Dikke gok op Jungle Brothers - What U Waiting 4?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:01 schreef fransbreda het volgende:
ik zoek uit de jaren 80 een nummer met de tekst , "what u waiting for" , en dat was uit die rap/hiphop periode als bv back by dope demand-king bee.
Maar het was gelukkig stukken beter, namelijk Heather Novaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Klinkt als dat gedrocht van Maria Mena.
dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar het was gelukkig stukken beter, namelijk Heather Nova
Jep dat is 'mquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dikke gok op Jungle Brothers - What U Waiting 4?
Van Turn up the Bass vol. 12
Hardheadz - Wreck Thiz Place heeft die vocal ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Meestal roept dat de MC, in dit geval MC Gee... het zit door heel veel platen gemixt of is live vertolkt, dus het is moeilijk om een plaat te noemen...Hij deed ook de vocals voor Put your hands up for Detroit van Fedde Le Grand...
Soul Revenger - Oh Yes heeft ook die vocal...
K's Choice - Not an addictquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:46 schreef Asics het volgende:
hoe heet de band en de songtitle die Giel Beelen gisteren ochtend draaide en dat domme blonjes grap je over maakte?
het begint met
uhu uhu uhu uhu
breathing in and breathing out and . . .
verder weet ik t niet
mooi liedje wel.
dat is 'm. thanksquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
K's Choice - Not an addict.
graag gedaanquote:
Die eerste is Zookey - Lift Your Leg Up.. en dat 8,30 nummer is denk ik dezelfde die Bio zoekt..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
(destination) calabria toch gewoon? Oeps, je zoekt het laatste nummer
.
Ik zoek trouwens een nummer met een vage beschrijving. Het was vooral poem, poem, poem-poem... maar dan op een beatboxende manier.
Ook zou ik het nummer wel willen weten wat op 4.45 begint, uit het filmpje van Bio. En ook wel het nummer wat daarna op 8.30 begint.
4.45: Yves Larock - Zookey (Bob Sinclair's Africanism Remix)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
(destination) calabria toch gewoon? Oeps, je zoekt het laatste nummer
.
Ik zoek trouwens een nummer met een vage beschrijving. Het was vooral poem, poem, poem-poem... maar dan op een beatboxende manier.
Ook zou ik het nummer wel willen weten wat op 4.45 begint, uit het filmpje van Bio. En ook wel het nummer wat daarna op 8.30 begint.
Goldfrapp - Ooh La Laquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet het nummer uit deze reclame?
http://nl.youtube.com/watch?v=wiaHrGC3LA8&eurl=http%3A%2F%2Ftinuzzztalpa%2Ehyves%2Enl%2F
Doe dan ff je vraag quoten, is wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:42 schreef sloopkogel het volgende:
Niemand een antwoord op mijn vraag ?
Lees de openingspost eens...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:38 schreef mathijssli het volgende:
Hallo,
Op het jubeleum van Beatrix heeben Replay en Do samen de ' spaanse' versie van het nummer Heaven gezongen, weet iemenad waar ik de ' spaanse' versie van het nummer kan vinden?
Alvast bedankt,
Mathijs
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef Brechtje het volgende:
Wie weet hoe die franse zomerhit heet?
Ik had hem gehoord op de radio..
Iets van ah ah ah ah ah
Danku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |