ik doe niet altijd ontspannen daardoor gaat het soms foutquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef gelly het volgende:
Wat gaat er nog niet goed dan ?
Huh? Je moest toch pas om 17.00 uur lessen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
ging vandaag 'n stuk beter iig.. moet alleen minder snel over de kruisingen heen vlammen
Klopt maar ze belden om 13.00 of ik om 15.00 kon lessenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:30 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Huh? Je moest toch pas om 17.00 uur lessen?![]()
veel plezierquote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef Fezzizzel het volgende:
Mijn eerste les staat gepland op volgende week maandag, de 24e om 13:00. Ik ben zo benieuwd....
't is geweldigquote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef Fezzizzel het volgende:
Mijn eerste les staat gepland op volgende week maandag, de 24e om 13:00. Ik ben zo benieuwd....
quote:Op maandag 17 september 2007 17:51 schreef daNpy het volgende:
Vandaag geslaagd voor mijn praktijk examen
felicidados!!quote:Op maandag 17 september 2007 17:51 schreef daNpy het volgende:
Valt wel mee toch. Wie was jij daar dan>quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:54 schreef YoshiRR het volgende:
Zit half ex-st.net hier ofzo?
denk dat ik wacht tot de lente en dan begin. maar kan natuurlijk al een theorie-examen reserveren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef Lennox het volgende:
Niet hetzelfde en moet je gewoon overdoen ja. Ook hier geldt: Lange wachttijden voor je opkan, dus als je echt wil beginnen: Handig om snel te reserveren.
Kun je als nederlander ook examen doen in belgie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef errorken het volgende:
Is dit in Nederland zo anders dan in België ? Ik lees hier iets over 26 lessen ed...
Ik moest ook mijn theorie opnieuw doen (de regling was de maand ervoor net veranderd). Daarna 6 of 8 praktijk lessen. Hierna krijg je een voorlopig A rijbewijs dat je maar één malig kan krijgen en na een jaar vervalt.
Vervolgens heb ik een motor gekocht (CBR600F uit 2000) en hier een maand mee rond gereden. Na die maand een examen gescheduled. Voor het examen zelf heb ik Iemand gevraagd om met de auto mee te rijden, zodoende hoeft er niemand van de rijschool bij te zijn (spaar je weer $$ uit).
De examinator neemt dan de manoevres af en gaat vervolgens als passagier in de volg auto voor je deelname aan het verkeer te beoordelen.
Heeft mij in totaal met theorie + lessen + examen iets van een 500euro gekost.
De examinator keek wek maar bedenkelijk toen ik met een CBR voor de manoevres op de proppen kwamMaar is dus allemaal piece of cake.
O ja, ik had voor mijn praktijk lessen nog nooit met een brommer of motor gereden (wel met de fiets:p)
Ik geef wel toe dat elk weekend gedurende die maand wel ging oefenen op het terein. Voor het afrijden ben ik trouwens ook mogelijke examinatie 'parcours' op de openbare weg gaan verkennen. Goed voorbereid is al half geslaagd.
40 lessen hier, ik reed juist teveel als een automobilist zonder geduld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:06 schreef Catch22- het volgende:
zoveel motorrijlessen joh?
@byte_me
ligt een beetje aan je verkeersinzicht en talent voor motorrijden. Als je het motorrijden an sich goed oppikt is de verkeersdeelname niet zo moeilijk als je goed verkeersinzicht.
oefening baart kunst....quote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Beach het volgende:
Ik heb ondertussen 19 lessen gehaden nog niet alles onder de knie
stomme langzame slalom![]()
andere rijschool nemen (of iig een andere instructeur)quote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Beach het volgende:
Ik heb ondertussen 19 lessen gehaden nog niet alles onder de knie
stomme langzame slalom![]()
he gefeliciteerd nogquote:Op maandag 17 september 2007 17:51 schreef daNpy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |