Vele house tracks met die vocal, maar ik hoop dat dit wat helpt:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef dubidub het volgende:
In Lloret de Mar werd heel vaak een nummer gedraaid, dan hoorde je iets van : 'Oh yes, you are now rocking with the best, oh yes' En dan een hoop drums met veel bass, 't is niet echte drum&bass ofzo, weet iemand welk nummer ik bedoel?
Nee, da's hem niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vele house tracks met die vocal, maar ik hoop dat dit wat helpt:
Laidback Luke - Rocking With The Best
de titel is waarschijnlijk Flight, aangezien dat het enigste woord is wat er in het nummer wordt genoemd..quote:
Ja, en dan nog hoeft 't niet de titel te zijn...zucht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:10 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
de titel is waarschijnlijk Flight, aangezien dat het enigste woord is wat er in het nummer wordt genoemd..
maar dat is zo'n algemene term dat het zoeken er niet makkelijker op word
Boogie pimps - Somebody to lovequote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:52 schreef mister_figu het volgende:
Hee we zijn hier op zoek naar een nummer waarbij een clip zat waarbij babies met parchutes landen op de borsten van een welbevallige vrouw. Weet iemand welk nummer het is?
I love youquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Boogie pimps - Somebody to love
http://www.youtube.com/watch?v=YtxjaKU4aD8
Een vriend van me had 't destijds van vinyl opgenomen op een cassettebandje. Het lint in het cassettebandje ging stuk en dat heb ik met plakband weer aan elkaar geplaktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:33 schreef lucky_birdie het volgende:
hoe heb je het nr trouwens opgenomen?
Meestal roept dat de MC, in dit geval MC Gee... het zit door heel veel platen gemixt of is live vertolkt, dus het is moeilijk om een plaat te noemen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef dubidub het volgende:
In Lloret de Mar werd heel vaak een nummer gedraaid, dan hoorde je iets van : 'Oh yes, you are now rocking with the best, oh yes' En dan een hoop drums met veel bass, 't is niet echte drum&bass ofzo, weet iemand welk nummer ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |