Ja, dat zegt Ten Cate ook al in het stukje tekst dat ik postte.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
de kop is trouwens:
Ajax-coach Ten Cate: 'Ik ben al bezig met leven zonder Wesley'
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=35940
Zelfde geldt natuurlijk voor het verkopen van Rosenberg voor een appel en een ei...en dan Babel verkopen...waardoor je Suarez voor 8 miljoen moet aantrekken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Verlies van Sneijder was idd totaal niet dramatisch geweest...als jullie een normale goed sporende trainer hadden gehad die Perez niet had weggesaneerd, maar daarmee juist een uitstekende vervanger had gehad die nu ingezet had kunnen worden merkbaar rendements-verlies voor het team. Ik moet het nu nog zien wie op de proppen komt.
Die is al geweest, maar ze mogen voor dinsdag 12:00 uur nog een extra speler toevoegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:15 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wanneer is die CL-inschrijfdeadline eigenlijk.
Als Ajax zich plaatst komt er een nieuwe deadlinequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is al geweest, maar ze mogen voor dinsdag 12:00 uur nog een extra speler toevoegen.
Hoop ook niet dat het bod van 24 miljoen wordt goedgekeurd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:20 schreef S-Two het volgende:
Valencia moest 30 betalen, maar Real maar 24?
Ajax zette in op 30, hebben ze bij Real vast ook gedaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:20 schreef S-Two het volgende:
Valencia moest 30 betalen, maar Real maar 24?
Nou, ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax’ technisch directeur Martin van Geel bevestigt dat Real Madrid een bod van 24 miljoen euro heeft uitgebracht op Wesley Sneijder. “Wesley heeft ons verteld dat hij daar open voor staat”, aldus Van Geel. "We gaan nog wel een stevig robbertje vechten met Real Madrid."![]()
![]()
nee dat is een deadline voor de voorronde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
Als het pas woensdag rond komt, is Sneijder dan wel interessant genoeg voor Real? De CL-deadline is dan al voorbij, toch?
Ah, het verhaal is aangepast. Lekker handig.quote:
Jodenfooi?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
24 miljoen is een fooi vergeleken met 13 miljoen voor Drenthe.
Kort dag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is al geweest, maar ze mogen voor dinsdag 12:00 uur nog een extra speler toevoegen.
quote:De 23-jarige middenvelder accepteert echter dat Ajax hem niet voor minder dan 30 miljoen euro laat gaan en wil nu met de bekerwinnaar landskampioen worden.
...
''Ik blijf nog één jaar'', verklaarde Sneijder vrijdag tijdens een persconferentie op het trainingskamp van Ajax in De Lutte. De 35-voudig international staat echter nog twee seizoenen bij de Amsterdamse club onder contract.
Van mij nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer Sneijder aangeeft dat hij alsnog wilt vertrekken, mag hij van mij beide benen breken.
Mooi toch, weg met die supporters.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Barca zonder NL'ers is straks zijn NL'se aanhang versneld kwijt.
Ajax heeft Sneijder toen een goed aantrekkelijk voorstel gedaan, en om clubs af te schrikken heeft Ajax een prijskaartje van 30 miljoen om z'n nek gehouden. Maar ik denk dat zowel Ajax als Sneijder er geen rekening mee hadden gehouden dat een club serieus die 30 miljoen wil gaan betalen. Vandaar zijn aanname dat hij nog een jaar blijft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:25 schreef RayMania het volgende:
Vanaf nu ga ik ook geen één speler meer geloven, nooit meer.
http://www.parool.nl/sport/2007/JUL/072007-5.html
[..]
Ja want Modric mag nog wel spelen in de CLquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:26 schreef TheJanitor het volgende:
Nu bidden voor Modric.
Please geen speler uit de eredivisie of die al hier gespeeld heeft oav Seedorf/Van der Vaart/Aissati.
Onbegrijpelijk dat je dat van iemand als Sneijder kan zeggen. Hij had zich al helemaal ingesteld om nog een jaar bij Ajax door te gaan maar als Ajax dan zo'n bod krijgt van Real Madrid kunnen ze dat gewoon niet weigeren. Natuurlijk kiest Sneijder er dan voor om naar een topclub als Real te gaan waar je zo'n kans waarschijnlijk maar 1x in je leven krijgt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer Sneijder aangeeft dat hij alsnog wilt vertrekken, mag hij van mij beide benen breken.
Ik zal altijd meer voor Barca zijn dan voor dat walgelijke team uit Madridquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi toch, weg met die supporters.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef patrickt37 het volgende:
Goed punt.. Maar wie anders?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want Modric mag nog wel spelen in de CL![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik verwacht dat het maandag publieke gemaakt zal worden.
Feit is wel dat Sneijder Ajax dus gewoon voor de doekoe gezwicht is..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Feit is wel dat Sneijder Ajax dus gewoon voor de doekoe gezwicht is..
Neuh dr is maar één club in spanje en dat is Barca.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Kort dag.
Real wordt wel een erg leuk team om naar te kijken met deze transfers, zeker als ook Robben komt die daar veel beter past dan bij Chelski.
Dan heb je trouwens een leuke mix van ex-Ajax, PSV en Feyenoord spelers. Een team met Sneijder, Nistel, Drenthe en Robben kan heel NL zich in vinden. Barca zonder NL'ers is straks zijn NL'se aanhang versneld kwijt.
Nee hij is gezwicht voor een europese topclub en dit keer Ajax dus voor het geld. Ik zie sneijder niet echt als een geldwolf moet ik zeggen anders had hij mischien ook al een arbitragezaak aangespannen toen Valencia kwam en Ajax hem niet voor dat geld weg wilde doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Feit is wel dat Sneijder dus gewoon voor de doekoe gezwicht is..
Ik vind het allebei arro kloteclubs, maar Real heeft nu zeker zeer bovengemiddeld mijn aandacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi toch, weg met die supporters.
Ik snap ook wel dat Ajax een bod wat de helft van je eigen begroting bedraagt moeilijk kan weigeren. Maar in sportief opzicht en voor ons als supporters zijnde, is dit uiterst vervelend.quote:
Wat mij betreft is Sneijder een echte Ajacied. Hij heeft het keurig gedaan t.o.v. Ajax en ambities mag je hem niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nee hij is gezwicht voor een europese topclub en dit keer Ajax dus voor het geld. Ik zie sneijder niet echt als een geldwolf moet ik zeggen anders had hij mischien ook al een arbitragezaak aangespannen toen Valencia kwam en Ajax hem niet voor dat geld weg wilde doen.
Idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kerel die zegt dat Sneijder zijn benen mag breken hoeft van mij nooit meer in de Arena te komen. Wat een mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |