Ik probeer mij in te schrijven voor een module bij Fontys... is er helemaal niemand om je bij in te schrijven. Of ik het maandag weer wil proberen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In ieder geval voor de zenuwen. Maar ik heb de deur van mijn kantoor reeds met een demonstratieve knal dicht geworpen
vanwege de co assistent? Of is de rest van mijn stukkie ook negatief?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
teigan meissie, doe es wat positiever![]()
Auw!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef teigan het volgende:
Eindig ik dit stukje met nog even te mopperen op co assistenten die niet kunnen prikken.....
Past goed bij vriendlief!quote:
Gewoon over het algemeen een beetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:51 schreef teigan het volgende:
[..]
vanwege de co assistent? Of is de rest van mijn stukkie ook negatief?
Over je studie natuurlijk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:51 schreef teigan het volgende:
[..]
vanwege de co assistent? Of is de rest van mijn stukkie ook negatief?
het bloedde al toen ze de naald erin stak, en de plek is nu wat dik en schrijnt wat... Maar hopelijk is het morgen wel weer over...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Auw!Ik had laatst een prikster die ingewerkt werd.
Zat daar met tranen in mijn ogen van de pijn en ik heb een week lang een blauwe plek gehad...
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
Kortom, gewoon afmaken die stomme studie! Kun je daarna weer lekker leuke dingen gaan doen!
Oeh, dat klinkt heftig ja... Toch zou het voor mij ook wel goed zijn om zoiets te doen.. Ik ga denk ik zaterdag en zondag weer heftig aan de slag, en dan is maandag mijn begeleider er weer, en zal ik hem weer eens wat voorleggen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Over je studie natuurlijk!
Ik weet zeker dat ik er veel erger aan toe ben.
Mijn planning: straks uit mn werk naar huis, heel snel eten, in de auto naar Delft en dan tot minsten 23.00 uur studeren in de bibliotheek. En zaterdag na het boodschappen doen ook de bibliotheek in tot ergens in de avond en zondag ook. Maandag neem ik vrij en ga ik ook de hele dag de bibliotheek in. Dan hoop ik toch wel heel erg veel af te hebben eigenlijk.
Je kunt toch best een paar dagen overleven op brood en pastasalades?
Kortom, gewoon afmaken die stomme studie! Kun je daarna weer lekker leuke dingen gaan doen!
Nou, nee, dank je!quote:
Heb ik ook, alleen volgens mijn baas niet het juiste.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
eigenlijk ben ik best wel blij dat ik gewoon mijn diploma heb
je moest eens weten hoe erg ik zou willen dat ik dat klotepapiertje gewoon al hebquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
eigenlijk ben ik best wel blij dat ik gewoon mijn diploma heb
i'm with stupidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe erg ik zou willen dat ik dat klotepapiertje gewoon al heb![]()
Hier was de boete 14 euro. Inderdaad zonde van het geld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik raad je aan héél goed te zoeken... de "boete" voor het verlies is (bij mijn gemeente) E20,40... toch zonde van je geld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |