Ik vind het allebei arro kloteclubs, maar Real heeft nu zeker zeer bovengemiddeld mijn aandacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi toch, weg met die supporters.
Ik snap ook wel dat Ajax een bod wat de helft van je eigen begroting bedraagt moeilijk kan weigeren. Maar in sportief opzicht en voor ons als supporters zijnde, is dit uiterst vervelend.quote:
Wat mij betreft is Sneijder een echte Ajacied. Hij heeft het keurig gedaan t.o.v. Ajax en ambities mag je hem niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nee hij is gezwicht voor een europese topclub en dit keer Ajax dus voor het geld. Ik zie sneijder niet echt als een geldwolf moet ik zeggen anders had hij mischien ook al een arbitragezaak aangespannen toen Valencia kwam en Ajax hem niet voor dat geld weg wilde doen.
Idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kerel die zegt dat Sneijder zijn benen mag breken hoeft van mij nooit meer in de Arena te komen. Wat een mongool.
Yup, en van de kant van Ajax is het ook begrijpelijk. Zo'n bod kun (en mag?) je niet laten liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Alle krediet voor Sneijder dit is gewoon een stap die iedere voetballer waarschijnlijk zou nemen.
Zal wel 26 of 28 miljoen worden maar ik denk dat Sneijder wel gaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef Chivu het volgende:
Hij is nog niet weg hoor mensen, en ik kan me niet voorstellen dat Ajax hem voor 24 miljoen laat gaan.
Inderdaad. Bekeken zaak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef Urquhart het volgende:
Dat hij weggaat is een kwestie van tijd hoor, ik maak me geen illusies.
Ik snap het ook wel maar we zijn verdomme toch geen bedrijf?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, en van de kant van Ajax is het ook begrijpelijk. Zo'n bod kun (en mag?) je niet laten liggen.
Op sportief gebied is het natuurlijk hartstikke teleurstellend, vervanger vind je niet één twee drie.
Dat zijn we helaas wel door de beursgang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel maar we zijn verdomme toch geen bedrijf?![]()
Dat lijkt er wel op. Kijk maar naar Chivu, Zlatan, Babel en nu Sneijder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel maar we zijn verdomme toch geen bedrijf?![]()
jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn we helaas wel door de beursgang.
24mil zou wel al 25% meer zijn dan dat we ooit voor iemand gevangen hebben. Als het 28+ mil is zou ik daar vrede mee kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef Chivu het volgende:
Hij is nog niet weg hoor mensen, en ik kan me niet voorstellen dat Ajax hem voor 24 miljoen laat gaan.
Kennedy kan het vertrek uitstekend opvangen hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef RayMania het volgende:
Dat Sneijder weggaat okay, maar laat Ajax nu #$*(#&$( eens een topper als vervanger aantrekken.
Overigens even jouw vorige post een beetje nuanceren: Ajax is altijd een opleidingsinstituut geweest voor de grotere voetballanden. Seedorf, Kluivert, Davids, van Basten, Kieft, Rijkaard: kijk de cijfers maar na hoe oud (jong dus) ze waren toen ze vertrokken. Dat is niet anders geworden na de beursgang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef RayMania het volgende:
Dat Sneijder weggaat okay, maar laat Ajax nu #$*(#&$( eens een topper als vervanger aantrekken.
Ook Siofok?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:45 schreef PyTh het volgende:
Best mogelijke scenario voor ons als de beste speler van je voornaamste concurent nog ff vertrekt.
Maar kan me voorstellen dat jullie niet blij zijn.
Gr. uit zonnig Hongarije
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door wat mannen van het schaduwlijstje te halen![]()
quote:Schaduwlijstje Martin van Geel
1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
10. -
8. -
7. -
9. -
11. Suarez [ x ]