abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52240702
kan ik me iets bij voorstellen Rewimo..

Ik kom er net achter dat ik nog lang niet genoeg gedronken heb vandaag... Dus ik ga zo mijn flesje nog maar even vullen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52241049
Rewimo, wat heeeeerlijk! Lekker door de yoghurt, ook.

Isabeau, lekker bezig meid
pi_52248187
Goedemorgen
Ben al een drie kwartier op, werd niet vrolijk van mijn wekker, maar nu gedouched, wakker en

Oja, en ik heb geupdate
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:07:20 #179
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52248440
Goodmorning,

Ik heb ook een update gedaan, nog 0.5 kg en dan ben ik de vakantiekilo's alweer kwijt!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:25:29 #180
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52248577
Mogge. Ik ben vanochtend lekker vrij (komen meteropnemers langs) dus ik ga zo maar even hardlopen, voordat die komen.
pi_52248753
zo freecell, mooie update zeg

nu moet ik weer gaan opschieten wil ik jou bijhouden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:59:02 #182
47102 Elvi
miemkwien
pi_52248947
Pfff ik heb ook weer ge-update. Er is 6 ons af Sorry maar ik vind het echt tegenvallen... Ik ging uit van 5 tot 7 kilo in deze week (wat ook overal aangegeven staat) maar het is tot nu toe maar 2 kilo. En ik heb nog maar 2 dagen. Ik heb me perfect aan het schema gehouden en tóch gaat er haast niks af
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:09:41 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_52249134
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:59 schreef Elvi het volgende:
Pfff ik heb ook weer ge-update. Er is 6 ons af Sorry maar ik vind het echt tegenvallen... Ik ging uit van 5 tot 7 kilo in deze week (wat ook overal aangegeven staat) maar het is tot nu toe maar 2 kilo. En ik heb nog maar 2 dagen. Ik heb me perfect aan het schema gehouden en tóch gaat er haast niks af
Jij noemt 2 kilo in 5 dagen "haast niks"?
Meisje echt, dat is hartstikke veel! En 7 kilo afvallen in een week is echt onnatuurlijk. Dan moet je haast wel een man zijn met enorme spiermassa wil je dat afvallen in een week
disclaimer
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:10:12 #184
43556 miss_dynastie
pi_52249144
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:59 schreef Elvi het volgende:
Elvi, ik zit qua gewicht ongeveer gelijk met jou en naar mijn mening zijn die dieten meer voor mensen die nog even die laatste paar kilootjes kwijt willen om leuk in een bikini te passen dan voor mensen met 100+ kilo. Ik geloof dat mensen van 'onze omvang' veel eerder in spaarstand schieten van zo'n dieet dan 'gemiddelde' mensen. Gister hoorde ik bij discovery dat iemand van 90 kilo 2000 KCal nodig heeft om alleen al zijn lijf in stand te houden. Tel daar dus ongeveer 1/3 bovenop en je hebt zeker 2600 KCal nodig om je lijf alleen aan het draaien te houden bij zo'n gewicht. Nou wil je uiteraard afvallen, dus kan het helemaal geen kwaad daar iets of behoorlijk veel onder te zitten, maar als je er ineens maar 1/5 ingooit of minder dan nodig is, schiet je lijf in de stress en klampt het zich vast aan alles wat er binnen komt. Ik denk dat dat is wat er aan de hand is met jou. Neem jezelf niets kwalijk alsjeblieft, maar heb wel wat meer geduld met jezelf. Ik snap dat een 'kick-start' leuk is, maar als je er meer kwaad dan goed mee doet....
pi_52249253
Jij hebt die documentaire ook zitten kijken discovery Miss D? Ik zapte er voorbij en bleef eigeniljk hangen. Fascinerend vooral!
Voor degenen die heb niet hebben gezien; het ging over een jongen van 17, John Edgar, die 180 kilo woog en op zijn 17e al een gastric bypass kreeg. Het werd me daar vooral duidelijk hoe ontzettend veel je aan je eetpatroon moet aanpassen en wat nu eigenlijk echt de gevolgen zijn. Het ventje had trouwens een BMI van 66 en was in de 3 weken tussen 2 afspraken voor de operatie in, 5 kilo aangekomen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:18:17 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_52249270
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
Jij hebt die documentaire ook zitten kijken discovery Miss D? Ik zapte er voorbij en bleef eigeniljk hangen. Fascinerend vooral!
Voor degenen die heb niet hebben gezien; het ging over een jongen van 17, John Edgar, die 180 kilo woog en op zijn 17e al een gastric bypass kreeg. Het werd me daar vooral duidelijk hoe ontzettend veel je aan je eetpatroon moet aanpassen en wat nu eigenlijk echt de gevolgen zijn. Het ventje had trouwens een BMI van 66 en was in de 3 weken tussen 2 afspraken voor de operatie in, 5 kilo aangekomen.
omg, dan moet je echt 2 kilo kaas per dag eten onderhand
disclaimer
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:23:38 #187
43556 miss_dynastie
pi_52249358
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, ik heb hem ook gezien. Het viel me ook op hoe ontzettend veel invloed een fout aangeleerd eetpatroon heeft en ik vind het heel knap van zijn zus dat ze heeft kunnen afvallen in zo'n gezin...
pi_52249372
gute morgen leute!

ben weer op het werk
En me ontbijt is een banaan en een bruin pistoletje.. Heb geen idee hoe ik het dieet moet aanpakken.. :S
Gisteravond weer een vreetbui en had toen zo een honger dta ik thee pakte! Zei iem gisteren en het werkte tot 12 uur! En toen ging de rode fles wijn open
pi_52249524
heb nu wel nee gezegd tegen de meest lekker stuk chocolade taart met vanille laagje erboven op en zachte gestolde chocolade eromheen..
pi_52249560
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem ook gezien. Het viel me ook op hoe ontzettend veel invloed een fout aangeleerd eetpatroon heeft en ik vind het heel knap van zijn zus dat ze heeft kunnen afvallen in zo'n gezin...
Het was idd een prototype gezin met allemaal veel te zware mensen, maar zijn zus zei ook dat hij nog nooit echt een poging had ondernomen om te gaan bewegen en gezonder te eten.
Maar hij was er ook gewoon van overtuigd dat hij geen verkeerd eetpatroon had. Hij at echt niet meer dan anderen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:37:04 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_52249582
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef Deceit het volgende:
heb nu wel nee gezegd tegen de meest lekker stuk chocolade taart met vanille laagje erboven op en zachte gestolde chocolade eromheen..
Dan moet je juist trots zijn op jezelf! Je bent sterker dan de taart!
disclaimer
pi_52249675
Weet je Deceit, dat je af moet vallen, betekent niet dat je niets lekkers meer mag eten. Je kunt best een heerlijk stuk chocoladetaart eten, maar neem dan een kleiner stukje en ga vooral bewegen. Ga een wandeling maken in je lunchpauze, zoek een sportschool op en ga sporten of ga desnoods hardlopen. Qua eten, probeer vooral regelmaat aan te houden. Hou maar eens bij wat je allemaal eet, dat geeft vaak al heel veel inzicht.

Afvallen betekent niet jezelf alles ontzeggen, alhoewel sommige mensen daar anders over denken.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:49:41 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52249846
Zij hierboven (het is me te vroeg om je naam te spellen ) heeft helemaal gelijk

Keuzes maken... als ik iets echt lekkers genoeg vind om de eventuele gevolgen te accepteren, dan eet ik het. Een klein stukje, waarvan ik geniet met elke vezel in mijn lijf. Als ik iets aangeboden krijg, wat ik eigenlijk niet super lekker vind. Dan laat maar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52250234
Sjeen, je mag ook Lianne zeggen hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:20:49 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52250528
Jezelf alles ontzeggen werkt niet, word je alleen maar chagrijnig van

Beter kun je afspraken maken met jezelf over wat je wanneer mag eten, dat is veel makkelijker vol te houden

Enne, kleine porties taart kennen ze geloof ik niet in Oostenrijk Hier in Duitsland ook niet trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:22:19 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52250568
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Sjeen, je mag ook Lianne zeggen hoor.
Dat maakt het weer een stuk makkelijk Ik ben per slot van rekening blond he
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:31:14 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_52250769
Kut, een vlaaimail
I shall resist, though
disclaimer
pi_52250843
wij hebben de auto net naar de garage gebracht, en gelukkig valt de schade mee... Alleen maar een nieuwe distributieriem, maar dat was ook echt nodig schijnt het..

we zijn ook ngo even bij een vriendin langsgeweest, haar katten hebben vannacht twee nestjes geworpen, ze heeft nu 10 kittens... En ze is over een 12 weken uitgeteld...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:38:35 #199
47102 Elvi
miemkwien
pi_52250942
Nou ik heb besloten maar te stoppen met t soepdieet. Iig niet meer zo streng dus vanmiddag bij mn soep een boterhammetje. Beetje langzaam opbouwen
Het schiet zo niet op en de honger en buikpijn is misschien niet zo erg als je het ook op de weegschaal terug ziet en dat is nu niet zo. Ik denk idd wat jullie al zeiden dat mn lichaam op de honger-stand is gegaan en alles vast wil houden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:40:07 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52250983
Lijkt me verstandig, Elvi. Lijnen moet geen lijden worden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')