abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52452214
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef PeZu het volgende:

[..]

je moet gewoon met je ongewassen vieze krakende hippie tengels van andermans spullen afblijven

boeit mij het wat de wet zegt daarover zegt, ik vind het niet kunnen
Anders zijn jullie bekrompen wetsgeile formalisten er altijd als de kippen bij om het dogma van "regels zijn regels" zo geforceerd mogelijk aan anderen op te dringen. En nu diezelfde wet volledig legaal tegen het ambtenarenvolk gebruikt wordt moeten jullie zon(o)dig gaan schelden en janken. Over kinderachtig gedrag gesproken.
pi_52452247
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Nachtdier het volgende:
Boehoe, ik ben inderdaad best rebels op zijn tijd. En dat is mijn goed recht.
Klopt, maar het is ook een goed recht voor andere fokkers om een hekel te hebben aan die instelling.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:25:14 #178
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52452263
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef PeZu het volgende:

[..]

je moet gewoon met je ongewassen vieze krakende hippie tengels van andermans spullen afblijven

boeit mij het wat de wet zegt daarover zegt, ik vind het niet kunnen
Dat is een morele kwestie. Ik vind het niet kunnen dat jij mij uitmaakt voor een ongewassen vieze krakende hippie.

En ik vind het ook niet kunnen dat een wbv prima bewoonbare panden leeg laat staan als er enorme wachtlijsten zijn. Dan voert die wbv haar taak niet goed uit.

En dan vind ik dat een pand gekraakt mag worden, zij het op een fatsoenlijke manier gebeurd.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:26:32 #179
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52452300
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Anders zijn jullie bekrompen wetsgeile formalisten er altijd als de kippen bij om het dogma van "regels zijn regels" zo geforceerd mogelijk aan anderen op te dringen. En nu diezelfde wet volledig legaal tegen het ambtenarenvolk gebruikt wordt moeten jullie zon(o)dig gaan schelden en janken. Over kinderachtig gedrag gesproken.
hee kortzichtige karel, hoe kun je mij nu indelen, onder die jullie die je beschrijft? ken je mij?

juist ja, niet dus, du ssnaveltje toe, klaphark
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:29:28 #180
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52452397
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Dat is een morele kwestie. Ik vind het niet kunnen dat jij mij uitmaakt voor een ongewassen vieze krakende hippie.

En ik vind het ook niet kunnen dat een wbv prima bewoonbare panden leeg laat staan als er enorme wachtlijsten zijn. Dan voert die wbv haar taak niet goed uit.

En dan vind ik dat een pand gekraakt mag worden, zij het op een fatsoenlijke manier gebeurd.
ik noemde je tengels vies en ongewassen

boehoe, die grote boze bedrijven verdienen allemaal geld enzo

het fokking leven is niet eerlijk en er zijn maar weinig bedrijven waar het er 100% eerlijk aan toe gaat

lekker boeiend allemaal, als je je daar druk over moet gaan maken blijf je bezig, maar wat jij wil joh
pi_52452508
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:29 schreef PeZu het volgende:

[..]

@TS

het fokking leven is niet eerlijk en er zijn maar weinig bedrijven waar het er 100% eerlijk aan toe gaat

lekker boeiend allemaal, als je je daar druk over moet gaan maken blijf je bezig, maar wat jij wil joh
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:26 schreef PeZu het volgende:

@Harrypiel
hee kortzichtige karel, hoe kun je mij nu indelen, onder die jullie die je beschrijft? ken je mij?

juist ja, niet dus, du ssnaveltje toe, klaphark
ach gossie, moet het mannetje huilen ? Nochtans roep je zulke opmerkingen over jezelf af als je zelf begint met hypocriete uitspraken en gescheld. Nooit de les van "wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook de ander niet" geleerd zeker ?

[ Bericht 1% gewijzigd door harrypiel op 17-08-2007 16:13:55 ]
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:33:13 #182
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52452516
quote:

[..]

Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:41:55 #183
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52452767
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef harrypiel het volgende:

[..]

[..]

ach gossie, moet het mannetje huilen ? Nochtans roep je zulke opmerkingen over jezelf af als je zelf begint met hypocriete uitspraken en gescheld. Nooit de les van "wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook de ander niet" zeker ?
kortom, jij snapt er dus werkelijk waar helemaal niks van
pi_52452855
quote:
En als je nou moest kiezen wie er gelijk krijgt... die grote boze bedrijven die oneerlijk tewerk gaan voor grof geld of Nachtdier die "oneerlijk" te werk gaat om gewoon een huis te kunnen huren?

Volgens mij geldt hier het spreekwoord... beter 10 hippies in een pand, dan 1 corrupt bedrijf in je gehucht.
Doe eens wild ....
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:48:34 #185
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52452949
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef Tarot het volgende:

[..]

En als je nou moest kiezen wie er gelijk krijgt... die grote boze bedrijven die oneerlijk tewerk gaan voor grof geld of Nachtdier die "oneerlijk" te werk gaat om gewoon een huis te kunnen huren?

Volgens mij geldt hier het spreekwoord... beter 10 hippies in een pand, dan 1 corrupt bedrijf in je gehucht.
misschien als je me genoeg geld geeft dan vind ik het wat minder erg wat nachtdier doet

maar ik vind nu eenmaal dat je met je tengels van andermans spullen moet afblijven, gek is dat heh
pi_52453221
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:59 schreef Nachtdier het volgende:

Nu ben ik een groot crimineel door dit niet te doen, en uit bescherming voor het land, acht ik het dan ook zeer verstandig dat ik de rechter hierover laat oordelen. Immers, het niet tonen van een legitimatiebewijs in je eigen huis is zwaar crimineel. Ik als rasechte Nederlander zou wel eens een terrorist kunnen zijn. Criminelen als ik dienen keihard gestraft te worden en niet met een boete van 50 euro weggestuurd te worden.
Stel je niet zo aan man. Het krijgen van een boete zegt niet dat je een crimineel bent.

Huillie.
pi_52453246
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef PeZu het volgende:

[..]

kortom, jij snapt er dus werkelijk waar helemaal niks van
Oh ja, echt? De dubbele standaard die jij erop nahoudt v.w.b. de burger t.o.v. het bedrijf is Tarot anders wel opgevallen (daar kwam mijn opmerking "hypocriete uitspraak" vandaan), dus ik zal er toch echt wel wat meer van gesnapt hebben dan "werkelijk waar niets". OK, de kans bestaat dat je toch niet tot het wetsgeile formalistische SGPVVD-istische rechtse gilde behoort, maar je hebt de schijnt zwaar tegen. Als je je nu al beperkt tot dat soort kneuzige one-liners kun je het net zo goed gelijk opgeven .

@Flounder: weinig begrepen van sarcasme I assume?
pi_52453270
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:48 schreef PeZu het volgende:
maar ik vind nu eenmaal dat je met je tengels van andermans spullen moet afblijven, gek is dat heh
Nee dat is niet gek, maar hier is nou juist ter discussie of deze spullen van hun zijn. Volgens nachtdier voldoen ze niet aan de eisen, waaraan ze moeten voldoen als ze het pand bezitten en verdienen zo extra geld.

Als het waar is wat hij zegt, dan zou ik hem hoogstens kunnen beschuldigen van eigen rechter spelen. Zoals ik het lees gaat deze rechtzaak over het al-dan-niet terecht handelen.
Doe eens wild ....
pi_52453331
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:57 schreef Tarot het volgende:

[..]

Nee dat is niet gek, maar hier is nou juist ter discussie of deze spullen van hun zijn. Volgens nachtdier voldoen ze voldoen niet aan de eisen, waaraan ze moeten voldoen als ze het pand bezitten en verdienen zo extra geld.

Als het waar is wat hij zegt, dan zou ik hem hoogstens kunnen beschuldigen van eigen rechter spelen.
...en aangezien de kraak volgens het wekboekje gespeeld is gaat zelfs die vlieger al niet meer op (ervan uitgaande van de TS de waarheid spreekt, maar daar mag de rechter zich over buigen).
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:01:20 #190
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52453361
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:57 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Oh ja, echt? De dubbele standaard die jij erop nahoudt v.w.b. de burger t.o.v. het bedrijf is Tarot anders wel opgevallen (daar kwam mijn opmerking "hypocriete uitspraak" vandaan), dus ik zal er toch echt wel wat meer van gesnapt hebben dan "werkelijk waar niets". OK, de kans bestaat dat je toch niet tot het wetsgeile formalistische SGPVVD-istische rechtse gilde behoort, maar je hebt schijnt zwaar tegen. Als je je nu al beperkt tot dat soort kneuzige one-liners kun je het net zo goed gelijk opgeven .
als jij nu eens ophoudt met het proberen te profileren van users op een forum kom je misschien een heel stuk verder! met je: je hebt de schijn zwaar tegen _!

ik heb helemaal geen dubbele standaard, dat sommige bedrijven het spelletje niet helemaal eerlijk spelen betekent niet dat je maar gelijk voor eigen rechter moet gaan spelen, ongeacht welke kraakwet er ook is
pi_52453498
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef PeZu het volgende:
ik heb helemaal geen dubbele standaard, dat sommige bedrijven het spelletje niet helemaal eerlijk spelen betekent niet dat je maar gelijk voor eigen rechter moet gaan spelen, ongeacht welke kraakwet er ook is
Oké, we zijn er dus uit dat jij gewoon niet achter de kraakwet staat. En dus weigert het Nederlandse recht te erkennen.
Doe eens wild ....
pi_52453531
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef PeZu het volgende:

[..]

als jij nu eens ophoudt met het proberen te profileren van users op een forum kom je misschien een heel stuk verder! met je: je hebt de schijn zwaar tegen _!

Wat snap jij nou niet aan "de kraak is volgens het wekboekje gespeeld"? Kan jij alleen met passages in de wet of met morele dogma's smijten als ze *"jou" uitkomen. Om even in *"jouw" woorden te spreken; als je het er niet mee eens ben, ga de politiek in en verander die wet. Die kraakwet is er niet voor niets gekomen en als ze echt zo rampzalig slecht is voor de woningmarkt of het moraal van de bevolking zou een rechts kabinet a la Balkie 1 t/m 4 die niet allang gewijzigd hebben?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:07:15 #193
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52453534
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Tarot het volgende:

[..]

Oké, we zijn er dus uit dat jij gewoon niet achter de kraakwet staat. En dus weigert het Nederlandse recht te erkennen.
oh noes, call teh care police
pi_52453629
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:07 schreef PeZu het volgende:

[..]

oh noes, call teh care police
eerste de drama queen hierover uithangen en nu doen alsof het je geen klap scheelt: lekker geloofwaardig hoor
pi_52453648
Jij smerige crimineel ook he!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:13:57 #196
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52453716
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:07 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Wat snap jij nou niet aan "de kraak is volgens het wekboekje gespeeld"? Kan jij alleen met passages in de wet of met morele dogma's smijten als ze *"jou" uitkomen. Om even in *"jouw" woorden te spreken; als je het er niet mee eens ben, ga de politiek in en verander die wet. Die kraakwet is er niet voor niets gekomen en als ze echt zo rampzalig slecht is voor de woningmarkt of het moraal van de bevolking zou een rechts kabinet a la Balkie 1 t/m 4 die niet allang gewijzigd hebben?
het boeit mij dus geen ene fuck of die kraak volgens de wet gespeeld is

ik ben het nml niet eens met die wet

dus omdat het de wet is mag ik het niet erg vinden?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:15:50 #197
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52453768
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:10 schreef harrypiel het volgende:

[..]

eerste de drama queen hierover uithangen en nu doen alsof het je geen klap scheelt: lekker geloofwaardig hoor
ik accepteer dat stukje van de nederlandse wet niet, lekker boeiend, dat zeg ik

en drama queen? de enige hier die onnodig overdreven reageert ben jij
pi_52453890
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef PeZu het volgende:
Tuulk mag dat wel, alleen vond ik het vreemd dat je partij koos voor een groot bedrijf dat niet volgens de regels speelt, in tegenstelling tot een enkele burger die probeert dat wél te doen.

Nu je aangeeft dat je die wet niet erkent, snap ik je ineens veel beter
Ik had het overigens ook eerder in één van je posts kunnen lezen
Doe eens wild ....
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:22:52 #199
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52453972
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef Tarot het volgende:

[..]

Tuulk mag dat wel, alleen vond ik het vreemd dat je partij koos voor een groot bedrijf dat niet volgens de regels speelt, in tegenstelling tot een enkele burger die probeert dat wél te doen.

Nu je aangeeft dat je die wet niet erkent, snap ik je ineens veel beter
Ik had het overigens ook eerder in één van je posts kunnen lezen
ja maar er staat wat geblaat tussen van iemand die graag voorbarig conclussies trekt, dat leidt wat af, no biggie dus
pi_52454000
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef PeZu het volgende:

[..]

Heel formeel gezien niet nee, als we de slaafjes van bijv. ene $p¤ ¤ mogen geloven. Je wordt al bij wijze van spreken tot levensgevaarljke crimineel gebombardeerd als je je niet tot in de kleinste detail aan de wegenverkeerswet houdt. Gelukkig hebben verreweg de meeste nederlanders weinig op met zo'n absolutistisch-fatalistische moraal, wat ambtenaren bepaald niet zint.

De nederlandse overheid heeft nou eenmaal regels opgesteld voor woningcorporaties mbt tot de verdeling van huurhuizen; als ze zich daar niet aan willen houden moeten ze niet janken als een van huizen gekraakt wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')