Hou maar. Als een serieuze test een Viper gaat vergelijken met Formule 1 en er dit soort dingen naar boven komen:quote:Op maandag 5 november 2007 01:05 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Comparison Test: 2008 Dodge Viper SRT-10 Coupe vs. 2007 Chevrolet Corvette Z06
[..]
Bron.
Mietjes met wensjes voor lederen interieurtjes en Zwitserse uurwerkjes need not apply.
Is het wel duidelijk: weer een nietszeggend en slecht onderbouwd atikel uit Amerika (duidelijk) waarin eigenlijk alleen maar naar boven komt dat meer grunt een auto sneller maakt, als de auto slecht op de weg ligt dan ligt dat aan de chauffeur en moet die maar harder werken (commit like a pig does to bacon) en Europees rubber is beter dan Amerikaans rubber (I wonder why).quote:At 70.8 mph through the slalom and 0.93g on the skid pad, the Z06 isn't really in the same league as the Viper, and we have to lay some of the blame at the Corvette's Goodyear Eagle F1 tires, which perform like all-season rubber compared to the Viper's larger Michelin Pilot Sport PS2 rubber.
waar lees jij de Kia? Het is niet omdat ik met een Kia rijdt dat ik die daar tegenover stel hoor, een Kia rijdt zeer goed voor wat je ervoor betaalt, maar echt toppertjes zijn het nog niet.quote:Op maandag 5 november 2007 10:35 schreef Cyaa het volgende:
[..]
HOW STOP DE PERS
vanaf nu is het een "viper - supra - nsx - kia" battle![]()
bring it on![]()
Bedrijven zoals mclaren, ferrari en bugatti hebben dan ook een totaal andere bedrijfsopzet dan dodge. De eerste 3 willen exclusief blijven, daardat ze exclusief blijven kunnen ze veel hogere bedragen voor hun auto's vragen. Dodge daar in tegen is geen speciaal bedrijf net zoals de viper geen heel exclusieve of speciale auto is en daardoor moeten ze wel lager gaan zitten met de prijs. Tuurlijk kan je daardoor de prijs nooit vergelijken, het hele idee er achter is immers totaal anders. Maar ze zetten zich allemaal neer als supercars, en iedereen weet dat zodra je het over supercars gaat hebben geld wel je laatste zorg moet wezen dus ga je naar de prestaties kijken.quote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik denk dat de Viper het meeste bang for the buck geeft.
Een Veyron en McLaren F1 zijn gewoon veel te duur om met een Viper te vergelijken.
In de prijsklasse van de Viper is het (een van) de snelste.
Je gaat een Kia toch ook niet vergelijken met een Ferrari?!
Maar iemand die voor de lol een auto ter waarde van een huis kan kopen koopt uiteraard een Supra.quote:Op maandag 5 november 2007 20:04 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Bedrijven zoals mclaren, ferrari en bugatti hebben dan ook een totaal andere bedrijfsopzet dan dodge. De eerste 3 willen exclusief blijven, daardat ze exclusief blijven kunnen ze veel hogere bedragen voor hun auto's vragen. Dodge daar in tegen is geen speciaal bedrijf net zoals de viper geen heel exclusieve of speciale auto is en daardoor moeten ze wel lager gaan zitten met de prijs. Tuurlijk kan je daardoor de prijs nooit vergelijken, het hele idee er achter is immers totaal anders. Maar ze zetten zich allemaal neer als supercars, en iedereen weet dat zodra je het over supercars gaat hebben geld wel je laatste zorg moet wezen dus ga je naar de prestaties kijken.
Als jan boere lul die het geld niet heeft om zo'n auto te kopen kijken we van oh dat is duur. Maar iemand die voor de lol een auto ter waarde van een huis kan kopen zal het waarschijnlijk een worst wezen wat de beste bang for the buck auto is maar die koopt gewoon wat hij leuk/mooi/whatever vind.
Ik weet niet hoe dat met jou auto zit maar ik kijk meestal tegen een interieur aan ipv van een exterieur als ik In een auto zitquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Al dat commentaar over het interieur
Vroeger was het altijd lachen dat zo'n ding alleen maar rechtdoor kon. Dat is inmiddels allang niet meer waar en de viper en Z06 vegen de vloer aan met exoten en Europeanen, dus blijft er nog maar een ding over om over te klagen: het interieur.
't Is goed hoor... je koopt zo'n auto inderdaad voor het dashbord.
*kuch studentenflatjequote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar iemand die voor de lol een auto ter waarde van een huis kan kopen koopt uiteraard een Supra.
Als diegene gecharmeerd is van de Mk4 Supra en het geld er voor heeft, waarom niet?quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef fathank het volgende:
Maar iemand die voor de lol een auto ter waarde van een huis kan kopen koopt uiteraard een Supra.
Kwestie van prioriteiten.quote:Op maandag 5 november 2007 20:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met jou auto zit maar ik kijk meestal tegen een interieur aan ipv van een exterieur als ik In een auto zit?
quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten.
Als je perse een Carrera GT wil hebben, alleen het interieur vind je niet je van het, dan koop je 'm dus niet?
Als je perse een auto van dat kaliber wilt hebben dan mag je er in ieder geval van uitgaan dat het dashbord van een beetje kwaiteit is en niet gemaakt van cd-hoesjes. Die lijn van kwaliteit kun je naar beneden doortrekken tot auto's zoals luxe Golfjes en middenmoot Jappen. Bij Amerikaanse auto's geldt doorgaans dat je uit kunt geven wat je wilt ... de kwaliteit van het interieur blijft slecht.quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Als je perse een Carrera GT wil hebben, alleen het interieur vind je niet je van het, dan koop je 'm dus niet?
Ik zie hier die viper toch echt in ongeveer 4,5 seconde naar de 60 mph gaan. Maak je mij niet wijs dat dat sneller is dan een veyronquote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Googolplexian het volgende:
Venom Viper run (helaas zonder de Veyron run (Let op het stuur)
Deze Viper is afgesteld op drag ... de eerste honderd meter is waarschijnlijk niets dan rubber leggen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ik zie hier die viper toch echt in ongeveer 4,5 seconde naar de 60 mph gaan. Maak je mij niet wijs dat dat sneller is dan een veyron![]()
dan koop je je GT en laat je er gewoon een custom dashboard inzetten, er zijn genoeg bedrijven die dat kunnen, en als je 800k voor je auto betaalt zullen die paar 1000¤ voor dat stukje maatwerk er wel af kunnen.quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |