Goed zeg Ymme!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef ymme het volgende:
Gisteren ben ik begonnen met de Belgische start to run, waarvan de lessen op de mp3-speler staat.
Het is best pittig. Maar ik ga d'r voor. Morgen weer
Moet wel eerlijk zeggen, op t eind met 3 min hardlopen, heb ik 't maar 2,5 min volgehouden. Had echt geen lucht meer overWel toen ik rustig naar huis liep, nog een 500 meter hardgelopen om dat terug te halen
Het voelt goed dat hardlopen, maar ik ben er nog lang niet, voordat ik echt een stuk aan 1 stuk door kan lopen
inderdaad niet echt een goed ritme...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Deceit het volgende:
Eigenlijk nog geen idee hoe ik het aan ga pakken!.. Maar weet wel wat niet goed voor me is.. 's avonds niet eten! En niet te veel chocolade, chips, troep! en normale porties eten, en groenten en fruit en vezels!
En dan heb ik soms een goede dag verpest ik het weer 's avonds.. Zoals vanacht om 1.15, 3 Tosti's een Slize pizza.. met veel ketchup..
Ik heb wel jammerlijk genoeg geen kookgerei.. Loop namelijk stage en woon in het hotel waar ik werk in wenen. Moet er dus ook eten! van 11 tot 14 uur is er warm eten (varieerd elke dag), van rijst tot aardappel tot pasta, met een vis of vleessoort. En dan nog warme groenten. En er staat altijd een koude salade buffet.. Aardappelsalade, bladsla, komkommers, wortelreepjes etc. Qua brood zijn er roggebrood en kaiserbroodjes. Zonder beleg! Alleen boterkuipjes!
's Avonds is het praktisch hetzelfde, de restjesEn mocht het wel op zijn, dan doen ze er gefrituurde dingen bij.. + de brood laten ze staan, die lekker hard is
Dat kan ik dus eten.. Thuis (de hotelkamer) heb ik alleen een tosti/grill/wafel-ijzer staan! + een waterkoker!
Beweging heb ik niet.. Heb hier een kantoorbaan en zit dus 8 uren op me stoel.. Verder doe ik niet echt veel. Alleen tijdens het uitgaan beweeg ik veel, maar de alcohol is dan weer de dikmaker.. En ik drink niet met mate!
Zo'n 500 meter doe je toch ook wel een minuut of 3 over. Dus vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef ymme het volgende:
Heb ik niet bijgehouden, was gewoon een eigenwijze bui van mezelf. Dat ik toch iets moest doen
Heb wel gemerkt, dat het joggen efect, het lopen voor mij, alleen maar lastiger maakt. Echt lekker hardlopen gaat me beter af. Dat rustige word ik moe-er van.
Doe de opleiding International Tourism! En moet in 2 jaar, 3 x 1 half jaar op stage in het buitenland! Dit is me eerste stage en wilde naar de grote stad! We mochten zelf geen stageplekken zoeken maar we mochten toch wel uitzoeken uit de lijst van stageplekken! En aangezien ik half Oostenrijker(Tiroler!) ben wilde ik heeeeeel graag naar Wenen. Helaas valt het ZO erg tegen! De mensen hier zijn verschrikkelijk! Arrogant, geen interesse in anderen en ze weten hoe je iemand tot lucht kan laten voelen! Agja, gelukkig toch wat mensen ontmoet hier die super zijn! Maar op het werk is het helemaal verschrikkelijk.. Maar nog maar kleine 7 weekjes hier in Wenen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Succes!Leuke stad, Wenen! Hoe ben je daar terecht gekomen?
Als ik terug in nederland ben over 7 weken ga ik eerst kroketten, worstenbroodjes, sauzijzenbroodjes en een frietje speciaal eten! lolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat is wel naar, dat de mensen zo tegenvallenWat ga je na je stage doen?
Ik raad je aan héél goed te zoeken... de "boete" voor het verlies is (bij mijn gemeente) E20,40... toch zonde van je geld!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:43 schreef ymme het volgende:
Ik had gisteren echt het idee, dat ik flink voor L*L liep
En vanochtend opgestaan, en weer lekker duizelig. Mijn evenwichts orgaan is weer niet. Zit ik hier ook nog eens mee. Dacht dat dat over was, en niet meer terug zou komen. Ben ik ook nog eens mijn id-kaart kwijt, kan ik dadelijk eerst aangiften gaan doen, foto's gaan maken, en weer een nieuwe aanvragen.
Heb een week gezocht, en kan 'm niet meer terug vinden.
Sinds 21 juni 5.3kg!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Levitation het volgende:
Ik ben onder m'n gewicht in het lijstje!93.5!
![]()
Durf alleen niet zo goed te updaten, bang dat ik er meteen weer boven zit. Als ik er morgen weer/nog onder zit, zal ik 't lijstje aanpassen. Ben nu sinds 21 juni 5.3kg kwijt en ik ben er zó happy mee!![]()
Denkt al stiekem aan onder de 90kg komen, maar dan moet ik nog 3.5 kg kwijt. Kijken of mijn lichaam nu eens doorzet met het lijnen niet niet weer in een dip schiet zodra ik rond de 92kg ben. Blijkbaar houdt mijn lijf erg van dat gewicht.![]()
Plannen genoeg dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:41 schreef Deceit het volgende:
Dat zijn de plannen tot nu toe
Maar ik zit me te introduceren allemaal, en ik weet niks over jullie!! Kleine intro misschien iedereen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |