inge schaamhaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, hoe heet ze?![]()
Ver boven het gemiddelde van de Nederlandse vrouwen dus. Je kunt dus gerust zeggen: lang.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
SHE is niet zo lang hoor; slechts 176 cm.
Klein genoeg om onderuit te trappen; groot genoeg om indruk te maken op stiletto's
Dat weet ik dan nog wel, dat was helemaal niets.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waren daar ooit geen privé foto's van uitgelekt ofzo?
Juist ja, die bedoelde ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan nog wel, dat was helemaal niets.
heb ze even opgegoogled:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen foto's om geil van te worden lijkt me zo. Vind het sowieso niets bijzonders en ze heeft lelijke bovenbenen, om over haar smaak van ondergoed nog maar te zwijgen:).
Ze had die onderste foto's gemaakt om die blauwe plek te laten zien nadat ze was gevallen.
Volgende keer beter opletten bij de aftiteling.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
inge schaamhaar Inge Schrama
quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgende keer beter opletten bij de aftiteling.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan nog wel, dat was helemaal niets.
heb ze even opgegoogled:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen foto's om geil van te worden lijkt me zo. Vind het sowieso niets bijzonders en ze heeft lelijke bovenbenen, om over haar smaak van ondergoed nog maar te zwijgen:).
Ze had die onderste foto's gemaakt om die blauwe plek te laten zien nadat ze was gevallen.
Ze ziet er wel geil uit op die foto, maar dat ligt meer aan de kunsten van de fotograaf dan aan haar. Écht mooi is ze niet en al helemaal niet het lekkerste wijf van Nederland. Één blik in de binnenstad van Utrecht levert mij beter resultaat op dan dit kipje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Wow! Jullie zijn zo cool, zo rebels als jullie zijn! Altijd maar tegen de hype in lopen!
"LELIJK WIJF MAN, DIE YOLANTHE!"
Alsof jullie ooit zoiets in jullie leven zullen krijgen
Gelukkig is er verschil in smaakquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ze ziet er wel geil uit op die foto, maar dat ligt meer aan de kunsten van de fotograaf dan aan haar. Écht mooi is ze vind ik haar niet en al helemaal niet het lekkerste wijf van Nederland. Één blik in de binnenstad van Utrecht levert mij beter resultaat op dan dit kipje.
En nu een visual image van de paling van Jantje Smit erin en het hoeft van mij niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef henkway het volgende:
Nee , niet mooi hoor, erg lelijke meid
[afbeelding]
Ja, ik vind 'r ook mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef henkway het volgende:
[afbeelding]
Heb je ook foto's die niet in een fotoshoot setting zijn gemaakt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef henkway het volgende:
[afbeelding]
Deze is genomen toen ze bij de kapper moest wachtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef Oosthoek het volgende:
Heb je ook foto's die niet in een fotoshoot setting zijn gemaakt?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Heb je ook foto's die niet in een fotoshoot setting zijn gemaakt?
Ik bedoelde 'in real life' zeg maar, zonder dat een visagiste 1 1/2 uur heeft lopen plamuren.quote:
ah ok..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:15 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'in real life' zeg maar, zonder dat een visagiste 1 1/2 uur heeft lopen plamuren.
Ik heb nog nooit zo iemand op de kapper zien zitten wachten, plus dat er allemaal tekst op de muur van de wachtkamer zitquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef henkway het volgende:
[..]
Deze is genomen toen ze bij de kapper moest wachten
[afbeelding]
Waar komt die onderste foto uit?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo iemand op de kapper zien zitten wachten, plus dat er allemaal tekst op de muur van de wachtkamer zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |