tja, dat zeg ik...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:39 schreef golfer het volgende:
Betaalt met een D ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:
Lief vragen Catjuh, dan pas ik het aan.
quote:
Mooi, je had mijn post in het 3FM-topic dus nog niet gelezenquote:
Nouquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef pascalheister het volgende:
Sandman die niet rookt, dan kan ik me bijna niet voorstellen
Tuurlijk en als iedereen dan stopt, mag jij ook flink dokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
Roken
knal er nog maar een hoop accijns op
nee hoor. wat de rokers opbrengen is veel meer dan de ziektekosten omlaag gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef borisz het volgende:
mwah dat wordt weer gecompenseerd omdat de ziektekosten naar beneden kunnen![]()
Niet rokers kosten veel meer geld omdat ze veel langer AOW genieten en de aftakeling, om het maar even zo te noemen, veel langzamer en gelijdelijker gaat. Ergo in die tijd veel meer kostbare medische ingrepen etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef borisz het volgende:
mwah dat wordt weer gecompenseerd omdat de ziektekosten naar beneden kunnen![]()
ach ja, je kan die rekensom op zoveel manieren maken dat volgens mij elk kamp z'n gelijk wel kan bewijzen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet rokers kosten veel meer geld omdat ze veel langer AOW genieten en de aftakeling, om het maar even zo te noemen, veel langzamer en gelijdelijker gaat. Ergo in die tijd veel meer kostbare medische ingrepen etc.
Het gelijk van de roker is: Ze brengen veel geld in (accijns) en ze verbruiken ook veel, maar gedurende (veel) kortere tijd gemiddeld waardoor ze ook veel minder aan AOW kosten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, je kan die rekensom op zoveel manieren maken dat volgens mij elk kamp z'n gelijk wel kan bewijzen.
daarom zeg ik: ga gerust je gang, zolang je mij er niet mee lastig valtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het gelijk van de roker is: Ze brengen veel geld in (accijns) en ze verbruiken ook veel, maar gedurende (veel) kortere tijd gemiddeld.
Het gelijk van de niet roker: Je hebt er last van, je kleding meurt, je rookt mee etc.
Sterren op het Doekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Bos ik zoek het topic van het programma dat nu op Ned-2 bezig is
Ach volgend jaar juli kan je de kroeg weer inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom zeg ik: ga gerust je gang, zolang je mij er niet mee lastig valt
Kroeg kan ik uit weg blijven, maar vroeger heb ik echt mensen mijn kantoor moeten uittrappen omdat ze stonden te paffen aan mijn bureau.
Je bent een heldquote:
Ik zou mijn radio uit het raam gooienquote:
Ik zou de radio uitzetten en een Iron Maiden cd opzetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou mijn radio uit het raam gooien
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef tong80 het volgende:
Digger er al blij mee als Napoli er in blijft ?
Bos ik schrik me kapot het is net tien uur geweest.quote:
Nee. Ik heb gewoon zin om af te sluiten. Wellicht nog wat lezen. Er ligt een spannend boek naast bed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos ik schrik me kapot het is net tien uur geweest.
Ben je verliefd ?
Hup Zilina!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia-Zilina richting de 80e minuut en nog steeds 0-0. Verlenging is in zicht...
Zenuwen....
het is weer lekker verdeeld dus....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:51 schreef DIGGER het volgende:
In Zuid Italie schreeuwen ze om regen ivm de vele (aangestoken) bosbranden.
1 Item verder in het Italiaanse journaal: Toscane staat onder water na extreem noodweer. Half Firenze ondergelopen/niet begaanbaar.
Lekker als je er met vakantie bent...
nee, lijkt loos alarm. Buik blijft raar doen, misschien zijn het inleidende beschietingen, maar het zijn nog geen weeen in ieder geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Nog geen Axelbrusje?
ik zit al de hele avond te timen om een patroon te ontdekken, maar dat is er gewoon nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Inleidende beschietingen
Neem je stopwatch mee
Sterkte alvast voor als het toch mocht beginnen
Je moet het anders zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoop dat Slavia wint. Ik heb een slecht voorgevoel over dat Zilina.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet het anders zien.
'GVD hebben we Ajax geloot op Real Madrid na de meest succesvolle club in europa'
Nu doe je AC Milan en Liverpool toch tekort tong.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet het anders zien.
'GVD hebben we Ajax geloot op Real Madrid na de meest succesvolle club in europa'
Heeft Liverpool de EC-2 gewonnen ? En als Ajax tegen AC milan speelt verliezen ze één keer in de 93ste minuut maaar winnen van ze in de supercup bijvoorbeeld met 5-0. Laat staan de winst in de EC-1 95 wonnen we drie keer van zequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nu doe je AC Milan en Liverpool toch tekort tong.
Jawel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maribor heeft ook een keer Barcelona uitgeschakeld. Dat wil toch niet zeggen dat ze beter zijn dan Barcelona?
Zilina is kampioen van Slowakije, dus beter dan Maribor. Dus Zilina is beter dan Barcelona.quote:
Oude koeien .........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Liverpool de EC-2 gewonnen ? En als Ajax tegen AC milan speelt verliezen ze één keer in de 93ste minuut maaar winnen van ze in de supercup bijvoorbeeld met 5-0. Laat staan de winst in de EC-1 95 wonnen we drie keer van ze
Het ging over de historie.quote:
ach je bent aan de anti biotica.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging over de historie.
Raar dat je dan over de huidendaagse tweede divisie in Bulgarije begint
het komt wel goed met je hoor.quote:
ik rook normaal niet. heb speciaal voor Tong een pakkie shag gehaald. kuch, kuchquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al die rokerts hierzo.
oooooooooh jij bent gemeenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we foto's posten van pakkies shag op Tong te pesten?
Een klein 17-jarig duiveltjequote:
Jup.quote:
dan wordt jij 18 dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup.
18-09-1989 zal de boeken in gaan als een donkere dag voor de wereld.
Dat ze later vragen: 'waar was jij op 18091989'
Dat is wel logisch als ik nu 17 ben.quote:
zie mijn wijzigingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is wel logisch als ik nu 17 ben.
Maar ik word geen 18 in 1989 hoor.
nee nog lang nie, ik begin netquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik was lekker te snel
Oud en versleten hè
Ongetwijfeld aan het huilen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup.
18-09-1989 zal de boeken in gaan als een donkere dag voor de wereld.
Dat ze later vragen: 'waar was jij op 18091989'
Als jij net begint, moet ik nog beginnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nee nog lang nie, ik begin net![]()
ja dat klopt, duurt nog wel ff dan voordat jij kan beginnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij net begint, moet ik nog beginnen
ik 11 minder danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog 41 dagen tot 18/09/2007
Zo lang moet ik nog.
Geen kabouter Plop op tv?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:36 schreef sjimz het volgende:
Heb ik potverdorie 2000 zenders tot mijn beschikking, is er nog geen kloot op die beeldbuis
aj jazeera ofzo lijkt mij wel wat voor jouquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:36 schreef sjimz het volgende:
Heb ik potverdorie 2000 zenders tot mijn beschikking, is er nog geen kloot op die beeldbuis
Daar haal ik wel altijd mijn recepten vandaan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef borisz het volgende:
[..]
aj jazeera ofzo lijkt mij wel wat voor jou
Kan niet, jij gebruikt ook varkensvlees.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar haal ik wel altijd mijn recepten vandaan!![]()
Deutsches Sport Fernsehenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is DSF?
Mijn MSN staat gewoon niet aan trutquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst in 6 jaar dat Bluezz me heeft geblokt op MSN.
Ze wil mijjn geklaag niet horen
In Amsterdam-Oost ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
In Brazilië was het vaak zo dat de sattelietschotel meer waard is dan dat hele huis
Wat zal ik je eens voor programma voorschotelen.quote:
http://www.summerdarkness.nl/quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat?
Was het lekker?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug van Ratatouille
lang leve de dvd'squote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
Ik ga denk ik zo maar even mijn pick-up speler + versterker in elkaar bouwen.
Was ie leuk??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug van Ratatouille
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:59 schreef golfer het volgende:
Goede morgen en tot vanavond maar weer.
zwaar ruk insderdaad, hoewel het hier nog wel droog is in elk gevalquote:
M'n kamer opruimen, naar de bank gaan als 't een keer ophoudt met miezeren en dat ik elke 10 minuten naar de WC moet vluchten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Mogge Lego, wat ben je van plan vandaag?
tsja met make up, maar zonderquote:
ach ja, een beetje vrolijkheid is nooit verkeerd toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou hier.
M'n krantenrubriek is af.
Dus dan moet je je eerst bekerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik keer me ook af van m'n Moslim-geloof. Komt u maar met de doodsbedreigingen.
Oh wacht, ik was sowieso al geen Moslim.
Tuurlijk niet, hoe meer hoe beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:00 schreef Ole het volgende:
[..]
ach ja, een beetje vrolijkheid is nooit verkeerd toch?
Sport, Auto's, domme half blote wijven in combi met belspelletjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Duitse tv-zender, met met name sport.
Het regent hier in elk geval al non-stop van 6.15 - 12.13 uurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
zwaar ruk insderdaad, hoewel het hier nog wel droog is in elk geval
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:58 schreef Ole het volgende:
Introductie?
Dan begint het echte levenquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Introducties.....
Een Foodfight beginnen als je met 1500 man zit te eten
En VBBCM's zuipen dat het een lieve lust is (Voor de UT kenners)
Heerlijke periode was dat altijd, behalve voor je beurs en je gezondheid.
Ik was 17 en was toen op vakantie. Achteraf geen spijt van gehad als ik de verhalen hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Die introductie heb ik destijds mooi geskipt, bleek later dat maar 3 uit de klas mee hadden gedaan.
Hier was het wel leuk, Uva en VU samenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik was 17 en was toen op vakantie. Achteraf geen spijt van gehad als ik de verhalen hoor.
heeft je faculteit ook nog een introductieweekend? Hadden wij wel, dan leer je je studiegenoten echt goed kennen. Maar dat werkt alleen bij de wat kleinere studies denk ik.quote:
Die is het weekend erna, ik doe economie dus zegmaar volle bakquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft je faculteit ook nog een introductieweekend? Hadden wij wel, dan leer je je studiegenoten echt goed kennen. Maar dat werkt alleen bij de wat kleinere studies denk ik.
Wat ga jij ookal weer doen?
daar werkt het ook prima hoor! Je wordt toch ingedeeld in groepen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is het weekend erna, ik doe economie dus zegmaar volle bak![]()
kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:55 schreef Ole het volgende:
[..]
daar werkt het ook prima hoor! Je wordt toch ingedeeld in groepen.
nee VUquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Ole het volgende:
ga je naar de UvA?
heb ik ook gedaan., alleen is alweer eventjes geledenquote:
Ik sloop meestal zelf mijn fietsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef Ole het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan., alleen is alweer eventjes geleden![]()
Ben even weg, fiets moet naar fietsenmakerLeuk hoor, dat Amsterdam waar ze je fiets slopen
![]()
Laterrr![]()
dat wordt druk jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is het weekend erna, ik doe economie dus zegmaar volle bak![]()
Mogguh tongquote:
tjsa, vriend van me zou het doen, je kent het welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik sloop meestal zelf mijn fietsen mijn dichtsbijzijnde fietsenmaker is een eikel
![]()
Ja, gelukkig geen nabloedingen en de pijn valt mee.quote:
Niet voor tong?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef VoreG het volgende:
Tip voor Golfer:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6446485
Golfert was in het stadion toen als ik het goed heb. Heb hem trouwens al gezien. Dit is een herhaling.quote:
Golfert roept elke keer als Ajax en Liverpool in 1 zin genoemd worden dat hij bij deze beruchte geweldige wedstrijd in het stadion zat.quote:
Kleine Simonquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef Ole het volgende:
Hier is nu Simon Tahamata op tv. Ouwe vent geworden![]()
Dat schijnt altijd heel stoer te zijn, sturen verbuigenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef Ole het volgende:
[..]
tjsa, vriend van me zou het doen, je kent het wel![]()
Maar het is een half jaar oude Union, en ketting was eraf, stuur verbogenen nog wat van die dingetjes. En aangezien ik er 20 km per dag op fiets, en hem nu eindelijk wel eens weer wil gebruiken...
Toch maar richting fietsenmaker![]()
gedsiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:20 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is nu al thuis
Vandaag weer wat meer gedaan/geleerd
SCHms ontvangen : ze hebben vervelend lekker weer en het is saai, al dat boeken lezen op de ferkansie
Nu ff teruglezen.
Ja maar hij was toch gebant door de kale leider en co?quote:
Daarom staat er of, lieverdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef Ole het volgende:
een permban van 2 maanden?
dat weet ik welquote:
Op die fiets.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:34 schreef Ole het volgende:
[..]
dat weet ik wel![]()
maar ik bedoel dat een 'permban' wel vaker maar 2 maanden duurt
quote:
quote:
volgens mij frituur je wel vaak he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg dadelijk nog lamme handen van het zwaaien
Gelukkig kon ik in de tussentijd even het eten frituren en opeten.
Ik vraag mij af of Suarez dat geld waard is, maar het was kennelijk wel duidelijk dat Groningen sterk stond, en de deadline van de UEFA nadert ook natuurlijk. Dus als je hem wilt hebben: dokken met die hap.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is dus toch waar?
Ajax, wat doe je...
Uiteindelijk krijgt FC Groningen niet het volle pond, omdat ze ook nog een deel aan zijn oude club moeten afstaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:09 schreef clauwheee het volgende:
Net thuus, eem stad in!
Rondje van Hans Nijland, incasseren die centen!
Gecondoleerd EC!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een familiedrama hier. Een van mn broertjes cavia's is overleden, 5 jaar oud. We hebben 'm net begraven in de tuin...
Koffie en cake voor iedereen!quote:
Misbruiken als linksbuiten of 4-4-2.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef golfer het volgende:
Eerlijk gezegd vraag ik mij af wat we met dis Suarez moeten?
Ik zie hem niet echt als eenversterking, meer een speler die de huidige spelersgroep in de breedte kan versterken.
Dure bankzitter, denk ik.
Ach, Babel voor 17 miljoen weg, Drenthe voor 13 miljoen wegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, Suarez is gewoon wel een goede voetballer, laat dat voorop staan. Maar hij moet het nog wel bewijzen. Daarom is het bedrag, voor een speler die ook nog eens de wedstrijden van het jaar gaat missen, hoog. Te hoog.
Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans krijgt hij waarschijnlijk nooit meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Drenthe moet nu cashen, genieten van de hype.
Lekker veel vertrouwen heeft dat mannetje dan in zichzelf. Als hij zo goed is als hij denkt dat ie is, had ie kunnen bedenken dat ie later ook wel zou kunnen gaan. Zou ie nu nog voor "zijn" club kunnen spelen. Maar ja, clubliefde is tegenwoordig echt alleen nog op de tribune te vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans krijgt hij waarschijnlijk nooit meer.
Ik begrijp hem volkomen. Als hij over twee jaar bij Cadiz speelt, kent niemand hem meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans krijgt hij waarschijnlijk nooit meer.
Wat nou als hij niet zo goed is en dat bij Feyenoord zou blijken, dan had hij deze kans nooit meer gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen heeft dat mannetje dan in zichzelf. Als hij zo goed is als hij denkt dat ie is, had ie kunnen bedenken dat ie later ook wel zou kunnen gaan. Zou ie nu nog voor "zijn" club kunnen spelen. Maar ja, clubliefde is tegenwoordig echt alleen nog op de tribune te vinden.
Dat bedoel ik dus. Die jongen heeft dus gewoon geen vertrouwen in zichzelf, best sneu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat nou als hij niet zo goed is en dat bij Feyenoord zou blijken, dan had hij deze kans nooit meer gehad.
en met al die versterkingen daar zou hij dan opeens op de bank kunnen belanden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat nou als hij niet zo goed is en dat bij Feyenoord zou blijken, dan had hij deze kans nooit meer gehad.
1 keer in de week. Voor mij hoeft het niet perse, maar pa wil graag 1 keer in de week friet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij frituur je wel vaak he?
Je hond?, die meer scheet dan Johan scoorde?quote:
Juistquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je hond?, die meer scheet dan Johan scoorde?
Die Dennis is alsnog goed naar de klote zeg!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:51 schreef golfer het volgende:
Even naar Ned.3 gekeken hier, over die afkickende of afgekickte jongeren van BNN.
Leuk gemaakt programma.
Gisteren was het daar anders compleet ruk weer (enorm veel regen en 10 graden)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Hij is op vakantie hoor gatje
Zit ergens bij Toscane in de buurt.
Heb nu Kabel en schoteldecoder met dubbele tuner en Harde schijf, da's wel cool. Kan nu 1 ding kijken (of eigenlijk 2, pictue in picture) en dan nog 3 andere bronnen opnemen. Of eigenlijk heb ik 5 bronnen tegelijk, maar dan moet ik gewone kabel TV kijken zonder decoder tussenkomst als ik 4 dingen tegelijk wil opnemenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:56 schreef tong80 het volgende:
Jammer ik kan maar naar één ding tegerlijk kijken
Als tong al naar bed gaat voordat de shock-doc van 22:30 op RTL5 over zelfbevredigende vrouwen wordt uitgezonden, dan zal ie wel genoeg medicijnen ingenomen hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:02 schreef DIGGER het volgende:
Waarom pak je geen goeie borrel Tong?
(of daar al te veel/sterke medicijnen voor op?)
Ik snak naar een peuk en een borrel. Maar het werd me streng afgeraden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:02 schreef DIGGER het volgende:
Waarom pak je geen goeie borrel Tong?
(of daar al te veel/sterke medicijnen voor op?)
Ach, het kan nog erger: Limburg krijgt nu weer een bak regen en onweer vanuit Duitslandquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:59 schreef DIGGER het volgende:
Heeft hier vandaag trouwens van 6.00 uur tot een uur of 19.00 non-stop geregend![]()
Hier vandaag nog geen drup gevallenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, het kan nog erger: Limburg krijgt nu weer een bak regen en onweer vanuit Duitsland
Ik heb je bericht nu al 16 keer gelezen maar kan maar niet ontdekken wat hier erg aan is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, het kan nog erger: Limburg krijgt nu weer een bak regen en onweer vanuit Duitsland
Uitgezwaaid voor vandaag?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
*plop. Heerlijk die Grolschbeugels.
En hoi!
ik plop mee met de Weizen versiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
*plop. Heerlijk die Grolschbeugels.
En hoi!
Rond dit tijdstip heeft dat natuurlijk minder waardequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:23 schreef borisz het volgende:
nou vooruit vaduz krijgt nog een speldje![]()
SJIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!quote:
Mispoes.quote:
Trusteh Jimmie!quote:
quote:
quote:Serie documentaires
waarin opmerkelijke onderwerpen worden besproken. David Reimer werd als baby besneden. Daarbij werd zijn penis ernstig verminkt. De eerste veertien jaar van zijn leven lieten zijn ouders hem hierdoor, op advies van een specialist, als meisje door het leven gaan. Als tiener besluit hij weer als man door het leven te gaan. Hij trouwde en kreeg een gezin. Toch verliep zijn leven niet vlekkeloos en als gevolg daarvan pleegde hij zelfmoord. Een reconstructie van zijn bijzondere leven.
Ongelooflijk ook om te zien wat een macht artsen hadden. De ouders hadden niets in te brengenquote:
Het ging over vrouwen die nog nooit een orgasme gehad hadden en daarbij geholpen werden door 1 of andere Amerikaanse orgasme-goeroe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:54 schreef Ole het volgende:
ging dat nou echt over die vingerende vrouwen?
we kennen je weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:08 schreef pascalheister het volgende:
zo we lopen weer 1op1 deze maand kwa films kijken
Wij hopen hopeloos achter momenteel, qua films kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:08 schreef pascalheister het volgende:
zo we lopen weer 1op1 deze maand kwa films kijken
downloads kom ik bijna niet aan toe, heb nog genoeg dvd's staan die ik moet zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hopen hopeloos achter momenteel, qua films kijken.
Nauwelijks tijd om ze binnen te halen, laat staan om ze te bekijken.
Eerste 2 weken van september maar eens gebruiken tijdens onze vakantie om inhaalslag te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |