Damn dit klinkt zo bekend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef legacy81 het volgende:
Ik heb hem later wel die hele doos de parkeerplaats over laten slepen.![]()
Klacht: Verkopers die spul verkopen waar ze geen verstand van hebben.
Gelukkig wilde ik ook geen advies. Heb ik ook niet gevraagd. Maar als ik een bepaald iets wil horen ga ik er wel van uit dat ze weten wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef Scorpie het volgende:
wat retuow82 zegt. Ik koop bij dat soort zaken ALLEEN maar als ik weet wat ik koop, en dat ik geen ADVIES meer hoef.
Bullshit reactie. Je zegt dus dat HARMAN/KARDON bij de BCC slechter is dan bij een speciaalzaak???quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef PeZu het volgende:
goed geluid uit een home cinema setje van de bcc_!
Hehehe tuurlijk joh,dat weet je toch? Die BCC tassen waar ze de producten in doen tasten de kwaliteit aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Bullshit reactie. Je zegt dus dat HARMAN/KARDON bij de BCC slechter is dan bij een speciaalzaak???![]()
herman/kartonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Bullshit reactie. Je zegt dus dat HARMAN/KARDON bij de BCC slechter is dan bij een speciaalzaak???![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hehehe tuurlijk joh,dat weet je toch? Die BCC tassen waar ze de producten in doen tasten de kwaliteit aan![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef PeZu het volgende:
goed geluid uit een home cinema setje van de bcc_!
Was je zo'n k*tverkoper dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef RuttieQ het volgende:
De BBC is hier in de buurt dankzij mij dicht gegaan...![]()
Harman/kardon is absoluut niet meer wat het ooit geweest is... Tuurlijk hebben ze apparatuur in het hogere segment maar om nu te zeggen dat mijn luidspreker-boxjes van de pc van HARMAN/KARDON subliem werken.. kiss my ass, doe mij dan maar dat duurdere setje van yokohama!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Ya rlyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef RuttieQ het volgende:
De BBC is hier in de buurt dankzij mij dicht gegaan...![]()
wie is hier dan de prutser?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef legacy81 het volgende:
Nou een beetje prutsen om te kijken of het geluid ook nog een beetje goed was....
yoko?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Donders het volgende:
[..]
Harman/kardon is absoluut niet meer wat het ooit geweest is... Tuurlijk hebben ze apparatuur in het hogere segment maar om nu te zeggen dat mijn luidspreker-boxjes van de pc van HARMAN/KARDON subliem werken.. kiss my ass, doe mij dan maar dat duurdere setje van yokohama!
Je spreekt over audio alsof je het zelf hebt uitgevonden.... en dan ga je naar de BCC? Huillie!![]()
Doen ze toch echt altijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef -Muse- het volgende:
Toch raar... BCC verkopers mogen klanten NOOIT aanspreken met "kan ik u helpen"
zometeen komt hiet vol trots bermelden dat er ook loudness op zitquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef Donders het volgende:
En zwaar gaan lopen bezuinigen op kabels....TS je bent een prutser!
Yes, een audiofiel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef legacy81 het volgende:
Op analoge bekabeling bezuinig ik nooit. Omdat hogere kwaliteit kabel dan echt wat toevoegt....
EEN AUDIOFIEL DIE HEMA/KARTON SPUL KOOPTquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yes, een audiofiel!
Zeg, heb jij je analoge kabels wel eerst ingespeeld zodat de moleculen allemaal dezelfde kant op staan?
Die receiver heeft een net designtje. Die 'speakerset' is er een van Trust.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef mrPanerai het volgende:
voor de liefhebbers van harman-kardon setjes is er vandaag een redelijke Ibood
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
ik heb jbl speakers en die zijn cooler!
Ik heb nog toffere.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
ik heb jbl speakers en die zijn cooler!
ik zou er met een wijde boog omheen lopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Scorpie het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Deze zou ik nu kopen.
niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Zeg, audioexperts,
Wat zouden jullie nu kopen als je 2 wireless boxen nodig hebt voor je surround sound?
Waar lees jij dat ik HARMAN/KARDON gekocht heb??? Was een voorbeeld. Wat ik heb gekocht wil je niet wetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
EEN AUDIOFIEL DIE HEMA/KARTON SPUL KOOPT_!
![]()
_!
2 wireloss boxen hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Zeg, audioexperts,
Wat zouden jullie nu kopen als je 2 wireless boxen nodig hebt voor je surround sound?
Want?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou er met een wijde boog omheen lopen_!
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee zwarte met een blauw ledje erin!
klopt helemaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik HARMAN/KARDON gekocht heb??? Was een voorbeeld. Wat ik heb gekocht wil je niet weten![]()
Laat eens een plaatje zien!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.
quote:
je kan je geld beter in je zak houden en op zoek gaan naar iets van betere kwaliteitquote:
Natuurlijk wel, gewoon frezen! Supermooi! Je moet voor je plasmatv toch ook al een goot frezen, dus die paar gootjes extra maken niet uit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Is nie goed. Nieuwe huis kan ik geen kabels over de vloer gebruiken, dat ziet er niet uit. In de muur wegfrezen is ook weer zoiets![]()
Onder de vloer door laten lopen danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]![]()
Is nie goed. Nieuwe huis kan ik geen kabels over de vloer gebruiken, dat ziet er niet uit. In de muur wegfrezen is ook weer zoiets![]()
Daar liggen super dure plavuizen en vloerverwarming, dat ga ik niet open makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Riesj het volgende:
[..]
Onder de vloer door laten lopen danprob solved..
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar liggen super dure plavuizen en vloerverwarming, dat ga ik niet open maken
metertje of 30 NBS eronder gooienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Riesj het volgende:
Uiteraard wel heeeeeeeeeeeeule dure kabels gebruiken, want onder de vloer heb je al snel te make met verlies van kwaliteit!!!!!!!!!!!
quote:
Hehe, nou dat best wel een mission impossible worden als ik het zo hoor.quote:
Scooterquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.
Dan geen surroundspeakers.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar liggen super dure plavuizen en vloerverwarming, dat ga ik niet open maken
gewoon strakspannen midden door de kamer, muziek je erbij kun je gelijk limbo dansen, win win situatiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:12 schreef Riesj het volgende:
Offfffffffff........................ je kabels via het plafond laten lopen..... dan heb je geen kabels over je vloer
geniale actie van onzer PeZu!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon strakspannen midden door de kamer, muziek je erbij kun je gelijk limbo dansen, win win situatie![]()
Op dingen als kabels, tft-scherm-reinigingsspray en extra bijgekochte garantie (quote:[b]Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 Ok loop maar mee... Hier heb ik er een van de beste kwaliteit a 50 euro.
bonussen ja, dik? neuh. maar als je geen drol verdient is elke euro meegenomen. Vandaar dat er zo op gehamerd wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Op dingen als kabels, tft-scherm-reinigingsspray en extra bijgekochte garantie () zit de meeste marge, volgens mij krijgen die verkopers daar ook dikke bonussen voor
fijn is dat ja, bcc aka big crapping cow hamert er iig goed op cross selling, of dan die leuek incentives van fabrikantenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:29 schreef Danny het volgende:
[..]
bonussen ja, dik? neuh. maar als je geen drol verdient is elke euro meegenomen. Vandaar dat er zo op gehamerd wordt.
'Doe het nou mevrouwtje. Als die wasmachine over 14 maanden kapot gaat dan heb je een groot probleem en met die 5 jaar garantie voor 150 euro heb je geen enkel probleem' (behalve dan dat je de reparatie alsnog eerst zelf moet betalen)
redelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:22 schreef hamkaastosti het volgende:
audiofielen die vol in de aanval gaan bij elk redelijk surround setje
Ben er al zowat 2 jaar weg en dat bevalt me prima. Zit nog te wachten tot ze failliet zijnquote:
ze doen idd ook aan melkpakjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
'Doet' BCC ook Bose eigenlijk? Dat is natuurlijk helemaal het betere verkoopwerk
ja. Als je een verkoper geil wil krijgen moet je bose kopen met een paar honderd euro zinloos dure kabelsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
'Doet' BCC ook Bose eigenlijk? Dat is natuurlijk helemaal het betere verkoopwerk
Tof,dat ga ik een keer doen! Als je zelf zo'n ding uit het rek trekt en ermee naar de kassa loopt, is de marge dan voor de winkel? En kunnen verkopers korting geven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:27 schreef Danny het volgende:
Leuk om te doen bij BCC is trouwens bij een rek dure monstercables gaan staan en zien hoe de verkopers een voor een op je af komen stuiven met dollartekens in hun ogen
BCC medewerkers krijgen 5 euro bonus als ze een Monstercable verkopen. Maar eerlijk is eerlijk, die kabels zijn wel echt goed, en je ziet/hoort het verschil duidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tof,dat ga ik een keer doen! Als je zelf zo'n ding uit het rek trekt en ermee naar de kassa loopt, is de marge dan voor de winkel? En kunnen verkopers korting geven?
online luisteren enzo 14.gifquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je er zelf verstand van hebt dan ga je toch niet naar een winkel maar koop je die shit online
misschien in vergelijking met de standaard dropveters maar met in vergelijking met andere kabels die 1/4 van de prijs kosten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef -Muse- het volgende:
[..]
BCC medewerkers krijgen 5 euro bonus als ze een Monstercable verkopen. Maar eerlijk is eerlijk, die kabels zijn wel echt goed, en je ziet/hoort het verschil duidelijk.
Dat zou ik niet weten. Ik heb alleen het verschil gezien tussen de kabel die bij het apparaat zit en een MC.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien in vergelijking met de standaard dropveters maar met in vergelijking met andere kabels die 1/4 van de prijs kosten?
Een McKabel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik heb alleen het verschil gezien tussen de kabel die bij het apparaat zit en een MC.
duhhquote:
Wat is dat nou voor een kut opmerking?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef worldpimber het volgende:
De mensen die het bij de sociale werkplaats niet halen gaan bij de BCC werken, maar sommigen worden er zelfs daar uitgegooid.Dan richten ze maar een site op, Fok.nl ofzo
als je er zelf mee naar de kassa loopt is de kans vrij groot dat onderweg een verkoper 'wel ff een bonnetje maakt'. Zo niet dan is de provisie voor de kassiëre en is er de volgende ochtend een preek over hoe het kan dat een klant kennelijk niet goed is aangesproken en derhalve zonder bon bij de kassa verschijntquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tof,dat ga ik een keer doen! Als je zelf zo'n ding uit het rek trekt en ermee naar de kassa loopt, is de marge dan voor de winkel? En kunnen verkopers korting geven?
worldpimber == youssef. die moesten ze zelfs bij BCC nog niet hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een kut opmerking?
Ik zou het er bijna om gaan doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
als je er zelf mee naar de kassa loopt is de kans vrij groot dat onderweg een verkoper 'wel ff een bonnetje maakt'. Zo niet dan is de provisie voor de kassiëre en is er de volgende ochtend een preek over hoe het kan dat een klant kennelijk niet goed is aangesproken en derhalve zonder bon bij de kassa verschijnt
zelfde als wanneer je tegen de verkoper zegt geen extra garantie te willen en dan als de kassiëre erover begint (is ook verplicht) het alsnog te nemen. Dan krijgt die verkoper op z'n kloten omdat 'ie z'n vak niet verstaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zou het er bijna om gaan doen!
geweldig bedrijf tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef Danny het volgende:
[..]
zelfde als wanneer je tegen de verkoper zegt geen extra garantie te willen en dan als de kassiëre erover begint (is ook verplicht) het alsnog te nemen. Dan krijgt die verkoper op z'n kloten omdat 'ie z'n vak niet verstaat
Frustrerend voor verkopers is als iets waarop provisie zit wordt teruggebracht. Een leuke bezigheid is dus bv voor 500 euro monstercable te kopen, stiekem buiten naar binnen gluren mbt de felicitaties aan zijn adres en zijn pompeuze grootspraak richting collega's alsmede bedelen om veren in de reet bij de BL en dan lachend terugbrengen en melden dat je vindt dat je genaaid bent omdat je even verderop voor 30 euro dezelfde kabels hebt. Die verkoper die net de pitten uit je stront vrat toen je die kabels kocht zal nu op slag strontsjagerijnig zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Méér van dit soort idiote BCC-weetjes graag![]()
ik denk dat je BCC prima voor elke andere keten kunt vervangen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:14 schreef renz0r het volgende:Vet topic, interessante info ovwr BCC
een pioneer mag ik hopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef renz0r het volgende:
Komt ook omdat ik een keer met een kennis bij de BCC een plasma tv heb gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |