Yup... Ik heb 1 jaar als bijbaan bij BCC gewerkt, en wel eens voor 600 ¤ aan kabels verkocht... waren in totaal 5 kabels dacht ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er echt mensen die 100 euro betalen voor een HDMI kabel? Damn.
Ach ja, als de klant er blij mee isquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Ach ja, als de klant er blij mee is
Toen ben ik gestopt.....mensen die een home cinema aanschaffen bij BCC, die hebben zelf al helemaal geen verstand ervan......quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef legacy81 het volgende:
Van de week was ik bij de BCC om een nieuw Home Cinema setje aan te schaffen.....BLA BLA
Amsterdam Zuid-Oost.... Dus daar was het echt knap als je MC verkochtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb ooit eens 2x die duurste stekkerdoos van 250 euro verkocht aan 1 klant. Die gast heb ik subiet voor debiel verklaard toen 'ie de deur uit was. Ook wel vaker 400, 500, 600, 700 euro MC verkocht bij een klant. Niet iets waar ik trots op ben overigens, maar als je het niet verkoopt heb je echt problemen bij de BL. Je moet wel degelijk targets halen. Welk filiaal werkte je?
En die dingen kopen ze in op de groothandel voor een tientje per stuk. Ik heb zo'n kabeltje voor 12 euro kunnen kopen. Naaiersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef SillyWalks het volgende:
Ik had er ook zo één:
"Heeft u ook een HDMI kabel?"
- "Ja, hier heb ik er eentje voor 120 euro, of eentje van mindere kwaliteit van 100 euro"
"Heeft u niet iets goedkopers?"
(na moeilijk zoeken en doen, ik had het ding allang zien hangen) - "Ja een Philips voor 45 euro, maar die ondersteunt officiëel geen progressive, doet alleen interlaced".
"Ok laat maar, ik ga wel naar de computerzaak en haal er een van 30 euro".
Ondersteunt officiëel geen progressive... wat een naaiers zijn het... elke HDMI kabel is hetzelfde. Eikels.
niet elke kabel kost een tientje inkoopquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En die dingen kopen ze in op de groothandel voor een tientje per stuk. Ik heb zo'n kabeltje voor 12 euro kunnen kopen. Naaiers![]()
Klopt bij ons ook als het een vage klacht is wordt er een kruisje bij de barcode gezet komt het artikel weer terug gaat het de kliko inquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:16 schreef Danny het volgende:
[..]
datzelfde gebeurt op zeker ook bij BCC (en ongetwijfeld alle andere winkelketens).
Dus ik haal daar een mp3 speler, zet een kruisje op de barcode, breng het terug. En geef 5 euro aan een zwerver om de volgende dag de kliko in te duiken. En heb een mp3 speler voor 5 euro o_0. Handigquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt bij ons ook als het een vage klacht is wordt er een kruisje bij de barcode gezet komt het artikel weer terug gaat het de kliko in
Wordt moeilijk want ik werk bij de gammaquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:01 schreef 8D het volgende:
[..]
Dus ik haal daar een mp3 speler, zet een kruisje op de barcode, breng het terug. En geef 5 euro aan een zwerver om de volgende dag de kliko in te duiken. En heb een mp3 speler voor 5 euro o_0. Handig
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:03 schreef Mr.Spock het volgende:
Het zit zo:
2,5 jaar geleden voor 1250,- een breedbeeld aangeschaft bij BCC. Meteen 5 jaar garantie erbij gekocht.
Idd, dit zijn pas interlinks: klikquote:
Overigens vraag ik mij af wat voor toegevoegde waarde zulke kabels hebben. Ik hou wel van goed geluid, maar ik kan me niet voorstellen dat deze kabels zoveel verschil zouden gevenquote:¤ 3990,- (RCA, 1m, per paar)
Netsnoertjequote:¤ 3390,- (1.8m, per stuk
'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, dit zijn pas interlinks: klik
[..]
Overigens vraag ik mij af wat voor toegevoegde waarde zulke kabels hebben. Ik hou wel van goed geluid, maar ik kan me niet voorstellen dat deze kabels zoveel verschil zouden geven
Of dit: klik
[..]
Netsnoertje
hmm ik denk dat de netspanningsnoer bar weinig uithaaldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef Crazykill het volgende:
[..]
'
Krijg je daar 200x beter geluid uit?![]()
Achter de muur en onder de grond gaat de stroom gewoon via kilometers cheap-ass koperdraad maar voor die laatste 2 meter van stopcontact naar je apparatuur heb je per se een snoer van ¤ 3390 nodigquote:
Ik kom niet meer bijquote:
Ayon Power Cable PowerDragon
The light of the stars is only reflected in calm waters (Oriental proverb)
Electrical energy is one of the components of musical reproduction that has the greatest impact on sound quality. The optimum reproduction of music requires a steady, uniformly strong yet placid energy supply. Endless dynamics and powerful composure, image resolution down to the last detail, audible and perceptible musical tranquility - those are the qualities of the superb PowerDragon Ayon power cable, a product which was specially designed for use with our components. The energy supplied to the devices by the PowerDragon is unique in terms of volume and consistency. No additional voltage filter, power conditioner or other accessories should stand in the way and impede the strong and steady flow of electrical energy provided by the PowerDragon. Bridled energy and deep tranquility, those are the two primary characteristics of our Ayon power cable. The PowerDragon allows every component configuration to develop its inherent musical potential to the fullest. This is where comparisons end for ever-searching high-end enthusiasts.
Ongeloveloos dat mensen daar in trappen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Achter de muur en onder de grond gaat de stroom gewoon via kilometers cheap-ass koperdraad maar voor die laatste 2 meter van stopcontact naar je apparatuur heb je per se een snoer van ¤ 3390 nodig![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik kom niet meer bij
Mensen die daar in trappen verdíenen het gewoon om uitgeschud te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ongeloveloos dat mensen daar in trappen.
och, de stroom die uit je stopcontact komt is allesbehalve constant. doe maar 's een metertje erin. Ik wil best geloven dat er een verschil is in fluctuerende en niet-fluctuerende spanning of stroom. Ik wil ook nog wel geloven dat er storingen kunnen optreden als gevolg van fluctuering. Wat ik NIET geloof is dat wij mensen daadwerkelijk het verschil zullen merken. Hence; mensen die dat kopen doen dat om interessant te kunnen doen tegenover de niet-audiofielen. 'pff, een kabeltje van 10 euro. ik dacht al; wat klinkt je systeem belabberd!'. Natuurlijk horen ze geen verschil, maar het klinkt ontzettend stoer als je net doet alsof je het verschil WEL hoortquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Achter de muur en onder de grond gaat de stroom gewoon via kilometers cheap-ass koperdraad maar voor die laatste 2 meter van stopcontact naar je apparatuur heb je per se een snoer van ¤ 3390 nodig
Klopt, het is sowieso wisselstroomquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Danny het volgende:
och, de stroom die uit je stopcontact komt is allesbehalve constant.
ook daar heb je flutuaties in maar die los je op met een apparaat niet met een stuk snoerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Klopt, het is sowieso wisselstroom
En dan nog, kan een kabel er wat aan veranderen als die stroom niet constant is? Daar heb je toch andere apparaten voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |