Meh daar weet ik nog geen iets voor misschien maar eens gaan doen. BOE zeker? Eens kijken hoeduur dat ding bij mij op de server is en maar eens gaan farmenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:10 schreef tonks het volgende:
Shadowfang komt uit shadowfangkeepen is level 19. en 350g op veel servers.
Ik heb geen fuck nu aan geldquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:18 schreef tonks het volgende:
Maarja als je wilt twinken dan wil je twinken en dan moet je ook de beste items hebben, en voor een level 70 is 350 niks.
Zullen we het op nagenoeg niet houden http://www.wowhead.com/?item=1482quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:35 schreef glremme het volgende:
Nauwelijks drop kans, in 50+ runs heb ik em niet gezien.
en magesquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:14 schreef tonks het volgende:
Zf is de beste instance voor priests/locks ooit
Zit niet ver uit elkaar maar ZF > Maraquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:30 schreef tonks het volgende:
Is het nou Maraudon > ZF qua level of ZF > Maraudon
quote:
Greetings,
It has come to our attention that you are trying to sell/trade your personal World of Warcraft account. As you may or may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement of Blizzard Entertainment and World of Warcraft. If upon further investigation you are indeed attempting to obtain monetary profit against the terms of the user agreement, your account can and will be disabled. Blizzard has the right to consider legal action if necesarry, based on the severety of the action.
If you hope to avoid account suspention you should verify your personal possession of the account in question. We at Blizzard Entertainment take infractions of the user agreement quite seriously, and we must confirm the original ownership of the account. This is easily done by supplying your personal information about your account. You can confirm that you are the original owner of the account by replying to this email:
Please use the following template below to verfiy your account and information via email.
* First and Surname
* Address
* Zip code
* Phone number Daytime
* Country
* Account e-mail
* CD-key, alternative a photograph of your CD-key that is located on your manual for World of Warcraft.
* Account name
* Account password
* Secret Question and Answer
If you ignore this mail your account can and will be closed permanently due to suspicions of alternative ownership. We ask that during the time of the investigation you give approximately twenty-four hours of inactivity after sending a response email. This should provide enough time for Blizzard to confirm your identity and that the terms of agreement are being followed as is necesarry.
Blizzard Entertainment Inc
Account Administration Team
P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623
Regards,
Account Administration Team
Blizzard Entertainment Inc.
Delete Reply Forward Spam Move...
Previous | Next | Back to Messages
De eerste hint was al het emailadres waar het naar toe was gestuurd, dus ik hoefde het niet eens te lezen om te weten dat het nep was.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:51 schreef Mauro het volgende:
Ik zou ff bellen met customer support en hier nog ff niet op reageren.
Er staat namelijk in de begintips dat een blizzard werknemer NOOIT om je password zal vragen en dat wordt hier zeer expliciet gedaan.
oh, je weet al dat t nep is
inderdaad, vaak rare zinsopbouwen, maar echt grove fouten kon ik niet meer vinden..quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Zitten er nog een paar in, als je de boel wilt oplichten, doe het dan goed, sukkels.
Idd en stuur dan geen mail van blizzard US naar een EUquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Zitten er nog een paar in, als je de boel wilt oplichten, doe het dan goed, sukkels.
uhm ik zie daar als enig nut in dat je met je main goede instance gear voor je lagere alt kan halen.. maar als je op lvl 40 met zn 2'en sm:cath gaat doen , trek je dat nooit.. en quests hoor je al te kunnen solo'en, zo niet zit je te hoog.. zelfde met de instances, als je die wel met zn 2en solo'd, zit je te laag in je instances, maw kan je betere gear halen als je gewoon een group vind en wel instances van je eigen lvl doet..quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Hanstin het volgende:
Ik heb dus met mijn nieuwe pctje een extra schermpje gekocht en een extra wow accountje
Nu kan ik dus met 2 accounts online zijn tegelijker tijd 1 account een warrior en de andere is een priest(heerlijke combo ook logisch) ik heb nog nooit zo genoten dat ik gewoon alles zelf kan(behalve raid instances... waar ik nog te laag voor ben)
waarom gebruik je dan niet joana's guide....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Thrilled het volgende:
Mm begin me steeds meer te ergeren aan de leveling guide van Jame, die van de Alliance was nog wel goed, maar bij de horde is het continue aan het einde van elk level: Grind till you hit ** .. ik heb de pesthekel aan lange grindsessies, 6 á 7 balkjes vind ik niet zo erg maar soms moet er wel een half level gegrind worden, dan zoek ik meestal meer een PUG op en een instance runnen..
ja in dun moroch en over een tijdje ook in northerden, hoewel ze zijn daar al eeuwenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Zit net te denken maar zijn we uberhaupt al ergens ice trolls tegen gekomen want naar mijn weten is de enigste plek waar ze nu leven IF mountain of zit ik er naast? (In wow dan ff niet kijkend naar de lore.)
omdat ik die persoonlijk onduidelijker vind, en de grindsessies vervang ik met instance runs waar ik goede gear vandaan pluk en een leuke dot exp.. verder is het gewoon een goede guidequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:28 schreef Hanstin het volgende:
[..]
waarom gebruik je dan niet joana's guide....
Waar lopen ze dan in dun moroch behalve op IF mountain?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ja in dun moroch en over een tijdje ook in northerden, hoewel ze zijn daar al eeuwen.
Ze heten drakari en de mensen die wc3 FT hebben gespeeld hebben ze ook gekild (sorry voor je oude familie whyri).
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:16 schreef vogelkooi het volgende:
de bergen west van karanhos whyri.
is niet veel bijzonder.
En er is niks is beter dan een rogeu te zien spartelen, nadat mijn boar hem zijn strot heeft doorgeknaagd, niks tegen jou, maar tegen rogeu's in het bijzonder.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:53 schreef tonks het volgende:
Nu heeft hij dus een lock "speciaal voor de guild" gemaakt en naar 70 gekregen in een weekje ofzo.
Magtheridon is een raidboss lvl 70, 25 man instance bedoeld om te killen na Gruuls Lair en voor je naar SSC gaat. Geen attunement required (wel 5 locks en 5 tanks geloof ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef vogelkooi het volgende:
Maar toch een vraag, wat doet maghterion ''onder'' blood furnace? welke dungeon is dat? of is het iets met heroic?
Ik was ook wel benieuwd en heb het op het Allakhazam forum nagevraagd, dit zou het moeten zijn:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef Edwinuss het volgende:
Hoeveel quests zijn er ongeveer..?
quote:Total Quests: 5727
Horde Quests: 1798
Alliance Quests: 1971
Shared Quests: 1958
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |