tja, dat zeg ik...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:39 schreef golfer het volgende:
Betaalt met een D ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:
Lief vragen Catjuh, dan pas ik het aan.
quote:
Mooi, je had mijn post in het 3FM-topic dus nog niet gelezenquote:
Nouquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef pascalheister het volgende:
Sandman die niet rookt, dan kan ik me bijna niet voorstellen
Tuurlijk en als iedereen dan stopt, mag jij ook flink dokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
Roken
knal er nog maar een hoop accijns op
nee hoor. wat de rokers opbrengen is veel meer dan de ziektekosten omlaag gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef borisz het volgende:
mwah dat wordt weer gecompenseerd omdat de ziektekosten naar beneden kunnen![]()
Niet rokers kosten veel meer geld omdat ze veel langer AOW genieten en de aftakeling, om het maar even zo te noemen, veel langzamer en gelijdelijker gaat. Ergo in die tijd veel meer kostbare medische ingrepen etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef borisz het volgende:
mwah dat wordt weer gecompenseerd omdat de ziektekosten naar beneden kunnen![]()
ach ja, je kan die rekensom op zoveel manieren maken dat volgens mij elk kamp z'n gelijk wel kan bewijzen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet rokers kosten veel meer geld omdat ze veel langer AOW genieten en de aftakeling, om het maar even zo te noemen, veel langzamer en gelijdelijker gaat. Ergo in die tijd veel meer kostbare medische ingrepen etc.
Het gelijk van de roker is: Ze brengen veel geld in (accijns) en ze verbruiken ook veel, maar gedurende (veel) kortere tijd gemiddeld waardoor ze ook veel minder aan AOW kosten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, je kan die rekensom op zoveel manieren maken dat volgens mij elk kamp z'n gelijk wel kan bewijzen.
daarom zeg ik: ga gerust je gang, zolang je mij er niet mee lastig valtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het gelijk van de roker is: Ze brengen veel geld in (accijns) en ze verbruiken ook veel, maar gedurende (veel) kortere tijd gemiddeld.
Het gelijk van de niet roker: Je hebt er last van, je kleding meurt, je rookt mee etc.
Sterren op het Doekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Bos ik zoek het topic van het programma dat nu op Ned-2 bezig is
Ach volgend jaar juli kan je de kroeg weer inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom zeg ik: ga gerust je gang, zolang je mij er niet mee lastig valt
Kroeg kan ik uit weg blijven, maar vroeger heb ik echt mensen mijn kantoor moeten uittrappen omdat ze stonden te paffen aan mijn bureau.
Je bent een heldquote:
Ik zou mijn radio uit het raam gooienquote:
Ik zou de radio uitzetten en een Iron Maiden cd opzetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou mijn radio uit het raam gooien
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef tong80 het volgende:
Digger er al blij mee als Napoli er in blijft ?
Bos ik schrik me kapot het is net tien uur geweest.quote:
Nee. Ik heb gewoon zin om af te sluiten. Wellicht nog wat lezen. Er ligt een spannend boek naast bed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos ik schrik me kapot het is net tien uur geweest.
Ben je verliefd ?
Hup Zilina!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia-Zilina richting de 80e minuut en nog steeds 0-0. Verlenging is in zicht...
Zenuwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |