quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Misschien moet je dan de persoon aanspreken die over het wel of niet makkelijk spotten begint. Dat was ik volgens mij niet. Zodra je daarna namelijk begint over AG/elitair/wel of niet makkelijk spotgebied en je gebruikt "jullie", dán is het logisch dat ik me wel aangesproken voel omdat ik ook bij die AG club zit. Jij denkt anders over dat spotwaardigheidsverhaal, ik over spotten op Nürburg. Daar wisselen de meningen dus over. Laten we daar dan eens mee ophouden want continue dat gewijs naar AG en Nürburg is ook niet bevorderlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aan te passen naar mij, bovendien ben ik niet de enige die af en toe klaagt over de manier van posten en reageren. (Ik kan me overigens niet herrineren geklaagd te hebben over de grootte van je foto's, wel over de hoeveelheid/lange duur van een vakantie-spot)
Helaas heeft lexxx dat stuk van mijn post weggeedit, maar ik gaf dus aan dat ik helemaal geen probleem heb met AG (sterker nog, ik gun eddow en boink het succes van harte!). Het intereseert mij alleen geen reet of een auto spot 'spotwaardig' is of niet, dat is bovendien iets erg subjectiefs. Jullie hebben beiden een Mossler gespot, beiden leuk, beiden mooie foto's (die van jou zelfs fraaier...), who cares waar de auto gespot is en of dit makkelijker/beter/whatever was. Laat dat laatste mooi op autogespot, daar is een mooi forum voor dat soort discussies aanwezig!
Ik heb zoiets van gun die andere jongens (en dames) die niet voltijd rondkijken naar te spotten auto's ook eens het plezier van het posten van een fraaie spot, zonder dat daar meteen een negatief/elitair/hetkanbeter overkomende opmerking over spotwaardigheid op volgt.
Ik krijg doorgaans spontaan buikloop bij het spotten van een Hyundai Atos, dus geeneen helaasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel Hyundai Atossen hebben jullie gespot? En hoeveel daarvan op de ring?
het begint en het eindigt met neukenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het begin met een N. En het eindigt op euken.
en tussendoor het voor en naspel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begint en het eindigt met neuken
Dat had je ook gewoon kunnen zeggen en dan hadden we het ook geloofdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen Atos op de foto
Ja. Maar ik had zin om wansmaak te posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat had je ook gewoon kunnen zeggen en dan hadden we het ook geloofd.
Je begrijpt niet echt dat het probleem juist is dat er zoveel discussie is over spotwaardigheid terwijl dat meer op zijn plaats is bij autogespot dan in een gespot topic met foto's. Bij autogespot worden immers foto's geselecteerd op basis van diverse criteria (van jou en vele anderen daar) terwijl op fok iedereen vrij is om zijn foto's te plaatsen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de persoon aanspreken die over het wel of niet makkelijk spotten begint. Dat was ik volgens mij niet. Zodra je daarna namelijk begint over AG/elitair/wel of niet makkelijk spotgebied en je gebruikt "jullie", dán is het logisch dat ik me wel aangesproken voel omdat ik ook bij die AG club zit. Jij denkt anders over dat spotwaardigheidsverhaal, ik over spotten op Nürburg. Daar wisselen de meningen dus over. Laten we daar dan eens mee ophouden want continue dat gewijs naar AG en Nürburg is ook niet bevorderlijk.
Jamaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had zin om wansmaak te posten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had zin om wansmaak te posten.
Lekker cruisen door Kroatie over bergweggetjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef BoJo het volgende:
Maar ik wil ook naar de kust, alleen is de weg tussen m'n familie en de kust soms erg kut. Ze zijn bezig aan een nieuwe weg, dus halen ze ondertussen de oude alvast weg, wat resulteerd in geen weg
Leuk met de Jeep, minder met de 155![]()
Daar zijn vele Canadese vrouwen die ene natte slip krijgen van een MX5?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lekker cruisen door Kroatie over bergweggetjes
(En van tevoren alle servische vlag stickers van de Alfa halen natuurlijk)
Dat nuecken verhaal is standaard, waarom denk je dat ik in Noorwegen ga cruisen
Volgens mij heb ik dat soort meuk niet gepost hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het gezever dat circuitfoto's makkelijk zijn, niet mogen, wat dan ook maar is ook een spotwaardigheidsverhaal. Als er een fraaie of speciale auto mooi op de foto staat en iemand wil dat in het gespot posten, laat hem. Ga dan niet lomp commentaar geven dat jij, pietje of henkie toevallig vorige week/maand/jaar een veel betere spot van die auto gemaakt heeft omdat blablabla. Dat soort discussies zijn blijkbaar leuk en gewenst op autogespot, hou ze dan ook daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |