Baapaald?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef McKillem het volgende:
Mensen die andere mensen benadelen omdat ze een baapaald nummer of muziekstijl tof vinden zijn triest.
Jij bent toch ook een tokkie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Enkel omdat ik de volgende nummers via mijn nieuwe surround set ten gehore breng zoals :
Koos Alberts - Ik verscheurde je foto
Hepie & Hepie - Ik heb alleen nog maar je foto
Johny Jordaan - Bij ons in de Jordaan.
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
E.V.A. (vroeger snapte ik deze afkorting nooit...maar het betekend natuurlijk En Velen Anderen)
Hey Razor21 we wonen niet in een tokkie / volksbuurt , maar in Kruidenwijk (almere stad) dus even normale muziek opzetten.![]()
![]()
Mag ook al geen tijgervellen over de zwart lederen bank neerleggen![]()
![]()
Klacht : Kan niet eens een cola vieux drinken onder het genot van heelijke Nederlandsche Muziek![]()
Bek houwe!quote:
Ik zou voor m'n werk naar Almere gaan....quote:
Logischquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou voor m'n werk naar Almere gaan....
Ik heb geweigerd en ga nu naar Breda.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:39 schreef Zeurberus het volgende:
In Almere wonen is eigelijk nog erger dan die muziek
Nu speel je ook kampermuziek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Nu uit kwaadheid Frans Bauer - "n ons geluk op gezet![]()
Als ik niet uitkijk moet ik op de bank slapen![]()
relax nummer, maar dat feitje geloof ik niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef Razor21 het volgende:
Nu trouwens de Mama's & de papa's opgezet : California Dreamin'
Feitje : Eerste nummer dat op LP was uitgebracht die in stereo was![]()
Dat zei meneer Ooievaar uit mijn stamcafe (Ooievaar is een bijnaam voor Horst) en ik geloof hemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
relax nummer, maar dat feitje geloof ik niet.
Mijn hond zei zojuist nog dat de opel kadet de allereerste auto ooit wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat zei meneer Ooievaar uit mijn stamcafe (Ooievaar is een bijnaam voor Horst) en ik geloof hem![]()
Nog een feitje : in de eerste volkwagens type 1 werd in het motorblok het hakenkruis gekrastquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:51 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Mijn hond zei zojuist nog dat de opel kadet de allereerste auto ooit was
Das wel apartquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog een feitje : in de eerste volkwagens type 1 werd in het motorblok het hakenkruis gekrast![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Das wel apart
maar toen in 1958 de eerste stereoLP's uitkwamen bestonden the mamas & the papas nog lang niet hè, dus je barman zat er mooi naast
Héérlijk nummerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef Razor21 het volgende:
Nu trouwens de Mama's & de papa's opgezet : California Dreamin'
Feitje : Eerste nummer dat op LP was uitgebracht die in stereo was![]()
Je bent gewoon raarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Enkel omdat ik de volgende nummers via mijn nieuwe surround set ten gehore breng zoals :
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
E.V.A. (vroeger snapte ik deze afkorting nooit...maar het betekend natuurlijk En Velen Anderen)
Hey Razor21 we wonen niet in een tokkie / volksbuurt , maar in Kruidenwijk (almere stad) dus even normale muziek opzetten.![]()
![]()
![]()
Klacht : Kan niet eens een cola vieux drinken onder het genot van heelijke Nederlandsche Muziek![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
and hotlinking sucks btwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
't Blijft toch je kind hè...
Begin eens een subtiele scheldkanonnade over haar verzameling boyband teeny pop (take that, boyzone, westlife, 'n sync, justin, enz.) "muziek"; zij zal vast en zeker ook haar kruisjes op muzikaal gebied hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
Oranje ja, pukkel!quote:
dus jij bent die zeikerd met dat lawaaiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
hard rock is voor mietjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:07 schreef nicoo het volgende:
Echte mannen luisteren metal en hard rock![]()
Het Almeers kent leuke woorden zoals theàààààààààterrrrr. Best tofquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:30 schreef PainDivine het volgende:dat almeers accent is lachen, iedere keer als ik dr ben lach ik me weer de ballen uit mn broek
nog zo'n triest ik-luister-echte-harde-muziek-dus-ik-ben-stoer figuurtjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef PainDivine het volgende:
[..]
dus jij bent die zeikerd met dat lawaai
kruidenwijk
[..]
hard rock is voor mietjes
quote:Oh sabberiosieja sabberheehee holadiho
Oh sabberiosieja sabberheehee holadiho
blackmetal FTW!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef harrypiel het volgende:
[..]
nog zo'n triest ik-luister-echte-harde-muziek-dus-ik-ben-stoer figuurtje. Give it up dude; punkers, metalheads, gabbers, en Gangstathug-wannabees; allemaal hebben ze muzikale world dominance geprobeerd gaan ze voor het bijltje zodra de cool-factor er vanaf is
.
behalve bij slayer natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef harrypiel het volgende:
[..]
nog zo'n triest ik-luister-echte-harde-muziek-dus-ik-ben-stoer figuurtje. Give it up dude; punkers, metalheads, gabbers, en Gangstathug-wannabees; allemaal hebben ze muzikale world dominance geprobeerd gaan ze voor het bijltje zodra de cool-factor er vanaf is
.
Zelfde verhaal; dat heet goede muziek met complexe arrangmenten en structuren te zijn, alleen hoor je dat niet terug als je naar die nummers luistert. Dan klinkt het nog steeds als gitaar-verkracht muziek. Nee, dan luister ik liever naar iets in de trant van "Metallica - Welcome Home (Sanitarium)".quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:03 schreef Crack_david het volgende:
[..]
behalve bij slayer natuurlijk
Ik ben het niet eens met deze stelling. Het woordje "niet" en "maar" moeten uit de zin worden gehaald.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Hey Razor21 we wonen niet in een tokkie / volksbuurt , maar in Kruidenwijk (almere stad)
kruidenwijk ziet er op zich leuk uit, alleen de mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is de Kruidenwijk in Almere net zo erg als de Kruidenbuurt in Eindhoven?
Of nog erger?
wie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:25 schreef Mr_Booze het volgende:
Als je erbij verteld dat je uit Almere komt verlies je al je geloofwaardigheid.![]()
Heel Almere is toch import/afdank volk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is de Kruidenwijk in Almere net zo erg als de Kruidenbuurt in Eindhoven?
Of nog erger?
Ach zo... Ze zijn gewoon die hoge muur vergeten om dat dorp heen te bouwen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:54 schreef Insania het volgende:
[..]
Heel Almere is toch import/afdank volk?
Het is niet voor niks de meeste lelijkste stad van Nederland wel toepasselijk dat Annemarie Joritsma daar de burgemeester is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef PainDivine het volgende:
lolhelaas kom ik er vaak maar gelukkig woon ik er niet
Razor21 topics moet je toch niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
Met dit soort titels kan ik je vriendin geen ongelijk geven. Ik Verscheurde Je Foto; hoe kan je?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
Je vriendin heeft gelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:07 schreef nicoo het volgende:
Echte mannen luisteren metal en hard rock![]()
Op zijn tijd fijne muziek om naar te luisterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Echte mannen luisteren naar Tiesto.![]()
TURN LOOSE THE SWAAAANS!!!!! THAT DREW MY POETS CRAAAAAAAAAAAAAAAAAFT!!!!!!!!!!!!!quote:
ALTO!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef McKillem het volgende:
Mensen die andere mensen benadelen omdat ze een bepaald nummer of muziekstijl tof vinden zijn triest.
quote:Een auto kwam eraan
Het is zo snel gegaan
Wat heb ik door mijn schuld
Haar aangedaan?
Manuela
Manuela
Manuela
Manuela
Ze lag daar zwaargewond
Een glimlach om haar mond
Alsof ze zeggen wou:
"Het lag niet aan jou"
Zijn dat geen arm shapers dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
Emo's die een soort van panties om hun armen dragen....
Schitterende nummersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
Hij heeft nu wel een hit te pakkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef fathank het volgende:
[afbeelding]
Dries "Bekend zijn zonder ooit een hit gescoord te hebben" Roelvink
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |