Baapaald?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef McKillem het volgende:
Mensen die andere mensen benadelen omdat ze een baapaald nummer of muziekstijl tof vinden zijn triest.
Jij bent toch ook een tokkie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Enkel omdat ik de volgende nummers via mijn nieuwe surround set ten gehore breng zoals :
Koos Alberts - Ik verscheurde je foto
Hepie & Hepie - Ik heb alleen nog maar je foto
Johny Jordaan - Bij ons in de Jordaan.
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
E.V.A. (vroeger snapte ik deze afkorting nooit...maar het betekend natuurlijk En Velen Anderen)
Hey Razor21 we wonen niet in een tokkie / volksbuurt , maar in Kruidenwijk (almere stad) dus even normale muziek opzetten.![]()
![]()
Mag ook al geen tijgervellen over de zwart lederen bank neerleggen![]()
![]()
Klacht : Kan niet eens een cola vieux drinken onder het genot van heelijke Nederlandsche Muziek![]()
Bek houwe!quote:
Ik zou voor m'n werk naar Almere gaan....quote:
Logischquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou voor m'n werk naar Almere gaan....
Ik heb geweigerd en ga nu naar Breda.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:39 schreef Zeurberus het volgende:
In Almere wonen is eigelijk nog erger dan die muziek
Nu speel je ook kampermuziek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Nu uit kwaadheid Frans Bauer - "n ons geluk op gezet![]()
Als ik niet uitkijk moet ik op de bank slapen![]()
relax nummer, maar dat feitje geloof ik niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef Razor21 het volgende:
Nu trouwens de Mama's & de papa's opgezet : California Dreamin'
Feitje : Eerste nummer dat op LP was uitgebracht die in stereo was![]()
Dat zei meneer Ooievaar uit mijn stamcafe (Ooievaar is een bijnaam voor Horst) en ik geloof hemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
relax nummer, maar dat feitje geloof ik niet.
Mijn hond zei zojuist nog dat de opel kadet de allereerste auto ooit wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat zei meneer Ooievaar uit mijn stamcafe (Ooievaar is een bijnaam voor Horst) en ik geloof hem![]()
Nog een feitje : in de eerste volkwagens type 1 werd in het motorblok het hakenkruis gekrastquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:51 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Mijn hond zei zojuist nog dat de opel kadet de allereerste auto ooit was
Das wel apartquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog een feitje : in de eerste volkwagens type 1 werd in het motorblok het hakenkruis gekrast![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Das wel apart
maar toen in 1958 de eerste stereoLP's uitkwamen bestonden the mamas & the papas nog lang niet hè, dus je barman zat er mooi naast
Héérlijk nummerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef Razor21 het volgende:
Nu trouwens de Mama's & de papa's opgezet : California Dreamin'
Feitje : Eerste nummer dat op LP was uitgebracht die in stereo was![]()
Je bent gewoon raarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Enkel omdat ik de volgende nummers via mijn nieuwe surround set ten gehore breng zoals :
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
E.V.A. (vroeger snapte ik deze afkorting nooit...maar het betekend natuurlijk En Velen Anderen)
Hey Razor21 we wonen niet in een tokkie / volksbuurt , maar in Kruidenwijk (almere stad) dus even normale muziek opzetten.![]()
![]()
![]()
Klacht : Kan niet eens een cola vieux drinken onder het genot van heelijke Nederlandsche Muziek![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
and hotlinking sucks btwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
't Blijft toch je kind hè...
Begin eens een subtiele scheldkanonnade over haar verzameling boyband teeny pop (take that, boyzone, westlife, 'n sync, justin, enz.) "muziek"; zij zal vast en zeker ook haar kruisjes op muzikaal gebied hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
Oranje ja, pukkel!quote:
dus jij bent die zeikerd met dat lawaaiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
hard rock is voor mietjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:07 schreef nicoo het volgende:
Echte mannen luisteren metal en hard rock![]()
Het Almeers kent leuke woorden zoals theàààààààààterrrrr. Best tofquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:30 schreef PainDivine het volgende:dat almeers accent is lachen, iedere keer als ik dr ben lach ik me weer de ballen uit mn broek
nog zo'n triest ik-luister-echte-harde-muziek-dus-ik-ben-stoer figuurtjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef PainDivine het volgende:
[..]
dus jij bent die zeikerd met dat lawaai
kruidenwijk
[..]
hard rock is voor mietjes
quote:Oh sabberiosieja sabberheehee holadiho
Oh sabberiosieja sabberheehee holadiho
blackmetal FTW!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef harrypiel het volgende:
[..]
nog zo'n triest ik-luister-echte-harde-muziek-dus-ik-ben-stoer figuurtje. Give it up dude; punkers, metalheads, gabbers, en Gangstathug-wannabees; allemaal hebben ze muzikale world dominance geprobeerd gaan ze voor het bijltje zodra de cool-factor er vanaf is
.
behalve bij slayer natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef harrypiel het volgende:
[..]
nog zo'n triest ik-luister-echte-harde-muziek-dus-ik-ben-stoer figuurtje. Give it up dude; punkers, metalheads, gabbers, en Gangstathug-wannabees; allemaal hebben ze muzikale world dominance geprobeerd gaan ze voor het bijltje zodra de cool-factor er vanaf is
.
Zelfde verhaal; dat heet goede muziek met complexe arrangmenten en structuren te zijn, alleen hoor je dat niet terug als je naar die nummers luistert. Dan klinkt het nog steeds als gitaar-verkracht muziek. Nee, dan luister ik liever naar iets in de trant van "Metallica - Welcome Home (Sanitarium)".quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:03 schreef Crack_david het volgende:
[..]
behalve bij slayer natuurlijk
Ik ben het niet eens met deze stelling. Het woordje "niet" en "maar" moeten uit de zin worden gehaald.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Hey Razor21 we wonen niet in een tokkie / volksbuurt , maar in Kruidenwijk (almere stad)
kruidenwijk ziet er op zich leuk uit, alleen de mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is de Kruidenwijk in Almere net zo erg als de Kruidenbuurt in Eindhoven?
Of nog erger?
wie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:25 schreef Mr_Booze het volgende:
Als je erbij verteld dat je uit Almere komt verlies je al je geloofwaardigheid.![]()
Heel Almere is toch import/afdank volk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is de Kruidenwijk in Almere net zo erg als de Kruidenbuurt in Eindhoven?
Of nog erger?
Ach zo... Ze zijn gewoon die hoge muur vergeten om dat dorp heen te bouwen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:54 schreef Insania het volgende:
[..]
Heel Almere is toch import/afdank volk?
Het is niet voor niks de meeste lelijkste stad van Nederland wel toepasselijk dat Annemarie Joritsma daar de burgemeester is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef PainDivine het volgende:
lolhelaas kom ik er vaak maar gelukkig woon ik er niet
Razor21 topics moet je toch niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
Met dit soort titels kan ik je vriendin geen ongelijk geven. Ik Verscheurde Je Foto; hoe kan je?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
Je vriendin heeft gelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:07 schreef nicoo het volgende:
Echte mannen luisteren metal en hard rock![]()
Op zijn tijd fijne muziek om naar te luisterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Bolle Jan - Alle nummers
Jaques Herb - Manuela
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Echte mannen luisteren naar Tiesto.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
Je vriendin heeft gelijk.
TURN LOOSE THE SWAAAANS!!!!! THAT DREW MY POETS CRAAAAAAAAAAAAAAAAAFT!!!!!!!!!!!!!quote:
ALTO!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef McKillem het volgende:
Mensen die andere mensen benadelen omdat ze een bepaald nummer of muziekstijl tof vinden zijn triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |