ff gekeken op loonwijzer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zat op 11 euro nog wat, tot het klere bedrijf failliet ging.![]()
Fles we hebben het erg. [afbeelding]
[..]
Echt niet, via uitzendbureau, kom ik niet boven de 9 euro BRUTO.
Die vaste lasten vallen mij ook vies tegen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kale Kenny is misschien gratis, mijn vaste lasten zijn dat niet
Tja, een kartonnen doos woont zo lastigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig is ze gratis... anders had ik dr zo weggedaan [afbeelding]
Jezus zeg, wat een afleggers....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef covie het volgende:
[..]
ff gekeken op loonwijzer.
Voor 22 jaar is het minimum uurloon 6,98 bruto (incl vakantiegeld)
Oh heb het al berekend, waar ik nu werk verdien ik 7,30 per uur [afbeelding]
bruto...
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Die vaste lasten vallen mij ook vies tegen...![]()
Nou zal je mij absoluut niet horen klagen hoor, want mijn vriendin werkt ook "fulltime"
Ik heb het hier al voorgelegd, maar dan willen ze 200 euro bruto per maand meer gaan betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat een afleggers....![]()
Toen ik nog in een (tomaten)kas rondliep kreeg ik al ¤9/u voor kutkoters aansturen/controleren/ontslaan, etc...![]()
Idem!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteen
En ik leen op hypotheek na, niets. Ik haat schulden.
Tenzij het een grote doos isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, een kartonnen doos woont zo lastig
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteen
En ik leen op hypotheek na, niets. Ik haat schulden.
Hier nu ook een regular?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
een auto is sowieso niet te betalen. EN ik woon ook heel goedkoop
Ik heb nog nooit in schulden gezeten. Ik wil het gewoon niet. Met als gevolg dat een dure auto niet kan. Ik wil nog wel kunnen leven op bourgondische wijzequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef covie het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Hier heeft een collega een auto van ¤13.000 gekocht. Maar ze moest wel iets van ¤10.000 lenen.
Dan denk ik koop dan een wat oudere auto die een stuk goedkoper is.
Dat moet je aan de OP dude vragen. Geen idee wie dat ook alweer isquote:
OA, MPG of eer-ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat moet je aan de OP dude vragen. Geen idee wie dat ook alweer is
ik weet t ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ik wel hor, aan het eind van mn studie. En ik kan je melden dat het gruwelijk ellendig is om nachten wakker te liggen wanneer je toch in hemelsnaamn eindelijk eens je huur kan betalen over de vorige maand, terwijl je al maanden stijf tegen de bodem van je kredietlimiet aan zitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit in schulden gezeten.
Oh nou, eerst maar eens regular wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent nu nog Mild Roast?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, eerst maar eens regular worden
zoiets, oplos, mocca, weet ik hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Kuukske het volgende:
Je bent nu nog Mild Roast?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Hij is bijna dicht eer-ik! Ik ben aan het aftellen!
alleen niemand doet mee![]()
Wie waar wat hoe?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Ik bijna niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik moet bijna werken.
"geen reet op je werk te doen" topic...quote:
ik was effe weg, moet nu weer wat doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Ik heb zat te doen! Bellen, koffie drinken, mezelf krabben, gapen, Fok! en. Ik heb het harstikke druk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
"geen reet op je werk te doen" topic...![]()
ik ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb zat te doen! Bellen, koffie drinken, mezelf krabben, gapen, Fok! en. Ik heb het harstikke druk!![]()
Het geen reet te doen op je werk topic heb ik volgespamt.quote:
anders had je het ook gewoon niet kunnen doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef covie het volgende:
[..]
Het geen reet te doen op je werk topic heb ik volgespamt.
Maar gelukkig heb ik de laatste post niet gedaan dus ik hoefde geen nieuw topic te maken [afbeelding]
Anders had ik een nieuw topic gemaakt en dan als OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
anders had je het ook gewoon niet kunnen doen
Je kent de situatie niet, dus dat begrijp ikquote:
gezien je reactie vermoedde ik dat er iets was waardoor ze niet kon werken ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent de situatie niet, dus dat begrijp ik
Ik heb hele irritante principes, 1 ervan is geen schulden
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
ik moet morgen warempel werken voor m'n geld.
Ik moet helpen verhuizen hier...
Dozen schuiven FTWquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
ik moet morgen warempel werken voor m'n geld.
Ik moet helpen verhuizen hier...
vrij weinig iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dus morgen geen foktijd voor eer-ik...![]()
Pff, werd eens tijd danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Ik ben weer schoon, fris en fruitig.
Hé ik mag niet te vaak hè. Dan gaat het kruimellaagje eraf.quote:
de stekker van de magnetron in het stopcontact douwen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de diner voorbereidingen eens starten. Tot later.
mazzelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Suc6 OA, ik ga naar huis.
Ben benieuwd wat daar moeilijk aan moet zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef OA het volgende:
Mooi, ik moet het volgende gaan coördineren:Import per luchtvracht vanuit VS Export zeevracht naar Brazilië Import zeevracht vanuit Z-Korea...
Nog nooit gedaan, maar we zullen zien hoe het loopt...![]()
Ik wil ook!!!quote:
ja, hier ook alquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef covie het volgende:
En ja hoor..........
Het is weer 5 uur geweest dus iedereen begint te bellen [afbeelding]
Inderdaad nu zit ik dus al 18 minuten over te werken terwijl ik geen zak doe de hele dag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, hier ook al
Het is hier altijd een soort van druk rond half 5, terwijl je de rest van de dag geen fuck doet
nog 10 minutenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Mijn hele avond loopt in de soep ik heb niet eens tijd om te koken en nu zelfs niet meer om af te halen [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef covie het volgende:
[..]
Inderdaad nu zit ik dus al 18 minuten over te werken terwijl ik geen zak doe de hele dag.
Niet dat mijn baas dat uit maakt ik krijg toch geen overuren betaald.
Ze zeiden om 5 over 5 over 5 minuten bekl ik je terug
Precies nadat ik op invoeren klikte belden ze terug dus ik kan gaan!quote:
ik doe dat ook nooit iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
kan beter. gister feestje gehad en vandaag vroeg op moeten staan. Maarja dat hoort er bij. Ik ga m'n sociale leven niet opgeven voor m'n werk![]()
Ohja! Hoe dat zo??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik doe dat ook nooit idd
Het gebeurde mij dan ook geregeld dat ik brak bij de TNT bezig was, maar dat zal me niet meer gebeuren, werk niet meer voor TNT
gewoon, heb ontslag genomen.quote:
ik ga vrijdag zuipen, en zaterdag is er een strandfeest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Nee, ik kan niet echt iets plannen.. maar dat ligt nogal complicated
Ik zie wel waar ik land
ik moet nog 2 dagen 'werken'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
Weekend. Bijna. Lekker rusten en een ritje naar de schoonouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |