Anders zou je 'm ook niet vinden. Die tenten vind je om de paar meter.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Van mij wel
Als 't goed is staat erop: "deze tent is van Eric Cantona geweest +)"
Dus het is of uren zoeken, of een muntje uitgeven... ja, ik snap dat het een moeilijke keuze voor je zal zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Dat is juist de uitdaging
Verdien je wel een biertje mee
Nu ik 'm eens groot bekijk idd, wtf?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef frame-saw het volgende:
Dit is geen tvp.
Van de zaterdag van pfaf snap ik werkelijk niks.
Zaterdag is zijn drugs dag. Geen artiesten kijken maar blowen, wat ik ook wel zal doen op zaterdagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef frame-saw het volgende:
Dit is geen tvp.
Van de zaterdag van pfaf snap ik werkelijk niks.
Is dat niet te combineren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zaterdag is zijn drugs dag. Geen artiesten kijken maar blowen, wat ik ook wel zal doen op zaterdag
Ideaal, is ineens alle muziek leuk, maakt niet uit waar je heen gaatquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:07 schreef NiteSpeed het volgende:
http://www.lowlands.nl/programme.php
Zie ik daar de film 300 staan?
Ik wil dan altijd alleen maar relaxte muziek horen... Reggae, ska, dub, dubstep, futuristic dub, maar dat wil ik eigenlijk sowieso alleen maar horen, dus nee... Het beinvloed mijn muzikale smaak niet echt... 't is gewoon lekker!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:00 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ideaal, is ineens alle muziek leuk, maakt niet uit waar je heen gaat![]()
quote:Lowlands, 17 t/m 18 augustus
Je kan de hele nacht binnen komenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef Koekjesbeest het volgende:
Kan iemand mij hier vertellen tot welk uur den dags je donderdag binnen kunt komen?
Alvast bedankt
Ik wou dat ook weten, ik had dus gemaild en ze zeiden dat je er inderdaad de hele nacht welkom bent.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef Koekjesbeest het volgende:
Kan iemand mij hier vertellen tot welk uur den dags je donderdag binnen kunt komen?
Alvast bedankt
Al vul jij je hele tas vol met pakjes wicky het zal ze een worst wezen. Zo controleren op glas en drugs. En dan vooral op drugs glas. Er lopen snachts mensen met hele bleds halve liters naar binnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Hythloth het volgende:
Ze hebben het dan wel over maximaal 12 blikjes en één petfles... maar worden pakjes drinken (fruitsap en dergelijke) toegestaan?
Tegen de tijd dat je in Lowlands zit, zitten er korsten op je shirts, en valt je broek letterlijk van je kont.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:21 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben al aan het inpakken
erg lastig hoor, ik moet inpakken voor de FFWD dance parade, 3 dagen door NL touren met mn duitse huisgenoten, en lowlands.
http://www.youtube.com/watch?v=MLyzscHXtWMquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:07 schreef NiteSpeed het volgende:
http://www.lowlands.nl/programme.php
Zie ik daar de film 300 staan?
Al bekend welke optredens ze uit gaan zenden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:02 schreef Juicyhil het volgende:
Morgen allemaal even kijken op tv:
Lowlands Warm-Ups: 10 en 16 augustus vanaf 16:10 uur (Ned2),
gepresenteerd door 3VOOR12.TV
Door 'n keer of 5 op en neer te lopen als je met de auto bentquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:39 schreef George_Costanza het volgende:
Ja hallo... Hoe ga ik 100 blikken bier de camping op krijgen. We zijn met 2 lui...
Gaan ze niet zeveren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Door 'n keer of 5 op en neer te lopen als je met de auto bent
die van mij ook terwijl die hel;emaal niet offtopic was afaik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef mberg86 het volgende:
Iemand heeft al dat gelul over neuken weggehaald, maar nog het ergste is wel MIJN tvp
denk ook dat het bizar druk gaat worden in de Bravo en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin inquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Basement Jaxx heb ik op Werchter gezien, erg leuk live, maar ik weet niet hoe het nieuwe werk van hun is dus ik ga voor The Killers.
Nee. Drukte op Lowlands, getsie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
denk ook dat het bizar druk gaat worden in de Bravo en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
Dit jaar op Rock Werchter?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Basement Jaxx heb ik op Werchter gezien, erg leuk live, maar ik weet niet hoe het nieuwe werk van hun is dus ik ga voor The Killers.
In de Afa niet denk je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk ook dat het bizar druk gaat worden in de Bravo en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
Paar jaar terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Dit jaar op Rock Werchter?
Nieuwe album is denk ik zo'n half jaar uit, dus dan spelden ze op RW al nieuwe nummers. Heb het album maar een paar x geluisterd, en vond het niet zo.
Net als Pinkpop, ook weinig Lowlands op tv vergeleken bij vorig jaar (als ik me goed herinner waren er toen meerdere uitzendingen van enkele uren).quote:Voor de thuis- en campingblijvers! / 9-8-2007
Heb je geen kaartje en wil je niks missen van Lowlands? Check dan het uitzendschema van 3FM, VPRO en 3VOOR12.
3FM
Lowlands live: 19:00–07:00; zaterdag 18:00–06:00; zondag 15:00-01:00
Giel’s Campingradio: vrijdag en zaterdag 23:00-01:00
Lowlands After Party: zondag 23:00-01:00
Nachtegiel: vrijdag 01:00-3:30 uur (Ned3)
Ekdom In De Nacht: vrijdag 03:30-06:00 uur (Ned3)
VPRO TELEVISIE
Lowlands Warm-Ups: 10 en 16 augustus vanaf 16:10 uur (Ned2),
gepresenteerd door 3VOOR12.TV
Lowlands 2007: vrijdag 23:50-00:15 (Ned3); zaterdag 17:00-17:45 (Ned1) en 23:13-00:43 (Ned3); zondag 22:48-00:18 (Ned3).
3VOOR12 CENTRAL
Lowlands Best Of: 1, 8 en 15 augustus vanaf 21:00 uur
Lowlands 2007: vrijdag 15:00-00:00; zaterdag en zondag 13:00-00:00.
Check ook 3VOOR12.VPRO.NL, voor hun beproefde mix van recensies, reportages en andere hardcore festivaljournalistiek.
*download*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef Tourniquet het volgende:
Opbouwfoto's!!!
http://www.megaupload.com/?d=SFVDESHU
(komen van die msn groep, back to lowlands ofzo. Dacht dat het wel aardig was de bron erbij te vermelden)
Even wat dingen die me opvielen:
- De India is 1,5 keer groter!!
- Gekleurde hekken en plaskruizen
- De oude camping 5 is weer open en heet nu camping 7
- Camping 6 is de camper- en podpad camping
Dat staat gelukkig ook niet groot op elke foto.quote:(komen van die msn groep, back to lowlands ofzo. Dacht dat het wel aardig was de bron erbij te vermelden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |