Ja, dat hebben we allemaal al gezien en opgemerkt toen die aflevering werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef Chillmeister het volgende:
ik had dit in de verkeerde topic geplaatst. Heeft iemand in aflevering 16 gezien wie de bus chauffeur is?? Stan Lee, de bedenker van x-men waar deze serie heel veel op leunt (niet dat het erg is want ik vind heroes een super serie!)
Seizoen 2 moet nog uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef simplemouse het volgende:
YEAH!!!!!
eindelijk...
nu weer hopen dat S3 net zo goed is als de andere 2
Je hebt Hiro kwaliteiten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef simplemouse het volgende:
YEAH!!!!!
eindelijk...
nu weer hopen dat S3 net zo goed is als de andere 2
in NL??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Seizoen 2 moet nog uitgezonden worden![]()
Ja dusquote:
ah, ik dacht ik ga niet alle voorgaande topics doorlezen om erachter te komen en de search functie was ook niet optimaal. Al een jaartje ofzo hebben mensen mij vertelt om de serie te kijken en kwam er nooit aan toe. Ik zag twee weken geleden de eerste twee afleveringen op BBC2 en ik was verkocht. Heb sindsdien ook alle andere afleveringen bekeken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we allemaal al gezien en opgemerkt toen die aflevering werd uitgezonden.
Als hij zichzelf weg had weten te teleporteren had ie zichzelf ook onder controle kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef Chillmeister het volgende:
Peter had zich gewoon moeten teleporteren ipv dat hij zijn broer hem weg laat vliegen. en Hiro is toch wel mijn favoriet in de serie!
Bij mij iig wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Volgens mij is Hiro het populairst bij de Heroes fans. ( stiekeme tvp
)
Vertel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Nu alleen zorgen dat ik hier na 24 september maar eens in de maand kijk, aangezien ik de afleveringen per 4 krijg aangeleverd.
Jij bent vaakt thuis, of hebt een video/hd recorder ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef Addict89 het volgende:
...
| Lost | Heroes | 24 | Grey's Anatomy | Prison Break | Desperate Housewives | House M.D. |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door Trafasi op 10-08-2007 14:30:22 ]Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Ik hou er niet van om via mijn laptop te kijken en ben zelf zo a-technisch als de neten, dus laat ik iemand altijd de afleveringen voor me downloaden die ik dan op een dvd van vier afleveringen per keer krijg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef Trafasi het volgende:
Vertel?![]()
Ik hoop dat net als met The o.c (de laatste serie die ik heb gevolgd), de afleveringen na een uurtje van uitzending in amerika al online staan...
Aah I seequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om via mijn laptop te kijken en ben zelf zo a-technisch als de neten, dus laat ik iemand altijd de afleveringen voor me downloaden die ik dan op een dvd van vier afleveringen per keer krijg.
comics? waarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zo maar weer de comics bijlezen.
Student hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:08 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Jij bent vaakt thuis, of hebt een video/hd recorder ?
<3quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:13 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Daar -> http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_library.shtml?novel=5
Ga snel lezen!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef Trafasi het volgende:
Seizoen 2:
Wat Nieuwtjes, nieuwe crew-members en.... Een nieuw filmpje!Kolere, dat beloofd wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft er iemand de animated comic van deze week al gekeken? Een soort van tekenfilm/comic-filmpje van de comic zelf. Leuk om te zien, maar weinig toegevoegde waarde.
Er gaan geruchten dat 'Fusor', de dehydraterende heroe uit de comic Oma Petrelli is, maar ik zie de gelijkenis niet helemaal."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef Trafasi het volgende:
*Lange spoiler*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 september al?Ik heb er echt zin in!
Achja, ik zit met Lost (februari) en 24 (januari) in mijn gedachtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:25 schreef Breuls het volgende:
Al? We zitten al sinds mei te wachten.
Maar ik mis Lost ook het meest, eind daarna Heroes pasquote:
QFT, ik ben met je eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Peter acteert oké vind ik. Ali Larter daarentegen vind ik echt slecht, telkens dezelfde gezichtsuitdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler gedaan, weet niet of mensen hier nog Prison Break niet hebben gezien.
Was wel grappig om te zien, in Heroes dacht ik haar nog nooit eerder te hebben gezien, dus wel.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Speelde daarom ook zijn zoon in Rocky Balboaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:25 schreef EDMAN- het volgende:
Ik vond Peter de meeste vette personage samen met Hiro hoor
Peter heeft trouwens wel de bek van silvester stallone
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:12 schreef RayMania het volgende:
Laatst weer wat Prison Break gekeken en ik zag dat Eden daar ook in voorkomt als ..Da's weird. Ik heb beiden gezien en ik herinner het me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler gedaan, weet niet of mensen hier nog Prison Break niet hebben gezien.
Was wel grappig om te zien, in Heroes dacht ik haar nog nooit eerder te hebben gezien, dus wel.
Iets zegt me dat ik vorig seizoen teveel series uit de VS heb gevolgd...I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's weird. Ik heb beiden gezien en ik herinner het me niet.
Iets zegt me dat ik vorig seizoen teveel series uit de VS heb gevolgd...
Hoezo? Ik vind hem geweldig, net als Hiroquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:17 schreef Kokstra het volgende:
Hoop dat Peter iets beter gaat acteren, zo overdreven dramatisch elke keer...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:12 schreef RayMania het volgende:
Laatst weer wat Prison Break gekeken en ik zag dat Eden daar ook in voorkomt als ..Niet dezelfde dame hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler gedaan, weet niet of mensen hier nog Prison Break niet hebben gezien.
Was wel grappig om te zien, in Heroes dacht ik haar nog nooit eerder te hebben gezien, dus wel.Eden is veel leuker dan die dame uit PB
![]()
Kijk, en dan ga ik het natuurlijk controleren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Niet dezelfde dame hoorEden is veel leuker dan die dame uit PB
![]()
IMDB.com is een makkelijkere manier om het te controleren imoquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kijk, en dan ga ik het natuurlijk controleren.
Eden wordt gespeeld door Nora Zehetner en volgens TV.com heeft ze niet in Prison Break gespeeld.
Omg, cute, sexy, ik wil het! (Downen ofcquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam een uitgebreidere afbeelding van de DVD box tegen.
[afbeelding]
Wordt een lekker opwarmertje voor Volume 2.
Play.com heeft um op de website staan, met een release datum van 20 december 2007.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef Breuls het volgende:
Weet iemand of de HD-DVD ook uitkomt in Europa? Ik kan op diverse sites alleen de normale versie vinden..
En? Dik addicted?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:45 schreef Huppelei het volgende:
TVP, heb ze net allemaal online gekeken!
Hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam een uitgebreidere afbeelding van de DVD box tegen.
[afbeelding]
Wordt een lekker opwarmertje voor Volume 2.
Wat niet op dit moment?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ja man! Leuker dan Prison Break!
Ooooh grappigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:51 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Speelde daarom ook zijn zoon in Rocky Balboa
En even ter verdedeging van Milo; Hij is geboren met dode zenuwen in z'n bovenlip ...
Ja, vind ik ook. Door Ando is Hiro wat hij nu is... Ben wel benieuwd naar het seizoen 2quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik las laatst dat ze Ando maybe ook een vaste rol wilden geven maar imo had hij dat toch al?
0 uren contract misschien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:20 schreef Breuls het volgende:
En toch was hij 'recurring'. Ik snap nooit zo goed waar producers de grens tussen cast, recurring en guest trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh, maar wanneer ga je van guest naar recurring of van recurring naar cast? Als ik me niet vergis was Zachary Quinto het hele seizoen recurring (of zelfs guest) terwijl hij de bad guy van het seizoen was. En Jack Coleman werd na X afleveringen ge-upgrade van recurring naar cast..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
0 uren contract misschien?
Guest is meer als een acteur maar in 1 of 2 afleveringen voorkomt en cast als je een vaste rol hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:20 schreef Maisnon het volgende:
Net het eind gezien
Toch maar even in spoilers just in case:Volgende Volume heet Generations. Die naam heeft een reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:20 schreef Maisnon het volgende:
Net het eind gezien
Toch maar even in spoilers just in case:Das een goede punt, maar wij weten niet precies welke gave de moeder van Peter en Nathan heeft... misschien kan ze iets met de toekomst doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat ook een gave?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef capital_P het volgende:
nee, hij is blank.
Joh gebruik je je gave niet dan?quote:
Ja daar zat ik ook al aan te denken.. toen Linderman op een gegeven moment al die schilderijen langzaam in z'n bezit kreeg kon hij het wel zien aankomen, maar daarvoor wisten ze duidelijk al dat er iets ging gebeuren.. er was in ieder geval al hard aan gewerkt, ook met Micah enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Das een goede punt, maar wij weten niet precies welke gave de moeder van Peter en Nathan heeft... misschien kan ze iets met de toekomst doen?
Er gaan geruchten dat de Moeder Petrelli voorkomt in de laatste 4 comics. Ik weet niet of het waar is, maar het zet wel aan tot speculerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:22 schreef ASUS het volgende:
maar volgens mij, heeft het symbool dat je heletijd ziet ook iets te maken met de gaves die ze hebben.. ook kan die ene man die dood was die Peter pettrelli verzorgde met hem praten terwijl die dood is :s.. en volgens mij heeft de moeder van Peter ook een gave.. in de toekomst kijken ofzo ?
Wij zullen ongetwijfeld nog wel erachter komen hoe het precies zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken.. toen Linderman op een gegeven moment al die schilderijen langzaam in z'n bezit kreeg kon hij het wel zien aankomen, maar daarvoor wisten ze duidelijk al dat er iets ging gebeuren.. er was in ieder geval al hard aan gewerkt, ook met Micah enzo.
Yeah, en zo'n symbool zie je ook op de vlag in Generationsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
Die..
Hiro heeft hem op zijn zwaard.. Jessica heeft hem als tattoo (nikky niet) en de Haitian heeft hem als ketting.. :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |