Damn dit klinkt zo bekend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef legacy81 het volgende:
Ik heb hem later wel die hele doos de parkeerplaats over laten slepen.![]()
Klacht: Verkopers die spul verkopen waar ze geen verstand van hebben.
Gelukkig wilde ik ook geen advies. Heb ik ook niet gevraagd. Maar als ik een bepaald iets wil horen ga ik er wel van uit dat ze weten wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef Scorpie het volgende:
wat retuow82 zegt. Ik koop bij dat soort zaken ALLEEN maar als ik weet wat ik koop, en dat ik geen ADVIES meer hoef.
Bullshit reactie. Je zegt dus dat HARMAN/KARDON bij de BCC slechter is dan bij een speciaalzaak???quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef PeZu het volgende:
goed geluid uit een home cinema setje van de bcc_!
Hehehe tuurlijk joh,dat weet je toch? Die BCC tassen waar ze de producten in doen tasten de kwaliteit aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Bullshit reactie. Je zegt dus dat HARMAN/KARDON bij de BCC slechter is dan bij een speciaalzaak???![]()
herman/kartonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Bullshit reactie. Je zegt dus dat HARMAN/KARDON bij de BCC slechter is dan bij een speciaalzaak???![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hehehe tuurlijk joh,dat weet je toch? Die BCC tassen waar ze de producten in doen tasten de kwaliteit aan![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef PeZu het volgende:
goed geluid uit een home cinema setje van de bcc_!
Was je zo'n k*tverkoper dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef RuttieQ het volgende:
De BBC is hier in de buurt dankzij mij dicht gegaan...![]()
Harman/kardon is absoluut niet meer wat het ooit geweest is... Tuurlijk hebben ze apparatuur in het hogere segment maar om nu te zeggen dat mijn luidspreker-boxjes van de pc van HARMAN/KARDON subliem werken.. kiss my ass, doe mij dan maar dat duurdere setje van yokohama!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Ya rlyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef RuttieQ het volgende:
De BBC is hier in de buurt dankzij mij dicht gegaan...![]()
wie is hier dan de prutser?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef legacy81 het volgende:
Nou een beetje prutsen om te kijken of het geluid ook nog een beetje goed was....
yoko?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Donders het volgende:
[..]
Harman/kardon is absoluut niet meer wat het ooit geweest is... Tuurlijk hebben ze apparatuur in het hogere segment maar om nu te zeggen dat mijn luidspreker-boxjes van de pc van HARMAN/KARDON subliem werken.. kiss my ass, doe mij dan maar dat duurdere setje van yokohama!
Je spreekt over audio alsof je het zelf hebt uitgevonden.... en dan ga je naar de BCC? Huillie!![]()
Doen ze toch echt altijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef -Muse- het volgende:
Toch raar... BCC verkopers mogen klanten NOOIT aanspreken met "kan ik u helpen"
zometeen komt hiet vol trots bermelden dat er ook loudness op zitquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef Donders het volgende:
En zwaar gaan lopen bezuinigen op kabels....TS je bent een prutser!
Yes, een audiofiel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef legacy81 het volgende:
Op analoge bekabeling bezuinig ik nooit. Omdat hogere kwaliteit kabel dan echt wat toevoegt....
EEN AUDIOFIEL DIE HEMA/KARTON SPUL KOOPTquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yes, een audiofiel!
Zeg, heb jij je analoge kabels wel eerst ingespeeld zodat de moleculen allemaal dezelfde kant op staan?
Die receiver heeft een net designtje. Die 'speakerset' is er een van Trust.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef mrPanerai het volgende:
voor de liefhebbers van harman-kardon setjes is er vandaag een redelijke Ibood
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
ik heb jbl speakers en die zijn cooler!
Ik heb nog toffere.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
ik heb jbl speakers en die zijn cooler!
ik zou er met een wijde boog omheen lopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Scorpie het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Deze zou ik nu kopen.
niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Zeg, audioexperts,
Wat zouden jullie nu kopen als je 2 wireless boxen nodig hebt voor je surround sound?
Waar lees jij dat ik HARMAN/KARDON gekocht heb??? Was een voorbeeld. Wat ik heb gekocht wil je niet wetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
EEN AUDIOFIEL DIE HEMA/KARTON SPUL KOOPT_!
![]()
_!
2 wireloss boxen hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Zeg, audioexperts,
Wat zouden jullie nu kopen als je 2 wireless boxen nodig hebt voor je surround sound?
Want?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou er met een wijde boog omheen lopen_!
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee zwarte met een blauw ledje erin!
klopt helemaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik HARMAN/KARDON gekocht heb??? Was een voorbeeld. Wat ik heb gekocht wil je niet weten![]()
Laat eens een plaatje zien!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.
quote:
je kan je geld beter in je zak houden en op zoek gaan naar iets van betere kwaliteitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |