Dat we vlak bij elkaar in buurt wonen klopt wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou die gedachte kwam ook bij me op: LekkerWijf = Heijnen![]()
Moppie = Moppie, ben echt geen kloon![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:15 schreef -moppie- het volgende:
Hoe weet je dat jullie dicht bijelkaar in de buurt wonen?
Ze ligt erbij als een zeehond die een vissie wil vangen, sorry maar hier krijg ik dus echt geen boner van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef floris.exe het volgende:
Een voorbeeld:
[afbeelding]
Moet dit het nu voor mij doen? Het lichaam kan er mee door, maar het gezicht vind ik totaal onaantrekkelijk. Nou, en zo'n lichaam bezitten duizenden.
miss bedoelde LW dicht bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
woonplaats staan bij Heijnen en LekkerWijf niet vermeld. vandaar![]()
Misschien wel, maar ja dat weet ik dan toch ook niet (je weet wel, in profiel geen wp.)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
miss bedoelde LW dicht bij jou in de buurt![]()
hmmm, jammer. Je weet niet wat je mist mocht je plotseling met een van deze drie engelse schonen in bed belanden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef heijnen het volgende:
[..]
inderdaad.
ik heb liever ook een dame met niet al te grote tieten als met van die GIGA tieten.
zodra ze BH uitgaat hangen ze op der knieen, dat schiet ook niet op
Valt me mee dat nog niemand gepost heeft dat je foto's van jouw vriendin moet posten of dat je homo bent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:17 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze ligt erbij als een zeehond die een vissie wil vangen, sorry maar hier krijg ik dus echt geen boner van.![]()
WTF, ik vind Yolanthe ook niet de meest sexy vrouw van Nederland maar om te zeggen dat der haar lelijk is..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Doet me niets. Zoals ik al zei: lelijk haar en geen mooi gebit.
Ik hoop maar 1 ding. Dat die vrouw naast je in je FoBo je zus is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:17 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze ligt erbij als een zeehond die een vissie wil vangen, sorry maar hier krijg ik dus echt geen boner van.![]()
"Onze" Janquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, die volksgekte begon al lang voordat ze had aangepapt met onze Jan, geloof ik.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangesproken ofzo, dat je zo vijandig reageert in deze topic?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Oh, ik zou haar ook mijn bed niet uitschoppen, als ze er dan toch in zou liggen [...].
MEGALEKKER? Heb je haar geproefd dan, dat je deze conclusie kunt trekken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:07 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind Yolanthe echt MEGALEKKER, als ik een vent was wist ik het wel.![]()
smaken verschillen, gelukkig.
Er staat toch ook "Ik vind"?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef floris.exe het volgende:
[..]
MEGALEKKER? Heb je haar geproefd dan, dat je deze conclusie kunt trekken?
Hoe dan ook, als je zoveel geeft om smaken en dus het verschil in smaken erkent, waarom zeg je dan niet gewoon dat je haar MEGALEKKER vindt, in plaats van te beweren dat ze dat is.
Ik vind het namelijk gewoon verwerpelijk als de neten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |