker 'poetsen' maar.
- Helpen met eten voorbereiden, met peutermesje wat groenten laten snijden of zo (en snoepen tussendoor)
- Koekjes of taart bakken, je hebt van die mini-baksetjes voor cake of taart.
Dat zijn van die dingen die ik dan verzin. En ze moet ook gewoon soms even zelf spelen
Welkom terug! Ja, dat gaat hard hé? Kleine kinderen worden groot....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:21 schreef Vicky het volgende:
We zijn er weer! Vakantie wasl leuk! Amber heeft zich heerlijk vermaakt. Wordt lekekr bijdehand, gaat steeds meer woordjes zeggen...We staan bovenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |