Speedy is niet zo Speedy vandaagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:26 schreef JortK het volgende:
Nieuwe omdat Speedy er natuurlijk weer te lang over deed
http://www.iptools.com/dnstools.php?tool=spam_db&user_data=195.225.177.136&submit=Checkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Speedy is niet zo Speedy vandaag.
Anway ik wou jullie gaan vragen of 195.225.177.136 jullie iets zegt als IP. Kom ik er net achter dat het een ordinaire spam bot is dus laat maar.
En alleen spamhaus doet hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.iptools.com/dnstools.php?tool=spam_db&user_data=195.225.177.136&submit=Check
"Those are hughe. That is what she said!"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:42 schreef mschol het volgende:
feit: WoW spelers hebben geen leven.
bewijs:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/91094.html
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/53476.html
Ja maar besteedt je tijd dan nuttigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
"Those are hughe. That is what she said!"![]()
![]()
"I have no life!"
"Lets go raid!"
"L O L"
Ow en wij wowers hebben te veel tijd idd.
Comedy is nuttigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar besteedt je tijd dan nuttig
quote:ATTENTION: SIR/MADAM,
I work as an Accountant with The Barclays
Bank.(UK) Overseas Office.While conducting
internal audit on a recent trip to the Bank
offices in Buluwayo, Zimbabwe, an African nation,
I came across a dormant account with a hefty
balance. All attempts to get a living relative have
not been successful and by April nothing could be
done anymore in this regards as it would have been
over 18 years of no one coming forward. All the
money in the account $14.6 Million Dollars i have
spoken at great lengths with the solicitor, who
drafted the Will, and the Executor of the Deceased
Estate. We are looking for someone whose
Company/Name or rather someone with a bank
account that can receive this money. You would
be made the "Beneficiary" under the terms of the
will. After all the necessary documentations,
attestations and legal formalities, that sum would
be paid to you as the entitled beneficiary and you
in turn would take your agreed percentage and
assign the rest to us.I can be reached at
--knip--
. I look
forward to hearing from you.
Warm Regards,
P.J WALLACE.
Ja soms lach ik mezelf ook helemaal doodquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:36 schreef mschol het volgende:
ze blijven grappig die spam mailtjes...
[..]
Doorsturen naar Barclays met de melding dat je niet gediend bent van die spam mails...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:36 schreef mschol het volgende:
ze blijven grappig die spam mailtjes...
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doorsturen naar Barclays met de melding dat je niet gediend bent van die spam mails...
http://www.barclays.co.uk/contact_us/quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doorsturen naar Barclays met de melding dat je niet gediend bent van die spam mails...
To bad:quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.barclays.co.uk/contact_us/
welke zal ik nemen?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:15 schreef JortK het volgende:
[..]
To bad:
http://www.personal.barclays.co.uk/BRC1/jsp/brccontrol?site=pfs&task=channelgroup&value=3655
Gewoon dom mailen en heel boos gaan doen. Heb ik laatste met een huisgenoot gedaan. Kreeg zon msn check mailtje van hem dus stuurde terug dat hij opmoest rotten met ze spam. En toen ging hij over de zeik dat hij niks gestuurd had en dat ik normaal moest doenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon dom mailen en heel boos gaan doen. Heb ik laatste met een huisgenoot gedaan. Kreeg zon msn check mailtje van hem dus stuurde terug dat hij opmoest rotten met ze spam. En toen ging hij over de zeik dat hij niks gestuurd had en dat ik normaal moest doen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:32 schreef Geqxon het volgende:
Verbazingwekkend. De draadloze verbinding naar mijn Windows Media Center bakje ging altijd met ongeveer 1200 kilobyte / sec, niet slechts voor een computer die een verdieping lager tien meter verderop staat.
Vandaag heb ik hem ivm. de schoonmaak in de woonkamer compleet losgekoppeld, terugzet, aangeslingerd, en gelijk maar een leuke film erop gezet. Gaat dat opeens met 2500 / 2600 kilobyte / sec! En dat met een standaard Asus WL-138G en Linksys WAG200G, beide met standaard antenne's..
Het leuke hieraan: Hierdoor lukt het mij nu prima om de in MPEG2 opgenomen TV-fragementen (9-10 megabit / sec) over het netwerk te streamen naar mijn vaste desktop-PC. Mooi
Tuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef phluphy het volgende:
Oeh wat is het hier stil.![]()
Alles wel goed met jullie?![]()
Kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Wat zal ik zeggen. Standaard doordeweeks dagje.
Jij ook droom zachtquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef phluphy het volgende:
Slaap lekker, droom zacht.![]()
Harry, bij jou ook alles o.k.?
Probleem is dat die foto's met de zelfde telefoon zijn gemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:56 schreef phluphy het volgende:
Jammer van het filmpje, Harry. Heb je ook geen foto's gemaakt?
Ga je nog een topic openen in K&W over je nieuwe huissie?
Oh, en goedemorgen natuurlijk. Ik ben vannacht eindelijk eens niet geprikt!![]()
(door de muggen)
Ja echt wel, er zit een huiskamer, een slaapkamer, een gang, douche/toilet en berg hokje inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:08 schreef phluphy het volgende:
Leuke ruimte ! Heerlijk ook, die deuren naar buiten.![]()
Is het nieuwbouw?![]()
![]()
En wie is die man die ik op enkele foto's zie?![]()
Ja best wel, gezien de ruimte en dat er standaaard al gordijnen, keukentje (met kookplaten en koelkast, niet naar mijn keuze), vloer, keuken blad, kastjes allemaal naar mijn keuze inzittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:24 schreef phluphy het volgende:
Top! Super, zo'n project. (Wat mooi toch, dat er nog steeds mensen zijn die zich inzetten om dit te realiseren).![]()
Wat een mazzel dat je daar kunt gaan wonen! En zo'n kippe-endje verhuizen is ook wel luxe btw!
Wordt je al erg ongeduldig om die 6-8 weken nog af te wachten? En weet je al hoe je het gaat inrichten en zo?
Hoeveel pc's etc. komen er eigenlijk te staan?![]()
Yeah echt wel, straks 2 persoon bedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:50 schreef phluphy het volgende:
Ach, 6-8 weken zijn zo om. Maar de opwinding zal blijven, jullie (jij en je vriendin) hebben heel wat in te halen, niet?![]()
![]()
Bedoelt ge een mensch of een pc?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef Geqxon het volgende:
Wyri, toevallig nog een plekje vrij voor één meer?
Een heel lief klein jongetje waar je totaal geen last van hebt. Wat niet midden in de nacht meisjes naar huis brengt, geen bier drinkt, geen overlast veroorzaakt en 24/7 slechts 70 watt van de stroomrekening trekt.quote:
Zie comment op flurryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef Geqxon het volgende:
Wyri, toevallig nog een plekje vrij voor één meer?
Normaal niet zo, maarja me telefoon zit ook aan een meter arm vastquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef phluphy het volgende:
En of je waggelt!![]()
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat worden!
Mensch alleen als je een stelletje bent of als je beneden wilt (moet je wel in aanmerking komenquote:
Die oogjes staan nog niet zielig genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een heel lief klein jongetje waar je totaal geen last van hebt. Wat niet midden in de nacht meisjes naar huis brengt, geen bier drinkt, geen overlast veroorzaakt en 24/7 slechts 70 watt van de stroomrekening trekt.
[afbeelding]
AHHHHHHHquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Geqxon het volgende:
Een heel lief klein jongetje waar je totaal geen last van hebt. Wat niet midden in de nacht meisjes naar huis brengt, geen bier drinkt, geen overlast veroorzaakt en 24/7 slechts 70 watt van de stroomrekening trekt.
Wie, ik??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
AHHHHHHH* smelt *
Kom bij mij ! Kom bij mij !
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Geqxon het volgende:
Wie, ik??
Ah de kracht van puppy ogen tegen vrouwenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
AHHHHHHH* smelt *
Kom bij mij ! Kom bij mij !
Nee die pupquote:
Haha je was me net te snel afquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen als je net zoveel haar hebt en net zulke lieve oogjes!
Donkerbruine ogen en haar tot aan mijn schouders. Trouw met me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen als je net zoveel haar hebt en net zulke lieve oogjes!
Je komt te laat, iemand was je voor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:49 schreef Geqxon het volgende:
Donkerbruine ogen en haar tot aan mijn schouders. Trouw met me.
Haha ik zat er op te wachtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je komt te laat, iemand was je voor!
Geen ruimte voor een tweede liefde in je leven?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je komt te laat, iemand was je voor!
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:17 schreef Geqxon het volgende:
Geen ruimte voor een tweede liefde in je leven?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Mijn hart is groot genoeg!
![]()
Maar mijn lijf te klein!![]()
![]()
Stapelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Mijn hart is groot genoeg!
![]()
Maar mijn lijf te klein!![]()
![]()
Maar Geqxon niet (gok ik zo)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:22 schreef phluphy het volgende:
Oi ! Ik dacht meer aan iets platonisch.![]()
Geen Nokia hier, gelukkig maar, zo te zien!
Ik ben zelf zo enorm onzeker op dat vlak, dat het de eerste vijf maanden vrij platonisch zal zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar Geqxon niet (gok ik zo).
Hehe ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo enorm onzeker op dat vlak, dat het de eerste vijf maanden vrij platonisch zal zijn.
Bankafschriften.
Ach wat is druk... ik zit voor me werk de hele dag door het hele land (consultantquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:29 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat veel mannen onnodig onzeker zijn. Heus!![]()
Maar ik weet hoe moeilijk het is ze daarvan te overtuigen.![]()
JortKBen je druk? We "zien" je alleen af en toe eens voorbij waaien, and that's all!
Nee hoor ik heb een heel beschaafd lief meisjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:58 schreef Geqxon het volgende:
Jort Kelder is dan ook een enorme playboy, getuige zijn user-icon.
Vrouwen===Moeilijk Peilbaar && Mafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:40 schreef JortK het volgende:
En wat betreft dat onzeker zijn: Niet doen, vrouwen houden van een praatje... want vrouwen houden van aandacht
* JortK heeft er zelf namelijk nooit moeite mee om een gesprek aan te knopen
Vrouwen net zo hard denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:29 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat veel mannen onnodig onzeker zijn. Heus!![]()
Maar ik weet hoe moeilijk het is ze daarvan te overtuigen.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik probeer laatst wat bij een kassameisje uit. Vond ze niet zo leuk.
Terwijl ze druk bezig was alles te scannen complimenteerde ik haar op haar vlugge handenwerk.
En je vriendin, moet die er ook om lachen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik altijd doe ik de kroeg: Als een grietje met dr 06 in dr handen zit te pielen... kom ik: "Ja schrijf maar gelijk op: 06..13..47..**..**"
En veel vrouwen moeten er om lachen
Tsja sommige dingen moet je ook niet proberenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik probeer laatst wat bij een kassameisje uit. Vond ze niet zo leuk.
Terwijl ze druk bezig was alles te scannen complimenteerde ik haar op haar vlugge handenwerk.
* WyriHaximus weet bijna wel zeker dat het ook een stukje uitstraling isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik altijd doe ik de kroeg: Als een grietje met dr 06 in dr handen zit te pielen... kom ik: "Ja schrijf maar gelijk op: 06..13..47..**..**"
En veel vrouwen moeten er om lachen
Mijn vriendin gaat nooit mee als ik ga stappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En je vriendin, moet die er ook om lachen?
LOL dat zeggen mijn vrienden ook allemaal dat ik zo'n gladde prater ben... ik vind het bijvoorbeeld ook leuk als me maten zeggen van 'He die is lekker!' om er op af te stappen en een praatje te maken, en dan zeg ik tegen die griet: 'Me maten vinden je allemaal zo lekker, om ze te dissen geef me een kus op me wang'... en dan doet zon griet dat en dan zie me maten :quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:
Hmz ja, die JortK lijkt me inderdaad best een gladde prater. Die moet je altijd goed in de gaten houden.![]()
Je hebt helemaal gelijk dat de media een boel verziekt, Harry. Het maakt mensen onzeker, ontevreden en ongelukkig. En dat alles om commerciele redenen. Bah!
Een bierbuikje is lekker zacht, en een bril is toch niets mis mee? Vind ik overigens meestal wel leuk. Maar puntje bij paaltje gaat het toch om de ogen die erachter zitten, en nog meer om de ziel die achter de ogen schuil gaat.![]()
Oeps, het wordt wel een erg R&P achtig onderwerp nu...
Ik zal deze week nog wel eens langskomen op IRC.![]()
Geqxon, wat een hilarisch verhaal.Misschien voelde de kassadame zich alleen ongemakkelijk bij je opmerking en wist te zich geen houding te geven. Misschien vond ze het stiekum best leuk.
![]()
ayequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:
Hmz ja, die JortK lijkt me inderdaad best een gladde prater. Die moet je altijd goed in de gaten houden.![]()
Precies en dat zie je dus nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:
Je hebt helemaal gelijk dat de media een boel verziekt, Harry. Het maakt mensen onzeker, ontevreden en ongelukkig. En dat alles om commerciele redenen. Bah!
Een bierbuikje is lekker zacht, en een bril is toch niets mis mee? Vind ik overigens meestal wel leuk. Maar puntje bij paaltje gaat het toch om de ogen die erachter zitten, en nog meer om de ziel die achter de ogen schuil gaat.![]()
Is niet erg toch? Het is DIG slow chat (nerd slow chat) en zolang we die link er in houden zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:Oeps, het wordt wel een erg R&P achtig onderwerp nu...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:Ik zal deze week nog wel eens langskomen op IRC.![]()
* WyriHaximus mompelt iets over moeilijk te peilen en mafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:Geqxon, wat een hilarisch verhaal.Misschien voelde de kassadame zich alleen ongemakkelijk bij je opmerking en wist te zich geen houding te geven. Misschien vond ze het stiekum best leuk.
![]()
Jammer dat je me nog nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef phluphy het volgende:
Dat past allemaal helemaal in het plaatje dat ik van je had.![]()
Klopt en glad jakker is wat over dreven maar het standaard ik zie er goed uit type meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Jammer dat je me nog nooit gezien hebt
Maar Wyri heeft me ooit gezien
Reuqest by PM... en alleen lieve phlur mag hem zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt en glad jakker is wat over dreven maar het standaard ik zie er goed uit type meer(niet slecht bedoelt). JortK is vast niet de minste om hem ff te showen als je langs komt
.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Reuqest by PM... en alleen lieve phlur mag hem zien![]()
om "hem" te showen? Pardon?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt en glad jakker is wat over dreven maar het standaard ik zie er goed uit type meer(niet slecht bedoelt). JortK is vast niet de minste om hem ff te showen als je langs komt
.
Hier weer.... que?????????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Reuqest by PM... en alleen lieve phlur mag hem zien![]()
En dan zeggen ze dan mannen een dirty mind hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
om "hem" te showen? Pardon?Ik hoef zijn "hem" niet te zien!
He je was in eens wegquote:
Ik heb trouwens wel goed geslapen hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef phluphy het volgende:
Ik hoop dat ik morgen hoor/lees dat iedereen lekker geslapen heeft!
Dus!
![]()
![]()
Auto van de zaak heerscht... nooit meer nat door de regenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:39 schreef Geqxon het volgende:
Jep, hier ook!
Zometeen wel door de regen, bah.
Ik heb mijn scooter met 85 km/h tegen een auto aangeklaptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:49 schreef Geqxon het volgende:
Een brommer die 4 cent per kilometer doet is ook fijn.
Het enige nadeel is dat er op mijn stoel nu wel een enorme butt-print zit.
Jij had een scooter die 85 ging??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb mijn scooter met 85 km/h tegen een auto aangeklapt![]()
Alleen die debiele bijtelling.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Auto van de zaak heerscht... nooit meer nat door de regen
Ja ik had een scooter die 85 gingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij had een scooter die 85 ging??
Ik ben laatst nog met een vaartje van 40 over het asfalt geschuurd. Geen schade.
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen die debiele bijtelling.![]()
Nu vind ik je niet stoer meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik had een scooter die 85 ging [afbeelding]
Hij ging eerst 110, maar dat mocht niet van me vader
[afbeelding]
Maar dan zonder spiegels
Ach wat mij betreft is het het waardquote:
Honda MB?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja sorry... maar ik heb ook nog een MB gehad![]()
Heel vetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat aan een immi Dax met een 140cc blok te denken. Op motorkenteken uiteraard.
Ja ach ik zou eerst je auto halen.. die kun je van meer mensen lenen dus ben je al gelijk een stuk mobielerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Het rijbewijs is meer het probleem. Vorig jaar september ben ik 18 geworden, met de plannen om rond mei aan het motorrijbewijs te beginnen. Jammer voor mij heb ik het veel te druk gehad, en ga ik nu eerst maar eens aan een autorijbewijs beginnen.
Miscchien een toffe Daf YA126 kopen. Past nog net binnen het kleine rijbewijs.
Ik heb de luxe van een leuke sedan voor de deur. Die ik mag pakken wanneer ik wil.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach ik zou eerst je auto halen.. die kun je van meer mensen lenen dus ben je al gelijk een stuk mobieler
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:32 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens wel goed geslapen hoor
Ik heb maar 4 uurtjes geslapen. Ik bleef maar klaarwakker, tot een uur of 3.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:39 schreef Geqxon het volgende:
Jep, hier ook!
Hoe komt dat... toch niet weer muggen hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb maar 4 uurtjes geslapen. Ik bleef maar klaarwakker, tot een uur of 3.![]()
Nerd!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef phluphy het volgende:
Ik was gewoon klaar wakker. Ik snap het ook niet.![]()
Voelde me wel moe, maar ik viel gewoon niet in slaap. Misschien te lang gecomputerd?!![]()
Je zat niet verliefd en dromerig aan Bertje te denken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef phluphy het volgende:
Ik was gewoon klaar wakker. Ik snap het ook niet.![]()
Voelde me wel moe, maar ik viel gewoon niet in slaap. Misschien te lang gecomputerd?!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Geqxon het volgende:Je zat niet verliefd en dromerig aan Bertje te denken?
Phlur is alleen verliefd op mij natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Niet als uitlachen, maar vind het erg leuk bedacht!
Het had gekund natuurlijk, maar toch was het niet zo.![]()
Verliefd nog wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Phlur is alleen verliefd op mij natuurlijk
Sorry phlurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef phluphy het volgende:
Verliefd nog wel!![]()
![]()
Ik weet nergens van. [afbeelding]
Daar durf ik niet heenquote:
Ahhhh.quote:
Wat klink je volwassenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahhhh.![]()
Je bent nog zo jong, het komt allemaal goed! Je hebt nog een heerlijk lang leven voor je, om van gevoelens te gaan genieten!![]()
What's in a name?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef Geqxon het volgende:
Esther. Ik had vroeger een lief klein vriendinnetje, en haar zus heette Esther.
Toen al droomde ik van Esthers.
Whatever, maar ik heb wel gelijk!quote:
quote:Je zit hier wel tussen jongeren hoor
Die is denk ik aan het werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
En waar hangt Sir Harry eigenlijk uit.![]()
Ik begin ongerust te worden.![]()
Komop Sir Harry! Deze dag is al bijna half voorbij! Hang in there!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een warez-monkey ben.
En dat houd in?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een warez-monkey ben.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=warez+monkeyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Van half september vorig jaar tot nu ietsiepietsie veel gedownload
daar val ik dan niet eens onderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=warez+monkey
Een driewerf *hoera*hoera*hoera*.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:14 schreef Geqxon het volgende:
Om Geqxons dagboek wat betreft kassadames up te daten: I DID IT!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
Bij het tanken mijn bromfietscertificaat ingeleverd, waarna ze zei dat ze mijn pasfoto zo schattig vond.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Een driewerf *hoera*hoera*hoera*.
Wat heb je eigenlijk precies gedaan?
Tsssssk. Patser!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Bij het tanken mijn bromfietscertificaat ingeleverd, waarna ze zei dat ze mijn pasfoto zo schattig vond.
Pasfoto anno 2003 overigens.
Ik ben wat voorzichtig met het - plaatsen - van - foto'squote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tsssssk. Patser!![]()
![]()
Maar wel leuk voor je Krijgen wij die schattige foto ook nog te zien?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtig met het - plaatsen - van - foto's
Ik gaat ook zo hoor, want het is al weer laatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef phluphy het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot!![]()
Hopelijk gaat het gewoon lukken dit keer.
Welterusten!
Nee zwaar kut ...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef phluphy het volgende:
Ik hoop dat ik morgen hoor/lees dat iedereen lekker geslapen heeft!
Dus!
![]()
![]()
Echt wel ook die afleveringquote:
Ben de heledag eingelijk al sinds ons gesprek gister straal saggereinig en daardoor ook kut geslapen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
Ik fok ook op me werkquote:
Trustequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef phluphy het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot!![]()
Hopelijk gaat het gewoon lukken dit keer.
Welterusten!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik gaat ook zo hoor, want het is al weer laat
Vrouwen die midden in de nacht bellenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik 3 uur. Was toen ik thuis kwam gelijk gaan maffen dus had er toen al 4 uur opzitten toen me vriendin me ongerust wakker belde
.
Walgelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrouwen die midden in de nacht ongerust bellen
Was om 10 uur savonds, ik lag al sinds 6 uur toen ik thuis kwam te maffenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrouwen die midden in de nacht bellen
Nou en! Je sliep, en je heeft je wakker gemaakt. Dat mogen vrouwen niet!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was om 10 uur savonds, ik lag al sinds 6 uur toen ik thuis kwam te maffen.
Ook als het een lekker mokkel is dat wil neuken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou en! Je sliep, en je heeft je wakker gemaakt. Dat mogen vrouwen niet!
Nou eh, ja eh... zeg......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ook als het een lekker mokkel is dat wil neuken?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou eh, ja eh... zeg......
Ja dan wel.
En daarom is ze ongerustquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ook als het een lekker mokkel is dat wil neuken?
Nee het ging om wanneer je een man wakker mag makenquote:
Net aan zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee het ging om wanneer je een man wakker mag maken.
Ze was ongerust omdat ik al een dag geen teken van leven had gegeven.
Er gaan wel wat belletjes rinkelen als iemand die normaal altijd online is, altijd reageerd op smsjes etc dat in eens allemaal niet meer doetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Net aan zeker
Mijn vriendin is blij als ze een dga niets van me hoort
Stom van je, je hebt haar laten wennen aan goede communicatie!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Er gaan wel wat belletjes rinkelen als iemand die normaal altijd online is, altijd reageerd op smsjes etc dat in eens allemaal niet meer doet.
haha zo kan je het ook bekijken jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stom van je, je hebt haar laten wennen aan goede communicatie!
WoW marathon zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha zo kan je het ook bekijken ja.
* ]WyriHaximus gooit maar ff een kilo viergroeten stamppot in de magno[/me]
[me= WyriHaximus leeft al sinds dinsdag avond op energy drink, bier en water
Op het LowLands-terrein vermoed ik van welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Geqxon het volgende:
Energydrink, bier en water op je werk??
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Geqxon het volgende:
Energydrink, bier en water op je werk??
Als dat mag ga ik me kinderen nummeren 0x0, 0x1, 0x2 etc etc niet goed echt niet goed xD! Straks word het voor hoer uitgemaakt omdat iedereen het gebruiktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef JortK het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)paar_noemt_baby.html
Ik niet want dan ga ik destructieve dingen bouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK drinkt altijd op zijn werk bier
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:59 schreef Geqxon het volgende:
Dan zou ik mijn kind de naam Razor1911 en Fairlight (initialen: RZR en FLT) noemen.
mocht je hertrouwen wordt het zeker 1x0, 1x1, 1x2, 1x3 etc... ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als dat mag ga ik me kinderen nummeren 0x0, 0x1, 0x2 etc etc niet goed echt niet goed xD! Straks word het voor hoer uitgemaakt omdat iedereen het gebruikt![]()
Yup en alle bastaards worden -1x0 etcquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mocht je hertrouwen wordt het zeker 1x0, 1x1, 1x2, 1x3 etc... ?
En wat doe je met incest? Neefs die met nichten trouwen? Broers met zussen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup en alle bastaards worden -1x0 etc
Die ouders worden gewoon afgeschotenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat doe je met incest? Neefs die met nichten trouwen? Broers met zussen?
Inbred FTW.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die ouders worden gewoon afgeschoten![]()
Toevallig ook Simpsons the movie gezien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[[url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/dd/Cletus.gif]afbeelding][/url]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aye afgelopen vrijdag alquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toevallig ook Simpsons the movie gezien?
Six generations of inbred.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
aye afgelopen vrijdag alErg tof
!
Ik ben nog steeds druk hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef phluphy het volgende:
Jullie waren weer lekker bezig vanmorgen.![]()
Ik kon niet FOK!ken, was druk.![]()
Nu klaar.![]()
quote:
Ah zo vond het al zo rustig hierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef phluphy het volgende:
Jullie waren weer lekker bezig vanmorgen.![]()
Ik kon niet FOK!ken, was druk.![]()
Nu klaar.![]()
Nah, als je echt druk bent kun je niet FOK!ken.quote:
Dat schept misschien teveel verplichtingen. Het zou zonde zijn de spontaniteit eruit te halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:49 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat hard met de slowchat!
Misschien maar renamen naar fastchat?
Wacht maar, als ik mijn ADHD knop aanzet!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah zo vond het al zo rustig hier.
Wb!!
Daar heb ik geen knop voor nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:52 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nah, als je echt druk bent kun je niet FOK!ken.
[..]
Dat schept misschien teveel verplichtingen. Het zou zonde zijn de spontaniteit eruit te halen.![]()
[..]
Wacht maar, als ik mijn ADHD knop aanzet!
quote:You bastards tainted my tool
Raped my words, played me a fool
Gather your precious glitter and leave me be
The Great Ones are all dead
And I'm tired, too
I truly hate you all!
Dunno als we bezig zijn ligt het wel wat trager jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef phluphy het volgende:
Trouwens, even over dat IRC hé...
Ik vind het tempo daar echt soms veel te laag. Hebben jullie dat ook?
Precies, daarom ook mijn vorige vraag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah heerlijk om weer eens oude muziek te gaan luisteren wat je al tijden niet meer geluisterd hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef phluphy het volgende:
Trouwens, even over dat IRC hé...
Ik vind het tempo daar echt soms veel te laag. Hebben jullie dat ook?
torrents (usernet is ook interesantquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef phluphy het volgende:
Sir Harry, van de week noemde je op IRC een "site" waar ik muziek zou kunnen downloaden (rather than limewire).
Ik ben vergeten het op te schrijven, hoe heette het ook alweer?
Geen zorgen, ik red me meestal wel. Als ik er niet uitkom ga ik googlen op foutmeldingen en vind dan meestal wel posts van sukkels als ik die dezelfde domme vragen hadden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:01 schreef WyriHaximus het volgende:
torrents (usernet is ook interesant)
* WyriHaximus voelt zich nou schuldig omdat hij plurry in het diepe gooit en omdat hij hier niet te 'diep' er op in kan gaan![]()
Dat komt omdat Fok altijd down is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef phluphy het volgende:
Zo, mannen, nu ga ik eens testen of jullie de naam "nerds" met recht dragen.![]()
Regelmatig krijg ik de melding: server niet bereikbaar als ik naar een site wil.
Let wel: dit gebeurt dan alleen bij FOK! sites, alle andere sites kan ik gewoon bereiken.
Wanneer ik dan switch naar .... ?* kan ik er wel op.
* wat ik doe is:
internet opties - verbindingen - lan instellingen - aanvinken: "een proxyserver voor het LAN netwerk gebruiken".
Standaard staat er dan achter het vinkje: http://proxy.planet.nl . Poort 8080
(dit heeft ooit als tip op een kpn site gestaan geloof ik )
Ik kan dan wel op de FOK! sites, maar moet na elke refresh of zo opnieuw inloggen. Hoogst irritant.
Ik heb begrepen dat het een KPN probleem is, maar kan ik zelf nog iets instellen om dat gezeik te vermijden?
Vinkje uitzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef phluphy het volgende:
Zo, mannen, nu ga ik eens testen of jullie de naam "nerds" met recht dragen.![]()
Regelmatig krijg ik de melding: server niet bereikbaar als ik naar een site wil.
Let wel: dit gebeurt dan alleen bij FOK! sites, alle andere sites kan ik gewoon bereiken.
Wanneer ik dan switch naar .... ?* kan ik er wel op.
* wat ik doe is:
internet opties - verbindingen - lan instellingen - aanvinken: "een proxyserver voor het LAN netwerk gebruiken".
Standaard staat er dan achter het vinkje: http://proxy.planet.nl . Poort 8080
(dit heeft ooit als tip op een kpn site gestaan geloof ik )
Ik kan dan wel op de FOK! sites, maar moet na elke refresh of zo opnieuw inloggen. Hoogst irritant.
Ik heb begrepen dat het een KPN probleem is, maar kan ik zelf nog iets instellen om dat gezeik te vermijden?
Aye en wij zitten bijna altijd op IRCquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik red me meestal wel. Als ik er niet uitkom ga ik googlen op foutmeldingen en vind dan meestal wel posts van sukkels als ik die dezelfde domme vragen hadden.![]()
Kijk wat ik al gevonden heb:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Aye en wij zitten bijna altijd op IRC. *hint*hint*hint*hint*
Nee, lieverd, als ik het vinkje uitzet kan ik er helemáál niet op. Vaak na 10 minuten weer wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Vinkje uitzetten. Klinkt verder als een routings probleem. Het inloggen heeft er mee te maken dat de proxy geen cookies opslaat c.q. doorstuurd die voor sessies gebruikt worden zoals wel zou moeten.....
Nee, het ligt niet aan FOK!, want als ik er uit lig/lag, werd er ondertussen op FOK! gewoon doorgepost (check ik altijd bij de AT).quote:Of wat Geqxon zegt maar daar heb ik zelf geen last van. Heb er vaker last van dat me kabel modem van het kabel netwerk afgetrapt word.
waar?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb helaas geen IRC hier. Mijn computer vanochtend aan vergeten te zetten. Geen RDC connectie. Annex: Geen mIRC.
En nu nog de beste client kiezenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Kijk wat ik al gevonden heb:
BitTorrent informatie: Wat is BitTorrent?
BitTorrent is een relatief nieuwe manier van downloaden. Het wordt voornamelijk gebruikt voor het delen van grote bestanden, zoals films, software, en games. De nieuwste van de nieuwste releases worden aangeboden, en zo goed als alles is te vinden, van DVD films tot complete muziek albums.
BitTorrent is een p2p (peer-to-peer) systeem, oftewel 'van gebruiker naar gebruiker'. Het maakt gebruik van een centrale locatie, de tracker, die de downloads regelt maar zelf geen bestanden aanbiedt. Met BitTorrent kun je veel sneller downloaden dan met download programma's als KaZaa. Dit komt doordat de tracker ervoor zorgt dat iedereen die dezelfde torrent download met een ander stukje begint, zodat iedereen elkaar iets te bieden heeft. Zodra je begint met downloaden, begin je ook meteen de stukjes die je al binnen hebt te delen (uploaden) met andere gebruikers. Omdat iedereen tegelijkertijd van elkaar downloadt en uploadt is de snelheid niet beperkt tot de uploadsnelheid van een enkele aanbieder, maar kan in het optimale geval de som zijn van de uploadsnelheden van alle actieve aanbieders. Dat maakt BitTorrent zo krachtig.
--------------------------------------------------------------------------------
Wil je zo snel mogelijk beginnen met downloaden? Ga dan naar de BitTorrent handleiding.
Voor meer achtergrondinformatie kun je onder andere terecht in onze veelgestelde vragen sectie, of bij de verklarende woordenlijst
Gaat goed komen.![]()
Daarom gaan de mijne dus nooit uit en staan ze na me verhuizing op een UPS aangeslotenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb helaas geen IRC hier. Mijn computer vanochtend aan vergeten te zetten. Geen RDC connectie. Annex: Geen mIRC.
De volgende keer dat het gebeurt kijk dan eens of je hier heen kan http://213.193.208.13/ want als dat zou kunnen is het gewoon een lomp DNS probleem. Daarnaast zou ik eens met KPN of waar je dan ook internet hebt gaan bellen aangezien dit vrij lompe problemen zijn ...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, lieverd, als ik het vinkje uitzet kan ik er helemáál niet op. Vaak na 10 minuten weer wel.
Dus gedurende die 10 minuten kies ik de optie van het vinkje, maar moet dan steeds opnieuw inloggen.
Nee fok zal niet zo bar snel down gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan FOK!, want als ik er uit lig/lag, werd er ondertussen op FOK! gewoon doorgepost (check ik altijd bij de AT).
UPS is een accu waar je je PC aanhangt voor als de stroom er uit klaptquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef phluphy het volgende:
Wat is een RDC connectie?![]()
Wat is een UPS?![]()
Oftewel: wat maakt het nou uit op welk tijdstip je je pc aanzet om te bepalen of je wel niet op IRC kan?![]()
![]()
![]()
2 pc's hier op me kamer...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Geqxon het volgende:
PC in de slaapkamer. Niet echt bevordelijk voor de nachtrust.
Zometeen mijn WoM maar eens gebruiken.
De mijne ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Geqxon het volgende:
PC in de slaapkamer. Niet echt bevordelijk voor de nachtrust.
Zometeen mijn WoM maar eens gebruiken.
Het zal weer eens nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik slaap prima door het lage geluid heen (enkel CPU + Chassis fan), maar compleet stil vind ik het net wat fijner. In mijn nieuwe netwerksituatie misschien maar eens een AMD XP / Pentium 4 barebone voor in de meterkast kopen.
Spul als emails en chatgesprekken voer ik buitenshuis liever via een RDC verbinding naar mijn thuisserver. Toch wat veiliger dan op een openbare computer.
Verder doet dit ding ook proxy-serven, want de DNS-server van de Hogeschool blokeert porno.
Iew dat is idd behoorlijk saaiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat de lessen UML zo saai zijn...
Hij is wel goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Iew dat is idd behoorlijk saai. Ach wij deden starcraft in mijn tijd inplaats van te fappen
.
Hmm, alleen de kleur is niet echt mooi ofzo:
[afbeelding]
Aye, maar 25 dollar (exclusief verzend kostenquote:
Dus door tits, pussy, nude in me tags kan je hier niet komen? http://wyrihaximus.net/world_of_warcraft/screenshots/quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat overigens geen fap-sites te bezoeken, maar als er ook maar eenmaal het woordje "tits" op de website stond kwam hij al niet door.
Ik zit nu niet op school.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dus door tits, pussy, nude in me tags kan je hier niet komen? http://wyrihaximus.net/world_of_warcraft/screenshots/
Deal. Waarna ik vervolgens weer met een proxy ga surfen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je mag het op school wel testen als je wilt hoor
.
Dealquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Deal. Waarna ik vervolgens weer met een proxy ga surfen.
WoW porn is gewoon te 1337quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dus door tits, pussy, nude in me tags kan je hier niet komen? http://wyrihaximus.net/world_of_warcraft/screenshots/
join the clubquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:41 schreef Jump het volgende:
Ik mis mij zelf een beetje in deze reeksIk mis DIG
ik kom maar op 5x of 6x uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:13 schreef Geqxon het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/745877/super_7_fold/
Lukt jullie dit?
Nee kan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Lukt jullie dit?
Nu weet je zeker dat ze overdreven aardig tegen je gaan doen aangezien je hebt gezegd dat je gek wordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow. Deze ochtend heb ik het er met mijn ouders weer over gehad dat ik op kamers wil, waarna ze weer met de grootste wanargumenten kwamen. "Ja maar je hebt het hier zo goed" , "Je gaat er echt niet op vooruit hoor" , tot zelfs "Met 250 euro studiefinanciering kom je echt niet rond hoor!". Nou mam, die andere 900.000 zelfstandige studenten lukt dat anders prima. Daarnaast werk ik, en is mijn banksaldo hoog genoeg om 6 maanden huur te betalen.
Nadat ik in haar gezicht zei dat ik in dit huis gek werd, en dat ik zo snel mogelijk weg wil, werd het opeens heel stil. Ik ben maar naar mijn werk gegaan.
Gaar doet nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Lukt jullie dit?
quote:Buffering NaN%
Doe je goed. Niet helemaal tact vol maar de boodschap komt wel goed overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow. Deze ochtend heb ik het er met mijn ouders weer over gehad dat ik op kamers wil, waarna ze weer met de grootste wanargumenten kwamen. "Ja maar je hebt het hier zo goed" , "Je gaat er echt niet op vooruit hoor" , tot zelfs "Met 250 euro studiefinanciering kom je echt niet rond hoor!". Nou mam, die andere 900.000 zelfstandige studenten lukt dat anders prima. Daarnaast werk ik, en is mijn banksaldo hoog genoeg om 6 maanden huur te betalen.
Nadat ik in haar gezicht zei dat ik in dit huis gek werd, en dat ik zo snel mogelijk weg wil, werd het opeens heel stil. Ik ben maar naar mijn werk gegaan.
Hoe groot is het kroost?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef Geqxon het volgende:
Het is voor mijn ouders denk ik ook een hele schok dat hun complete kroost in één keer het huis uit gaat.
Heb je het er al eens over gehad met ze?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het er dan ook niet slecht bij mijn ouders, ik mag doen wat ik wil, maar ik kan zelf simpelweg niet tegen samenwonen met meerdere mensen. Het zijn de kleine dingetjes waar ik mij dood aan erger. Zoals dat als ik wat in de woonkamer neer leg of zet (mijn schoenen naast de bank, een pen op tafel), dat mijn moeder dat dan altijd in mijn slaapkamer zet. Waardoor ik 's ochtends altijd alles kwijt ben.
Of dat mijn vader vraagt wat ik aan het doen ben. Terwijl ik bv. zit te programmeren. Dat ik geen fuck zin heb om uit te leggen wat gdlib doet, komt schijnbaar niet binnen. Van dat soort kleine puntjes.
Puberen heet datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het er dan ook niet slecht bij mijn ouders, ik mag doen wat ik wil, maar ik kan zelf simpelweg niet tegen samenwonen met meerdere mensen. Het zijn de kleine dingetjes waar ik mij dood aan erger. Zoals dat als ik wat in de woonkamer neer leg of zet (mijn schoenen naast de bank, een pen op tafel), dat mijn moeder dat dan altijd in mijn slaapkamer zet. Waardoor ik 's ochtends altijd alles kwijt ben.
Of dat mijn vader vraagt wat ik aan het doen ben. Terwijl ik bv. zit te programmeren. Dat ik geen fuck zin heb om uit te leggen wat gdlib doet, komt schijnbaar niet binnen. Van dat soort kleine puntjes.
Ben 22 en puber af en toe ook nog steedsquote:
Het is aan je user-icon af te lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Kan makkelijk
Ik ben 21 en puber ook nog steeds
ik weet niet waar je op kamers wilt maar ik kan je zo vertellen dat ik je succes wens met een kamer te vinden, in studenten steden (dus de grote steden zo ongeveer) zijn ze niet te vinden of echt duur..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Mijn besluit staat vast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef phluphy het volgende:
Je bent bijna 19?
Hoeveel jaar studie moet je nog?
Je standpunt is begrijpelijk, als jij eraan toe bent om op jezelf te gaan wonen dan is dat je goed recht.
Het standpunt van je ouders is ook begrijpelijk. Ze hebben gelijk wanneer ze het zeggen dat je het (in hun ogen!) goed hebt thuis. Je natje, je droogje, wat wil een mens nog meer? (Veel, maar zo zien zij dat niet).
Ik zou een vreedzaam overleg houden en hierin:
- begrip tonen voor hun visie
- begrip vragen voor jouw visie
Dan zou je er uit moeten komen, toch?
Ja dan mag die uiteindelijk in de schuur gaan wonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef phluphy het volgende:
Je bent bijna 19?
Je standpunt is begrijpelijk, als jij eraan toe bent om op jezelf te gaan wonen dan is dat je goed recht.
Het standpunt van je ouders is ook begrijpelijk. Ze hebben gelijk wanneer ze het zeggen dat je het (in hun ogen!) goed hebt thuis. Je natje, je droogje, wat wil een mens nog meer? (Veel, maar zo zien zij dat niet).
Ze ouders hebben zeker een punt dat je kwa wonen nu goed zit. Alleen moet over dit soort dingen te praten zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef phluphy het volgende:
Je bent bijna 19?
Pst ik was op me 13e al het huis uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Geqxon het volgende:
Zolang het normaal is om als moslima op je 13e al te trouwen, vind ik het niet meer dan normaal om rond mijn 19e het huis uit te gaan.
LOL, als je dan uit huis bent dan gaan ze je bellenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit besluit mede genomen had nadat ik een week alleen thuis zat. Eindelijk besefte ik mij hoe heerlijk het is om rust te hebben. Niet constant gekwek, dat je een film kijkt en er mensen doorheen praten, dat om het half uur iemand komt vragen hoe je ruimte op je hardeschijf maakt, dat er om de dag wel ergens een schroefje in gedraaid moet worden.
Juist dat wil ik hebben, rust. En dat heb je niet als je de enige technische persoon in het gezin bent.
Sta je al ingeschreven bij de woning bouw? En serieus studente woningen zijn heel erg duur ... Iets anders wat je kan proberen is om 1 keer in de week ze een uurtje te geven waarom ze vragem mogen stellen over dingen en dat ze je de rest van de week er over met rust moeten laten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit besluit mede genomen had nadat ik een week alleen thuis zat. Eindelijk besefte ik mij hoe heerlijk het is om rust te hebben. Niet constant gekwek, dat je een film kijkt en er mensen doorheen praten, dat om het half uur iemand komt vragen hoe je ruimte op je hardeschijf maakt, dat er om de dag wel ergens een schroefje in gedraaid moet worden.
Juist dat wil ik hebben, rust. En dat heb je niet als je de enige technische persoon in het gezin bent.
Gewoon ander nummer nemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:28 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL, als je dan uit huis bent dan gaan ze je bellen
Daar heb ik al iets heel moois voor: Een webbased helpdesk systeem waar ze calls kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:28 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL, als je dan uit huis bent dan gaan ze je bellen
Waarom gebruik je dat nu dan niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar heb ik al iets heel moois voor: Een webbased helpdesk systeem waar ze calls kunnen plaatsen.
Toen ik zei "je moet eruit kunnen komen", bedoelde ik ook om met instemming UIT huis te gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn besluit staat vast.
Verder heb ik nog 3 jaar HBO voor de boeg, en vervolgens nog een paar jaar Uni. Dus ik kan prima het huis uit, eventueel permanent.
Utrecht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:40 schreef phluphy het volgende:
en "waar" , geografisch gezien? (het noemen van een provincie volstaat)
Ja, maar ook een stad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:44 schreef phluphy het volgende:
Waarom "flauw"? Utrecht is toch een provincie?![]()
Dat wist je toch welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef phluphy het volgende:
Oh.
Tsja je weet het nooit tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:53 schreef phluphy het volgende:
Dohhhhhhhhhhhhhhh
Wat dacht jij dan.![]()
* phluphy zucht, rolt met haar ogen en denkt: ... mannen!
Koken, afwassen, strijken..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus denkt vrouwen wat moet je er mee
Je mag het als nog doen hoor vinden wij helemaal niet ergquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef phluphy het volgende:
@ Sir Harry: daar zou ik natuurlijk gevat antwoord op kunnen geven. Maar ........
- edit (sorry, baas kwam binnen dus liep ik vertraging op) --> jullie hebben het zelf al gedaan.![]()
Doe maar kunnen wij ook nog wat van leren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef phluphy het volgende:
Nah, jullie waren me voor, al zou ik de omschrijving wat mooier ontkleed omkleed hebben.
Ik zou dus -spontaan- als volgt gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus denkt vrouwen wat moet je er mee
Mergen? Duplicaten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef phluphy het volgende:
Nah, jullie waren me voor, al zou ik de omschrijving wat mooier ontkleed omkleed hebben.
Beetje vrouw gaat mee doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef phluphy het volgende:
Zonder vrouwen kun je ongestuurd computeren, zelf kiezen wat je kijkt op tv, boeren en ruften wanneer je daar zin in hebt, pornoblaadjes kijken, etc. etc.,
Ik moet duidelijk gay worden. Best of both worlds.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef phluphy het volgende:
Met vrouwen kun je knuffelen, innig omhelzen, de lakens delen, vuurwerk maken. (Bij voorkeur in die volgorde, maar een wijziging aan de hand van persoonlijke voorkeuren is toegestaan.)
Eerlijkheidshalve nog even een vermelding van een variant:
Zonder vrouwen kun je ongestuurd computeren, zelf kiezen wat je kijkt op tv, boeren en ruften wanneer je daar zin in hebt, pornoblaadjes kijken, etc. etc.,
en dat alles in de tijd dat zij voor je schoonmaakt, kookt, etc.
Zou alleen wel wachten met het je ouders te vertellen anders worden ze helemaal gek denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk gay worden. Best of both worlds.
Mooizoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Geqxon het volgende:
Gelukkig zijn mijn ouders openminded.
Vul dit topic maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |