abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:30:25 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52661358
Jelief ze doet het zelf in haar mondje, idd de regie aan haar. haar tempo etc.
Maar goed ze moet wel genoeg binnenkrijgen via de voeding wat voor voeding dan ook.
En dat lukt zelfs op het moment niet.

en om haar de rijstemelk nu af te pakken en dan vervangen voor neocate en geen chipjes meer geven kan ik niet dat weiger ik .
Gebruik trouwens wel fantomalt in de rijstemelk, igg wta extra calorie-en
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_52662234
Wat verschrikkelijk moeilijk evenstar. En dan vind ik het al jammer als ze geen zin heeft in haar fruithapje. Zet alles weer eens in verhouding.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52664744
Evenstar, wat rot joh. Hopelijk gaat ze snel weer iets beter eten!
Een kennis van me heeft een zoontje van nu twee en een half. Hij heeft het syndroom van Down en hij weigert al het vaste voedsel. Maar doordat hij veel en vaak aan de borst dronk kreeg hij toch nog iets binnen en groeide hij een klein beetje.
Toen zijn moeder een jaar geleden weer zwanger werd en daardoor een verminderde borstvoedingsproductie had kwam eindelijk dan toch het moment dat hij aan de sondevoeding moest en het is ze 100% mee gevallen. Het mannetje groeit ineens, er zo veel spanning rondom het eten weg is bij de ouders en hij begint heel langzaam een beetje te eten (ik geloof dat hij nu zo ver is dat hij sesamkoekjes aflikt ofzo ). Ik hoop niet dat dit overkomt alsof ik vind dat je er te veel mee bezig bent, dat is niet de bedoeling. Ik hoop ook niet dat sondevoeding nodig gaat zijn. Maar als het toch nodig gaat zijn dan hoop ik dat jullie er net zo (onverwacht) blij me kunnen zijn als zij
pi_52670627
Het nichtje van een vriendin krijgt al vanaf haar geboorte sondevoeding, maar die heeft er veel meer problemen bij.

Een hele tijd terug had iemand het over een toevoeging die vaak in babypotjes zit waar ze allergisch voor kunnen zijn. Weet iemand nog wat dat was? Anna had vannacht weer last van krampjes (na het eten van een potje). De vorige keer dat ze krampjes had, was op vakantie, toen ze ook een potje op had.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:40:44 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_52670821
yppy, het kunnen de conserveringsmiddelen zijn denk ik.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:56:28 #231
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52671033
Evenstar, wat rot toch zo!

YPPY, ik begrijp nu dus dat het geen ui is (zie babytjestopic). Wel vervelend.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:47:45 #232
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52671839
yppy kijk eens op citroen(zuur) of aardappel , ik weet niet of ze zo aardappel krijgt, dan kun je dat wegschrappen.
Wortel kan ook een boosdoener zijn weet niet of ze dat zo krijgt, dat kan je anders ook schrappen
Enummers kunnen idd ook voor problemen zorgen
pi_52672528
Aardappels eet ze heel vaak, gaat goed. Wortels is ze ook gek op. We dacht dat het ui was, maar nu twijfel ik toch. Een paar dagen geleden heeft ze wat stukjes hamburger met ui op en dat ging goed.
Citroen is idd een goed of die nummertjes. We zullen het eens goed bij gaan houden.
*OUD heilige*
pi_52673110
Kun je dat niet beter aan een deskundige vragen YPPY? I.p.v. dat je op eigen houtje voedsel gaat elimineren...?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:25:02 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52673669
pv no offence meant,4 maar elimineren/provoceren doe jezelf het wordt anders als er meerdere dingen zijn , maar als het specifiek de potjes is ga je simpelweg kijken wat hebben die potjes overeen ( alle potjes waar ze last van had)
Een dieetiste geeft niet meer als richtlijnen en berekening en eventuele voedingssupplementen wta je kan proberen/moet gebruiken etc.
pi_52676136
We gaan niks elimineren, maar bijhouden wanneer het fout gaat kan geen kwaad. Kijken of er iets hetzelfde inzit. Dieetist doet toch niet en ze heeft er verder geen last van als we gewoon eten.
*OUD heilige*
pi_52677999
In dei potjes mogen toch geen conserveermiddelen?

Goed bijhouden idd en anders zelf koken, dan weet je echt precies wat er in zit.

Emma heeft gisteren (bij toeval) op het potje geplast. En ik was er niet eens bij . Voor het in bad gaan had Mike haar gevraagd of ze op het potje ging zitten. We oefenen dat al een tijdje zonder te verwachten dat er een plas komt. Nu schopte hij dus ook later pas tegen het potje en merkte dat ze geplast had
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52678373
Haha Jelief! Zo gaat dat hier ook met Emma. Per ongeluk, maar gisteren wel vijf keer geplast! echt keigoed. Vandaag gaat het per ongeluk elke keer mis.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:24:39 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52679549
toch knap van de emma's

yppy zou gewoon kijken wat er in die potjes overeenkomt en dat gewoon weglaten, ben sowieso geen voorstanderd van potjes.

Jelief er zitten e-nummer stoffen in en cirtroenzuur is dacht ik ook een soor verlengde conserveringding iets
pi_52680757
Evenstar.. Ik weet niet wat ik nog toe kan voegen aan de reacties van anderen, maar wil jullie gewoon even veel sterkte wensen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:19:59 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52680937
dank

weet je soms wordt het egwoom allemaal teveel , en zoals owlet als voorbeeld geeft, misschien geeft het juist verlichting mocht het zo zijn. we zien wel waar het pad ons brengt.
pi_52681835
Ik wou nog even doeg doeg zeggen hier! Bedankt voor het mee'luisteren', de tips/adviezen en alles. En tot ziens in het volgende topic
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52685551
Daag Fuente tot gauw
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52693806
Daaaaaaaaaaaag Sara! Tot over bijna een jaar.
*OUD heilige*
pi_52694292
Wow... Saartje al weer een peuter tot over een jaartje!
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:14:36 #246
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52700884
Jaaaaaaa, Saartje is twee!!! Gefeliciteerd lieve Fuente! En kom maar lekker vertellen over je mooie dame in het peutertopic.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:26:14 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52701206
Dag saar en der lieve mama en papa
pi_52703720
Dag Sara!
pi_52706566
Ik hoop dat jullie een fijne verjaardag hebben gehad en tot 'straks'
Variety is the spice of life
pi_52719779
Gisteren heeft Mikael tijdens een meeting Ive gezien. En nu doet Mikael precies wat Ive doet. Zomaar nergens aan optrekken en dan gaan staan. En hij gaat ook op zijn hoofd leunen Ik heb een na-aap kind. Iemand nog een kindje in de aanbieding waar Mikael mee kan meeten die al loopt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')