Die zijn er wel maar dit is nu juist ons probleemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:17 schreef Eilanden het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp: als de komst van Bouaouzan nou echt zo dringend noodzakelijks is: is er dan geen enkele geldschieter bij Utrecht die opstaat? Bij diverse andere clubs, zoals Vitesse, NEC, Groningen worden er nog wel eens transfers gefinancierd met behulp van geldschieters... is er dan geen enkele geldschieter in Utrecht
quote:Willem van Hanegem is laaiend op de Raad van Commissarissen van FC Utrecht.
Dat hoogste bestuursorgaan binnen de club blokkeert volgens de coach de dringend gewenste komst van aanvaller Rachid Bouaouzan van Sparta.
,,Er zijn genoeg externe geldschieters die zijn komst willen financieren,’’ zegt Van Hanegem. ,,De commissarissen dwarsbomen dat. Onbegrijpelijk. Het is toch te gek voor woorden dat hun eigen belang boven dat van de club gaat. Ik snap het echt niet. FC Utrecht is een fantastische club, met een mooi stadion en prima supporters. De potentie is er om uit te groeien tot een grote club. De Raad ligt dwars. Wrang als je weet dat één van de commissarissen al vier jaar niet in het stadion is geweest om een wedstrijd te bezoeken.’’
De oprisping van Van Hanegem kwam daags nadat algemeen directeur Jan-Willem van Dop en technisch directeur Piet Buter in Houten een bezoek brachten aan Phanos, de hoofdsponsor van de club. In dat onderhoud werd tussen beide partijen besproken wat het vastgoedbedrijf op korte termijn financieel kan doen voor FC Utrecht.
Piet Buter: ,,Het was een prettig gesprek. Phanos wil echt wel wat doen, maar wil eerst dat er duidelijkheid komt in de gespannen verhouding tussen de directie en een deel van de Raad van Commissarissen. Het bedrijf is heel begrijpelijk voorzichtig geworden na alle commotie die is ontstaan nadat de gemeente Utrecht vorige maand het plan om een nieuw stadion te bouwen voorlopig afblies.’’
Ben Swagerman, lid van de Raad van Commissarissen, was gisteravond niet bereikbaar voor commentaar.
Van Hanegem benadrukte gisteren nog eens dat hij Bouaouzan graag aan zijn spelersgroep wil toevoegen. ,,Ik zie wel wat in dat joch. Een leuke voetballer die met zijn snelheid wat extra’s kan brengen. Een dergelijk type kunnen we goed gebruiken.’’
De Kromme bespeurt overigens ook zonder de aanwezigheid van zijn gewenste aanwinst, vooruitgang binnen het spel van zijn ploeg. ,,Niemand mag verwachten dat FC Utrecht ineens als een tierelier draait. Dat kost tijd. Maar we maken progressie. Vooral het eerste uur in het oefenduel tegen Espanyol was gewoon goed. De eerste 20 minuten tegen Feyenoord waren weliswaar niet slecht, maar qua spel en beweging was dat lang zo goed niet als een week eerder tegen die Spanjaarden. Ook op de training zie je die wisselvalligheid. Soms is het goed, soms een stuk minder.’’
Van Hanegem en zijn staf houden voorlopig vast aan hun visie FC Utrecht aanvallender en aantrekkelijker te laten voetballen. ,,We gaan niet zwalken omdat we nu een keertje verloren hebben. We laten ons niet gek maken. Ook niet als het resultaat morgen tegen FC Twente eventueel tegenvalt. We hebben een duidelijke visie, werken daar hard aan, maar dit proces heeft tijd nodig.’’
Tevreden is Van Hanegem over de ontwikkeling van Lucian Sanmartean, de Roemeense balvirtuoos. ,,Je ziet hem op de training nu ook lachen. Hij gaat ook heel positief om met de jonge spelers. Nee, ik ben niet bang dat hij met zijn speelwijze al snel tegen een doodschop oploopt. Het zou wel heel triest zijn als in de eredivisie spelers rondlopen die een vrijbrief krijgen om een tegenstander, die toevallig heel behendig is met de bal, opzettelijk uit de wedstrijd te schoppen.’’
FC Utrecht speelt morgen in Enschede tegen FC Twente nagenoeg in dezelfde opstelling als vorige week tegen Feyenoord. De enige wijziging vindt plaats onder de lat, waar het aannemelijk is dat Michel Vorm de plek inneemt van Franck Grandel.
,,Dat zou kunnen,’’ reageert Van Hanegem voorzichtig. ,,Maar ik doe daar verder nog geen definitieve uitspraken over, want ik heb nog niet met de keepers gesproken.’’
Waarom ligt die RvC zo dwarsquote:Nieuws - FC Utrecht
Geen euro extra meer in FC Utrecht 24 augustus 2007
Hoofdsponsor Phanos investeert voorlopig geen euro extra in FC Utrecht.
De onderhandelingen over een overname van de club zijn afgebroken omdat het vastgoedbedrijf uit Houten daarover geen overeenstemming kan bereiken met de Raad van Commissarissen (RvC) van FC Utrecht.
Geert Ensing, voorzitter van de Raad van Bestuur van Phanos: ,,Wij hebben in gesprekken aangegeven dat we de club nog steeds willen overnemen om FC Utrecht een goede sportieve en financiële toekomst te bieden. Leidraad daarbij waren de plannen die we vorige maand bij de gemeente Utrecht hebben neergelegd. Indertijd was voor ons een voorwaarde dat de gemeente een positief signaal zou afgeven over de overname en de bouw van een nieuw stadion. Helaas is dat niet gebeurd. Daarom hebben we die eis laten vallen. We willen nu op heel korte termijn in de club investeren en dan zien we later wel of de gemeente ons al dan niet steunt. De Raad van Commissarissen gaat daar echter niet mee akkoord.’’
Ensing snapt niets van de houding van de Raad van Commissarissen, die gisteravond niet bereikbaar was voor commentaar. ,,Wij willen de club een impuls geven. Dat hebben we niet alleen de directie, maar ook coach Willem van Hanegem uitgelegd. De Raad wil echter niet meewerken. Hun houding is erg nadelig voor de club. Het lijkt er op dat de Raad niet erg bezig is met de belangen van de club. Voor ons houdt het dan op. Uiteraard komen we onze verplichtingen na, maar daar stopt het mee zolang er kennelijk geen draagvlak is om FC Utrecht een betere sportieve en financiële toekomst te geven.’’
donder toch op. Die laatste was een honder procent penal. Hij houd Wielaert gewoon in een houdgreep anders had ie de bal gewoon kunnen binnen koppen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef thaduck het volgende:
2-2, meer dan ik gehoopt had! Twente had misschien het beste spel, maar denk dat het een terechte uitslag was.
Overigens wat zijn die Twentenaren jankeballen, hele tijd zeuren om penalty's wat nergens op sloeg
Donder jij effe op. Dit is een FC Utrecht topicquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
donder toch op. Die laatste was een honder procent penal. Hij houd Wielaert gewoon in een houdgreep anders had ie de bal gewoon kunnen binnen koppen.
Oh? zag bij samenvatting wel die grote kans van Nelissequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef thaduck het volgende:
Twente viel mij bij vlagen niet tegen trouwens. Ik vond ze af en toe best leuk spelen met goed combinatievoetbal. Maar je ziet duidelijk dat een Engelaar en N'Kufo moment voetballers zijn. Niet goed genoeg voor de top maar leuk voor een subtopper als Twente.
@Dos37:
Dat mag jij vinden uiteraard. Maar waarom hoor ik je niet over die schwalbe en dat onterecht claimen van een doelpunt dan? Die penalty van jullie werd in de schoot geworpen in mijn ogen.
Als Nelisse nou fukking eens wat ging doen hadden we makkelijk 0-3 gestaan voor rust trouwens
Tja die kans. Die lul stond erbij en keek ernaar. Toen die bal tien meter verder lag besloot ie pas zijn voet naar voren te zetten. Een stapje een momentje eerder en het was een goal geweest...quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh? zag bij samenvatting wel die grote kans van Nelisse
Wat had hij nog meer voor kansen dan
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en hij heeft veel meer kansen cq. opties gehad. Maar elke keer te laat, te traag, niet op zijn plek, etc.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh? zag bij samenvatting wel die grote kans van Nelisse
Wat had hij nog meer voor kansen dan
Hoezo? Hij speelde toch echt de man ipv de bal. Op tv was het goed te zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef thaduck het volgende:
@Dos37:
Dat mag jij vinden uiteraard. Maar waarom hoor ik je niet over die schwalbe en dat onterecht claimen van een doelpunt dan? Die penalty van jullie werd in de schoot geworpen in mijn ogen.
Gebaseerd op de samenvatting vond ik Utrecht de beste kansen hebben, en leek een gelijkspel me uiteindelijk wel terecht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:48 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Hoezo? Hij speelde toch echt de man ipv de bal. Op tv was het goed te zien.
Twente had moeten winnen gisteren. Maar was nog te wisselvallig in vergelijking met vorig seizoen..
Die George van utreg vond ik wel een goede wedstrijd spelen, daar had Heubach z'n handen vol aan.
Ouderwets gezellig weer.quote:SV zegt vertrouwen in RvC op
Datum: 28-08-2007
Geachte Leden,
Naar aanleiding van de gebeurtenissen de afgelopen periode waarbij de Raad van Commissarissen, Directie FC Utrecht en Phanos betrokken zijn, heeft de SV besloten het vertrouwen in de RvC op te zeggen.
Na overleg binnen de raad van advies van FC Utrecht (Business Associates, Vrienden van FC Utrecht en SupportersVereniging), hebben we gezamenlijk besloten het vertrouwen op te zeggen.
Onderstaande brief is per direct naar de Voorzitter van de Raad van Commissarissen, Dhr. B. Swagerman, gestuurd.
Geachte heer Swagerman,
Met zorg heeft de Raad van Advies kennis genomen van de gebeurtenissen en publicaties in de periode tot heden over FC Utrecht B.V.
Tot heden is de Raad van Advies op geen enkele wijze hierover geïnformeerd, hetgeen wij onaanvaardbaar vinden.
Wel is er een vergadering gepland door de Raad van Commissarissen met de Raad van Advies op 4 september a.s.aan het eind van de middag.
Telefonisch is u op 28 augustus gemeld dat wij 4 september a.s. te laat vinden.
Als gevolg van dit alles zien wij ons genoodzaakt hierover een gezamenlijk standpunt als Raad van Advies in te nemen en dit standpunt luidt:
“Wij spreken ons vertrouwen uit in algemeen directeur/voorzitter Jan Willem van Dop van FC Utrecht B.V.
Gelet op de ontstane impasse adviseren c.q. verzoeken wij de huidige Leden van de Raad van Commissarissen met klem om hun zetels beschikbaar te stellen en derhalve per direct af te treden.
Hierdoor ontstaat de mogelijkheid voor de benoemingscommissie om tot een voorstel te komen voor de samenstelling van een nieuwe Raad van Commissarissen.”
Dit is de oplossing om FC Utrecht B.V in een rustiger vaarwater te brengen, hetgeen onze enige doelstelling en streven is.
Namens :
Business Associates FC Utrecht (Frans van Lent)
De Vrienden van FC Utrecht ( Eddy Overweg)
Supportersvereniging FC Utrecht ( Machiel Donker)
Note:
We hebben Dhr. Swagerman gevraagd om een reactie en houden jullie uiteraard op de hoogte.
Het Bestuur.
SVFCU
Sterker nog die is er alquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef micha het volgende:
Hopelijk komt er nu eens actie.
Ja dat wisten wij ook wel, maar als je een nieuwe speler koopt voor weet ik veel, en hij wordt nooi ingezet, dan is dat gewoon weggegooid geld. Het feit dat er tegen Rossini werd gefloten was niet vanwege Rossini zelf, maar vooral omdat Vandenbergh niet werd ingezet.quote:Op zondag 2 september 2007 17:36 schreef SCH het volgende:
Okay, er was volgens mij al 3 x gewisseld, dus het leek me wat zinloos
Dag Jan-Willem...quote:Jan Willem van Dop ontslagen
Datum: 03-09-2007
Zojuist is bekend geworden dat Jan Willem van Dop door de Raad van Commissarissen is ontslagen.
Verdere berichtgeving volgt zo snel mogelijk
Op Keven van der Bergh, dat we die eindelijk eens willen zien!quote:Op zondag 2 september 2007 17:27 schreef SCH het volgende:
1. als ze zingen: wij willen kevin (?), waar doelt men dan op?
Omdat dat een kutvoetballer is die ook niet erin gewisseld mag worden.quote:2. waarom start Kruys niet in de basis?
Ik hoop het, het is een prut voetballer.quote:3. Hoorde ik fluiten toen Rossini er in kwam?
Geen idee, ik ben eilanden nietquote:4. Was Eilanden er ook en waar om kwam ie niet hallo zeggen? (idem voor PBateman en paultjuhh)
Bron: Aktueelquote:Miljoenenverlies dreigt, directeur geschorst 03 september 2007
Ben Swagerman, vice-voorzitter van de raad van commissarissen van FC Utrecht, heeft maandag laten weten dat FC Utrecht wederom in zwaar weer verkeert. De club scheerde in 1981 en 2003 maar net langs een faillissement na reddingsacties waar niet in de laatste plaats de gemeente Utrecht bij betrokken was. Volgens Swagerman stevent Utrecht dit jaar weer op een verlies van ruim drie miljoen af als er niet zal worden ingegrepen.
Directeur Van Dop zou niet communiceren met de RvC en is per direct geschorst en gevraagd zijn positie zelf in te leveren. Afgelopen zondag protesteerde de harde kern van FC Utrecht nog tegen de RvC voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen De Graafschap (2-2).
Broos Schnetz, de oud-voorzitter van Leefbaar Utrecht en in 2003 nauw betrokken bij het reddingsplan voor FC Utrecht, is door de RvC gevraagd als interim-directeur op te treden. Schnetz heeft die functie aanvaard en trekt zich per direct terug als kandidaat voor het burgemeesterschap van Utrecht. Hij was nog volop in de race voor de opvolging van de huidige burgemeester Annie Brouwer die de stad op 31 december zal verlaten. Utrecht houdt op 10 oktober een referendum tussen twee kandidaten.
Volgens Swagerman bevindt FC Utrecht zich in een financieel en organisatorisch ongezonde situatie. “Bij voortzetting van het huidige beleid komt de toekomst van de club in gevaar. Sportieve groei lijkt onmogelijk, zodat ambities niet kunnen worden verwezenlijkt.” Het stoort de RvC dat directie zich hiervan niet bewust is. “Doordat de directie stelselmatig weigert essentiële informatie door te geven aan de RvC kan de raad niet voldoen aan haar controlerende taak.”
Schnetz volgt per direct Van Dop op als interim-directeur en doet dat onbezoldigd. De RvC heeft de stellige overtuiging dat zijn benoeming op grote steun van de inwoners van Utrecht kan rekenen.
Jan Willem van Dop was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 3 september 2007 10:25 schreef Wopper1 het volgende:
Waar gaat al dat geld dan toch naartoe???
We hebben een middelmatig elftal, geen toppers met hoge salarissen maar wel weer een structureel tekort. Verdomme wat een kutbeleid.
Een RvC dat de hand in eigen boezem steekt? Dat zie je zelden.... Nee het zijn altijd de anderen....quote:Op maandag 3 september 2007 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Maar wat ik niet begrijp is waarom alleen Van Dop de zwarte piet toegeschoven krijgt, die Rob Venneman en de RvC zelf zijn toch ook mede-verantwoordelijk ?
Die mensen denken echt dat ze een bedrijf runnen.quote:Op maandag 3 september 2007 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook wil de RvC dat er met een sluitende begroting gewerkt wordt, maar ik vraag me af hoeveel clubs er zijn die daadwerkelijk ieder jaar zonder de verkoop van spelers, een sluitende begroting hebben ?
quote:VANDENBERGH HAALT UIT NAAR PLOEGMAATS
Kevin Vandenbergh, aanvaller van FC
Utrecht heeft na de wedstrijd van
zijn team tegen FC Twente uitgehaald
naar zijn ploegmaats.
Vandenbergh mocht niet invallen van
de trainer en kon deze keuze niet
begrijpen. "Het is toch al een tijd
duidelijk dat het tussen George en
Nelisse. Al van hun eerste ontmoeting
liep het mis bij hen. Ik ben iemand
die met mijn snelheid en techniek de
wedstrijd kan beslissen."
Vandenbergh kan zich ook niet vinden
in de 4-3-3 opstelling. "Als je zo
een topspits als mij hebt, speel je
toch met 2 spitsen. Ik ben de ideale
spits voor zo'n systeem.
Zie eerder in deze thread; wij snappen er ook niets van...quote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef Hrvat het volgende:
Hoe ist met Vandenbergh bij jullie?
Ik lees hier dat hij niet van de bank afgeraakt...
Zou het iets met zijn houding te maken hebben?
Ik heb het volgende van hem gelezen:
[..]
quote:Utrecht stelt directeur op non-actief ( inclusief reactie van Van Dop )
FC Utrecht heeft algemeen directeur Jan Willem van Dop op non-actief gesteld. Dat is het gevolg van verschillende inzichten rond de financiële huishouding van de club. De verstandhouding tussen Van Dop en de Raad van Commissarissen was daardoor al maanden verre van optimaal.
Als toezichthouder verwijt de RvC Van Dop de afgelopen jaren grote financiële risico's te hebben genomen. De RvC eiste een sluitende begroting, waar Van Dop de vrijheid wilde om iets meer risico's te nemen. Ook is er onenigheid over de plannen voor een nieuw stadion en de rol van hoofdsponsor Phanos daarbij.
Broos Schnetz, mede-oprichter van Leefbaar Utrecht, is aangesteld als interim-directeur. Voor Schnetz is zijn aanstelling reden om zich terug te trekken als burgemeesterskandidaat. Hij wilde zich verkiesbaar stellen in het referendum waarin de inwoners van Utrecht op 10 oktober hun voorkeur voor een burgemeester mogen uitspreken.
Verwijten
"Ik heb altijd alles gedaan in het belang van de club en ik ben het ook zeker niet eens met wat zij (de Raad van Commissarissen) mij op dit moment aanrekenen," liet Van Dop in een eerste reactie weten. Volgens de gewezen preses stoelt het meningsverschil vooral op de interpretatie van de cijfers.
"Bij een club als FC Utrecht staat de begroting altijd onder druk. Als bezit reken ik ook de spelersgroep en die wordt elk half jaar op waarde geschat. Volgens de laatste meting is dat ongeveer vijftien miljoen euro. Als er dan eens een jaar met één miljoen tekort is, is dat niet meteen rampzalig".
Swagerman
Volgens Ben Swagerman, plaatsvervangende voorzitter van de RvC na het opstappen in februari van preses Leon Markensteijn, viel er met Van Dop niet meer te werken. "Hij heeft de sobere organisatie die interim-manager Martin Sturkenboom hier twee jaar geleden achterliet weer te veel opgetuigd. We zullen moeten saneren om weer gezond te worden. Anders dreigt voor de derde keer in de clubhistorie een faillissement."
Swagerman noemde vele voorbeelden van het falen van Van Dop, die ooit bij Feyenoord de gedoodverfde opvolger werd genoemd van ex-baas Jorien van den Herik. "We moesten uit de media vernemen dat Willem van Hanegem was aangesteld als hoofdcoach en dat Piet Buter was gepromoveerd tot technisch directeur. Dergelijke essentiële informatie hadden we eerst graag zelf van Van Dop vernomen."
"En met het aantrekken van de Belgische spits Kevin Vandenbergh heeft hij afgelopen zomer onverantwoorde financiële risico's genomen. Onze hoofdsponsor Phanos zou van deze transfer de externe financier zijn. Maar ondanks diverse verzoeken aan Van Dop, hebben we nooit inzage gekregen in het contract. Dus formeel is voor de komende vier jaar niets afgedekt."
Volgens Swagerman kon Van Dop de begroting voor het nieuwe seizoen niet rondkrijgen. "Hij bleef de zaak maar vertragen. Het kapitaal staat op het veld, zei hij onlangs nog. Maar zo kun je geen verantwoord beleid voeren. Van Dop wilde ongecontroleerd zijn gang gaan bij FC Utrecht. Hoe hij reageerde op zijn ontslag? Met teleurstelling en boosheid. Daar heb ik begrip voor. Maar hij moet de bui hebben zien hangen."
RvC
De huidige Raad van Commissarissen is aangesteld nadat FC Utrecht een zeer zware schuldenlast had weggewerkt. Onder het bestuur van Hans Herremans, Gerrit Bloemink, Ab Kabalt en Jan van der Kant had de club een schuld van ruim veertig miljoen euro opgebouwd. Puinruimer Martin Sturkenboom, tegenwoordig actief bij de KNVB, werd aangesteld om schoon schip te maken en Utrecht te saneren tot een gezonde eredivisieclub.
Mede door de inbreng van Joop Leliveld, verbouwer van Stadion Galgenwaard, en de gemeente werd 'de FC' gered. De RvC moest er daarna op toezien dat de club nooit meer in zulk zwaar weer terecht zou komen.
Het was toch rampzalig? Volstrekt onsamenhangend. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat Utrecht die wedstrijd ging winnen. Die 2-2 was een logisch gevolg van het slappe spelquote:Op maandag 3 september 2007 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Tot de 2-1 was er toch helemaal niets aan de hand ?
Laten we niet overdrijven.quote:Op maandag 3 september 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was toch rampzalig? Volstrekt onsamenhangend. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat Utrecht die wedstrijd ging winnen. Die 2-2 was een logisch gevolg van het slappe spel
Het enige was dat De Graafschap nog slechter was.
Ik had inderdaad ruim voor de 2-1 al een ontevreden gevoel over het gebrek aan inzet.quote:Op maandag 3 september 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was toch rampzalig? Volstrekt onsamenhangend. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat Utrecht die wedstrijd ging winnen. Die 2-2 was een logisch gevolg van het slappe spel
Rampzalig was het zeker niet, je ziet nu al zoveel meer voetbal in de ploeg dan de afgelopen jaren…quote:Op maandag 3 september 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Drama...quote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees trouwens dat Phanos morgen ook een ingelaste pers-conferentie zal geven.
Dikke kans dat die hun sponsor-contract gaan afkopen.
Bron: BS.nlquote:TIJD VOOR HARDE ACTIES….
De geruchten die de ronde gingen over het afzetten van JanWillem van Dop is nu door gezet. Terwijl de Raad van Commisarissen iedereen deed vermoeden dat er morgen een persconferentie zou hebben ze zit op een stiekeme en achterbaks manier gedaan vanmorgen. We hadden dit al enige tijd geleden voorspeld!!!!!
Alle geledingen en supporters binnen FC Utrecht zijn door de heer Swagerman en zijn bende op het verkeerde been gezet!!!!!!!!! Zo blijkt dat de Raad van Commisarissen niks te maken hebben de, Business Associates
Vrienden van FC Utrecht, SupportersVereniging FC Utrecht. Dit kan nooit meer goed komen tussen de geledingen van de FC en de Raad van Commisarissen. TIJD VOOR ACTIES
Citaat Raad van Commisarissen
Zoals donderdag 23 augustus gecommuniceerd aan de Raad van Advies FC Utrecht (bestaande uit Business Associates FC Utrecht, Vrienden van FC Utrecht en Supportersvereniging FC Utrecht) zal de Raad van Commissarissen FC Utrecht (RvC) op 4 september 2007 om 16.00 uur toelichting geven op de situatie waarin FC Utrecht zich op dit moment bevindt. Ook zal de RvC bij die gelegenheid tekst en uitleg geven over het gevoerde beleid.
ACHTERDEUR POLITIEK LEEFT WEER IN DE GALGENWAARD
Toch opvallend dat een oud officier van justitie zo achterbaks werkt, ook toevallig dat een politiechef de heer Vogelzang de opvolger van voorzitter van Dop moet gaan worden, in Utrecht noemen we dat vriendjes politiek. Zal True support nu ook gelijk uit de kast komen??? Dit kunnen we toch niet pikken dat de club over gaat naar een politie staat. Evert Kroon is nog niet genoemd, maar die komt ook wel uit de kast als Phanos nu ook niet meer verder gaat met de FC.
De RvC voelde zich gedwongen in te grijpen, omdat het vertrouwen in Van Dop volledig was verdwenen. Terwijl alle geledingen binnen de FC geen vertrouwen hadden in het RVC (4 man)
Het stadion is momenteel een politievesting geworden, overal beveiliging. Jajaja een politie staat. Supporters er komen nu zwarte dagen, want het begin van de optreden van het RVC is al begonnen met een leugen!!
Dat was het ook mijn gedachte bij dit gedonderd van afgelopen tijd.quote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees trouwens dat Phanos morgen ook een ingelaste pers-conferentie zal geven.
Dikke kans dat die hun sponsor-contract gaan afkopen.
Phanos heeft al genoeg naamsbekendheid gekregen door dat uitgelekte plan voor een nieuw stadion e.d.quote:Op maandag 3 september 2007 14:42 schreef zatoichi het volgende:
Dat was het ook mijn gedachte bij dit gedonderd van afgelopen tijd.
Want wat zit er voor Phanos in:
Geen europees de afgelopen twee jaar
Met het huidige budget en spelers waarschijnlijk geen europees volgend jaar, en met het financiële gedonder ook een jaar of twee daarna niet.
Een ongezonde club/organisatie wordt gelinked aan hun naam.
Geen lucratieve deal om appartementen te kunnen bouwen op de plek waar nu de galgenwaard staat.
Geen club om over te nemen om in ieder geval nog iets te kunnen doen.
Phanos heeft op dit moment echt helemaal niets aan Utrecht...
Ik hoop dat je een grapje maakt want in de eerste 20 minuten ging het even leuk, voor de rest was het vrij wanhopig. Ik heb geen voetbal gezien eigenlijk. Waar baseer je dat dan op?quote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rampzalig was het zeker niet, je ziet nu al zoveel meer voetbal in de ploeg dan de afgelopen jaren…
En die twee tegengoals kwamen door persoonlijke fouten achterin, en waren absoluut onnodig.
Ik maak nooit grappen, en jij kunt me niet ongelijk geven, aangezien jij niet alle wedstrijden onder Booy hebt gezien.quote:Op maandag 3 september 2007 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt want in de eerste 20 minuten ging het even leuk, voor de rest was het vrij wanhopig. Ik heb geen voetbal gezien eigenlijk. Waar baseer je dat dan op?
Die 2 goals hingen gewoon in de lucht omdat Utrecht het niet aankon.
Ik hoorde dat ook veel mensen zeggen trouwens: hoe ongeorganiseerd het allemaal was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |