Yup, en van de kant van Ajax is het ook begrijpelijk. Zo'n bod kun (en mag?) je niet laten liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Alle krediet voor Sneijder dit is gewoon een stap die iedere voetballer waarschijnlijk zou nemen.
Zal wel 26 of 28 miljoen worden maar ik denk dat Sneijder wel gaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef Chivu het volgende:
Hij is nog niet weg hoor mensen, en ik kan me niet voorstellen dat Ajax hem voor 24 miljoen laat gaan.
Inderdaad. Bekeken zaak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef Urquhart het volgende:
Dat hij weggaat is een kwestie van tijd hoor, ik maak me geen illusies.
Ik snap het ook wel maar we zijn verdomme toch geen bedrijf?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, en van de kant van Ajax is het ook begrijpelijk. Zo'n bod kun (en mag?) je niet laten liggen.
Op sportief gebied is het natuurlijk hartstikke teleurstellend, vervanger vind je niet één twee drie.
Dat zijn we helaas wel door de beursgang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel maar we zijn verdomme toch geen bedrijf?![]()
Dat lijkt er wel op. Kijk maar naar Chivu, Zlatan, Babel en nu Sneijder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel maar we zijn verdomme toch geen bedrijf?![]()
jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn we helaas wel door de beursgang.
24mil zou wel al 25% meer zijn dan dat we ooit voor iemand gevangen hebben. Als het 28+ mil is zou ik daar vrede mee kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef Chivu het volgende:
Hij is nog niet weg hoor mensen, en ik kan me niet voorstellen dat Ajax hem voor 24 miljoen laat gaan.
Kennedy kan het vertrek uitstekend opvangen hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef RayMania het volgende:
Dat Sneijder weggaat okay, maar laat Ajax nu #$*(#&$( eens een topper als vervanger aantrekken.
Overigens even jouw vorige post een beetje nuanceren: Ajax is altijd een opleidingsinstituut geweest voor de grotere voetballanden. Seedorf, Kluivert, Davids, van Basten, Kieft, Rijkaard: kijk de cijfers maar na hoe oud (jong dus) ze waren toen ze vertrokken. Dat is niet anders geworden na de beursgang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef RayMania het volgende:
Dat Sneijder weggaat okay, maar laat Ajax nu #$*(#&$( eens een topper als vervanger aantrekken.
Ook Siofok?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:45 schreef PyTh het volgende:
Best mogelijke scenario voor ons als de beste speler van je voornaamste concurent nog ff vertrekt.
Maar kan me voorstellen dat jullie niet blij zijn.
Gr. uit zonnig Hongarije
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door wat mannen van het schaduwlijstje te halen![]()
quote:Schaduwlijstje Martin van Geel
1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
10. -
8. -
7. -
9. -
11. Suarez [ x ]
quote:Schaduwlijstje Martin van Geel
1. Martin Fenin
2. D'Alessandro
3. Riquelme
4. Modric
5. Aisatti
6. Sahin
7. Berg
8. Alves
9. Engelaar
10. Baretto ( hadden ze moeten halen toen ie nog bij nec zat)
11. Beerens
Dat kan je niet met normale woorden zeggen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:03 schreef Apfel. het volgende:
-
D'alessandroquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef Sethje het volgende:
[quote]
Schaduwlijstje Martin van Geel
1. Martin Fenin
2. D'Alessandro
3. Riquelme
4. Modric
5. Aisatti
6. Sahin
7. Berg
8. Alves
9. Engelaar
10. Baretto ( hadden ze moeten halen toen ie nog bij nec zat)
Zie ik ook niet zitten. Arrogant pestventje, zo komt hij over. En dat botst met Ajax.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sneijder is niet meer te houden jongens, dan maar Boussoufa los weken van Anderlecht..
wel, na de vCL mag je een nieuwe lijst inleveren volgens mij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef ericajax het volgende:
Daarnaast moet je iemand halen voor dinsdag als het iemand is die CL voorronde moet spelen, Boussoufa bv, anders mag je hem niet meer gebruiken in de CL
Ondanks je emotie, is dat nog geen reden om zo te praten mijn inziens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
Raymania, laat mij lekker ff mn gal spuwen man. Dat krijg je als je iemand bent die overal zn club achter nareist. Dan kan je je behoorlijk genaaid voelen. Dus volgende keer mn berichtje even laten staan ajb
Doe dat maar op een normale manier, doet de rest hier ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
Raymania, laat mij lekker ff mn gal spuwen man. Dat krijg je als je iemand bent die overal zn club achter nareist. Dan kan je je behoorlijk genaaid voelen. Dus volgende keer mn berichtje even laten staan ajb
We mogen blijven dromen maar Riquelme heeft een salaris waar Nina Brink jaloers op is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Sethje het volgende:
Sneijder is niet te houden dus waar wachten we nog op, Riquelme uit zijn lijden verlossen en natuurlijk Fenin halen om KJH vanaf de winter te vervangen als die naar Juve is vertrokken.
En die frustraties kon je niet uiten zonder het K-woordquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
Ik vond t wel een goede reden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ondanks je emotie, is dat nog geen reden om zo te praten mijn inziens.
Boussoufa heeft dan al voorronde CL gespeeld, en is dus niet meer inzetbaar voor een andere club. Kortom, iedereen die al in de voorrondes CL aan spelen is toegekomen is al niet meer speelgerechtigd. Iedereen die in de UEFA Cup uit komt vanaf de voorrondes is tot aan de winterstop niet speelgerechtigd in de Champions League.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Apfel. het volgende:
[..]
wel, na de vCL mag je een nieuwe lijst inleveren volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |