Nah, als je echt druk bent kun je niet FOK!ken.quote:
Dat schept misschien teveel verplichtingen. Het zou zonde zijn de spontaniteit eruit te halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:49 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat hard met de slowchat!
Misschien maar renamen naar fastchat?
Wacht maar, als ik mijn ADHD knop aanzet!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah zo vond het al zo rustig hier.
Wb!!
Daar heb ik geen knop voor nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:52 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nah, als je echt druk bent kun je niet FOK!ken.
[..]
Dat schept misschien teveel verplichtingen. Het zou zonde zijn de spontaniteit eruit te halen.![]()
[..]
Wacht maar, als ik mijn ADHD knop aanzet!
quote:You bastards tainted my tool
Raped my words, played me a fool
Gather your precious glitter and leave me be
The Great Ones are all dead
And I'm tired, too
I truly hate you all!
Dunno als we bezig zijn ligt het wel wat trager jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef phluphy het volgende:
Trouwens, even over dat IRC hé...
Ik vind het tempo daar echt soms veel te laag. Hebben jullie dat ook?
Precies, daarom ook mijn vorige vraag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah heerlijk om weer eens oude muziek te gaan luisteren wat je al tijden niet meer geluisterd hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef phluphy het volgende:
Trouwens, even over dat IRC hé...
Ik vind het tempo daar echt soms veel te laag. Hebben jullie dat ook?
torrents (usernet is ook interesantquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef phluphy het volgende:
Sir Harry, van de week noemde je op IRC een "site" waar ik muziek zou kunnen downloaden (rather than limewire).
Ik ben vergeten het op te schrijven, hoe heette het ook alweer?
Geen zorgen, ik red me meestal wel. Als ik er niet uitkom ga ik googlen op foutmeldingen en vind dan meestal wel posts van sukkels als ik die dezelfde domme vragen hadden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:01 schreef WyriHaximus het volgende:
torrents (usernet is ook interesant)
* WyriHaximus voelt zich nou schuldig omdat hij plurry in het diepe gooit en omdat hij hier niet te 'diep' er op in kan gaan![]()
Dat komt omdat Fok altijd down is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef phluphy het volgende:
Zo, mannen, nu ga ik eens testen of jullie de naam "nerds" met recht dragen.![]()
Regelmatig krijg ik de melding: server niet bereikbaar als ik naar een site wil.
Let wel: dit gebeurt dan alleen bij FOK! sites, alle andere sites kan ik gewoon bereiken.
Wanneer ik dan switch naar .... ?* kan ik er wel op.
* wat ik doe is:
internet opties - verbindingen - lan instellingen - aanvinken: "een proxyserver voor het LAN netwerk gebruiken".
Standaard staat er dan achter het vinkje: http://proxy.planet.nl . Poort 8080
(dit heeft ooit als tip op een kpn site gestaan geloof ik )
Ik kan dan wel op de FOK! sites, maar moet na elke refresh of zo opnieuw inloggen. Hoogst irritant.
Ik heb begrepen dat het een KPN probleem is, maar kan ik zelf nog iets instellen om dat gezeik te vermijden?
Vinkje uitzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef phluphy het volgende:
Zo, mannen, nu ga ik eens testen of jullie de naam "nerds" met recht dragen.![]()
Regelmatig krijg ik de melding: server niet bereikbaar als ik naar een site wil.
Let wel: dit gebeurt dan alleen bij FOK! sites, alle andere sites kan ik gewoon bereiken.
Wanneer ik dan switch naar .... ?* kan ik er wel op.
* wat ik doe is:
internet opties - verbindingen - lan instellingen - aanvinken: "een proxyserver voor het LAN netwerk gebruiken".
Standaard staat er dan achter het vinkje: http://proxy.planet.nl . Poort 8080
(dit heeft ooit als tip op een kpn site gestaan geloof ik )
Ik kan dan wel op de FOK! sites, maar moet na elke refresh of zo opnieuw inloggen. Hoogst irritant.
Ik heb begrepen dat het een KPN probleem is, maar kan ik zelf nog iets instellen om dat gezeik te vermijden?
