Niet vergeten foto's te makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:14 schreef Roderick2085 het volgende:louis pakketje binnen
nu kan ik aan de slag
van het pakketje is niet zo interessant, maar zal proberen een wb waardig fotoverslag te maken als ik aan de slag gaquote:
Ik dacht eerst dat het het huis van Makster was (tuinhuisje)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:56 schreef Worldbeater het volgende:
Hopelijk de volgende keer hier meeten.![]()
jaaa, maar die inrichting zit niet in de prijs inbegrepen neem ik aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het het huis van Makster was (tuinhuisje)
Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
Wat een glasbakquote:Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
Oooooooooooohhhhhhwwwwww...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
jaaa, maar die inrichting zit niet in de prijs inbegrepen neem ik aan
Probleem is als volgt:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef stinkie het volgende:
Damn, ga ik voor die '85 gsx voor 300 of moet ik wachten en voor 1000 een bandit halen
Geweldig Mike!!! Amazing!!! En wat kan de Myvtec nog meer Mike!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Druk in de koppeling!!!!!!![]()
M`en, eenmaal met zo'n Myvtec gewerkt is nooit meer zonder willen!![]()
Zelfs nog even de remmen voor ontlucht, en als je ziet wat er nog uitkomt.![]()
En de koppelings(rem)vloeistof deed met het dekseltje open PLOP! toen ik het remhandle op druk probeerde.
2 meter omhoog tegen het plafond die remvloeistof.![]()
Bazziek is er niks bij.![]()
Oh maar ik heb helemaal geen commentaar op de grootte van de woning hoor, het tuinhuisje viel me opquote:[..]
![]()
(tuin)Huisjes groter zijn ook een optie, maar vriendinnetje vind de locaties niet goed.![]()
Stad aan't Haringvliet.![]()
![]()
![]()
Netje idd voor 25kwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef -XX- het volgende:
Even getest! me topsnelheid
Met me 25 kw de 170 aangetiktkon nog door tot de 180
!! maar dat duurde heel lang
zag het wijzertje nog wel gaan!! Maar toen moest ik alweer een bocht naderen.
Best netjes voor een 1 pittertje op 25 denk ik zo.![]()
Bij de hondenbossenlaanweg richting Kamperduin? Nee...bij ..laat me zoekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Netje idd voor 25kwWaar test je zoal
![]()
Niet een beetje hobbelig daarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bij de hondenbossenlaanweg richting Kamperduin? Nee...bij ..laat me zoeken![]()
Ik zie het al!
De Hondsboscheweg.![]()
[afbeelding]
Hehequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Niet een beetje hobbelig daarnieuw grind en shit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Er is zelfs ruimte voor een totaal overbodige zitzakquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
It sucks your finger as well.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef Rib-i het volgende:
Geweldig Mike!!! Amazing!!! En wat kan de Myvtec nog meer Mike!!
I know.quote:Oh maar ik heb helemaal geen commentaar op de grootte van de woning hoor
Goede smaak die Maksterquote:, het tuinhuisje viel me opDe indeling, ook op de andere foto's, lijken erg op de Casa van senor Makster
Ik ga denken dat er geen begrenzing opzit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef -XX- het volgende:
Even getest! me topsnelheid
Met me 25 kw de 170 aangetiktkon nog door tot de 180
!! maar dat duurde heel lang
zag het wijzertje nog wel gaan!! Maar toen moest ik alweer een bocht naderen.
Best netjes voor een 1 pittertje op 25 denk ik zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgen all.
![]()
Twee kuur zO duur, maar ook bijna twee keer zo mooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef stinkie het volgende:
http://www.motoroccasion.(...)2911fc268bd9d6bff8e0
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |