abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:17:57 #251
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52488327
Is ook zo hoor . Maar je merkt zelf snel genoeg wanneer het uit de hand loopt, zeg maar. Vooral als ze nog erg klein zijn (voor mij is dat onder de 6 maanden) is het vaak mama honger...

Maar dan nog kan het gewoon te gek worden, en moet je wat anders verzinnen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:45:50 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52496035
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:15 schreef E.T. het volgende:

(moonah, diksap is ook zonder toegevoegde suikers; daar zitten alleen de eigen fruitsuikers in volgens mij)
Ja, klopt.
Ik drukte me wat onhandig uit. Ik wil Thies zo laat/min mogelijk pas toegevoegde suikers geven. En verder wil ik hem ook andere smaken leren, dat zoete lust hij toch wel.

Popples, sterrenmunt vindtie heerlijk. Kabouterthee daarentegen...
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
Geef ook geen Halvasuperine Light, maar gewoon lekker margarine op brood.
Dan kun je beter gewone roomboter geven. In margarine zitten ook een hoop slechte (geharde geloof ik) vetten. Ik zal eens kijken of ik een linkje kan vinden.

Viev, ik ben nu 2 avonden en nachten streng geweest. En ja, dat is soms heeeeel moeilijk. Bezweet kind, drammen en kwáád! Maar nu is zijn slaapgedrag wel weer een heel eind verbeterd.
Ik hoop echt dat dat bij jullie ook gaat lukken.

En last but not least.... STORM!!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:21:20 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52497923
Wat fijn Moonah! Knap gedaan!

Storm, wat knap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52499455
moonah wat goed. goed dat je door gezet hebt.

marit ze is heel gefrustreerd hoor maar als ze krijst net of we haar wat aan doen, dan ga ik haar toch wel heel snel terug draaien heb geen zin dat de buren straks wat denken.

achja ik heb gewoon te veel meegemaakt op het cb en anders geleerd en dan die heerlijke hormonen die dan lekker alles heel erg maken is ook zo fijn

karin bij meike komt het ook goed hoor, wat kan ze goed eten

leah als ik jou verhaal lees dan komt alles goed
mama van 3 kids!
  zondag 19 augustus 2007 @ 17:18:44 #255
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52504865
Popples, dat krijsen is ook vervelend hoor. Zou ik ook niet lang kunnen aanhoren maar een klein poosje vind ik het vooral 'nuttig' dan. Gelukkig heeft die fase bij Julia niet zó lang geduurd en kan ze nu al een tijd van de rug naar buik en terug. Ze begint nu ook een beetje te kruipen, maar valt dan (net als bij andere baby's hier) op haar kinnetje als ze haar beentjes onder haar buik beweegt (kruipt dus) en haar handjes niet verzet...
quote:

achja ik heb gewoon te veel meegemaakt op het cb en anders geleerd en dan die heerlijke hormonen die dan lekker alles heel erg maken is ook zo fijn
Niet teveel van aantrekken, de richtlijnen zijn goed maar elke ouder kan die gewoon zelf lekker invullen. Het CB kan niets verplicht stellen. En zie het maar zo, je leert er weer eens wat bij soms, en als je het er niet mee eens bent doe je het gewoon anders. Jouw goed recht hoor!

Hebben jullie baby's ook hun stem ontdekt? Julia is de hele dag vrolijke 'krijs' geluidjes aan het maken. Een aapje lijkt ze wel! Héél duidelijk aanwezig dus. Wel schattig!!

Het gaat hier gewoon GOED met het eten nu. Pap, fruit, pap, koekje, avondeten en nog een keer pap. Ze eet het eigenlijk allemaal op! (behalve het koekje, daar sabbelt ze alleen op natuurlijk) Ik ben trots op haar, ze doet het ineens gewoon wél goed weer! Heerlijk .... ik kan weer van haar genieten, en redelijk onbezorgd ook nu! Ze spuugt wel steeds een heel klein beetje maar dat lijkt me wel normaal.
pi_52505342
suzanna wat fijn dat het goed gaat. hopelijk blijft het nu goed gaan.
geniet maar fijn van je meisje het gaat zo snel
mama van 3 kids!
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:29:20 #257
103793 kozakken
Living the life
pi_52507727
Storm Wat goed

En Suzanna, fijn dat ze thuis is he.
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:32:44 #258
62233 Jelief
ikke lief!
pi_52507797
Suzanna wat heerlijk! Ik hoop dat deze trend doorzet!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52511666
Wat is Storm toch een knapperd!

En Julia weer thuis.

Anna neemt nu echt afscheid hier. Het was een erg leuke en drukke dag, dus mama heeft geen energie meer over om de foto's uit te zoeken en online te zetten. Komt later wel een keer.

Nog even een knuffel voor Storm, Thies, Simon en Tijn, de grote mannen met de supermama's. Anna mist jullie nu al en wacht op jullie in het volgende topic.
Maud, geef je mama maar een knuffel, het gaat allemaal goedkomen.
Eva en Lis, zeg maar tegen jullie mama's dat we meer updates willen, er is veel te weinig te lezen over jullie.
Fons, die andere grote stoere bink, nu kun je mooi samen met Storm gaan lopen.
Brent, die nu eeuwig de piraat blijft met dat leuke geboortekaartje.

De rest ook, tot ooit!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:58:40 #260
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52512293
Oh man, Anna was jarig!!!! Gefeliciteerd, joh, alledrie!
Heftig jaar met veel kanten, maar wauw, Anna is 1!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:03:06 #261
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52512447
Dag dag Anna, lief klein meisje

Yppy, ik vind het jammer dat je zo snel weg bent! Laat je nog een leuke verjaardagsfoto hier zien? Ik ben zo benieuwd naar de ervaringen en hoe ze bijv. reageerde op de taart en cadeautjes.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_52512982
Ben er nog wel even, maar vanaf de laptop op de bank. Ben te lui om mijn fototoestel aan te sluiten op de pc en J. heeft de leukste foto's van het taart eten, die heeft ook geen zin om nog actief te gaan doen.
Anna heeft een heel leuke dag gehad. We hebben het wel zo rustig mogelijk gehouden, door 's ochtends redelijk normaal te doen. Om 14 uur begon het feestje en toen stond meteen het eerste bezoek voor de deur. Ze heeft zoveel cadeaus gehad. Echt niet normaal. Begon vrijdag al, met een superleuke doos duplo (met een poes!). Ze heeft maar weinig met het nieuwe spulletjes gespeeld en een paar dingen gaan eerst naar zolder, kan ze daar later mee spelen. Zelf vind ik de treinbaan erg leuk en mijn vader heeft toevallig een houten kinderboerderij gekocht die daar perfect bij past. De schommeleland (net als een schommelpaard) is ook super. En ze heeft echt veel houten puzzels gehad en ook veel boekjes. Daar zat ze meteen in te bladeren. Er is goed geluisterd naar mijn ideeen Echt leuk spul allemaal, maar asociaal veel.
Over de taart zal ik wat zeggen in dat topic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:05:04 #263
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52516470
Gefeliciteerd Anna en veel plezier bij de dreumesen

Ethan heeft een nieuwe bijnaam: Gunther the Grunter (elke poepluier wordt luid en duidelijk aangekondigd door meneer met behulp van persgeluiden waar ik als bevallen vrouw jaloers op ben ) Hij huilt nauwelijks meer en het is echt een schatje

Hij slaapt alleen nog steeds niet veel en ook nog niet lang, maar als hij nu wakker is koekeloert hij voornamelijk tevreden om zich heen, dat is toch een stuk beter dan dat gekrijs van krampjes (het klinkt misschien naarder dan ik het bedoel, maar ik vind 'm nu pas ook gewoon echt leuk en ik wil 'm de hele dag alleen maar knuffelen )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52520562
Wat fijn dat het goed gaat met Julia!

Anna nog gefeliciteerd!

Jellyrose ik vond het ook pas echt leuk worden toen hij niet meer zoveel huilde.

We zijn hier begonnen met rapleyen. Tot nu toe heeft Damian peer en wortel gehad, hij vindt het heerlijk en heeft zelfs al het een en ander binnen gekregen. Vandaag of morgen gaan we over op de gewone melk ipv hypo-allergeen. Ik hoop zo dat het goed gaat.
pi_52520860
Jellyrose, leuk om mezelf te herkennen in wat je zegt over 'nu pas gewoon echt leuk'
ik kan me nu gelukkig ook verheugen op de tijden dat ze de fles moet hebben en daarna uurtje gezellig wakker is!

Appelsap, spannend die overstap ! ik hoop heel erg voor jullie mee.
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:21:46 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52520917
Dag lieve Anna Tot over 3 maandjes dan kom ik ook naar het dreumestopic. Maud. (en geef jij jouw mama ook een knuffel).

Lekker Appelsap hoop dat het allemaal goed wil gaan.

Hier naar de HA geweest ivm de exceem. Ze heeft nu een basiscreme gekregen om de huid soepel te houden. Dus geen hormoonzooi. Gelukkig. Die hoeven we alleen te gebruiken als het echt hard de kop op steekt.
pi_52521798
Chaca hier ook zo voor het eczeem. Lanette creme voor ondersteuning en Hydrocortisoncreme voor de ergste dagen en plekken. Ellebogen iedere dag want daar wil het maar rustig worden.
Verder stapt ze gewoon langs de box aan de buitenkant naar de televisie om daar aan de knopjes te zitten (wat niet mag...hihi) en als ik dan ehh ehh zeg dan krijg ik ehhehheehhh terug.

Speelgoed in de box en dan aan de buitenkant ermee spelen.

Suus wat fijn zeg dat Juul weer thuis is en dat het zo goed lijkt te gaan.

Moonah en Vivi wat vervelend de slaapperikelen. Hoop dat het snel overgaat en dat ze lekker gaan slapen. Hier gaan we zo langzamerhand terug naar 1 slaapje. De ene dag twee en de andere dag 1 slaapje.

Leuk he Appelsap als ze zelf gaan eten?

Anna tot over een krappe drie maandjes en wat ben je verwend zeg...

Jellyrose en Marit wat een kleintjes hebben jullie nog in vergelijking met hier. Die ontdekt nu de wereld dus alle nieuwe mama's geniet van jullie hummeltjes want voor je het weet lopen ze langs de box en tijgeren/kruipen ze de kamer door!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:40:03 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52522194
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef Mibos het volgende:
Chaca hier ook zo voor het eczeem. Lanette creme voor ondersteuning en Hydrocortisoncreme voor de ergste dagen en plekken. Ellebogen iedere dag want daar wil het maar rustig worden.
Verder stapt ze gewoon langs de box aan de buitenkant naar de televisie om daar aan de knopjes te zitten (wat niet mag...hihi) en als ik dan ehh ehh zeg dan krijg ik ehhehheehhh terug.

Speelgoed in de box en dan aan de buitenkant ermee spelen.

-knip-
Stappen doet ze nog niet. Nou, ja niet met d'r handen los dan. Maar ze staat en dat is ook al een groot feest. Dat eheheheh doet ze ook. Vanochtend nog kroop de bij HA richting deur en ik had nog niets gezegd, maar ze keek me aan en 'zei' toen al zelf eheh, maar wel doorkruipen. hihi
pi_52522790
Hier met een handje los (wel stapte ze vorige week per ongeluk over van de bank naar de salontafel, daarna nooit meer gedaan overigens) en dan met het andere handje ondeugend doen hihihihi...

Ook een favoriet is mij of lief strak aan blijven kijken en ondertussen met haar handje toch pakken wat ze eigenlijk niet mag. Kleine wijsneusjes hier.
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:55:02 #270
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52528650
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:18 schreef marit1978 het volgende:
ik kan me nu gelukkig ook verheugen op de tijden dat ze de fles moet hebben en daarna uurtje gezellig wakker is!
Goed om te horen Marit

Ethan gaat morgen kennismaken met de huisarts (die was op vakantie en heeft 'm nog niet gezien) en ik ga toch vragen of het wel normaal is dat hij zo'n moeite heeft met zijn ontlasting - het lijkt namelijk ook wel alsof dat hem zo wakker houdt (hij ligt nu bijvoorbeeld in bed te 'slapen', maar ik hoor hem gewoon om de paar minuten kreunen en mauwen (halve-huiltje zeg maar) van het persen en dan is hij ook wakker). Herkent iemand dit?
Red de zeehond!
pi_52528779
Beetje olijfolie in zijn laatste flesje misschien?

Dit is wel vanaf een wat oudere leeftijd.
Hier werkt het en Kaith krijgt geen potjes meer maar alleen alles vers want een potje zorgde waarschijnlijk door de conserveringsmiddelen voor algehele opstoppingen waarbij het er pas met klysma's is uitkwam. Tweede keer linkte we dit aan een potje en daarna geen potje meer gegeven en ook geen problemen meer gehad. Overigens gold dit voor groente en fruit dus alle potjes.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:11:05 #272
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52529131
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Mibos het volgende:
Beetje olijfolie in zijn laatste flesje misschien?
Slaolie had ik ook al ergens gelezen, maar dat lijkt me eigenlijk iets voor als de ontlasting hard is ofzo? Zijn poep zelf is namelijk gewoon zacht (en het is soms zelfs op het waterige af) dus ik snap niet waarom het hem blijkbaar zoveel moeite kost om het eruit te krijgen.

Stimulatie met de thermometer zorgt er wel voor dat ie gaat poepen, maar vaak ligt hij dan een half uur later gewoon weer vrolijk te persen alsof z'n leven er vanaf hangt.

(wie had ooit gedacht nog eens over dit soort dingen te praten )
Red de zeehond!
pi_52529902
Jellyrose...herkenbaar !!!
ik verbaasde me er over dat buiten het kreunen/persen om ze weer zó in slaap was !

Ik praat gelukkig in verleden tijd, het lijkt echt stukken minder te worden nu!
Ik merkte dat een speentje haar snel weer rustig in slaap bracht, maarja...je kunt niet aan de gang blijven he?
Wat overdag (als ik in de buurt ben dus) wel helpt is een warme pittenzak op haar buikje... maar ivm de warmte wil ik haar dan wel vaak even betasten/bekijken om te zien of het niet te warm is.

Arm ding hier trouwens, net tijdens de fles (half slapend) moest ik opeens niezen...
ze schrok zich werkelijk echt helemaal rot !
Armen en benen schoten spastisch omhoog en ze begon me daar te krijsen !!!
Gelukkig kon ik haar weer troosten met restje voeding.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:23:10 #274
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52533467
Zo, ik zit nog een beetje uit te dampen van mijn dagje oppassen op een 1-jarige. Het ging goed, had alles onder controle. Het werd even moeilijk toen ze allebei een poepluier hadden (zo......er staat ons nog wat te wachten). Maar alles ok. Dan vroeg ik: Waar is Anna. Dan wees ze met haar vingertje en zei ze: 'Ahhhhhh baby ahhhhhhh'. Lief!

Poepverhalen klinken bekend. Het lijkt wel alsof ze moeten leren poepen. Anna kan ook vreselijk kreunen om een gewone poepluier. Maar die poept ook niet elke dag.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:09:45 #275
24188 Belana
kloon van belana
pi_52538153
suzanna, is er nou duidelijk geworden wat er is of was met Julia? fijn dat het weer beter gaat en dat ze thuis is
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:33:51 #276
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52539094
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:55 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Goed om te horen Marit

Ethan gaat morgen kennismaken met de huisarts (die was op vakantie en heeft 'm nog niet gezien) en ik ga toch vragen of het wel normaal is dat hij zo'n moeite heeft met zijn ontlasting - het lijkt namelijk ook wel alsof dat hem zo wakker houdt (hij ligt nu bijvoorbeeld in bed te 'slapen', maar ik hoor hem gewoon om de paar minuten kreunen en mauwen (halve-huiltje zeg maar) van het persen en dan is hij ook wakker). Herkent iemand dit?
Heeft bij Maud tot een maand of 8 geduurd. Daarna waren de darmen zover dat het soepel ging.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:59:56 #277
94046 PM-girl
pi_52539901
Och, YPPY en Jarno, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie grote kleine lieve mooie meid! En tot snel in het dreumestopic!
*
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:16:46 #278
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52540448
jellyrose, Brent heeft ook zo extreem veel last gehad... Ik ben 4x (of vaker.. vergeten ) bij een ostheopaard geweest. Zij heeft ons beiden erg goed geholpen.
Bij Brent had het vooral te maken met de zware bevalling. Zijn maag en darmen zaten door 'knopen' continu verstopt en hij voelde echt overal hard en gespannen aan. Na elke sessie begon hij langzaam aan weer dagelijks te poepen en na 2-3 weken zakte dit weer af totdat ik daar weer op afspraak kwam. Misschien heeft het bij jullie ook baat?

sterkte hoor
Iedere golf van de zee,
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:23:45 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52540704
Een osteopaard? Ik krijg een heel raar mental image nu
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:28:01 #280
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52540857
dan begrijp je ook waarom ik haar zo noemde
Iedere golf van de zee,
pi_52540874
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:27:33 #282
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52554222
Ik heb het gehoord, ze heeft het gezegd. Het was dan wel in een 'ik-ben-zielig-huiltje-kom-nou-alsjeblieft', maar ze zei het echt. Het was echt, heel echt een 'mem-me'.
pi_52555886
Maud wat goed gewoon mama roepen als je een beetje zielig bent... Lief Chaca...
pi_52556341
Meike had in het begin ook moeite met dr ontlasting, kreeg van het bureau toen de tip om Nutriton door de fles te doen, is eigenlijk voor spugertjes, maar kon ook helpen met de ontlasting.
En het hielp hier heel goed!!

Chaca! Wat leuk dat Maud mama heeft gezegd!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52556965
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:11 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Slaolie had ik ook al ergens gelezen, maar dat lijkt me eigenlijk iets voor als de ontlasting hard is ofzo? Zijn poep zelf is namelijk gewoon zacht (en het is soms zelfs op het waterige af) dus ik snap niet waarom het hem blijkbaar zoveel moeite kost om het eruit te krijgen.
maiskiemolie (1x per dag paar druppeltjes) en dan evt nog 10 mm water per voeding extra.
pi_52557294
Maud wat goed!
Dat lijkt me zo leuk als ze gaan praten.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:08:24 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52560966
Oh, wat knap van Maud!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:06:13 #288
94046 PM-girl
pi_52562764
Maud
*
pi_52563345
Chaca..dat lijkt me echt zo'n bijzonder moment !!!
maud, goed zo joh !!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:44:47 #290
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52571192
Belana, ze denken dat Julia een verkeerd eetpatroon heeft ontwikkeld (ja, ik weet het, een beetje vroeg voor eetproblemen maar goed), door vervelende ervaringen met eten. Ze moest natuurlijk van de kinderarts eerst allerlei vieze (hypoallergene) voedingen drinken en die wilde ze absoluut niet. Daardoor hebben we wekenlang getobt en ging het elke keer weer slecht. Waarschijnlijk heeft ze door die ervaringen gewoon geen goed gevoel meer bij eten ofzo.

Wat we nu doen is tijdens het eten haar afleiden, speeltjes geven om mee te slaan, spelen, op te bijten etc., maakt niet uit of ze vies worden. Het liefste heeft ze ook muziek aan, mensen om zich heen etc. en dan gaat het goed. Ze doet haar mondje gewoon open en eet dus vaak gewoon goed. Maar zodra ze zich verveelt gaat dat mondje niet meer open en gaat ze uiteindelijk zelfs weer kokhalzen... (of als ze het ook maar enigszins niet lekker vindt)
Ook merk ik dat ze tjidens het eten alleen maar blij wordt van het spelen, als ik haar een hapje geef kijkt ze er niet blij bij ofzo. Zoals mijn andere kinderen konden genieten van een fruithapje, dat heeft zij dus niet. Vreemd, maar waar. Ik hoop gewoon dat het snel weer 'normaal' wordt en ze het gewoon vergeet, uit dat rare patroon komt.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:47:08 #291
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52571281
Chacama, wat schattig!! Herkenbaar wel, dat eerste 'mama' is idd vaak 'mehmeh' en dan een beetje zeurderig, als ze wat willen van je ... keilief!

Neuk, een ostheopaard klinkt niet echt ehh... betrouwbaar! Waarom noemde je haar zo? Ik kreeg wel de indruk dat ze jullie echt geholpen heeft?

Memmel, wat goed dat het zo goed is gegaan! Zie je wel, geen zorgen maken, komt allemaal goed. Wat lief dat ze Anna 'beebie' noemde! Die praat dus ook al vroeg!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:52:31 #292
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52571462
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef Suzanna het volgende:
Neuk, een ostheopaard klinkt niet echt ehh... betrouwbaar! Waarom noemde je haar zo? Ik kreeg wel de indruk dat ze jullie echt geholpen heeft?
Oh nee, niets slechts over mijn ostheopaardje Ik vond haar alleen zo alto, maar dat schijnt er bij te horen

voor jezelf en je man trouwens met die kleinste meid van jullie
Iedere golf van de zee,
pi_52576352
Heeft ze eigenlijk wel eens ijs gehad Suzanna? Dat kun je ook helemaal verantwoord zelf maken enzo misschien is dat nog leuk (anders wel voor de andere 2)?
pi_52581610
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef Neuk het volgende:

[..]

Oh nee, niets slechts over mijn ostheopaardje Ik vond haar alleen zo alto, maar dat schijnt er bij te horen

voor jezelf en je man trouwens met die kleinste meid van jullie
Ah okee! dan snap ik 't (beetje dan, ik ken haar niet )...
pi_52581622
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef poemojn het volgende:
Heeft ze eigenlijk wel eens ijs gehad Suzanna? Dat kun je ook helemaal verantwoord zelf maken enzo misschien is dat nog leuk (anders wel voor de andere 2)?
Ik heb het nog nooit geprobeerd, ook een beetje uit angst eigenlijk. Maar eigenlijk vind ik het wel een idee hoor, alleen dus beetje bang voor het resultaat (ze kan erg heftig reageren op 'nieuw' eten met kokhalzen) ...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:59:15 #296
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52581720
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Neuk het volgende:
jellyrose, Brent heeft ook zo extreem veel last gehad... Ik ben 4x (of vaker.. vergeten ) bij een ostheopaard geweest. Zij heeft ons beiden erg goed geholpen.
Dank voor de tip We moeten maandag voor het eerst naar het cb en ik neem gewoon alle adviezen/tips van hier mee, ik heb zelf de indruk dat het hem abnormaal veel moeite kost, maar misschien is het ook wel vrij normaal en zie ik beren op de weg die er niet zijn, zeg maar
Red de zeehond!
pi_52586392
Damian heeft al anderhalve dag de standaard melk van nutrilon. Geen krampjes, niet spugen, heeelemaal niks!
Ik geniet zo van mijn mannetje, de laatste weken vind ik hem echt ineens een stuk 'ouder'. Het mopperen is niet meer zo eentonig, het begint echt op een klaagzang te lijken.
En die geluidjes. Bwahh, memememe, mumumu, bruuu (enz.), zo lief. Nu lijkt het net of hij echt terug kletst.
pi_52586463
fijn fijn appelsap !
niet te vroeg juichen misschien... maar toch !!
pi_52587261
super Appelsap!!

Heeft Damian dan N1 of N2?
Meike mag bijna over naar N2, poeh wat gaat het snel zeg!!!
Wij gaan straks even naar een meisje wat 2 maand jonger is als Meike, ben wel benieuwd wat ze daarvan vindt, of ze er uberhaupt iets van vindt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52587507
Hij heeft nog N1. Ik had er bij het kopen niet aan gedacht dat hij over mocht op N2. Dus volgende week wel over op N2. Het gaat inderdaad snel, maar tot nu toe vind ik dat nog niet erg. Ik vind het juist steeds leuker worden.
Damian heeft een nichtje van 2.5 maand ouder en daar reageert hij echt leuk op. Naar lachen, handje vastpakken, aaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')