Aye en wij zitten bijna altijd op IRCquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik red me meestal wel. Als ik er niet uitkom ga ik googlen op foutmeldingen en vind dan meestal wel posts van sukkels als ik die dezelfde domme vragen hadden.![]()
Kijk wat ik al gevonden heb:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Aye en wij zitten bijna altijd op IRC. *hint*hint*hint*hint*
Nee, lieverd, als ik het vinkje uitzet kan ik er helemáál niet op. Vaak na 10 minuten weer wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Vinkje uitzetten. Klinkt verder als een routings probleem. Het inloggen heeft er mee te maken dat de proxy geen cookies opslaat c.q. doorstuurd die voor sessies gebruikt worden zoals wel zou moeten.....
Nee, het ligt niet aan FOK!, want als ik er uit lig/lag, werd er ondertussen op FOK! gewoon doorgepost (check ik altijd bij de AT).quote:Of wat Geqxon zegt maar daar heb ik zelf geen last van. Heb er vaker last van dat me kabel modem van het kabel netwerk afgetrapt word.
waar?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb helaas geen IRC hier. Mijn computer vanochtend aan vergeten te zetten. Geen RDC connectie. Annex: Geen mIRC.
En nu nog de beste client kiezenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Kijk wat ik al gevonden heb:
BitTorrent informatie: Wat is BitTorrent?
BitTorrent is een relatief nieuwe manier van downloaden. Het wordt voornamelijk gebruikt voor het delen van grote bestanden, zoals films, software, en games. De nieuwste van de nieuwste releases worden aangeboden, en zo goed als alles is te vinden, van DVD films tot complete muziek albums.
BitTorrent is een p2p (peer-to-peer) systeem, oftewel 'van gebruiker naar gebruiker'. Het maakt gebruik van een centrale locatie, de tracker, die de downloads regelt maar zelf geen bestanden aanbiedt. Met BitTorrent kun je veel sneller downloaden dan met download programma's als KaZaa. Dit komt doordat de tracker ervoor zorgt dat iedereen die dezelfde torrent download met een ander stukje begint, zodat iedereen elkaar iets te bieden heeft. Zodra je begint met downloaden, begin je ook meteen de stukjes die je al binnen hebt te delen (uploaden) met andere gebruikers. Omdat iedereen tegelijkertijd van elkaar downloadt en uploadt is de snelheid niet beperkt tot de uploadsnelheid van een enkele aanbieder, maar kan in het optimale geval de som zijn van de uploadsnelheden van alle actieve aanbieders. Dat maakt BitTorrent zo krachtig.
--------------------------------------------------------------------------------
Wil je zo snel mogelijk beginnen met downloaden? Ga dan naar de BitTorrent handleiding.
Voor meer achtergrondinformatie kun je onder andere terecht in onze veelgestelde vragen sectie, of bij de verklarende woordenlijst
Gaat goed komen.![]()
Daarom gaan de mijne dus nooit uit en staan ze na me verhuizing op een UPS aangeslotenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb helaas geen IRC hier. Mijn computer vanochtend aan vergeten te zetten. Geen RDC connectie. Annex: Geen mIRC.
De volgende keer dat het gebeurt kijk dan eens of je hier heen kan http://213.193.208.13/ want als dat zou kunnen is het gewoon een lomp DNS probleem. Daarnaast zou ik eens met KPN of waar je dan ook internet hebt gaan bellen aangezien dit vrij lompe problemen zijn ...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, lieverd, als ik het vinkje uitzet kan ik er helemáál niet op. Vaak na 10 minuten weer wel.
Dus gedurende die 10 minuten kies ik de optie van het vinkje, maar moet dan steeds opnieuw inloggen.
Nee fok zal niet zo bar snel down gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan FOK!, want als ik er uit lig/lag, werd er ondertussen op FOK! gewoon doorgepost (check ik altijd bij de AT).
UPS is een accu waar je je PC aanhangt voor als de stroom er uit klaptquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef phluphy het volgende:
Wat is een RDC connectie?![]()
Wat is een UPS?![]()
Oftewel: wat maakt het nou uit op welk tijdstip je je pc aanzet om te bepalen of je wel niet op IRC kan?![]()
![]()
![]()
2 pc's hier op me kamer...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Geqxon het volgende:
PC in de slaapkamer. Niet echt bevordelijk voor de nachtrust.
Zometeen mijn WoM maar eens gebruiken.
De mijne ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Geqxon het volgende:
PC in de slaapkamer. Niet echt bevordelijk voor de nachtrust.
Zometeen mijn WoM maar eens gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |