Uitzending niet gezien maar is het (adhv je beschrijving) niet Fiction plane - Two sisters?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet iemand nog welk nummer ze draaiden bij studio voetbal afgelopen zondag toen van de bergh uit het vliegtuig sprong. Iets van i'm in love with your sister ofzo. stond eerst nog op uitzendinggemist maar is er nu vanaf gehaald helaas(perezfragment denk ik)
Heather Nova - Walk this worldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef Maartel het volgende:
Ik zoek een nummer wat een beetje 'chickrock' is waarvan de tekst van het refrein iets is in de trand van "and whyyyyyy, whyyyy is it so hard to see.. holding on and on to what we believe"
't is tamelijk Sheryl Crow/Heather Nova/Sarah McLachlan achtig (en misschien zelfs wel 1 van die 3) maar ik kom niet meer op naam of artiest..
ik kom zo op een site met heel veel verschillende e-cards, kun je even zeggen om welke het gaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:04 schreef Noodly het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het instrumenale stukje muziek wat voor deze e-card wordt gebruikt. Kan iemand me helpen?![]()
Jep klopt, Nina Simone vs. Groovefinder volgens mijn mp3tjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik dacht onlangs een nieuwe cover van Nina Simone's I ain't got no te horen, klopt dat? Zo ja, wie voert die uit?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep klopt, Nina Simone vs. Groovefinder volgens mijn mp3tje![]()
Oh, sorry, verkeerde link.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik kom zo op een site met heel veel verschillende e-cards, kun je even zeggen om welke het gaat?![]()
Bedankt, Maartel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:18 schreef Maartel het volgende:
Waris7: het is iig Geen Bericht Slecht Bericht.. hoe je er aan komt weet ik dan weer niet.. het nummer Volslagen Mobiel heb ik ooit volgens mij gewoon van het internet kunnen plukken..
Klinkt als dat gedrocht van Maria Mena.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef Maartel het volgende:
Ik zoek een nummer wat een beetje 'chickrock' is waarvan de tekst van het refrein iets is in de trand van "and whyyyyyy, whyyyy is it so hard to see.. holding on and on to what we believe"
't is tamelijk Sheryl Crow/Heather Nova/Sarah McLachlan achtig (en misschien zelfs wel 1 van die 3) maar ik kom niet meer op naam of artiest..
Dikke gok op Jungle Brothers - What U Waiting 4?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:01 schreef fransbreda het volgende:
ik zoek uit de jaren 80 een nummer met de tekst , "what u waiting for" , en dat was uit die rap/hiphop periode als bv back by dope demand-king bee.
Maar het was gelukkig stukken beter, namelijk Heather Novaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Klinkt als dat gedrocht van Maria Mena.
dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar het was gelukkig stukken beter, namelijk Heather Nova
Jep dat is 'mquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dikke gok op Jungle Brothers - What U Waiting 4?
Van Turn up the Bass vol. 12
Hardheadz - Wreck Thiz Place heeft die vocal ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Meestal roept dat de MC, in dit geval MC Gee... het zit door heel veel platen gemixt of is live vertolkt, dus het is moeilijk om een plaat te noemen...Hij deed ook de vocals voor Put your hands up for Detroit van Fedde Le Grand...
Soul Revenger - Oh Yes heeft ook die vocal...
K's Choice - Not an addictquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:46 schreef Asics het volgende:
hoe heet de band en de songtitle die Giel Beelen gisteren ochtend draaide en dat domme blonjes grap je over maakte?
het begint met
uhu uhu uhu uhu
breathing in and breathing out and . . .
verder weet ik t niet
mooi liedje wel.
dat is 'm. thanksquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
K's Choice - Not an addict.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |