Ik wil het óók absoluut nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef Moonah het volgende:
Julia!!!
Welkom thuis! Wat heerlijk voor jullie Suzanna!
Viev, ik moest gisteravond nog aan je denken toen ik gezellig op de gang een boekje zat te lezen!
Want jullie lieten Dean toch maar bij jullie aan tafel zitten enzo, als hij niet kon slapen, staat me bij? Want ik bedacht me nog dat dan helemáál het hek van de dam is bij Thies. Hij gaat gewoon om 20 uur naar bed, en daar blijftie. *kijkt streng
Ik merk wel dat ik een beetje op zie tegen vanavond. Wat gaat er nu weer komen? Maar tevens ben ik erg vastberaden in het feit dat ik dit dus absoluut niet wil. Punt. En dan is het ook makkelijker vol te houden.Zeg ik nu...
![]()
Heb even gespiekt hoe oud Juliette ook weer is, van 16 december. Wat slaapt ze dan weinig overdag!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef poemojn het volgende:
Juliette heeft ook een tijdje gehad dat ze haar late-middagdut 's avonds steeds later deed, hetzelfde als wat jij van Thies beschrijft. Ging vanzelf over (en nu slaapt ze vaak maar 2 uurtjes overdag![]()
Mwoh, denk ik niet hoor, overdag slaapt ie zonder problemen namelijk, Tis vrnml. dat hij het veel te gezellig vind denk ik..de leidster op het KDV zei ook al dat hij soms doodmoe is, zijn oogjes vallen dan echt dicht, maar dan ineens a la Graaf Dracula gaat die ogen weer open " Pling!"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:08 schreef chacama het volgende:
Rare vraag misschien viv (en moonah), maar zou het kunnen dat ze te weinig melatonine (is dat goed geschreven) aanmaken. Je weet wel dat stofje dat je lichaam aanmaakt waardoor het wil rusten. Dus zeg maar Klaasvaak in je lichaam.
Pavlovquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:16 schreef Moonah het volgende:
Ik heb goede hoop. De eerste janksessie is nu bezig. Ik ben 2x wezen kijken, korter dan normaal. En over 7 minuten mag ik weer. Maar ik merk dat nu al de pauzes tussen de uithalen langer worden. Ter vergelijk, vannacht duurde het zeker 3 kwartier voordat hij even 10 sec. een adempauze nam.
Dus bij Thies is het denk ik puur een kwestie van conditioneren. Zo was het indertijd met het troostvoeden ook, alleen nu heb ik het gelukkig na een ruime week in de gaten.
Ik kan er niets raars aan ontdekkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:49 schreef Popples het volgende:
suzanna fijn dat Julia weer thuis is.![]()
beaker heerlijk hoor. fijn vakantie gehad zo te lezen.![]()
even terug komen op het cb gebeuren hier. we waren vanmorgen weg dus kon niet reageren.
van het cb moesten we toch beginnen aan brood oke dat is goed maar we mochten er jam en leverpastei op doen ofzo moesten we maar bekijken. ik had echt zoiets van ja die is gek. dus dat feestje gaat mooi niet door. ook moesten we maar vla of yoghurt geven na het eten. maar dat is toch een melkproduct dus vanaf 1 jaar toch?
we hadden het ook over terug draaien dat madametje gaat krijsen als ze terug wil naar rug. hoe ik dat kan stimuleren. zeggen ze ja maar dat hoeven ze pas in maand 9-10 te kennen. ik vroeg ook van ja hoe kan ik het kruipen stimuleren omdat ze met de beentjes en handjes aan het spartelen is en ze wil graag en kan niet. zeggen ze ja maar dat hoeft nog niet dat komt pas in maand 12 . ik had echt zoiets van ben ik nu gek of wat?!![]()
ze was kwa gewicht boven het gemiddelde en lengte onde het gemiddelde dus hij vroeg haar eet patroon en kon niks raars vinden. hij vroeg wat ze tussendoor kreeg dus ik zeg rijstewafel maar meestal krijgt ze niks want daar komt ze nooit voor omdat ze tevreden is.
Wat is er mis met een rijstewafel? En kruidenthee ipv diksap? Ik haal ook altijd jam in de natuurwinkel. Zo lang mogelijk zonder toegevoegde suikers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:05 schreef Suzanna het volgende:
Dan kun je ook geen Liga, geen koekjes etc. geven uiteindelijk.
Oeh, wat gaat ie hard joh! Duidelijk geen luie larfquote:
Kan misschien wel werken. maar bij ons was het niet het geval, op een gegeven moment sliep ze nog maar 2 keer een half uur per dag, en moest dan in slaap worden gewiegd!! (en dan de hele nacht door)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef Leah het volgende:
Een kind moet dat wel leren Karin, maar jonge baby's willen soms ook graag geborgen zijn. Het hangmatje was hier echt een uitkomst (bij de oudste) en een draagzak bleek de oplossing bij de jongste.
Toch slapen ze allebei heerlijk in hun eigen bed
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:15 schreef E.T. het volgende:
(moonah, diksap is ook zonder toegevoegde suikers; daar zitten alleen de eigen fruitsuikers in volgens mij)
Dan kun je beter gewone roomboter geven. In margarine zitten ook een hoop slechte (geharde geloof ik) vetten. Ik zal eens kijken of ik een linkje kan vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
Geef ook geen Halvasuperine Light, maar gewoon lekker margarine op brood.
Niet teveel van aantrekken, de richtlijnen zijn goed maar elke ouder kan die gewoon zelf lekker invullen. Het CB kan niets verplicht stellen. En zie het maar zo, je leert er weer eens wat bij soms, en als je het er niet mee eens bent doe je het gewoon anders. Jouw goed recht hoor!quote:
achja ik heb gewoon te veel meegemaakt op het cb en anders geleerd en dan die heerlijke hormonen die dan lekker alles heel erg maken is ook zo fijn![]()
![]()
Stappen doet ze nog niet. Nou, ja niet met d'r handen los dan. Maar ze staat en dat is ook al een groot feest. Dat eheheheh doet ze ook. Vanochtend nog kroop de bij HA richting deur en ik had nog niets gezegd, maar ze keek me aan en 'zei' toen al zelf eheh, maar wel doorkruipen. hihiquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef Mibos het volgende:
Chaca hier ook zo voor het eczeem. Lanette creme voor ondersteuning en Hydrocortisoncreme voor de ergste dagen en plekken. Ellebogen iedere dag want daar wil het maar rustig worden.
Verder stapt ze gewoon langs de box aan de buitenkant naar de televisie om daar aan de knopjes te zitten (wat niet mag...hihi) en als ik dan ehh ehh zeg dan krijg ik ehhehheehhh terug.
Speelgoed in de box en dan aan de buitenkant ermee spelen.
-knip-
Goed om te horen Maritquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:18 schreef marit1978 het volgende:
ik kan me nu gelukkig ook verheugen op de tijden dat ze de fles moet hebben en daarna uurtje gezellig wakker is!
Slaolie had ik ook al ergens gelezen, maar dat lijkt me eigenlijk iets voor als de ontlasting hard is ofzo? Zijn poep zelf is namelijk gewoon zacht (en het is soms zelfs op het waterige af) dus ik snap niet waarom het hem blijkbaar zoveel moeite kost om het eruit te krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Mibos het volgende:
Beetje olijfolie in zijn laatste flesje misschien?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:55 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Goed om te horen Marit![]()
Ethan gaat morgen kennismaken met de huisarts (die was op vakantie en heeft 'm nog niet gezien) en ik ga toch vragen of het wel normaal is dat hij zo'n moeite heeft met zijn ontlasting - het lijkt namelijk ook wel alsof dat hem zo wakker houdt (hij ligt nu bijvoorbeeld in bed te 'slapen', maar ik hoor hem gewoon om de paar minuten kreunen en mauwen (halve-huiltje zeg maar) van het persen en dan is hij ook wakker). Herkent iemand dit?
maiskiemolie (1x per dag paar druppeltjes) en dan evt nog 10 mm water per voeding extra.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:11 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Slaolie had ik ook al ergens gelezen, maar dat lijkt me eigenlijk iets voor als de ontlasting hard is ofzo? Zijn poep zelf is namelijk gewoon zacht (en het is soms zelfs op het waterige af) dus ik snap niet waarom het hem blijkbaar zoveel moeite kost om het eruit te krijgen.
Oh nee, niets slechts over mijn ostheopaardjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef Suzanna het volgende:
Neuk, een ostheopaardklinkt niet echt ehh... betrouwbaar! Waarom noemde je haar zo? Ik kreeg wel de indruk dat ze jullie echt geholpen heeft?
Ah okee! dan snap ik 't (beetje dan, ik ken haar nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef Neuk het volgende:
[..]
Oh nee, niets slechts over mijn ostheopaardjeIk vond haar alleen zo alto, maar dat schijnt er bij te horen
![]()
voor jezelf en je man trouwens met die kleinste meid van jullie
Ik heb het nog nooit geprobeerd, ook een beetje uit angst eigenlijk. Maar eigenlijk vind ik het wel een idee hoor, alleen dus beetje bang voor het resultaat (ze kan erg heftig reageren op 'nieuw' eten met kokhalzen) ...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef poemojn het volgende:
Heeft ze eigenlijk wel eens ijs gehad Suzanna? Dat kun je ook helemaal verantwoord zelf maken enzomisschien is dat nog leuk (anders wel voor de andere 2)?
Dank voor de tipquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Neuk het volgende:
jellyrose, Brent heeft ook zo extreem veel last gehad... Ik ben 4x (of vaker.. vergeten) bij een ostheopaard geweest. Zij heeft ons beiden erg goed geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |