abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:30:29 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_52230027
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef Elvi het volgende:
Auw auw auw.... mn darmen protesteren Mn buik is opgezet en píjn! Soepdieet is n big no-no... in ieder geval als je het volgens de websites doet. Ik maak mn eigen soepdieet wel met dingen die je darmen níet stil leggen
Jouw darmen liggen verre van stil, integendeel, die zijn keihard aan het werken als ik jou zo hoor

Waarschijnlijk ga je zo een kilo schijten
disclaimer
pi_52230079
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
Liejannuh, doe je een studie in Delft? Omdat je in de bieb gaat studeren...
Nee, ik studeer aan de Open Universiteit maar doe thuis iets te veel aan studieontwijkend gedrag. En dan kan ik maar beter naar Delft verhuizen, want dan doe ik nog wat.
Waar studeer jij?
pi_52230344
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jouw darmen liggen verre van stil, integendeel, die zijn keihard aan het werken als ik jou zo hoor

Waarschijnlijk ga je zo een kilo schijten
Aan mn buik te zien en de pijn is het óf n volgroeide baby van 10 pond óf ik kom met maat 38 weer van de wc af
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 augustus 2007 @ 15:47:38 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52230586
Ik heb een plofbuik. Men is hier niet blij om me heen

Soms zet mijn buik helemaal op, dan heb ik kennelijk iets verkeerds gegeten dat veel gas genereert
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:48:17 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_52230619
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Aan mn buik te zien en de pijn is het óf n volgroeide baby van 10 pond óf ik kom met maat 38 weer van de wc af
Of je gaat enorme gasbellen loslaten
disclaimer
pi_52230654
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:15 schreef Ymke het volgende:
Ik kom even zwaaien , ben vrolijk

Even snel douchen en daarna een borrel vd zaak
Klinkt goed, veel plezier!!
pi_52231385
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Aiiiii, succes met bevallen

Liejannuh, ik studeer wel in Delft. Nog maar heel eventjes, ben als het goed is in november ofzo klaar.
pi_52231587
Oja, we moeten ook een dieetclub-afstudeerfeest gaan doen
pi_52231632
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Liejannuh, ik studeer wel in Delft. Nog maar heel eventjes, ben als het goed is in november ofzo klaar.
Ah, lekker dat je bijna klaar bent! Wat doe je precies?
Mocht je in de buurt van de TU bieb zijn de komende dagen, ik hou me aanbevolen voor een koffiebreak!
pi_52231914
Ik heb echt onwijze trek, de hele middag al!
In mijn lunchpauze een uurtje gevoetbald en 2 uur later krijg ik dan honger! Niet normaal meer. Ik heb al heel netjes mijn boterhammen op en een pakje sultana's en wat dropjes en twe appels. Maar ik heb nog steeds trek!
Wat nu? Veel drinken helpt ook niet.
pi_52231967
voorstelronde ik ben ook weer thuis en doe ook ff mee

Ik ben dus Beessie-Jen, ben 25 jaar en werk op de Intensive Care/ Hartbewaking in het ziekenhuis. Ik woon samen in Hoogeveen en we hebben drie poezebeesten.
Verder ben ik (fanatiek) competitiespelend volleybalster

Ok mijn zwaarst woog ik 119,8 kg (april 2005) (bij een lengte van 1,85 m) en ik ben toen ruim 30 kg afgevallen ik ben nu met deel 2 van mijn dieet bezig, met als doel een gezond gewicht
Ik ben sinds een kleine 3 weken weer bezig met serieus gezond eten en inmiddels alweer 3,5 kg afgevallen

ow jaaaa ff ontopic:
ik kan ook heeeeeeeeeeel goed prikken

vandaag wederom gezond gedaan ontbijt yoghurt met meusli en sinaasappelsap, lunch drie bruine boterhammen met beleg en tussendoor thee, water en koffie (zonder melk en suiker)
straks teriyaki en vanavond nog ff op de crosstrainer.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52231996
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb echt onwijze trek, de hele middag al!
In mijn lunchpauze een uurtje gevoetbald en 2 uur later krijg ik dan honger! Niet normaal meer. Ik heb al heel netjes mijn boterhammen op en een pakje sultana's en wat dropjes en twe appels. Maar ik heb nog steeds trek!
Wat nu? Veel drinken helpt ook niet.
Pak een TIC TAC!

neeh blijven drinken.. Of neem een stuk fruit! Ik weet het niet! Versla t!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 augustus 2007 @ 16:41:45 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52232190
Thee drinken, Liejannuh, thee met een smaakje, dan is het net of je iets zoets naar binnen werkt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52232373
Liejannuh, morgen loop ik daar ergens in de buurt rond!
En voor nu: fruit, ja. Of een bouillonnetje/ cup-a-soupje (niet het lekkerst, maar vult wel)
pi_52232384
ja thee helpt altijd goed... je kunt er nog een zoetje bij in doen dan werkt het bij mij nog beter
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:53:34 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_52232569
het regent nog steeds
straks weer 40 minuten door de natte drek peddelen
disclaimer
pi_52232652
Ik heb al cappuccino gehaald. Zo nog een appel eten en dan weer een uurtje fietsen.
Owja, en een flesje water, heb ik ook weer bijgevuld.

Morgen ben ik trouwens niet in Delft. Zaterdag, zondag en maandag wel.
pi_52232700
het is hier nog niet droog geweest volgens mij

zometeen eten heb honger
pi_52232804
Hehe, en ik zat hier in de zon, nu bewolking maar nog wel lekker warm weer

Nederlands weer
pi_52232809
Nou, dan kan ik niet achterblijven

Mijn naam is Vogue ofwel Maaike, ik ben 28 lentes jong en ben in 2003 afgestudeerd. Sindsdien (en ook voorheen) zwerf ik een beetje rond. Wil graag carriere maken in het toerisme en werk sinds 4 maanden als operations manager bij de lokale agent van 2 grote Nederlandse reisorganisaties, in Mexico. Ik ben nogal een jojo, altijd al stevig geweest, en in 2001 iets van 20 kilo afgevallen. Helaas ook weer 30 kilo erbij gegeten. Nu ben ik bezig met het kwijtraken van die 30 kilo. Een kleine 8 zijn er af (en één kledingmaat) en nu sta ik een beetje stil. Maar daar ga ik wat aan doen

Ik zit nu te ontbijten trouwens, op kantoor. Met quaker volkorenkoekjes met rozijnen. 109 calorien per 2 stuks, en ik heb er 4.
pi_52233020
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:01 schreef Vogue het volgende:
Nou, dan kan ik niet achterblijven

Mijn naam is Vogue ofwel Maaike, ik ben 28 lentes jong en ben in 2003 afgestudeerd. Sindsdien (en ook voorheen) zwerf ik een beetje rond. Wil graag carriere maken in het toerisme en werk sinds 4 maanden als operations manager bij de lokale agent van 2 grote Nederlandse reisorganisaties, in Mexico. Ik ben nogal een jojo, altijd al stevig geweest, en in 2001 iets van 20 kilo afgevallen. Helaas ook weer 30 kilo erbij gegeten. Nu ben ik bezig met het kwijtraken van die 30 kilo. Een kleine 8 zijn er af (en één kledingmaat) en nu sta ik een beetje stil. Maar daar ga ik wat aan doen

Ik zit nu te ontbijten trouwens, op kantoor. Met quaker volkorenkoekjes met rozijnen. 109 calorien per 2 stuks, en ik heb er 4.
Hello!

Waar zit je dan, dat je nu aan je breakfast begint? amerika ahuh but where?
pi_52233046
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:08 schreef Deceit het volgende:

[..]

Hello!

Waar zit je dan, dat je nu aan je breakfast begint? amerika ahuh but where?
Laat maar, mexico
pi_52233085
Whaaa klinkt als een hele leuke baan! Welke reisorganisaties als ik vragen mag?
pi_52233155
goeiemorgen Vogue..

ik ben gewoon al bijna aan mijn avondeten toe, toch grappig, die tijdzones..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52233179
Owja, voorstellen.

Ik ben Liejannuh, doe iets met statistiek, probeer op hele korte termijn af te studeren in Bedrijfskunde, heb zo'n 10 kg overgewicht maar dat zijn allemaal spieren. Ik fiets over het algemeen naar mijn werk (20 km enkele reis), probeer 3 keer per week hard te lopen (km of 5, waarvan 2 keer in mijn lunchpauze) en voetbal eens per week in mijn lunchpauze. En nee, dan kun je dus niet ongelimiteerd eten. Helaas.
Overigens heb ik wel vrij redelijke eetgewoontes en ik ben een van de weinige vrijgezellen in dit topic geloof ik.

Nouja, er mag dus wel een paar kilo vanaf omdat ik nog wel wat broeken heb liggen die wat te klein zijn en omdat ik het gewoon mooier vind met wat minder vetkwabben bij mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')