join the clubquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:41 schreef Jump het volgende:
Ik mis mij zelf een beetje in deze reeksIk mis DIG
ik kom maar op 5x of 6x uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:13 schreef Geqxon het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/745877/super_7_fold/
Lukt jullie dit?
Nee kan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Lukt jullie dit?
Nu weet je zeker dat ze overdreven aardig tegen je gaan doen aangezien je hebt gezegd dat je gek wordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow. Deze ochtend heb ik het er met mijn ouders weer over gehad dat ik op kamers wil, waarna ze weer met de grootste wanargumenten kwamen. "Ja maar je hebt het hier zo goed" , "Je gaat er echt niet op vooruit hoor" , tot zelfs "Met 250 euro studiefinanciering kom je echt niet rond hoor!". Nou mam, die andere 900.000 zelfstandige studenten lukt dat anders prima. Daarnaast werk ik, en is mijn banksaldo hoog genoeg om 6 maanden huur te betalen.
Nadat ik in haar gezicht zei dat ik in dit huis gek werd, en dat ik zo snel mogelijk weg wil, werd het opeens heel stil. Ik ben maar naar mijn werk gegaan.
Gaar doet nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Lukt jullie dit?
quote:Buffering NaN%
Doe je goed. Niet helemaal tact vol maar de boodschap komt wel goed overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow. Deze ochtend heb ik het er met mijn ouders weer over gehad dat ik op kamers wil, waarna ze weer met de grootste wanargumenten kwamen. "Ja maar je hebt het hier zo goed" , "Je gaat er echt niet op vooruit hoor" , tot zelfs "Met 250 euro studiefinanciering kom je echt niet rond hoor!". Nou mam, die andere 900.000 zelfstandige studenten lukt dat anders prima. Daarnaast werk ik, en is mijn banksaldo hoog genoeg om 6 maanden huur te betalen.
Nadat ik in haar gezicht zei dat ik in dit huis gek werd, en dat ik zo snel mogelijk weg wil, werd het opeens heel stil. Ik ben maar naar mijn werk gegaan.
Hoe groot is het kroost?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef Geqxon het volgende:
Het is voor mijn ouders denk ik ook een hele schok dat hun complete kroost in één keer het huis uit gaat.
Heb je het er al eens over gehad met ze?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het er dan ook niet slecht bij mijn ouders, ik mag doen wat ik wil, maar ik kan zelf simpelweg niet tegen samenwonen met meerdere mensen. Het zijn de kleine dingetjes waar ik mij dood aan erger. Zoals dat als ik wat in de woonkamer neer leg of zet (mijn schoenen naast de bank, een pen op tafel), dat mijn moeder dat dan altijd in mijn slaapkamer zet. Waardoor ik 's ochtends altijd alles kwijt ben.
Of dat mijn vader vraagt wat ik aan het doen ben. Terwijl ik bv. zit te programmeren. Dat ik geen fuck zin heb om uit te leggen wat gdlib doet, komt schijnbaar niet binnen. Van dat soort kleine puntjes.
Puberen heet datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het er dan ook niet slecht bij mijn ouders, ik mag doen wat ik wil, maar ik kan zelf simpelweg niet tegen samenwonen met meerdere mensen. Het zijn de kleine dingetjes waar ik mij dood aan erger. Zoals dat als ik wat in de woonkamer neer leg of zet (mijn schoenen naast de bank, een pen op tafel), dat mijn moeder dat dan altijd in mijn slaapkamer zet. Waardoor ik 's ochtends altijd alles kwijt ben.
Of dat mijn vader vraagt wat ik aan het doen ben. Terwijl ik bv. zit te programmeren. Dat ik geen fuck zin heb om uit te leggen wat gdlib doet, komt schijnbaar niet binnen. Van dat soort kleine puntjes.
Ben 22 en puber af en toe ook nog steedsquote:
Het is aan je user-icon af te lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Kan makkelijk
Ik ben 21 en puber ook nog steeds
ik weet niet waar je op kamers wilt maar ik kan je zo vertellen dat ik je succes wens met een kamer te vinden, in studenten steden (dus de grote steden zo ongeveer) zijn ze niet te vinden of echt duur..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Mijn besluit staat vast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef phluphy het volgende:
Je bent bijna 19?
Hoeveel jaar studie moet je nog?
Je standpunt is begrijpelijk, als jij eraan toe bent om op jezelf te gaan wonen dan is dat je goed recht.
Het standpunt van je ouders is ook begrijpelijk. Ze hebben gelijk wanneer ze het zeggen dat je het (in hun ogen!) goed hebt thuis. Je natje, je droogje, wat wil een mens nog meer? (Veel, maar zo zien zij dat niet).
Ik zou een vreedzaam overleg houden en hierin:
- begrip tonen voor hun visie
- begrip vragen voor jouw visie
Dan zou je er uit moeten komen, toch?
Ja dan mag die uiteindelijk in de schuur gaan wonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef phluphy het volgende:
Je bent bijna 19?
Je standpunt is begrijpelijk, als jij eraan toe bent om op jezelf te gaan wonen dan is dat je goed recht.
Het standpunt van je ouders is ook begrijpelijk. Ze hebben gelijk wanneer ze het zeggen dat je het (in hun ogen!) goed hebt thuis. Je natje, je droogje, wat wil een mens nog meer? (Veel, maar zo zien zij dat niet).
Ze ouders hebben zeker een punt dat je kwa wonen nu goed zit. Alleen moet over dit soort dingen te praten zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef phluphy het volgende:
Je bent bijna 19?
Pst ik was op me 13e al het huis uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Geqxon het volgende:
Zolang het normaal is om als moslima op je 13e al te trouwen, vind ik het niet meer dan normaal om rond mijn 19e het huis uit te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |