serieus??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je 'm nog ergens kunnen vinden? Ik ben ook al jaren op zoek naar dat nr
Ja seri!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
serieus??![]()
Ik heb 'm nog niet te pakken gekregen.. 't is volgens mij zo'n flop geweest dat niemand dat ding in huis heeft.. vind het al een wonder dat Missluna het kende..
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja seri!
Ik wist dat 't iets met een Z was, maar verder kwam ik niet...
Kwam 'm trouwens net nog op ebay tegen:
[afbeelding]
Helaas al verkochtEen zeldzaam single'tje
Zo te horen zong Huub van der Lubbe van De Dijk het. Met de titel kan ik je niet helpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef keienlegger het volgende:
[ Bumpje van Nuon reclame, schitterende muziek
Lieve mensen,
Vanavond tijdens de reclame van House op sbs6 zagen wij een reclame van Nuon over water en de relatie die wij Nederlanders daarmee hebben. Hier stond een prachtig nummer onder gemonteerd. We hebben ster.nl en de website van Nuon gechecked maar werden er niet veel wijzer van.
Heeft iemand enig idee wat de naam van dat nummer is?
alvast bedankt!
Ja dat is het nummer!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef kaassouffle het volgende:
Fall Out Boy... Thanks for hte memories
http://www.youtube.com/watch?v=xWHf_vYZzQ8
Ik zie dat je ook al via Marktplaats zoekt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
serieus??![]()
Ik heb 'm nog niet te pakken gekregen.. 't is volgens mij zo'n flop geweest dat niemand dat ding in huis heeft.. vind het al een wonder dat Missluna het kende..
Ik zie dat jij me overal volgt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook al via Marktplaats zoekt?
tja, da's idd een lastige zo.. enig idee of je het nummer ervoor al kende (kortom "is het een klassieker/hit?") en waren de vocalen vrouwelijk of mannelijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Deceit het volgende:
Dit is onbegonnen zaak... Maar hier in oostenrijk is op VIVA een dans show bezig.. Dancestar 2007... En afgelopen aflevering.. De 1e workshop afl. moest iedereen op 1 liedje dansen.. Aja, misschien dat iem die afl. kan downloaden.. De tekst ging snel en het is een vrolijk dans lied in de stijl van pop rnb dance.. Lol.. En enige woordje wat ik me kon herinneren was Fantasy..
Via discogs: UND - Fox In The Boxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik op DanceDepartment heb gehoord 2004 of 2005.
Een vrouw zei de hele tijd "Have you heard about the fox in the box?" en dan zei een man nog wat andere dingen erdoorheen zoals "and the shit in the fridge" ofzo
Volgens mij heette de track ook fox in the box, maar ik kan hem niet vinden dus de artiest erbij zou fijn zijn.
jep tis hemquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Via discogs: UND - Fox In The Box
Liedje nuon reclame, jongens help nou toch eens....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Zo te horen zong Huub van der Lubbe van De Dijk het. Met de titel kan ik je niet helpen.
Je bent geweldig!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Nick en Simon - De soldaat
http://www.youtube.com/watch?v=XPxl_XuJ4dw
Nuon probeert een groot gevoel neer te zetten en heeft daarom het bekende duo Fluitsma & Van Tijn gevraagd om een nummer te schrijven. Uiteraard in de hoop dat zij hun '15 miljoen mensen' succes zullen herhalen. De tekst werd geschreven door Frank Pels [...]. 'Hij vecht, maar hij mag nooit meer winnen' wordt door Maarten van Rozendaal op dramatische wijze gezongen, maar heeft in mijn lekenopinie minder hitpotentie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik heb het!!
Maarten van Roozendaal zingt dat nummer.....en nu maar zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |