Okquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
verkeerde TT![]()
moet zijn: DCCCLXXXIX
En de OP is ook weer aangepast.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef knars het volgende:
tommy boy?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Sunchaser?
de dames Pussycat heetten voor hun trouwen ook allemaal Kowalczyk (wat trouwens een van de meest voorkomende Poolse namen schijnt te zijn, dus geen familie)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Zelfde achternaam?
Lord Suggs, naar ik vermeen. Of ben ik nu enkel in de war met Screaming Lord Sutch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:46 schreef bartrid het volgende:
dat is Suggs meen ik maar wat die adelijke titel dan is, geen idee
Primaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:12 schreef belsen het volgende:Andy Kaufman - A song for you Ernie - Zacht liedje Blur - Song 2 Bernadette - Sing me a song Bram Vermeulen - Klein liedje Tim Buckley - Song to the siren Sting - This cowboy song Zita Swoon - Song for a dead singer Acda en de Munnik - Mooi liedje Niet Uit Het Raam - Dit is dan een liedje Nick Drake - Cello song Solo - Songs and sounds Ome Joop - Lied voor de vrijgezellen Bob Marley - Redemption song Urbanus - Plezant liedje voor Lud
Goede vraag en een verrassend antwoord, heb me gisteravond suf zitten denken waar de link lag...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef ranja het volgende:
De dames Pussycat heetten voor hun trouwen ook allemaal Kowalczyk (wat trouwens een van de meest voorkomende Poolse namen schijnt te zijn, dus geen familie)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:04 schreef peaceman het volgende:
& the Pigeons?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:14 schreef peaceman het volgende:
Heideroosjes
quote:De Limburgse punkband Heideroosjes komt met een eigen condoom. In totaal worden tienduizend rubbertjes uitgedeeld op het muziekfestival Lowlands, tijdens concerten en in platenzaken, melden de muzikanten vandaag op hun website.
Met de ludieke actie willen de Heideroosjes aandacht genereren voor hun 'Battle of the sexes tour' in december. Tijdens de toer gaan vier bands, die bestaan uit mannen en vrouwen, de strijd met elkaar aan. Naast de Heideroosjes doen Malle Pietje & the Bimbo's en The Riplets mee.
Ook wil de band met de condooms publiciteit genereren voor Youth Incentives. Deze Nederlandse organisatie maakt zich wereldwijd sterk voor gelijke rechten tussen mannen en vrouwen, vooral op seksueel gebied.
Lowlands vindt plaats op 17, 18 en 19 augustus.
Wist ik niet, sorryquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef belsen het volgende:Trafassi - Wasmasjien Ernie - Zoek de zeep The Bees - Wash in the rain The Monkees - D.W. Washburn Mando Diao - Clean town The Jam - Mr. Clean The Beatles - She came in to the bathroom window Absynth Minded - Wash André van Duin - Samen in bad (ja gezellig is dat) The Beat - Mirror in the bathroom
Volgens mij is er onlangs nog zo'n soort vraag geweest, maar da net iets anders... Van bukgeit.
Precies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Clous van mechelen?
Om volledig te zijn: Rick Dees & His Cast Of Idiotsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Mark het volgende:
Disco Duck van Rick Dees?
Geen metalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:56 schreef belsen het volgende:
Harrie de harige aap van 't Cocktail Trio, dus.
Anthrax?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef knars het volgende:
Nee, die oer-grungers die je laatst al eens ergens anders noemde![]()
Close, but no cigarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef MadMaster het volgende:
De Screaming Monkeys (= brulapen, als een soort van vervolgvraag)?
Daar had ik een heel ander beeld bij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:43 schreef Berkery het volgende:
Screaming trees dan?
Welk nummer?quote:Oh, don't it hurt deep inside
To see someone do something to her
Oh, don't it pain to see someone cry
Oh, especially when someone is her
Enjoy the silence van Depeche Mode.quote:
Dat was mijn vraag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Silence is golden van the Tremeloes
quote:Give me release
Witness me
I am outside
Give me peace
Heaven holds a sense of wonder
And I wanted to believe
That I'd get caught up
When the rage in me subsides
Ik had een lange lunchquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Welkom bij de vrijdagmiddag-stilte...
MadMaster +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Het is zo te zien gedaan met de 'Silence' van Delerium...
Exact, het label van DJ Zki & Dobre.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:39 schreef belsen het volgende:
Het Fresh Fruit logo was een parodie op dat Delmonte logo.
Ja hoor. Of DJ Dzi & Dobre, Fresh Tunes #1, etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
goodmen
jark prongo
klatsch!
chocolate puma
rene & gaston
zoiets?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef belsen het volgende:Give it up (The Good Men) Damn woman (The Good Men) Oh boy! (Klatsch!) I wanna be U (Chocolat Puma) Una paloma blanca (George Baker in de remix)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hocus Pocus
Wax Attack
en natuurlijk Doop
wie begon er met flauwe vrijdag vragen....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Mark het volgende:
Laten jullie het even weten als jullie klaar zijn en wij weer mee mogen doen?
Goed! belsen +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:27 schreef belsen het volgende:Doop - Doop Doop - Ridin' Hocus Pocus - Here's Johnny
Waarom, waarom, waarom FreshFruit vragen stellen wanneer ik er niet benquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft dit nu weer met muziek te maken?
Geen fan van de Screaming Trees, begrijp ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:27 schreef ranja het volgende:
[..]
wie begon er met flauwe vrijdag vragen....
En anders dit alleraardigste onbekende bandje welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft dit nu weer met muziek te maken?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ltj bukem?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
klubbheads
boozywoozy
en ze hebben remixen gemaakt onder de naam K & A
nakatomi en lick ook nog zelfsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Vengaboys
LA Style
Had te vroeg gedrukt...
Ik ben maar een clown.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij was maar een clown?
belsen +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef belsen het volgende:
Monica van Circus Custers.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:
Patty Griffin - Trapeze
Malcolm Middleton - Crappo the Clown
The Decemberists - The Gymnast, High Above The Ground
Ben Folds Five - One Angry Dwarf And 200 Solemn Faces
Spinvis - Goochelaars & Geesten
Patti Smith - Horses
Mauro - Skytiger
David Bowie - Joe the Lion
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:03 schreef ranja het volgende:
Mud - Tigerfeet
BZN - The Clown
Toy Dolls - Nelly the Elephant
Gino Vanelli - White Horses
Tightfit - The Lion Sleeps Tonight
The Prodigy - Spitfire
Softcell - Sexdwarf (maar dan zonder sex behalve in de woonwagen buiten de voorstelling)
Pixies - Monkey Gone to Heaven
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
u2 - Who's Gonna Ride Your Wild Horses
smokey robinson - tears of a clown
prodigy - spitfire
bob marley - iron lion zion
johnny cash - i walk the line
radiohead - knives out
randy newman - short people
bush - swallow (het zwaard)
Benieuwd wat dat voor act isquote:
Bright Eyes is dan niet goed zeker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:08 schreef methodmich het volgende:
Van welke band kennen we Jeremy Barnes, de mannelijke helft van A Hawk And A Hacksaw beter?
Ik doel dus op een band waar hij in zat en niet op acts waar hij mee hielp.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:17 schreef bigshadow het volgende:
Neutral milk hotel, en nu ga ik even douchen! Brb
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:17 schreef bigshadow het volgende:
Brb
Lijkt mij een appeltje-eitje, eik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:49 schreef Mark het volgende:
Als je nou gevraagd had naar Fok of Seagulls ofzo
Leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef belsen het volgende:
Mag ik de namen van twee fokkers die in de band Be Right Back spelen?
Da's omdat 'ie nu SgtPrepper heetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik zie prep2fight niet vaak meer posten
ha, ik dacht dat je in een creatieve mood wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's omdat 'ie nu SgtPrepper heet![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:18 schreef cafca het volgende:
Our Lady Peace?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmm, een weinig herkenbaar/onderscheidbaar van willekeurig indiebandje
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sgt Prepper en BeRightBack
daar zouden er meer van op Lowlands moeten staan... dat 'overal' valt namelijk vaak nog al tegen... (lees: Amsterdam). en liever wat goeds uit Nederland dan het zoveelste emo/indie bandje uit Engelandquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
degene die bovenaan het reservelijstje -met nederlandse bands die je het hele jaar al overal kunt zien- staat?
Okquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
pff
poginkje:
meindert talma & the negroes - kriebelvisje
de kift - koper (vanwege jubileum)
bong ra - soldaat van oranje
the nits - alankomaat
thc - artikel 140
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:59 schreef bukgeit het volgende:
Toch maar even passen.
v=mquote:Onder de naam(van
) verzamelt in 1965 een groep jongeren zich rond student-activist Roel van Duyn. Ze komen wekelijks samen op het Amsterdamse Spui voor happenings rond antirookmagiër Robert Jasper Grootveld. Met ludieke, alternatieve plannen laten Van Duyn en de
van zich horen. Het meest bekende plan is de witte fiets, die overal in Amsterdam verspreid zou moeten staan voor gemeenschappelijk gebruik. Provocerende acties, zoals de rookbommen tijdens het huwelijk van prinses Beatrix met de Duitse Claus in maart 1966, veroorzaken hevige rellen met de politie. Bij de Amsterdamse gemeenteraadsverkiezingen in datzelfde jaar krijgt de groep een zetel, maar kort daarop houden de
het voor gezien.
cafca +1quote:
Nee, later, en meer punkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:36 schreef peaceman het volgende:
q65?
Dacht ik welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef belsen het volgende:
Ivy Green, zag ik al bij de eerste foto.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:48 schreef Berkery het volgende:
Gone green dan.
En de rest ging door als Farmer John.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:52 schreef Mark het volgende:
Of Former Green?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:22 schreef methodmich het volgende:
Beth Ditto?
quote:Of zo'n andere dikke dame.
bartrid + 1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:26 schreef bartrid het volgende:
Mama Cass
Die heb ik een tijd geleden nog gevraagd
quote:And I know inside you care
So get down, down here beside me
Oh you aint going nowhere
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:28 schreef Gambolputty het volgende:
Ik struikelde op zoek naar een interview met Hugh Laurie gisteren hier op:
http://www.youtube.com/watch?v=iYNtIFMoyDY
Laurie in Da Dr House
Idem, dacht al aan diverse andere nummers, en vergeet ik dezequote:
Ik moet ook meteen weer denken aan http://www.youtube.com/watch?v=7_rBidCkJxoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:28 schreef Gambolputty het volgende:
Ik struikelde op zoek naar een interview met Hugh Laurie gisteren hier op:
http://www.youtube.com/watch?v=iYNtIFMoyDY
Laurie in Da Dr House
quote:If Iggy Pop is the godfather of punk, then the godfather of hardcore would have to be![]()
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
glen danzig ?
Ja dat was een hint, die waren niet voor jou bedoeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:12 schreef knars het volgende:
ah, vandaar de sXe xxxjes. Maar geen idee.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef knars het volgende:
...heb ik net de scheidingspapieren ondertekend, krijg je dit![]()
Namens Bartrid:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:22 schreef Berkery het volgende:
MacKaye
quote:Begin '77 wordt de formatie Sheep opgericht, welke naam al snel verandert in, naar een term uit de statistiek. Onbetwiste leider, tekstschrijver, componist en sinds "
" ook producer is
, een afgestudeerde psycholoog die de groep gebruikt als vehikel voor zijn hang naar aandacht voor zijn persoon en het rationaliseren van zijn angst voor eenzaamheid en krankzinnigheid. In zijn teksten, vooral op de albums "
" en "
", bekijkt hij de wereld door een visooglens: alles wat dichtbij is lijkt op zijn neus te zitten en voor wat verder ligt is de langste arm te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |