abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:24:14 #201
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52454015
We zien je wel weer een keer he?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:35:41 #202
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52454336
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef Aoristus het volgende:
We zien je wel weer een keer he?
???
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_52466680
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:58 schreef Loedertje het volgende:
Whehehe.

(als het waar is natuurlijk hè..)
pi_52472593
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:58 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Dank voor deze mededeling.

IK haat mensen zoals jij. Iemand veroordelen, zonder de persoon te kennen en zich niet goed in te lezen. Zonder te weten wat exact de achterliggende motieven zijn, zonder te weten wat er aan de kraak vooraf is gegaan en zonder te weten hoe deze woningbouwvereniging zelf de wet overtreedt.

Beetje kort door de bocht, niet?

Als je had gelezen, had je namelijk kunnen lezen dat er reeds aangeboden was een huis te huren van deze wbv, maar dat ze daar niet aan wilde meewerken. Zelfs een jaar huur vooruitbetalen is aangeboden. En dan hadden we het niet over een normale huurwoning. Een tijdelijke huurwoning had ook goed geweest.

Daarnaast, er is niets strafbaars gebeurd door ons.
Ik zeg ook niet dat je iets strafbaars hebt gedaan, wat ik lees is dat kraken legaal is. Ik vind alleen dat het illegaal zou moeten zijn.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_52476137
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 09:45 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik zeg ook niet dat je iets strafbaars hebt gedaan, wat ik lees is dat kraken legaal is. Ik vind alleen dat het illegaal zou moeten zijn.
Hoe wil je dan situaties aanpakken waarin grote groepen woningbezitters hun woningen leeg laten staan om de prijzen kunstmatig hoog op te drijven, terwijl er op vele plaatsen woningnood is?
Doe eens wild ....
pi_52477905
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:27 schreef Tarot het volgende:

[..]

Hoe wil je dan situaties aanpakken waarin grote groepen woningbezitters hun woningen leeg laten staan om de prijzen kunstmatig hoog op te drijven, terwijl er op vele plaatsen woningnood is?
Niet. Dat is hun goed recht en zo werkt het systeem nu eenmaal. Je kunt er niet van houden maar kraken is in mijn ogen geen optie.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_52478341
Wat ik eigenlijk niet snap, in dat kraakpand is toch alles afgesloten? Geen gas, water, electra? Dat schijt toch niet lekker?

En internet kan je er ook niet hebben volgens mij.

Wel leuk om er allemaal dingen op rekening te laten bezorgen die je vervolgens toch niet betaalt
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52480516
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:30 schreef TheVotary het volgende:
hamas hamas krakers aan het gas!
je avatar

zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:45:51 #209
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_52483516
Verkapt ik ben bijna jarig topic
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:21:15 #210
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52484364
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap, in dat kraakpand is toch alles afgesloten? Geen gas, water, electra? Dat schijt toch niet lekker?

En internet kan je er ook niet hebben volgens mij.

Wel leuk om er allemaal dingen op rekening te laten bezorgen die je vervolgens toch niet betaalt
Sommige wel, sommige niet.

In de 2 pandjes die ik gekraakt heb was alles aanwezig. Stromend water, de kabel, gas, licht, echt alles was aanwezig. Maar dit waren dan ook prima bewoonbare panden, zoals ik al eerder zei.

Maar, je hebt wel wat geluk nodig. Sommige panden hebben inderdaad geen g/w/l ( dat is dan al afgsloten, maar dat is zo aan te vragen) of hebben bijvoorbeeld geen verwarming/toiletpotten, enz.

Dingen op rekening laten bezorgen is niet leuk; daar dupeer je enkel maar bedrijven mee en als er iets is wat ik niet doe is het wel oplichting/flessentrekkerij en dit soort dingen.
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:23:36 #211
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52484419
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:45 schreef ArendBarend het volgende:
Verkapt ik ben bijna jarig topic
Jee, wat verheug ik me op het feit dat ik weer een keerjte jarig ben

Als er iets sufs is, is het wel verjaardagen vieren.

pi_52484640
Maar is die zitting nou al geweest of niet?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:09:38 #213
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52485531
Nee, duurt nog een paar weken tot ik mag verschijnen. Ze zijn niet zo snel daaro.

pi_52486098
Waarom zou jij je niet hoeven te identificeren (legitimeren is iets anders..) als er reden tot een staandehouding was?
Ongeacht welke plaats jij op dat moment bent..?
Waar staat dat het alleen op de openbare weg moet?

Het artikel zegt daar namelijk helemaal niets over.
Art. 447e Sr.
pi_52502512
Omdat een woning (ongeacht of het je eigendom is) een speciaal terrein is waarvoor de politie aanvullende bevoegdheden nodig heeft.
pi_52503645
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Omdat een woning (ongeacht of het je eigendom is) een speciaal terrein is waarvoor de politie aanvullende bevoegdheden nodig heeft.
Bullshit!
Aanvullende bevoegdheden in de zin van?
Ik ken geen één aanvullende bevoegdheid die je kennelijk nodig schijnt te hebben?

Tegen de wil van de bewoner heb je op grond van de AWBI een machtiging nodig, of je moet op grond van artikel 8A PW naar binnen gaan in het kader van de hulpverlening.
Als de AOA echter rechtmatig binnen is, is hij in dat geval rechtmatig bevoegd om bevoegdheden aan de wenden, zo ook de bevoegdheid tot het vragen om inzage van de identiteitspapieren op grond van de uitgebreide wet op de indentificatieplicht. (en die reden tot staandehouding is er wel in deze casus)
Daarin is het totaal niet van belang of jij op dat moment in een woning bent of niet.
pi_52508312
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Bullshit!
Aanvullende bevoegdheden in de zin van?
Ik ken geen één aanvullende bevoegdheid die je kennelijk nodig schijnt te hebben?

Tegen de wil van de bewoner heb je op grond van de AWBI een machtiging nodig, of je moet op grond van artikel 8A PW naar binnen gaan in het kader van de hulpverlening.
Als de AOA echter rechtmatig binnen is, is hij in dat geval rechtmatig bevoegd om bevoegdheden aan de wenden, zo ook de bevoegdheid tot het vragen om inzage van de identiteitspapieren op grond van de uitgebreide wet op de indentificatieplicht. (en die reden tot staandehouding is er wel in deze casus)
Daarin is het totaal niet van belang of jij op dat moment in een woning bent of niet.
Dus om een woning binnen te treden zonder toestemming van de bewoner heb jij geen bevel van de ovj nodig?

Dan hebben ze me toch heel wat wijsgemaakt in de tijd dat ik nog bij de politie werkte.
pi_52508783
Ik heb sowieso niet echt het idee dat je echt opgelet hebt in de tijd dat jij er werkte, maar dat terzijde..
Het hangt er vanaf of je die altijd nodig hebt, zoals al gezegd op grond van art. 8A PW heb je geen toestemming nodig nee, noch van de bewoner, noch van een OvJ.

Je hebt een machtiging nodig op grond van de AWBI als je geen toestemming hebt en 8A PW niet van toepassing is, en deze machtiging komt van de OvJ ja.
Echter, als je al binnen bent met toestemming, mag je wel degelijk bevoegdheden aanwenden.
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:49:11 #219
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_52509899
whehhe heb je dadelijk ineens een dak boven je hoofd
Eten door een luikje etc

Veel succes in iedergeval.. best interessant om te volgen dit topic.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_52510320
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb sowieso niet echt het idee dat je echt opgelet hebt in de tijd dat jij er werkte, maar dat terzijde..
Het hangt er vanaf of je die altijd nodig hebt, zoals al gezegd op grond van art. 8A PW heb je geen toestemming nodig nee, noch van de bewoner, noch van een OvJ.

Je hebt een machtiging nodig op grond van de AWBI als je geen toestemming hebt en 8A PW niet van toepassing is, en deze machtiging komt van de OvJ ja.
Echter, als je al binnen bent met toestemming, mag je wel degelijk bevoegdheden aanwenden.
Ik was er systeembeheerder. Altijd handig om er wat mensen te kennen.

En die laatste regel, die bedoelde ik ja. Natuurlijk moet je geen toestemming geven om binnen te komen. Als je een vampier in je huis uitnodigt, vervalt ook al je knoflookbescherming, dat weet iedereen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:07:13 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_52510429
Gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_52521235
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef Alicey het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Was jij geen mod ofzo?
pi_52522033
Succes nachtdier! Al denk ik dat je best wel een van een koude kermis thuis zou kunnen komen op je eigen verjaardag Ik ben iig benieuwd naar zijn uitspraak.
pi_52524724
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:55:20 ]
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:23:29 #225
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52529520
Mwa, we zulen zien.

Ik ga als het kan deze nog aangifte doen (laster, smaad?) en even langs het juridisch loket teneinde het OM te bewegen mij te vervolgen voor de kraak van de woning.

De OvJ heeft ontruimd, op strafrechtelijke gronden, dus dan wil ik daarvoor vervolgd worden ook. Dit zal ik ook even aan meneer de rechter mededelen.

Vervolgd worden zal alleen moeilijker worden dan gedacht, want in het PV van binnentreden stond dat er geen aanhoudingen verricht zijn, omdat er geen verdachten werden aangetroffen, terwijl ik toch echt binnen aangehouden ben en er 2 personen in het pand aanwezig waren die zich kenbaar hebben gemaakt asl bewoner.

Ow, en is het niet zo dat ik niet mee hoef te werken aan mn eigen vervolging? Waarom zou ik dan mn ID tonen?

maandag 20 augustus 2007 @ 18:06:07 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_52534482
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Was jij geen mod ofzo?
Een hele tijd terug was ik mod.
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:09:32 #227
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52534563
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een hele tijd terug was ik mod.
Hah! je bent geen mod meer!

Hebben ze je gedumpt?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52536472
quote:
Ow, en is het niet zo dat ik niet mee hoef te werken aan mn eigen vervolging? Waarom zou ik dan mn ID tonen?
Dat idee lijkt me op gespannen voet staan met de wet op de identificatieplicht, niet?
"Huh?" dacht hij nog net, voor hij zijn boek opensloeg.
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:04:03 #229
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52544272
Juist, maar als ik toch strafrechterlijk vervolgd word (dacht ik tenminste, ze hebben er ook uitgezet wegens kraken / onrechtmatig aanwezig zijn), dan hoeft dat toch ook niet?

We'll see.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')