![]()
Deepfreeze en Flash Van harte met jullie zoon!!! Wat eeen ontzettende poepie is het, zeg!! Zat echt zwaar te smelten hier achter de compu. En toen kwamen de foto's van de dochter van Freudie er nog eens overheen... Wel, toen zat hier een gesmolten Davinia
![]()
Verder, *meld*, loop te zweten als een rund, net als wanneer ik ongesteld ben de eerste dagen. Echt heel raar, meestal heeft PR het warm, maar nu slaan bij mij de vlammen er zo ongeveer af. Weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden.
Heb al ruim een week fijn voorwerk, verschillend van dag tot dag. Eerst zat er echt een stijgende lijn in en dan een dag met alleen paar verdwaalde harde buiken en verder niks noppes nada en de dag erna weer meer
En ik heb totaal geen last meer van nestelwoede/nesteldrang, terwijl de voorraadkastjes toch echt wel opnieuw ingericht kunnen worden en de deurposten misschien aangevallen mogen worden met wat allesreiniger, maar het kan me echt niet meer boeien.
Dus alles leek erop te wijzen dat de bevalling bijna zou komen, maar Guusje zit nog fijntjes binnen.
En om het feest compleet te maken, nu ben ik weer aan het twijfelen of hij nu wel weer is ingedaald. Aargh!! Ach, maandag weer naar de vlos en die mag dan officieel voelen.
![]()
MIjn zus is in het land!!! Ik heb dr gister even gezien, ze kwam thuis langs. Ze kwam niet meer bij hoe opgeruimd het huis was
![]()
En heel voorzichtigjes over buikje aaien, was heel schattig. Wat ik wel een beetje jammer vond is dat het uur voordat mijn zus kwam heeft Guus feest gevierd, de bel ging en hij was stil, ze ging de deur uit en hij kwam weer in actie. Hoezo een eigenwijs kind?
Ze gaat maandag mee naar de vlos, dus dat is wel erg leuk!
Ik heb maar een beetje besloten dat ik het eerste kind ter wereld krijg dat blijft zitten
![]()
Ik weet, ik weet, ik ben nog niet overtijd, maar ik word ontzettend moedeloos van al die voortekenen wat dan uiteindelijk niets (b)lijkt te doen/zijn.
Maarrr, in september komt er positiekleding van Esprit, dus zo erg is dat niet